JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150715/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150715/178006-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Remont pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Studenta BULIONIK przy ulicy Łódzkiej 149 w Kaliszu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178006 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.kalisz.pl / biuletyn</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń mieszkalnych w budynku Domu Studenta BULIONIK przy ulicy Łódzkiej 149 w Kaliszu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu pomieszczeń III piętra w budynku Domu Studenta BULIONIK w Kaliszu przy ul. Łódzkiej 149.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności:
2.1	roboty budowlane, w tym: rozbiórkowe, roboty murowe, wymiana stolarki drzwiowej, roboty malarskie, obłożenie ścian i sufitów oraz licowanie ścian płytkami, naprawa i wymiana posadzek z płytek i wykładzin z tworzyw sztucznych, demontaż łazienek,
2.2	instalacje sanitarne, w tym: wewnętrzne instalacje wod.-kan., 
2.3	instalacje elektryczne, w tym: demontaże istniejącej instalacji, montaż tablic rozdzielczych, montaż korytek metalowych, montaż wewnętrznych linii zasilających tablic, montaż instalacji kontroli dostępu, montaż instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, wymiana  opraw oświetleniowych , roboty w zakresie gniazd wtykowych do zasilania urządzeń komputerowych, instalacja teleinformatyczna, instalacja gniazd 400 V w pom. kuchni, prace dodatkowe i pomiary.
3. Szczegółowy zakres prac i opis przedmiotu zamówienia określony jest w  załącznikach do SIWZ, obejmujących : 
3.1 elementy projektu budowlanego - załącznik nr 2 do SIWZ  ,
3.2 przedmiary robót  - załącznik nr 3 do SIWZ ,
3.3 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  - załącznik nr 4 do SIWZ. 
4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do wykonania  wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy,  dokumentacji powykonawczej i inne związane z odbiorami oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym roboty konieczne o ile zajdzie taka potrzeba, na skutek sytuacji niemożliwej  wcześniej do przewidzenia ( na podstawie art. 67 ust.1 pkt.5 ustawy).
5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości  i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego,
6. Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do obrotu i używania w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia  7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.1409 z późn. zm.), ustawy o wyrobach  budowlanych ( t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz.881 ze zm.)  oraz  innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Zastosowane materiały (wyroby) muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, deklaracje  zgodności lub certyfikat zgodności  z Polską Normą lub  aprobatę techniczną. Powyższe dokumenty należy dołączyć do dokumentów odbiorowych .
7. Zawarte w  załącznikach ( pkt.3.3.) do SIWZ nazwy materiałów, producentów, czy
znaków towarowych podano jako przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia . Materiały do wykonania  zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej.
8. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za
właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach ( Dz. U. z 2010 r., nr 185, poz.1243) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r.o utrzymaniu czystości i porządku  w gminach ( Dz. U. Z 2005 r., Nr 236, poz.2007 z późn. zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się  na koszt Wykonawcy.  
9. Prowadzone roboty nie mogą zakłócać funkcjonowania domu studenta..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 84.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00  złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu  składania ofert.
2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art.45 ust.6 ustawy tj. : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,   c) gwarancjach bankowych,    d) gwarancjach ubezpieczeniowych,    e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt.2   ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju   Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium w pieniądzu (złotych polskich) należy wnieść przelewem na  rachunek bankowy  Zamawiającego: Bank PKO S.A. 38124066091111000049332212 z dopiskiem - Wadium  nr sprawy : III/DT/23110/Pn-5/2015. Wniesienie  wadium w pieniądzu będzie skuteczna, jeżeli przed upływem terminu składania ofert ( dzień i godzina przewidziana na składanie  ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty  .       
 4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna  oryginał dokumentu należy włożyć do koperty z ofertą  w osobnej koszulce / kopercie ( nie wpinać trwale do oferty), a jego kopię należy wpiąć do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do  reprezentowania Wykonawcy, jak w pkt.10.8  SIWZ.   
5. Wykonawca , który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną forma wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
6. W przypadku składania  przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia, to  z ich treści musi jednoznacznie wynikać : nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją ; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze  pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w  art. 46 ust.4a i ust 5 ustawy.
 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa 
8.  Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych 
  w ustawie -  art.46 ust.4a i ust.5 ustawy .</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego  warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie  złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1  SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykażą , wykonanie  tj. zakończenie  w 
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli  okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w  tym okresie, co najmniej jednej  roboty
budowlanej o wartości brutto  nie mniejszej  niż 250.000,00 złotych, polegającej na 
wykonaniu remontu wewnątrz budynku obejmującego roboty budowlane, sanitarne 
 elektryczne w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej 
i prawidłowo  ukończone;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego  warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie  złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1  SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje 
lub będzie dysponował osobami legitymującymi się kwalifikacjami  zawodowymi, 
doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im 
powierzone.  Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione  poniżej ;
a)kierownik budowy - jedna osoba, posiadającą uprawnienia  budowlane  do 
kierowania robotami budowlanymi , w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
lub odpowiadające  im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na 
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie.
b) kierownik robót, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami 
budowlanymi w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji wodociągowych 
i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne  uprawnienia  budowlane, które 
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym
zakresie.
c) kierownik robót który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami
 budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym  zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego  warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie  złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 9.1.1  SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. kosztorysy  ofertowe opracowane zalecaną metodą kalkulacji uproszczonej  oraz 
 zaleca się - zestawienie wszystkich kosztorysów ofertowych , w podziale na branże.
2. stawek roboczogodzin, narzutów procentowych, które zostały przyjęte do wyceny robót,
3.  zestawienie   M- materiałów, S -  sprzętu wraz z ich cenami jednostkowymi. 
 Informacje, o których mowa w pkt. 2 i 3 mogą zostać zawarte w kosztorysie ofertowym.
 4.W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 
       o którym  mowa w ppkt.10.2. lit.b) lub ppkt. 10.10. - SIWZ,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić  za zgodą obu stron  wyrażoną  na piśmie w formie  aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w  ustawie Prawo zamówień publicznych.     
2. Zamawiający przewiduje możliwość  zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty, na  podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wskazanych poniżej, z uwzględnieniem podawanych  warunków  ich wprowadzenia :
1)	zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli ta zmiana wpływa na zakres  lub warunki wykonania przez strony  świadczeń wynikających z umowy, a zmiana ta polega na dostosowaniu jej postanowień do zmienionych przepisów i realizacji celu umowy; 
2)	zmiany w zakresie sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących  sytuacjach: 
 a)  konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań
 technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub 
 wytyczne wydane przez uprawniony organ oraz  w przypadku o którym mowa w § 1 ust.4-6 umowy,
 b) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi 
przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia 
 tych kolizji.          
3. Wszystkie powyższe postanowienia, o których mowa w ust.2 stanowią katalog zmian na które Zamawiający  może wyrazić zgodę. Nie stanowią  jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych  przez stronę, zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwsz.kalisz.pl / biuletyn<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła  Zawodowa  im. Prezydenta Stanisława  Wojciechowskiego 
w Kaliszu, z siedzibą przy ul. Nowy Świat 4,  62-800 Kalisz  - Dział Techniczny budynek przy ul. Nowy Świat 5.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła  Zawodowa  im. Prezydenta Stanisława  Wojciechowskiego 
w Kaliszu, z siedzibą przy ul. Nowy Świat 4,  62-800 Kalisz  Dział Techniczny budynek przy ul. Nowy Świat 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com